#1
Goeiedag allen! Jaja je leest de titel van dit topic al!
Iedereen die weet natuurlijk dat drugs gebruiken hartstikke leuk kan zijn, nou weet iedereen ook dat er natuurlijk een keerzijde zit aan het gebruik van drugs.....
Daarom vraag ik jullie om je beste ervaring hier te delen maar ook je slechtste ervaring! Om zo wat meer bewustwording te creëren onder het gebruik van drugs zodat mensen dit kunnen onthouden wanneer ze besluiten om iets te gaan gebruiken en het goed te doen om zo zoveel mogelijk risico's te beperken!!!
Mijn leukste ervaring met drugs:
Toen ik 16 jaar oud was en we met een groep van 30 mensen lekker buiten op een zomerse avond aan de X gingen op het grasveld aan een strandje. Wat waren dat toch leuke tijden zeg! Jong en zorgeloos door het leven gaan en helemaal in het weekend uit onze hersenpan treden. De hele nacht door feesten en slapen in het daglicht. Toen waren de pillen ook al redelijk sterk en wat een topgevoel was dat zeg! Ook tijdens het wauzen blowtjes roken en een paar drankjes drinken om nog verder weg te spacen! Het gevoel de wereld top te vinden en op alles en iedereen verliefd zijn! Ik mis die tijden nu!!!!
![:grimacing:]()
Mijn slechtste ervaring met drugs:
Wat jaren later toen ik na heftige gebeurtenissen zwaar verslaafd was geraakt en steeds heftigere dingen ging gebruiken. Ik maakte toen al een tijdje zorgen over me gebruik omdat ik een zware opiaten en benzo verslaving had gekregen. Maar op een bepaalde avond sloegen mijn zorgen van 50 naar 100 heel snel. Ik was onder invloed van alcohol en heroine en volgensmij ook een klein beetje xanax en wiet. Had ook een beetje gesnoven. Tijdens het drinken van een biertje begon de coke uit te werken en ik voelde me ademhaling helemaal wegvallen
Ik werd hier heel erg angstig van en ik voelde mijzelf ook steeds verder wegvallen alsof ik in een coma raakte. Ze stopte toen me hoofd constant in de coke om mij wakker te houden maar voelde me hart toen heel de tijd te keer gaan alsof ik een hartaanval zou krijgen. Ben toen niet naar het ziekenhuis gegaan en toch heb ik dit wonderbaarlijk overleeft! Na deze gebeurtenis was ik echt in een zware depressie beland en heb toen besloten om mezelf te veranderen en mijn verslavingen en alle onderliggende problemen aan te pakken! Het duurde heel lang tot het moment ik in een kliniek zat en af ging kicken maar wat een periode was dit zeg! Nu spendeer ik me dagen clean en wil dat graag zo houden ook!
Ik hoor graag van jullie wat jullie leuke en nare ervaringen zijn met het gebruik van drugs! Groetjesss.![:redheart:]()
Iedereen die weet natuurlijk dat drugs gebruiken hartstikke leuk kan zijn, nou weet iedereen ook dat er natuurlijk een keerzijde zit aan het gebruik van drugs.....
Daarom vraag ik jullie om je beste ervaring hier te delen maar ook je slechtste ervaring! Om zo wat meer bewustwording te creëren onder het gebruik van drugs zodat mensen dit kunnen onthouden wanneer ze besluiten om iets te gaan gebruiken en het goed te doen om zo zoveel mogelijk risico's te beperken!!!
Mijn leukste ervaring met drugs:
Toen ik 16 jaar oud was en we met een groep van 30 mensen lekker buiten op een zomerse avond aan de X gingen op het grasveld aan een strandje. Wat waren dat toch leuke tijden zeg! Jong en zorgeloos door het leven gaan en helemaal in het weekend uit onze hersenpan treden. De hele nacht door feesten en slapen in het daglicht. Toen waren de pillen ook al redelijk sterk en wat een topgevoel was dat zeg! Ook tijdens het wauzen blowtjes roken en een paar drankjes drinken om nog verder weg te spacen! Het gevoel de wereld top te vinden en op alles en iedereen verliefd zijn! Ik mis die tijden nu!!!!
Mijn slechtste ervaring met drugs:
Wat jaren later toen ik na heftige gebeurtenissen zwaar verslaafd was geraakt en steeds heftigere dingen ging gebruiken. Ik maakte toen al een tijdje zorgen over me gebruik omdat ik een zware opiaten en benzo verslaving had gekregen. Maar op een bepaalde avond sloegen mijn zorgen van 50 naar 100 heel snel. Ik was onder invloed van alcohol en heroine en volgensmij ook een klein beetje xanax en wiet. Had ook een beetje gesnoven. Tijdens het drinken van een biertje begon de coke uit te werken en ik voelde me ademhaling helemaal wegvallen
Ik hoor graag van jullie wat jullie leuke en nare ervaringen zijn met het gebruik van drugs! Groetjesss.