Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe leukste drug ervaring en je slechtste drug ervaring

Je leukste drug ervaring en je slechtste drug ervaring

72 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
R
RochefortLid
01-01-2024, 00:00
#1
Eik zei:
Zeker weten!



480 mg… dus ofwel je weegt 240-330 kilogram ofwel je doseert zwaar teveel…



Ik vind mdma zowel op feestjes als thuis geweldig! Maar het is inderdaad wel echt heeel anders!

👍🏻

Yep… goed dat je dat nu doet!



Absoluut niet! De meeste hier hebben wel eens een vervelende ervaring gehad. Hoort bij onze nogal riskante “hobby”… maar het doel is natuurlijk wel om zoveel mogelijk leuke en zo min mogelijk slechte ervaringen te hebben.

men liefst ook met zo min mogelijk fysieke en mentale schade. En jouw dosering en frequenties van mdma gebruik klinken wel een beetje zorgelijk…

Zou zonde zijn als je de mdma ervaring of je hersentjes beschadigd toch?!
Klik om te vergroten...

Toen ik die 2x240 nam, was ik 112 kg, nu 100kg. Dus ja, wel wat teveel, maar daarna toch een maand of 9 niks meer gedaan. Totdat ik het ergens kon kopen, toen wel wat teveel gebruikt ja, meerdere keren in de week een kwartje. Op een gegeven moment merkte ik ook wel dat m'n serotonine 'op' was. Ik wist wel dat 3 maanden er tussen werd aanbevolen, maar nam dat toch niet zo serieus omdat ik las dat er mensen waren die veel meer gebruikten. Maar op dit forum lees ik ook dat mensen toch wel 2 a 3 maanden wachten, dus ik ben er wat meer van overtuigd nu. Komt goed, ik rook nu elke dag een halve joint en dat bevalt me prima zo, het wordt gelukkig ook niet steeds meer. Thanks voor je antwoorden :)
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#2
Rochefort zei:
Toen ik die 2x240 nam, was ik 112 kg, nu 100kg. Dus ja, wel wat teveel, maar daarna toch een maand of 9 niks meer gedaan. Totdat ik het ergens kon kopen, toen wel wat teveel gebruikt ja, meerdere keren in de week een kwartje. Op een gegeven moment merkte ik ook wel dat m'n serotonine 'op' was. Ik wist wel dat 3 maanden er tussen werd aanbevolen, maar nam dat toch niet zo serieus omdat ik las dat er mensen waren die veel meer gebruikten. Maar op dit forum lees ik ook dat mensen toch wel 2 a 3 maanden wachten, dus ik ben er wat meer van overtuigd nu. Komt goed, ik rook nu elke dag een halve joint en dat bevalt me prima zo, het wordt gelukkig ook niet steeds meer. Thanks voor je antwoorden :)
Klik om te vergroten...
Graag gedaan.Iedereen maakt wel eens foutjes! Was ook zeker niet mij intentie om moeilijk te doen. Uiteindelijk is het jouw leven en jouw hersenpan…

Hopelijk kun je hier genoeg nuttige info vinden en je vermaken…
G
GembertheeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hey, goed bezig door naar de huisarts te gaan! Fijn dat je er volgende week goed voor kunt gaan zitten. Succes!
R
RochefortLid
01-01-2024, 00:00
#4
Eik zei:
Graag gedaan.Iedereen maakt wel eens foutjes! Was ook zeker niet mij intentie om moeilijk te doen. Uiteindelijk is het jouw leven en jouw hersenpan…

Hopelijk kun je hier genoeg nuttige info vinden en je vermaken…
Klik om te vergroten...

Onee, dat waardeer ik hoor. Mss schoot ik een beetje in de verdediging, maar het belangrijkste is dat ik niet vaker dan die 2 a 3 maanden gebruik, daar helpt je opmerking zeker wel bij.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Toen ik dit topic startte hoorde je me trots zeggen dat ik clean was, dat hield geen 2 weken stand HAHA!

(Huild keihard diep vanbinnen)
G
GembertheeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hey! Wat kut zeg! Wat gebruik je nu dan? Heb je plannen om eruit te komen?

Ik heb niet veel drugs ervaring, maar ben er wel enorm van onder de indruk.

Beste ervaring:
Truffels met 2 vriendinnen. Het voelde alsof het verleden, heden en toekomst 1 geheel was en dat het leven niets meer of minder was dan het verstrijken van de tijd, omdat alles al was, is en altijd zo zal zijn. Dat vond ik hilarisch. Het voelde alsof ik gummybenen en armen had. Ik had veel behoefte om mijn vriendinnen te verzorgen, maar raakte de hele tijd afgeleid of kon niet goed bewegen. Voelde ook seksuele opwinding. En tekende daar op een symbolische manier over, raakte daar helemaal van onder de indruk. En heb daarnaast ook 6 uur lang de slappe lach gehad. Hoefde iig een week geen buikspieroefeningen te doen :wink:.

Slechtste ervaring:
Ik had eigenlijk te veel spanning in mijn lijf, maar hoorde dat je op X niet fout kon gaan. Ik begon voorzichtig, maar voelde niets en nam bij. Toen kwam hij heel heftig binnen. Alles was echt té mooi, ik voelde me té goed, ik vond het kei raar dat ik helemaal geen lichamelijk ongemak voelde zoals kou of honger. Ineens stond ik te zoenen, of in lampjes te staren, dat soort dingen. Ondanks dat ik op een prachtige locatie was met fijne vrienden, voelde het toch nep aan. Ik zag ook mannen naar mij kijken van: die gaat lekker...! En ineens was ik er helemaal klaar mee. Heb ook totaal geen behoefte meer aan XTC.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Gemberthee zei:
Hey! Wat kut zeg! Wat gebruik je nu dan? Heb je plannen om eruit te komen?

Ik heb niet veel drugs ervaring, maar ben er wel enorm van onder de indruk.
Klik om te vergroten...
Vandaag tijdens gesprek met me huisarts het gesprek afgehaakt, ga volgende week donderdag langs op afspraak. Zit nu aan de gladiators met ms cotin en diazepam hou het rustig morgen weer een dag, en over de dag versprijd kratom en ms cotin gebruikt
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Gemberthee zei:
Hey, goed bezig door naar de huisarts te gaan! Fijn dat je er volgende week goed voor kunt gaan zitten. Succes!
Klik om te vergroten...
Ze is al wel wat gewend van mij hoor, klinische opname, verwijzingen naar ziekenhuizen en psychiaters
Mr wappie gaat donderdag weer ze verhaal bij haar doen en ff de highlights van de laatste tijd bespreken
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Goeiedag allen! Jaja je leest de titel van dit topic al!

Iedereen die weet natuurlijk dat drugs gebruiken hartstikke leuk kan zijn, nou weet iedereen ook dat er natuurlijk een keerzijde zit aan het gebruik van drugs.....
Daarom vraag ik jullie om je beste ervaring hier te delen maar ook je slechtste ervaring! Om zo wat meer bewustwording te creëren onder het gebruik van drugs zodat mensen dit kunnen onthouden wanneer ze besluiten om iets te gaan gebruiken en het goed te doen om zo zoveel mogelijk risico's te beperken!!!
festivall.jpg

Mijn leukste ervaring met drugs:

Toen ik 16 jaar oud was en we met een groep van 30 mensen lekker buiten op een zomerse avond aan de X gingen op het grasveld aan een strandje. Wat waren dat toch leuke tijden zeg! Jong en zorgeloos door het leven gaan en helemaal in het weekend uit onze hersenpan treden. De hele nacht door feesten en slapen in het daglicht. Toen waren de pillen ook al redelijk sterk en wat een topgevoel was dat zeg! Ook tijdens het wauzen blowtjes roken en een paar drankjes drinken om nog verder weg te spacen! Het gevoel de wereld top te vinden en op alles en iedereen verliefd zijn! Ik mis die tijden nu!!!! :smirk: :smirk: :tonguewink: :tonguewink: :sweatsmile: :grimacing:

Mijn slechtste ervaring met drugs:

Wat jaren later toen ik na heftige gebeurtenissen zwaar verslaafd was geraakt en steeds heftigere dingen ging gebruiken. Ik maakte toen al een tijdje zorgen over me gebruik omdat ik een zware opiaten en benzo verslaving had gekregen. Maar op een bepaalde avond sloegen mijn zorgen van 50 naar 100 heel snel. Ik was onder invloed van alcohol en heroine en volgensmij ook een klein beetje xanax en wiet. Had ook een beetje gesnoven. Tijdens het drinken van een biertje begon de coke uit te werken en ik voelde me ademhaling helemaal wegvallen :fearscream: Ik werd hier heel erg angstig van en ik voelde mijzelf ook steeds verder wegvallen alsof ik in een coma raakte. Ze stopte toen me hoofd constant in de coke om mij wakker te houden maar voelde me hart toen heel de tijd te keer gaan alsof ik een hartaanval zou krijgen. Ben toen niet naar het ziekenhuis gegaan en toch heb ik dit wonderbaarlijk overleeft! Na deze gebeurtenis was ik echt in een zware depressie beland en heb toen besloten om mezelf te veranderen en mijn verslavingen en alle onderliggende problemen aan te pakken! Het duurde heel lang tot het moment ik in een kliniek zat en af ging kicken maar wat een periode was dit zeg! Nu spendeer ik me dagen clean en wil dat graag zo houden ook!

Ik hoor graag van jullie wat jullie leuke en nare ervaringen zijn met het gebruik van drugs! Groetjesss.:redheart:
B
BraboFLid
01-01-2024, 00:00
#10
Leuke ervaring
Een midweekje centerparks. Hier besloten om een avond X te doen. 2 maten van mij deden dit toen voor het eerst. Ik had al meer ervaring. De avond was super.

Toen de volgende ochtend. Optijd wakker, wat proberen te eten en gelijk door naar het zwembad. Ik had nog 3kwart pil over en in een opwelling deze achterover gegooid.
Na een half uurtje begon ik hem te voelen, toen mijn maten even ingelicht hoe mijn staat was. Die konden er wel mee lachen.
Ik heb echt een super ervaring gehad en alles voelde zo goed. Lekker jezelf mee laten voeren door het water, van de glijbaan af, wauw. Was echt super😁

Minder leuke ervaring
Tot nu toe altijd wel goed gegaan op drugs (met name X, coke en ket wat ik gedaan heb)
Een aantal keer gewoon te gek gedaan met X en veel te veel gepakt. Gewoon niks meer weten van de avond, lastig aanspreekbaar zijn. Nee dat doe ik niet meer zo. Less is more
Uiteindelijk zijn die avonden dat je je grens niet meer weet en door blijft pakken de minst leuke is mijn ervaring.
B
BoymanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Leuk topic! Heftig stukje van je trouwens @MrJunkieXL , maar goed om te horen dat je nu clean bent! Knap van je!

Leukste ervaring
De eerste keer dat een vriend en ik High Hawaiians truffels namen, 22gr ipv de gebruikelijke 15. We zijn vier uur lang compleet in extase geweest en hetzelfde nummer non-stop geluisterd al die tijd. De visuals gingen keihard, we waren extreem euforisch, de lichamelijke sensaties waren zo heerlijk! Echt een tripje waar ik nog steeds af en toe aan terug denk, super memorabel en toch totaal onbeschrijflijk.

Minst leuke ervaring
De tweede keer dat ik xtc gebruikte en voor mij de eerste keer op een festival. Was netjes begonnen met een halfje en ik voelde me heel goed! Toen ik net over de piek heen was dacht ik het andere halfje even snel in te kunnen nemen. Omdat ik midden in een groep stond en de boel slecht verlicht was, pakte ik per ongeluk mijn tweede - hele - pil en tikte die zo achterover. Een half uur later werd me ineens heel erg duidelijk wat er gebeurd was toen ik zo hard ging dat ik alleen nog maar voor me uit kon staren. Ik vreesde dat mn hart zou ontploffen en mn kaken los zouden gaan laten :sweatsmile: Blijkbaar ben ik al vrij gevoelig en waren het ook nog eens sterke pillen. Daar heb ik mijn lesje wel geleerd wat betreft veilig gebruik..
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
CuriousExplorer zei:
Leukste : 4mmc, lsd, coke,2cb fly,truffels.
Minst leukste: pep,keta,xtc en benzo's.
Klik om te vergroten...
Zo zie je maar iedereen houdt van andere middelen en iedereen reageerd er anders op.

Ik vind pep,xtc, benzo's juist bij de leukste en keta een beetje bij de minderen.

4mmc, lsd, coke, truffels horen bij bij ook bij me lievelingetjes
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dopemonster zei:
Zo zie je maar iedereen houdt van andere middelen en iedereen reageerd er anders op.

Ik vind pep,xtc, benzo's juist bij de leukste en keta een beetje bij de minderen.

4mmc, lsd, coke, truffels horen bij bij ook bij me lievelingetjes
Klik om te vergroten...
Klopt.
Benzo's opzich bij de leukste? Hoe dan?
Benzo's alleen dienen om te slapen, niet om recreatief mee te beginnen imo. 😁
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
CuriousExplorer zei:
Klopt.
Benzo's opzich bij de leukste? Hoe dan?
Benzo's alleen dienen om te slapen, niet om recreatief mee te beginnen imo. 😁
Klik om te vergroten...
Nouja ik verwoorde t een beetje verkeerd. Benzo's staan niet in me top leukste omdat ik er geen plezier uit haal (wat logisch is) Maar benzo's en opiaten zijn voor mij een primaire levensbehoefte om mezelf oké te voelen en te kunnen functioneren. Dus die middelen hebben een hele grote betekenis voor mij vergeleken partydrugs
G
GambolitasjuhLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dopemonster zei:
Ik herken dat ook wel, niet tegen wiet kunnen. Je moet van het effect leren houden zeggen ze en klopt ook wel. Met wat ervaring kun je heel relaxt worden van wiet maar een hoop mensen worden toch heel angstig en paranoia.

Partydrugs blijven toch de lekkerste hé en dan voorral de uppers van rc's tot coke, pep en mdma 🥰😍
Klik om te vergroten...
Ik heb juist 2 a 3 jaar gewoon kunnen blowen voordat ik er paranoia van werd. Moet zeggen dat ik er toen ook flink verslaafd aan ben geweest. Maar als ik eraan terug denk vind ik het effect van wiet helemaal niet zo leuk. (Ik ben sowieso niet zo van downers) Maar op een gegeven moment begon ik steeds meer last te krijgen van paranoia, en heb toen een paar keer gehad dat ik zo in paniek raakte dat ik gewoon dacht dat ik dood ging en vervolgens out ging. Dus geen wiet meer voor mij.:flushed:
G
GambolitasjuhLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dopemonster zei:
Nouja ik verwoorde t een beetje verkeerd. Benzo's staan niet in me top leukste omdat ik er geen plezier uit haal (wat logisch is) Maar benzo's en opiaten zijn voor mij een primaire levensbehoefte om mezelf oké te voelen en te kunnen functioneren. Dus die middelen hebben een hele grote betekenis voor mij vergeleken partydrugs
Klik om te vergroten...
Hier kan ik me trouwens helemaal in vinden. Ik vind benzo's recreatief geen donder aan maar ik krijg ze voorgeschreven. Ik ben heel dankbaar dat het bestaat!
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Rat zei:
Ik heb juist 2 a 3 jaar gewoon kunnen blowen voordat ik er paranoia van werd. Moet zeggen dat ik er toen ook flink verslaafd aan ben geweest. Maar als ik eraan terug denk vind ik het effect van wiet helemaal niet zo leuk. (Ik ben sowieso niet zo van downers) Maar op een gegeven moment begon ik steeds meer last te krijgen van paranoia, en heb toen een paar keer gehad dat ik zo in paniek raakte dat ik gewoon dacht dat ik dood ging en vervolgens out ging. Dus geen wiet meer voor mij.:flushed:
Klik om te vergroten...
Ik heb dat zelf ook meegemaakt hoor en de verandering hoe het in het begin was en hoe het veranderde. Ken ook het 'doodgaan' en paranoia gevoel en heb het ook bij andere zien gebeuren wat het veroorzaakt weet ik niet precies maar ik weet wel dat het dan ineens paniekaanvallen gaat veroorzaken als je stoned bent.

Ben jaren lang cannabis verslaafd geweest. Nu kan ik dat regelmatig doen en ik crave er ook niet meer naar maar dat komt door me pammetjes en heroïne gebruik moet ik eerlijk zeggen.
G
GambolitasjuhLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dopemonster zei:
Ik heb dat zelf ook meegemaakt hoor en de verandering hoe het in het begin was en hoe het veranderde. Ken ook het 'doodgaan' en paranoia gevoel en heb het ook bij andere zien gebeuren wat het veroorzaakt weet ik niet precies maar ik weet wel dat het dan ineens paniekaanvallen gaat veroorzaken als je stoned bent.

Ben jaren lang cannabis verslaafd geweest. Nu kan ik dat regelmatig doen en ik crave er ook niet meer naar maar dat komt door me pammetjes en heroïne gebruik moet ik eerlijk zeggen.
Klik om te vergroten...
Heel apart vind ik het toch. Heb veel meegemaakt qua paniekaanvallen, paranoia zelfs psychoses met of zonder drugs maar heb nog nooit zulke enge dingen gevoeld als bij wiet denk ik.

Was alcohol trouwens vergeten te noemen, die staat wel als 2e slechtste bij mij. Die rare 6APB viel nog wel mee vergeleken bij wat ik heb meegemaakt met alcohol en wiet, als ik eerlijk ben. Die 6APB was vooral fysiek het kutst, omdat ik me zo lang ziek voelde.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dopemonster zei:
Nouja ik verwoorde t een beetje verkeerd. Benzo's staan niet in me top leukste omdat ik er geen plezier uit haal (wat logisch is) Maar benzo's en opiaten zijn voor mij een primaire levensbehoefte om mezelf oké te voelen en te kunnen functioneren. Dus die middelen hebben een hele grote betekenis voor mij vergeleken partydrugs
Klik om te vergroten...
Herkenbaar.
B
BeadyLid
01-01-2024, 00:00
#20
De beste van allemaal? Speed
De beste RC? 3MMA
De slechtste van allemaal? Ketamine
De slechtste RC? O-DSMT

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."