Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe leukste drug ervaring en je slechtste drug ervaring

Je leukste drug ervaring en je slechtste drug ervaring

72 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
B
BraboFLid
01-01-2024, 00:00
Leuke ervaring
Een midweekje centerparks. Hier besloten om een avond X te doen. 2 maten van mij deden dit toen voor het eerst. Ik had al meer ervaring. De avond was super.

Toen de volgende ochtend. Optijd wakker, wat proberen te eten en gelijk door naar het zwembad. Ik had nog 3kwart pil over en in een opwelling deze achterover gegooid.
Na een half uurtje begon ik hem te voelen, toen mijn maten even ingelicht hoe mijn staat was. Die konden er wel mee lachen.
Ik heb echt een super ervaring gehad en alles voelde zo goed. Lekker jezelf mee laten voeren door het water, van de glijbaan af, wauw. Was echt super😁

Minder leuke ervaring
Tot nu toe altijd wel goed gegaan op drugs (met name X, coke en ket wat ik gedaan heb)
Een aantal keer gewoon te gek gedaan met X en veel te veel gepakt. Gewoon niks meer weten van de avond, lastig aanspreekbaar zijn. Nee dat doe ik niet meer zo. Less is more
Uiteindelijk zijn die avonden dat je je grens niet meer weet en door blijft pakken de minst leuke is mijn ervaring.
B
BoymanLid
Leuk topic! Heftig stukje van je trouwens @MrJunkieXL , maar goed om te horen dat je nu clean bent! Knap van je!

Leukste ervaring
De eerste keer dat een vriend en ik High Hawaiians truffels namen, 22gr ipv de gebruikelijke 15. We zijn vier uur lang compleet in extase geweest en hetzelfde nummer non-stop geluisterd al die tijd. De visuals gingen keihard, we waren extreem euforisch, de lichamelijke sensaties waren zo heerlijk! Echt een tripje waar ik nog steeds af en toe aan terug denk, super memorabel en toch totaal onbeschrijflijk.

Minst leuke ervaring
De tweede keer dat ik xtc gebruikte en voor mij de eerste keer op een festival. Was netjes begonnen met een halfje en ik voelde me heel goed! Toen ik net over de piek heen was dacht ik het andere halfje even snel in te kunnen nemen. Omdat ik midden in een groep stond en de boel slecht verlicht was, pakte ik per ongeluk mijn tweede - hele - pil en tikte die zo achterover. Een half uur later werd me ineens heel erg duidelijk wat er gebeurd was toen ik zo hard ging dat ik alleen nog maar voor me uit kon staren. Ik vreesde dat mn hart zou ontploffen en mn kaken los zouden gaan laten :sweatsmile: Blijkbaar ben ik al vrij gevoelig en waren het ook nog eens sterke pillen. Daar heb ik mijn lesje wel geleerd wat betreft veilig gebruik..
S
SheairaLid
Leukste was toen ik na een tijdje geen XTC te hebben gedaan na een illegaal bosfeestje ging van vrienden. Ik had überhaupt nog nooit zoiets meegemaakt, met twintig a dertig mensen leip dansen en chillen op psy trance haha ergens midden in een bos de hele avond en nacht. Speaker, lampjes alles. Vervolgens nog met een paar mensen leip in de heide staan kijken hoe de zon weer opkwam.

Was ook eerste keer dat ik iets meer had genomen. Ik had nog capsules mdma gekocht van iemand nadat ik een pil op had maar besefte mij toen ineens dat het ochtend was dus snel naar binnen gedrukt haha. Ik ging dus ook wel erg lekker na twee jaar niks te hebben gehad. Dat laatste in combi met de hele setting maakte wel dat dat echt de leukste avond en ervaring tot nu toe was. Is nu vijf jaar geleden denk ik ongeveer.

(Minst leuke kom ik nog op terug en ik ga dit verhaal later op de laptop nog wel bijwerken. Geen zin in veel typen via mobiel)
P
Paranoize.Lid
Sheaira zei:
Leukste was toen ik na een tijdje geen XTC te hebben gedaan na een illegaal bosfeestje ging van vrienden. Ik had überhaupt nog nooit zoiets meegemaakt, met twintig a dertig mensen leip dansen en chillen op psy trance haha ergens midden in een bos de hele avond en nacht. Speaker, lampjes alles. Vervolgens nog met een paar mensen leip in de heide staan kijken hoe de zon weer opkwam.

Was ook eerste keer dat ik iets meer had genomen. Ik had nog capsules mdma gekocht van iemand nadat ik een pil op had maar besefte mij toen ineens dat het ochtend was dus snel naar binnen gedrukt haha. Ik ging dus ook wel erg lekker na twee jaar niks te hebben gehad. Dat laatste in combi met de hele setting maakte wel dat dat echt de leukste avond en ervaring tot nu toe was. Is nu vijf jaar geleden denk ik ongeveer.

(Minst leuke kom ik nog op terug en ik ga dit verhaal later op de laptop nog wel bijwerken. Geen zin in veel typen via mobiel)
Klik om te vergroten...
Jaa dat is geweldig he! Om dat in een bos mee te maken haha. Ik heb dat ook een keer ervaren maar had toen teveel x op, het waren ook veelte sterke pillen. Die pillen waren ook bedoeld om niet op bij te pakken volgens mij want van 1tje ging je al helemaal uit je plaat. Begon toen ook te hallucineren en zag allemaal dingen die er helemaal niet waren. Leuk om te lezen je ervaring brengt oude herinneringen naar boven :sunglasses: :tonguewink: :tonguewink:
P
Paranoize.Lid
BraboF zei:
Leuke ervaring
Een midweekje centerparks. Hier besloten om een avond X te doen. 2 maten van mij deden dit toen voor het eerst. Ik had al meer ervaring. De avond was super.

Toen de volgende ochtend. Optijd wakker, wat proberen te eten en gelijk door naar het zwembad. Ik had nog 3kwart pil over en in een opwelling deze achterover gegooid.
Na een half uurtje begon ik hem te voelen, toen mijn maten even ingelicht hoe mijn staat was. Die konden er wel mee lachen.
Ik heb echt een super ervaring gehad en alles voelde zo goed. Lekker jezelf mee laten voeren door het water, van de glijbaan af, wauw. Was echt super😁

Minder leuke ervaring
Tot nu toe altijd wel goed gegaan op drugs (met name X, coke en ket wat ik gedaan heb)
Een aantal keer gewoon te gek gedaan met X en veel te veel gepakt. Gewoon niks meer weten van de avond, lastig aanspreekbaar zijn. Nee dat doe ik niet meer zo. Less is more
Uiteindelijk zijn die avonden dat je je grens niet meer weet en door blijft pakken de minst leuke is mijn ervaring.
Klik om te vergroten...
Herkenbaar ook ik vind inderdaad dat de leukste xtc ervaringen gemaakt worden wanneer je niet overdoseerd door bij te pakken en te veel in te nemen! Lijkt mij ook geweldig om op centerparcs aan de xtc te gaan al helemaal in het zwembad:sweatsmile::grin: Helaas zijn mijn drugs avontuurtjes voorbij!

Boyman zei:
Leuk topic! Heftig stukje van je trouwens @MrJunkieXL , maar goed om te horen dat je nu clean bent! Knap van je!

Leukste ervaring
De eerste keer dat een vriend en ik High Hawaiians truffels namen, 22gr ipv de gebruikelijke 15. We zijn vier uur lang compleet in extase geweest en hetzelfde nummer non-stop geluisterd al die tijd. De visuals gingen keihard, we waren extreem euforisch, de lichamelijke sensaties waren zo heerlijk! Echt een tripje waar ik nog steeds af en toe aan terug denk, super memorabel en toch totaal onbeschrijflijk.

Minst leuke ervaring
De tweede keer dat ik xtc gebruikte en voor mij de eerste keer op een festival. Was netjes begonnen met een halfje en ik voelde me heel goed! Toen ik net over de piek heen was dacht ik het andere halfje even snel in te kunnen nemen. Omdat ik midden in een groep stond en de boel slecht verlicht was, pakte ik per ongeluk mijn tweede - hele - pil en tikte die zo achterover. Een half uur later werd me ineens heel erg duidelijk wat er gebeurd was toen ik zo hard ging dat ik alleen nog maar voor me uit kon staren. Ik vreesde dat mn hart zou ontploffen en mn kaken los zouden gaan laten :sweatsmile: Blijkbaar ben ik al vrij gevoelig en waren het ook nog eens sterke pillen. Daar heb ik mijn lesje wel geleerd wat betreft veilig gebruik..
Klik om te vergroten...
Helemaal top je leukste ervaring! Jammer dat ik nooit zo'n geweldige trip heb gehad van truffels of paddo's met vrienden dit lijkt me namelijk ook geweldig om mee te maken! Een maat van mij heeft ook eens zoiets beschreven en hun lagen helemaal in een deuk van de paddo's geweldig!
Herkenbaar je minst leuke ervaring! Iemand waar ik ooit op een festival geweest ben die kon totaal niet met xtc pillen omgaan en die had in een uur tijd 3 pillen naar binnen gegooid toen de zooi eenmaal inwerkte tolde heel ze ogen naar binnen en was hij helemaal van het padje af! Ook de heletijd lopen zoeken naar hem omdat ie iedere keer wegliep en kwijtraakte.... al bij al bleek die het toch een leuk feestje gevonden te hebben al had ie er niet zoveel van meegekregen:tearsofjoy::tilttearlaugh: Zeg dan ook altijd denk na voordat je bijpakt! En wacht ook ruimte tijd voor de pil ze werking gaat doen in plaats van na een kwartier al zeggen ik voel niks!:sweatsmile:

Bedankt voor het delen van jullie ervaringen!:innocent:
L
LemmyLid
Leukste: ondanks dat het uit de hand gelopen is, heb ik met coke best leuke avonden en nachten beleefd.
Slechtste: GHB. Buik-en hoofdpijn...
b
benzzzyLid
Leukste ervaring
5 2cb pillen

Slechtste
4 2cb pillen
b
benzzzyLid
benzzzy zei:
Leukste ervaring
5 2cb pillen

Slechtste
4 2cb pillen
Klik om te vergroten...
New echt...

Met die 5 pillen had ik sex met het universum.
En met de 4 pillen had ik een zware overdosering.
P
Paranoize.Lid
Lemmy zei:
Leukste: ondanks dat het uit de hand gelopen is, heb ik met coke best leuke avonden en nachten beleefd.
Slechtste: GHB. Buik-en hoofdpijn...
Klik om te vergroten...
Snap ik GHB is ook bah!:tonguewink:
P
Paranoize.Lid
benzzzy zei:
New echt...

Met die 5 pillen had ik sex met het universum.
En met de 4 pillen had ik een zware overdosering.
Klik om te vergroten...
Das wel bijzonder zeg hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan?:tearsofjoy::tilttearlaugh:
b
benzzzyLid
De dosering onderschat.
D
De ZandmanLid
De leukste keer on drugs was:
De allereerste keer dat ik samen met een vriend aan de citral hash ging, wat was dat een zaaaaalige rush....!
Deze kreeg ik noooooit meer zo heerlijk terug...

De slechtste ervaring was de eerste lsd trip.
Na innemen met mijn ervaren tripkameraad zitten blowen dat het een lieve lust was.
Totdat de muren van de kamer op ons afkwamen en wij naar buiten vluchtten.
De trip begon, en het eerste uur was hij fantastisch.
De trein, die langs kwam razen, een steen in het rivierwater gooien en dan die kringen zien, en op een gegeven moment dacht ik dat ik God was.
Wij liepen midden over de straat, alle auto's toeteren uiteraard, maar daaraan hadden we schijt...Wij zijn God!
Jullie zijn arme aardwormen, wij hebben dus voorrang!
En toen veranderde het.

Ik ging op zoek naar mijzelf en kwam er niet uit. En er ontstond angst.
Steeds heviger en dieper.
Ik liep terug over de brug en die railing liep kilometers door...
Volledig in paniek mijn auto ingekropen en God betere het, naar huis gereden met 15 km per uur, wat mij 200 km per uur leek..
Dit alleen al had nooit mogen gebeuren, maar paniek laat je rare dingen doen. Jazeker.

Eenmaal thuis nam ik een bongpijp, en dook mijn nest in.
Een half uur later was de trip voorbij.
Ik denk: dit dus nooit en te nimmer nog een keer...
Ik heb het idee, dat deze trip als " hoofdwerking" alle prikkels met de factor 5000 x harder deed binnenkomen.
Goed voelen: 5000 x meer " goed".
Onderzoek: 5000 x meer "de diepte in."
Kleuren waarnemen: 5000 x meer "intens."
Angst: 5000 x meer "angstig."
Hetgeen tot grote paniek leidde.
Typisch is, dat ik na deze bad ervaring nooit meer in paniek ben geraakt, ik denk zelfs dat dit helemaal niet meer gebeurt.
Ik word bij bepaalde gebeurtenissen alleen maar kalm.
Rustig bij mezelf te rade gaan, hoe eea op te lossen.
In het legioen leidde deze " paniekloze" toestand tot af en toe toch wel echt gevaarlijke omstandigheden. Ik ben niet bang voor Magere Hein met de Zeis...integendeel.
Soms kijk ik al uit naar Charon. Jazeker.
L
LemmyLid
MrJunkieXL zei:
Snap ik GHB is ook bah!:tonguewink:
Klik om te vergroten...

Ja drie keer proberen volstond. MDMA en X pillen waren lekker chill, maar dat...
K
KlaasVaakLid
Beste ervaring was aan de DOC, vooral toen we 's avonds op een feestje stonden. De meest leipe dingen gezien, staand op de dansvloer. Onder andere super gedetailleerde ruimteschepen, een soort mozaïek van linealen en muzieknoten en een communistisch statieportret van Geert Wilders. Steeds zag ik er detals van en als ik mijn ogen sloot zag ik het hele schouwspel.

Daarna nog gescout voor een modellenbureau op hetzelfde feestje :tearsofjoy: Snapte eerst niet wat ze wilden, ze hebben een foto gemaakt en een visitekaartje gegeven. Was wel een echt bureau maar blijkbaar toch niet met mijn spacende bek door de tweede selectie gekomen. Vind mijzelf ook echt niet het type ervoor maar was wel een leuke egoboost zo midden in je trip.

Later (of ervoor?) nog met een vage Engelsman op de WC flinke punten keta staan snuiven. Was even vergeten dat ik hem al tripte. Ging echter bijzonder goed.

Slechtste ervaring was aan de MXE, Had de hele avvond zitten zuipen en toen wat speed genomen om nog naar een feestje te kunnen gaan. Voelde me toen best nuchter dus dacht wel wat MXE te kunnen nemen. Ik had er alleen even niet aan gedacht dat ik natuurlijk alleen helder was door de speed van daarvoor en dat ik die middag flink gezopen had

Uiteindelijk tent uit gezet, uur naar mijn fiets staan zoeken terwijl ik met de bus was. Gelukkig kwam een maatje me ophalen met de brommer.
K
Krypt0niteLid
Eerste keer. Xtc(mdma).
In de hollywood music hall in rotterdam jaaaren terug
Was een laag gedoseerde pil die ik in 1 keer in nam.

Vervolgens helemaal vergeten dat ik hem genomen had tot een uurtje later.

BAMM! 😍 een grijns van oor tot oor en kon alleen nog maar robot bewegingen maken.
Zoveel euforie en liefde.

Met kleding en al in de jacuzzi gesprongen haha.
Vond mijn taxi chaffeur niet zo leuk overigens.🤣
Beste avond uit mijn leven.

En slechte ervaring was op truffels.
Ik moest eten maken maar was compleet mindfucked.
Kon geen verbindingen meer leggen.
Stond naar het vlees te kijken en het mes in me hand en wist niet wat te doen.
Werd toen zo eng dat ik op ben moest gaan liggen en derest van de avond heb moeten bijkomen.🤣
A
ApeLid
Mijn leukste drugs ervaring:

De eerste keer dat ik een joint rookte, ik weet het nog goed. Een vriend vroeg of ik weleens had geblowed. “Tuurlijk” zei ik, terwijl ik nog nooit geblowed had. Ik was 13 en moest natuurlijk wel stoer zijn.

We zaten onder een viaduct, hij draaide en stak hem op. Hij paaste hem door en ik nam een paar hijsen. Nog geen minuut later kreeg ik een roes achtige piep in mijn oren. Kleuren werden intens en geluiden leken gedempt aanwezig met een lichte echo.

“Wow, ik moet even liggen” zei ik. Mijn vriend zei “ja lekker hè”.

Het was herfst, dus ik ging liggen tussen de blaadjes die daar lagen. De droge blaadjes klonken als knisperend haardvuur toen ik neerkwam. Ik zakte in de grond en mijn zicht was uitgezoomd, alsof je een verrekijker achterstevoren houdt. Hij begon Opgezwolle te rappen, mijn toen favoriete muziek. Het klonk zo warm en aangenaam, zijn stem was zo fantastisch met een lichte vibratie er in, alles was schitterend.

Ik maak er een eind aan, voordat dit een tripreport wordt. Ik heb me de hele dag nog geweldig gevoeld!

Mijn slechtste drugs ervaring:

Ik heb geen heftige bad trips ofzo gehad. Wel heb ik eens uren huilend in de hangmat gelegen na truffels, vroeger vaak in mijn eigen kots lopen rollen van drank, en een avond depressief geweest van paddo’s.
P
Plucky DuckLid
Mijn beste drugs ervaring:
Mijn eerste keer truffels, ontzettend spannend en had nog nooit getript. Wauw wat een ervaring. Gehuild van blijdschap over hoeveel ik van mijn vrienden hou. Heb dit toentertijd gedaan met een vriend van mij, samen gepraat over van alles. Liggend op het gras met een sigaret, niet eens rokend maar gewoon aangestoken en gekeken hoe deze wegbrandde. Was toen ook ontzettend geil en vroeg me af hoe het was om seks te hebben nu, uiteindelijk nog steeds niet gedaan op truffels. Lijkt me zo ontzettend magisch.

Mijn slechtste drugs ervaring:

Derde keer truffels. Dubbele dosis truffels genomen en uiteindelijk in een soort psychose belandt leek het voor mezelf. Zoiets maar dan met mijn eigen hoofd (en dan dat stukje waarin ze samensmelten enzo) :

En iedere keer als ik mijn hoofd dus zag gebeurde er gekke shit, soms schoot ik mezelf in mijn hoofd, werd ik opgegeten door een entiteit of hing ik mezelf op. Gingen toen ook ergens zitten waar CONSTANT mensen langsliepen. Aantal keer honden naar mij toegekomen die totaal vervormde of met de grond samensmolten.

Daarna dacht ik dat IK alles verzonnen had wat er bestond, het asfalt op de weg, vogels, zand, atomen bestonden niet, alles was niks en het zat allemaal in mijn hoofd. Ik was een balletje energie in het heelal die in al zijn eenzaamheid een hele wereld had verzonnen om maar niet alleen te zijn. Hier raakte ik het echt kwijt en wist ik totaal niet wat me overkwam.

Ik was er ook van overtuigd dat iedereen wist dat ik drugs had gedaan, dat was een feit dat iedereen accepteerde maar dat maakte niet uit, ik was alles en ik had alles verzonnen.

Ben toen naar huis gegaan in mijn naroes, in bed gaan liggen en heb 3 uur lang gehuild en in een mindloop gezeten. Leek oprecht alsof ik er nooit meer uitkwam. Een van mijn engste ervaringen met drugs ooit, als ik er op terugkijk was dit ook eerder overweldigend dan een badtrip. Maar daar denk je dan niet aan.
R
RochefortLid
Ben een redelijke newbie, alleen nog maar geblowd en x geprobeerd, en dan ook echt niet veel:

Mijn beste drugservaring:
Twee jaar terug met oudjaar zwaar gegeten en toen m'n eerste pilleke gepakt met een vriendin. Die deed na een uur nog niks (omdat we zwaar gegeten hadden), dus nog 1 gepakt. Daarna beste avond van m'n leven gehad. Thuis dus, ik heb nog nooit x op een feestje geprobeerd en ben benieuwd hoe dat is. Maar aangezien ik toen met oudjaar amper kon lopen, vraag ik me af hoe dat op een feestje werkt dan.

Mijn slechtste drugservaring:
Eergister een flinke badtrip (tenminste, denk ik dan), gister hier beschreven. Ws gevaarlijke pillen gekocht, die pas heel laat aanslaan. 2.5 pil in 2 dagen en de laatste keer een half jointje erbij. Ik dacht dat alles naar oneindig ging en ik begon me zorgen te maken dat mijn hoofd dat helemaal niet aan zou kunnen, raakte in paniek en dacht dat ik dood zou gaan en/of gek werd.

Voel me een redelijke amateur als ik die verhalen hier lees :grimacing: maar voor mij was het toch wel m'n heftigste ervaring ever. Niet te vergelijken met 'normale' angsten denk ik. Hoop niet dat ik nou iets beschadigd heb, ik vind die verhalen hier van mensen die er nog maanden last van hebben toch behoorlijk heftig.
E
EikLid
Hoi @Rochefort ,

Welkom op het forum! (smakelijke avatar trouwens)

Rochefort zei:
x geprobeerd, en dan ook echt niet veel
Klik om te vergroten...
Rochefort zei:
Maar aangezien ik toen met oudjaar amper kon lopen, vraag ik me af hoe dat op een feestje werkt dan.
Klik om te vergroten...
Niet echt veel? Als je zoveel xtc pakt dat je niet meer kunt lopen vraag ik me wel af wat jou definitie van 'wel veel' is?

Rochefort zei:
2.5 pil in 2 dagen
Klik om te vergroten...

Rochefort zei:
Hoop niet dat ik nou iets beschadigd heb, ik vind die verhalen hier van mensen die er nog maanden last van hebben toch behoorlijk heftig.
Klik om te vergroten...
Volgens mij moet je je echt even serieus verdiepen in xtc voordat je er verder mee gaat. Xtc kan fantastisch zijn maar is niet zonder risico's! Dit is in ieder geval een goed begin om je in te lezen.

Handboek - MDMA/XTC: handleiding

Op het forum worden regelmatig vragen gesteld door mensen die kennis willen maken met deze drug. Naast de topics met focus op slechts de risico's van MDMA en de topic met veel achtergrondinformatie, miste ik toch een algemene handleiding (voor beginners). Daarom heb ik deze zelf maar geschreven...
drugsforum.nl drugsforum.nl
P
Paranoize.Lid
Goeiedag allen! Jaja je leest de titel van dit topic al!

Iedereen die weet natuurlijk dat drugs gebruiken hartstikke leuk kan zijn, nou weet iedereen ook dat er natuurlijk een keerzijde zit aan het gebruik van drugs.....
Daarom vraag ik jullie om je beste ervaring hier te delen maar ook je slechtste ervaring! Om zo wat meer bewustwording te creëren onder het gebruik van drugs zodat mensen dit kunnen onthouden wanneer ze besluiten om iets te gaan gebruiken en het goed te doen om zo zoveel mogelijk risico's te beperken!!!
festivall.jpg

Mijn leukste ervaring met drugs:

Toen ik 16 jaar oud was en we met een groep van 30 mensen lekker buiten op een zomerse avond aan de X gingen op het grasveld aan een strandje. Wat waren dat toch leuke tijden zeg! Jong en zorgeloos door het leven gaan en helemaal in het weekend uit onze hersenpan treden. De hele nacht door feesten en slapen in het daglicht. Toen waren de pillen ook al redelijk sterk en wat een topgevoel was dat zeg! Ook tijdens het wauzen blowtjes roken en een paar drankjes drinken om nog verder weg te spacen! Het gevoel de wereld top te vinden en op alles en iedereen verliefd zijn! Ik mis die tijden nu!!!! :smirk: :smirk: :tonguewink: :tonguewink: :sweatsmile: :grimacing:

Mijn slechtste ervaring met drugs:

Wat jaren later toen ik na heftige gebeurtenissen zwaar verslaafd was geraakt en steeds heftigere dingen ging gebruiken. Ik maakte toen al een tijdje zorgen over me gebruik omdat ik een zware opiaten en benzo verslaving had gekregen. Maar op een bepaalde avond sloegen mijn zorgen van 50 naar 100 heel snel. Ik was onder invloed van alcohol en heroine en volgensmij ook een klein beetje xanax en wiet. Had ook een beetje gesnoven. Tijdens het drinken van een biertje begon de coke uit te werken en ik voelde me ademhaling helemaal wegvallen :fearscream: Ik werd hier heel erg angstig van en ik voelde mijzelf ook steeds verder wegvallen alsof ik in een coma raakte. Ze stopte toen me hoofd constant in de coke om mij wakker te houden maar voelde me hart toen heel de tijd te keer gaan alsof ik een hartaanval zou krijgen. Ben toen niet naar het ziekenhuis gegaan en toch heb ik dit wonderbaarlijk overleeft! Na deze gebeurtenis was ik echt in een zware depressie beland en heb toen besloten om mezelf te veranderen en mijn verslavingen en alle onderliggende problemen aan te pakken! Het duurde heel lang tot het moment ik in een kliniek zat en af ging kicken maar wat een periode was dit zeg! Nu spendeer ik me dagen clean en wil dat graag zo houden ook!

Ik hoor graag van jullie wat jullie leuke en nare ervaringen zijn met het gebruik van drugs! Groetjesss.:redheart:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."