Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsO-DSMT - Enkeltje schizofrenie?

O-DSMT - Enkeltje schizofrenie?

205 antwoorden
46 weergaven
18-5-2026
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ok!!
Wat een misdadigers daar.
Zij verdienen het om met naam en toenaam openbaar te gaan worden gemaakt.
Wat een slechte zaak dit alles!
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#2
De Zandman zei:
Ah, voila.
Dit is wel de meest domme handelwijze van hem of haar.
Stommetje spelen.
Ik hoop, dat er iets tegen die instantie kan worden ondernomen!
Zoiets kan levens kosten...
Het enige punt wat ik typisch vind, is wel de "opiatenjeuk" die jullie gehad hebben...
Klik om te vergroten...
Precies! Ik geloof ook echt wel dat er O-DSMT in gezeten heeft, maar de vraag is… Wat heeft er in godsnaam nog meer in gezeten…

Ik ga even kijken of ze telefonisch bereikbaar zijn ipv via WhatsApp.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Laat je dit nog weten?
Ik vind dit zeer belangrijk!
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Spyro zei:
Nou, berichtje gehad hoor. Het ligt aan ons en niet aan hun kwaliteit!
Klik om te vergroten...
Blij dat dit aan jullie lag, anders had iedereen slechte drugs geleverd kunnen krijgen.




(S)
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#5
De Zandman zei:
Laat je dit nog weten?
Ik vind dit zeer belangrijk!
Klik om te vergroten...
Of course! Ik heb ze plat gebeld maar er wordt geen gehoor gegeven en gewoon weggedrukt…

Ik laat het hier niet bij zitten in ieder geval .

Hou het topic maar goed in de gaten want ik zal alles plaatsen! ❤️
А
АЛ-90Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Spyro zei:
@Dirkjan & @Neo-Shulginist kunnen jullie hier iets mee? De vendor stuurt me deze tabel over de O-DSMT. Bekijk bijlage 25836
Klik om te vergroten...

Dit is hetzelfde rapport dat een andere vendor vrij beschikbaar heeft staan bij de listing van O-DSMT poeder.

Maar ookal klopt dit rapport dan zegt het alsnog weinig, want het kan natuurlijk dat het O-DSMT poeder zuiver (genoeg) was maar dat de vervuiling is opgetreden bij het drukken van de pillen.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kittekatty zei:
Heftig zeg, kan je huisarts je geen pijnstiller voorschrijven, overal waarschuwen ze voor opiaat epedemics. Door oxy .
Maar gedoseerd gebruik of af en toe heeft mijn pijn en ziek zijn echt verlicht, beter dan tramadol, daar droomde ik ook naar van, soms misselijk. Voor de 100 retard . Slow . ....
Succes . 🙏🏼🍀
Klik om te vergroten...
Nope, geen enkele pijnstiller is nog effectief. Mits hoge doseringen morfine of tramadol. Maar ben juist bij dat ik daar vanaf ben. Liever geaccepteerd pijn lijden dan weer jarenlang emotioneel en geestelijk kapot gaan is geen oplossing.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
De Zandman zei:
Zoals ik al heb aangegeven, dit is een waardeloos, crimineel figuur.
Die moest aan de schandpaal gezet kunnen worden...
Klik om te vergroten...
Ik heb de vendor nagetrokken, heb al zijn privé gegevens. (Die zeker nooit vrij gegeven gaan worden) maar ik heb de vendor duidelijk laten weten dat hij met dit soort fratsen uithalen de verkeerde gaat treffen.
het is dat ik niet een celtransport wil voor dit soort waardeloos figuur, maar het zou het wel waard zijn in algemene termen. Via SMS een stoere vent maar een ouderwets pak slaag met de riem zal hem goed doen hahaha.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Blyatman zei:
Ik heb de vendor nagetrokken, heb al zijn privé gegevens. (Die zeker nooit vrij gegeven gaan worden) maar ik heb de vendor duidelijk laten weten dat hij met dit soort fratsen uithalen de verkeerde gaat treffen.
het is dat ik niet een celtransport wil voor dit soort waardeloos figuur, maar het zou het wel waard zijn in algemene termen. Via SMS een stoere vent maar een ouderwets pak slaag met de riem zal hem goed doen hahaha.
Klik om te vergroten...
Misschien een paar foto's van zijn kinderen naar hem opsturen? Met de groetjes van Blyatman.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hardcore_frk zei:
Misschien een paar foto's van zijn kinderen naar hem opsturen? Met de groetjes van Blyatman.
Klik om te vergroten...
Z’n vriendin ziet er ook wel leuk uit… Haha nee, laten we dat maar erbuiten houden. Wat een l*l.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hardcore_frk zei:
Misschien een paar foto's van zijn kinderen naar hem opsturen? Met de groetjes van Blyatman.
Klik om te vergroten...
Hij blokkeerde me toen ik een foto van hem met zijn vriendin stuurde 🤣
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Bizar. Heftig om te lezen en herkenbaar.
Ik had hetzelfde een keer meegemaakt met geluiden en ik merk dat ik precies dezelfde angst ervaarde zoals jij het beschrijft. Dacht echt dat ik gek werd van al die geluiden. Ik wist dat ze er niet waren en ondertussen leek het net alsof er constant mensen aan het praten waren. Heb toen uit woede tent en al over het terrein gesleept op zoek naar een rustig plekje (die vond ik aan de bar uiteindelijk).

Was geloof ik xtc, maar weet het niet zeker. Was al later in de week op Sziget en hadden toen ergens een pilletje gescoord.

Idd echt een hel.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#13
MaddMonkey zei:
Bizar. Heftig om te lezen en herkenbaar.
Ik had hetzelfde een keer meegemaakt met geluiden en ik merk dat ik precies dezelfde angst ervaarde zoals jij het beschrijft. Dacht echt dat ik gek werd van al die geluiden. Ik wist dat ze er niet waren en ondertussen leek het net alsof er constant mensen aan het praten waren. Heb toen uit woede tent en al over het terrein gesleept op zoek naar een rustig plekje (die vond ik aan de bar uiteindelijk).

Was geloof ik xtc, maar weet het niet zeker. Was al later in de week op Sziget en hadden toen ergens een pilletje gescoord.

Idd echt een hel.
Klik om te vergroten...
Wooow, je bent de eerste die dat herkent! Bizar man. Duurde wel even voordat ik hier overheen was hoor. Bij jou ook? Wil zo graag O-DSMT doen, maar op deze manier durf ik nooit meer.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#14
Spyro zei:
Wooow, je bent de eerste die dat herkent! Bizar man. Duurde wel even voordat ik hier overheen was hoor. Bij jou ook? Wil zo graag O-DSMT doen, maar op deze manier durf ik nooit meer.
Klik om te vergroten...

Gewoon legale medische tramadol doen. Zelfde middel toch?
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Spyro zei:
Wooow, je bent de eerste die dat herkent! Bizar man. Duurde wel even voordat ik hier overheen was hoor. Bij jou ook? Wil zo graag O-DSMT doen, maar op deze manier durf ik nooit meer.
Klik om te vergroten...
Ja en nee. Op het moment goot ik mijzelf vol met whisky. Had nog 1 of 2 nachten op het festival in een gigantische roes doorgefeest, daarna meer dan 24 uur geslapen bij thuiskomst en het pas later weer boven water laten komen. Ik durfde er niet eens aan te denken een tijd lang. Ik heb het altijd gewijt aan het gigantische slaaptekort en enorme overprikkeling van al een week lang feesten en relativeerde het daarmee weg voor mijzelf. Weet ook niet wat voor middel het nu was bij mij, maar inderdaad nooit meer.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#16
PsyTekz zei:
Gewoon legale medische tramadol doen. Zelfde middel toch?
Klik om te vergroten...
Heb je helemaal gelijk in. Denk alleen niet dat ik er nog relaxed in kan gaan. Wie weet, ooit…
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#17
Spyro zei:
Heb je helemaal gelijk in. Denk alleen niet dat ik er nog relaxed in kan gaan. Wie weet, ooit…
Klik om te vergroten...

Ik neem dat dagelijks. Kan jou 100% verzekeren dat je niets van zo'n horror effecten gaat ervaren. Enkel wat jeuk maar het "alles is ok" gevoel aanvaard dat met gemak. Leipe shit wat jullie gekregen die in de verste verten niks te maken heeft met opioden.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#18
PsyTekz zei:
Ik neem dat dagelijks. Kan jou 100% verzekeren dat je niets van zo'n horror effecten gaat ervaren. Enkel wat jeuk maar het "alles is ok" gevoel aanvaard dat met gemak. Leipe shit wat jullie gekregen die in de verste verten niks te maken heeft met opioden.
Klik om te vergroten...
Ik vind het ook zo jammer dat we die pillen hebben weggegooid… Kan geen één drug bedenken, die dit met je doet. Vaag
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#19
PsyTekz zei:
Gewoon legale medische tramadol doen. Zelfde middel toch?
Klik om te vergroten...
Niet helemaal. O-dsmt is een actieve metaboliet van tramadol, welke zorgt voor het verlichten van de pijn, maar dus niet exact hetzelfde middel.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#20
Spyro zei:
Ik vind het ook zo jammer dat we die pillen hebben weggegooid… Kan geen één drug bedenken, die dit met je doet. Vaag
Klik om te vergroten...

Enige wat ik nog kan bedenken is een fout in het productieproces met ernstige bijwerking of extreme potentie van het middel als resultaat. We zullen het nooit weten maar gelukkig zijn jullie goed hersteld!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...7891011
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."