#1
Haha echt? Ik heb morfine wel eens gehad na een kaak operatie. Alsof ik door God himself werd ingestopt in een hemelbed.Morfine heb ik hoge dosissen gebruikt, maar ik voel hier helaas niet veel euforie bij.
Haha echt? Ik heb morfine wel eens gehad na een kaak operatie. Alsof ik door God himself werd ingestopt in een hemelbed.Morfine heb ik hoge dosissen gebruikt, maar ik voel hier helaas niet veel euforie bij.
Ik heb ze instinctief met mijn verwarde mental state doorgespoeld.. Achteraf dom geweest.Ik hoop dat jij/jullie gauw weer de oude zijn. â€ïž
Over die vendor gesproken, als je nog hebt liggen, is het dan niet handiger om ze te laten testen bij een testcentrum? Als ze dan vervuild blijken, heb je concreet bewijs.
Na mijn motorongeluk kreeg ik morfine op hoge dosis, moment van zwaar onder invloed vond ik alles mooi en grappig, euforisch ten top hahah.Haha echt? Ik heb morfine wel eens gehad na een kaak operatie. Alsof ik door God himself werd ingestopt in een hemelbed.
Ja het draait allemaal om efficiëntie en de juiste soort steekproeven maken met daarbij statistische afwegingen. Het DIMS is het meest geavanceerde drugstestssysteem ter wereld met ruim 15.000 samples per jaar en 33 testlocaties.Dat zou alleen interessant worden als je een vel van 100 zegels koopt, dan is 120 euro voor een goede test eigenlijk best netjes.
Ik zei ook al tegen @Spyro dit is een waarde rapport en geen officieel lab report. Ben geen chemicus maar waarde rapporten ken ik wel.Geile tabel hoor.
volgens mij is dat een chromatografie waarmee je bepaalde waardes kunt meten. Dat hadden wij als begin testje met een koffiefilter en viltstiften die dan in het papier trokken, maar dat was een kleutertestje en dit is het echte werk.
helaas ben ik nog niet zo ver dat ik deze tabel kan aflezen.
Het feit dat ze zelfs tegen de vendor heeft gezegd dat ik ervaring heb met opiaten, is niet eens op gereageerd. Wel snel genoeg zijn om te zeggen dat het zogenaamd aan ons ligt.Wow, wat heftig @Spyro en @Blyatman. đ±Dit klinkt echt heel naar en super bizar dat jullie beide dezelfde âniet okĂ©â effecten kregen. Zoals al gezegd is O-DSMT een actieve metaboliet van tramadol en deze effecten zouden niet echt mogelijk horen te zijn van puur dit middel. Helaas vrees ik dat je ook nooit zult gaan weten wat het dan wel was, want de pillen zijn weg en de vendor wast zich in onschuld. (Zeer frustrerend, maar dit hoor je inderdaad vaker helaas.) Laten we hopen dat de betreffende pillen uit de handel zijn gehaald en zo niet, dat er snel overige klachten volgen over dezelfde pillen. Als het verkeerd is gegaan met een gehele batch dan zou je dit wel verwachten. Vergeet ons inderdaad niet de naam van de vendor door te sturen. Ik snap dat het irritant is en blijft dat dit niet openbaar op het forum mag. Maar we houden de klachten bij achter de schermen en als daar geregeld klachten over dezelfde vendor verschijnen, zullen we het publiek melden. (Tot nu toe is daar nog geen reden voor geweest, we hebben wel wat klachten ontvangen maar niet consistent over bepaalde vendors.)
Voor nu hoop ik vooral dat jullie een beetje bij kunnen komen van de ervaring. đ En ik ben heel blij dat jullie elkaar hadden. Maar dan alsnog was het echt een kutervaring zo te lezen⊠Ondanks de onwaarschijnlijkheid dat dit de effecten waren van het bedoelde middel snap ik dat jullie er klaar mee zijn.
ik hoef ze allebei niet hahaha
snuif wel liever versneden coke dan 3-mmc
maar nee ook geen coke meer
Nee, als was het maar omdat je geen idee hebt of die grafiek (een chromatogram) daadwerkelijk afkomstig is van een test op de O-DSMT of dat ze gewoon even een plaatje op internet hebben opgezocht. Dit soort testresultaten zijn dus 'ongeverifieerd'. Je kunt niet controleren of het klopt.
Het is een beetje hetzelfde als jezelf wegen met een ongeijkte weegschaal. Die weegschaal kan dan 80 kilo aangeven, maar hoe weet je of dat klopt? Zeker als je niet kan of mag controleren of het binnenwerk van die weegschaal goed staat afgesteld, en om de vergelijking nog verder door te trekken, dat je niet eens kan controleren of ze daadwerkelijk jou op de weegschaal hebben gezet of stiekem een ander en veel lichter persoon op de daadwerkelijke weegschaal hebben gezet om zo te verbloemen dat je eigenlijk moddervet bent.
Testen is dus niet alleen een kwestie van de juiste apparatuur gebruiken, maar ook een kwestie van vertrouwen en transparantie. En dat laatste kun je nooit krijgen van de rc-vendors, want die zijn juist super schimmig en hebben een enorme incentive om alles bij elkaar te liegen. Testen heeft dus alleen zin als het afkomt van een neutrale derde partij met een goede reputatie en een transparante methodologie (overigens is helaas het DIMS daar ook niet zo transparant in, vind ik dus ook jammer). Daar komt ook nog eens bij dat ze de schijn nogal tegen zich hebben, want ik heb persoonlijk al een tiental keren meegemaakt dat de zogenaamd '99% zuivere lab reagents' van rc-vendors onbekende stoffen bleken te bevatten. Dat ik vervolgens een bericht stuurde naar de betreffende vendor, en dat ik dan een mail terugkreeg met 'nee hoor, zie maar dit grafiekje dat het zuiver is'. En dat zijn alleen nog maar mijn persoonlijke ervaringen met het verifiëren van de beweringen van rc-vendors.
Mede daarom heb ik al eerder een post over dit onderwerp geplaatst, of mensen hun research chemicals wel laten testen bij het DIMS (want dat kan). En ben ik al langer pleitbezorger tegen het haast blinde vertrouwen wat sommige mensen lijken te hebben in research chemical vendors. Altijd met de aanname: 'ja maar het is legaal dus dan zal het toch wel zuiverder zijn dan illegaal spul?'
Nou niet dus. Al was het maar omdat je geen idee hebt waar precies die rc's geproduceerd worden en hoe. De dingen die er sporadisch over naar buiten komen zijn niet erg hoopstemmend. Dan zie je al snel dezelfde praktijken als in illegale drugslabs: super vuil glaswerk, vloeren die plakken van gemorste grondstoffen, stapels drugs die naast elkaar liggen waardoor gemakkelijk kruisbestuiving kan ontstaan en meer van dat soort grappen.
Vervuiling in research chemicals: laat jij je spul testen?
Op de meeste websites van research chemical vendors staat dat de middelen '99% zuiver' zijn, aangedikt met wat stockfoto's van labjassen, glaswerk en wetenschappers met veiligheidsbrillen op. Research chemicals hebben dan ook vaak de reputatie om goed van kwaliteit te zijn, omdat het legaal is...drugsforum.nl
Ik heb die dagen ervoor deze middelen wel gebruikt maar Blyat niet, dus lijkt me sterk aangezien we beide dezelfde ervaring hadden⊠Thanks voor je berichtje!Hoi @Spyro met interesse en ook wel wat schrik jouw rapport gelezen. Waardeloos wanneer blijkt dat dergelijke producten vervuild zijn.
(Product)vertrouwen komt te voet en gaat te paard. Vroeg mij vanochtend wel af..(niet als veroordeling, zeker niet bij jou), maar je schrijft âna een periode van hard werken en veel stress..â; tevens zag ik de afgelopen week heel wat Spyroâs (XTC, 3-MMC, GHB, 3-HO-PCP) voorbij komen in ons meeste gebruikte DF topic. Als ik mij niet vergis heb je in de middag voor O-DSMT nog 3-HO-PCP gebruikt, en tijdens O-DSMT wat GHB in de mix gegooid.
Zou het kunnen dat deze combinatie niet bevorderlijk is geweest voor het testen van een dergelijk product? Of sla ik met mijn nog gebrekkige kennis (dat duurt niet lang meer) de plank volledig mis? Hoe dan ook, hoop ik dat je deze shit snel te boven komt.
Weet je hoe ze blikjes tomaten hier krijgen en waar je kleding vandaan komt? Als je ook daar verantwoordelijk voor voelt dan snap ik em heheNope, drugs word een beetje fucked up.
Ik bedoel dan vooral de syntetische drugs, er is gewoon te veel ellende en het hele verhaal met die criminele bendes dat voelt gewoon niet goed. Ik ben niet de persoon die zegt dat de gebruiker hoofdverantwoordelijk is voor al het leedt dat er word aangericht op dit moment maar ik voel mij toch ergens wel deels verantwoordelijk. Ook dit verhaal met een fuck up van de vendor doet mij denken dat ook clearnet vendors niet meer te vertrouwen zijn. Goed dit blijft altijd speculeren omdat blyat die bende heeft doorgespoeld maar hoe dan ook is de wereld van drugs heel erg aan het vervagen.
Ik hou het bij de natuurlijke varianten. Paddo's zelf kweken en een cannabis plantje in de tuin zorgt er al voor dat ik niet meer aan de fundatie sta van het hele probleem, al ben ik maar een druppel op de gloeiende plaat.
verbeter de wereld, begin bij jezelf!
Maar wel koffie en chocolade melk drinken.. waar dagelijks mensen/cacao boeren als slaaf worden gebruikt en gouden sieraden willen, super goede benzine tanken, allemaal waar dagelijks mensen voor omkomen en voor worden vermoord. đ€Żđ€ŻWeet je hoe ze blikjes tomaten hier krijgen en waar je kleding vandaan komt? Als je ook daar verantwoordelijk voor voelt dan snap ik em hehe
Ik hoop echt dat de mods hier wat mee doen.De vendor reageert inmiddels nergens meer op⊠Melding bij de mods is gemaakt!
Je bent een wijs man. Goed dat je jezelf hier zo in verdiept. Er zouden meer klokkenluiders moeten zijn, ook hier. Je ziet op dit forum ook een behoorlijk contrast ontstaan van gebruikers die worden opgelicht door rc vendors maar daar verder niet over mogen spreken.
In dit geval betreft het nu twee vaste gebruikers en vinden we er ineens allemaal wat van en dat is maar goed ook, wat mij betreft word hier genamed en geshamed van die vendor.
Ik hoop echt dat de mods hier wat mee doen.
Als dit niet reden genoeg is..
Als je dat niet weet, dan zou ik er vanaf blijven.Alprazolam heb ik op recept. Blijft lekker spul, maar haalt voor mij bij lange na de euforie van oxycodon niet! Morfine heb ik hoge dosissen gebruikt, maar ik voel hier helaas niet veel euforie bij.
Ik heb nog wel een gram rauwe opium liggen. Een mooi zwart glanzend blokje.. Maar ik weet helaas niet zo goed hoe en hoeveel ik daarvan moet gebruiken. En heb niet zo'n zin een OD..
Dit heeft niks te maken met of de melding al dan niet van vaste gebruikers komt. Dat zou net het geval zijn als we hier wĂ©l plots over zouden gaan tot het publiek ânamen en shamenâ van de vendor puur omdat het om actieve leden gaat. De afspraak is dat we achter de schermen dit soort meldingen bijhouden (wat weer te maken heeft met de algemene regel dat we in het openbaar geen vendors mogen noemen), waarmee we eigenlijk op dit forum al voorbij gaan aan onze taak, want die waarschuwingstaak is primair voor het DIMS.
Natuurlijk zorgt zoân verhaal van twee bekende betrouwbare leden voor wat meer âophefâ, dat is logisch. En ook niet meer dan terecht na wat er gebeurd is.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."