Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsO-DSMT - Enkeltje schizofrenie?

O-DSMT - Enkeltje schizofrenie?

205 antwoorden
45 weergaven
18-5-2026
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#1
Stonologie zei:
Klinkt ergens wel als DOC. Amphetamine psychedelica die 24 uur duurt. Maar de trip effecten klinken nogal atypisch. Maarja, niemand weet wat doc en odsmt samen doen neem ik aan..
Klik om te vergroten...
maar in een pil van 30 mg ,moet het ook maar een paar mg van stof onbekend zijn geweest die die trip veroorzaakt heeft..dus een hele hoop valt al af ..drug psychose?
maarja het blijft speculeren..
wel super zonde dat de pillen zijn door gespoeld .
maar 100%begrijpelijk.
А
АЛ-90Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Pfoe heftig verhaal, hopelijk lukt het om snel van deze ervaring te herstellen.

Dat dit allemaal veroorzaakt is door enkel 30mg O-DSMT is zeer onwaarschijnlijk. De meest logische verklaring zou zijn dat de pillen vervuild zijn, maar waarmee? Erg apart dat de 'trip' pas na 5-6 uur begon en zo lang aanhield, klinkt bijna als een synthethische cannabinoïde oid.

Helaas dat de rest is weggegooid, hopelijk krijgen jullie een fatsoenlijke respons van de vendor.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#3
АЛ-90 zei:
Pfoe heftig verhaal, hopelijk lukt het om snel van deze ervaring te herstellen.

Dat dit allemaal veroorzaakt is door enkel 30mg O-DSMT is zeer onwaarschijnlijk. De meest logische verklaring zou zijn dat de pillen vervuild zijn, maar waarmee? Erg apart dat de 'trip' pas na 5-6 uur begon en zo lang aanhield, klinkt bijna als een synthethische cannabinoïde oid.

Helaas dat de rest is weggegooid, hopelijk krijgen jullie een fatsoenlijke respons van de vendor.
Klik om te vergroten...
Als Tramadol een synthetische opioïde-medicijn is, en O-DSMT een synthetische aanhang is van Tramadol (metabolites) hoe kom je dan bij een synthetische cannabinoïde ? Mits er een synthetische cannabinoïde is gemixt, wat me erg sterk lijkt om die 2 in 1 pil te persen..
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Blyatman zei:
Als Tramadol een synthetische opioïde-medicijn is, en O-DSMT een synthetische aanhang is van Tramadol (metabolites) hoe kom je dan bij een synthetische cannabinoïde ? Mits er een synthetische cannabinoïde is gemixt, wat me erg sterk lijkt om die 2 in 1 pil te persen..
Klik om te vergroten...
Ik heb zelf wel eens hard gehallucineerd op twee pillen clonazolam. Het klinkt onwaarschijnlijk maar die labs zijn niet zo koosjer als je zou willen en er hoeven maar een paar korrels in de pillen pers te rollen en het is al gebeurd.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dirkjan zei:
Ik heb zelf wel eens hard gehallucineerd op twee pillen clonazolam. Het klinkt onwaarschijnlijk maar die labs zijn niet zo koosjer als je zou willen en er hoeven maar een paar korrels in de pillen pers te rollen en het is al gebeurd.
Klik om te vergroten...
Hallucinaties op triazolobenzodiazepine-klasse is best wel veel voorkomend. Men heeft al ervaringen van hallucinaties op Oxazepam, Themazepam en Clonazepam.
Echter sluit ik jouw ‘speculatie’ over het gekruiste goederen ik ook zeker niet uit. Sowieso is synthetische medicatie/drugs niet heel zuiver laat staan inderdaad met een kruisbesmetting..
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Exact.
Zo is het.
En nu geblokkeerd zijn?
Een regelrechte bekentenis!
Ik vind deze gang van zaken nogal wat...
Als er ooit een reden zou bestaan om openheid van zaken te geven, dan vind ik dit alles een heel goede kanshebber.
Jazeker!
Voor het zelfde geld vallen er slachtoffers.
Slachtoffers die voorgoed gestopt zijn met rc's.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Vergeten jullie niet deze vendor te melden bij de mods?:relaxed:
А
АЛ-90Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Blyatman zei:
Als Tramadol een synthetische opioïde-medicijn is, en O-DSMT een synthetische aanhang is van Tramadol (metabolites) hoe kom je dan bij een synthetische cannabinoïde ? Mits er een synthetische cannabinoïde is gemixt, wat me erg sterk lijkt om die 2 in 1 pil te persen..
Klik om te vergroten...
Misschien is er per ongeluk vervuiling opgetreden bij het drukken van de pillen? Het stukje over een synthethische cannabinoïde is speculatie van mijn kant over wat de vervuiling zou kunnen zijn, als dit inderdaad de oorzaak is van de ongewone effecten.

De effecten die jullie beiden hebben ervaren hielden zeer lang aan volgens het report, en zijn lastig te herleiden zijn naar andere RC's die momenteel beschikbaar zijn omdat de effectenprofielen niet overeenkomen (DOC bijvoorbeeld werkt ook lang maar faciliteert hele andere effecten). Sommige van de huidige synthethische cannabinoïden kunnen bij orale inname langer dan 24 uur werken (4F-ADB bijvoorbeeld) en de effecten kunnen ook veel meer dissociatief en psychedelisch zijn dan dat het op natuurlijke wiet lijkt. Vandaar dat ik het noemde.

De mogelijke vervuiling kan natuurlijk ook heel iets anders zijn dan een RC, maar dan wordt het helemaal lastig. Ik ben nu wel nieuwsgierig, jammer dat de rest van de pillen weggespoeld zijn :(

Zelf enkel goede ervaringen met O-DSMT, maar heb nooit pellets gebruikt altijd poeder...
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#9
АЛ-90 zei:
Misschien een teken dat ze je review serieus nemen? Lijkt me de juiste keuze om die pillen niet meer te verkopen voordat ze getest zijn.
Klik om te vergroten...
Ze zijn iig van de site gehaald.
Balen van de review maar het heeft wel bereikt wat jullie willen?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#10
Euh… Dit is toch vaag! Ik heb een review geschreven bij de vendor. Krijg ‘m nergens meer gevonden en de pillen die wij hadden zijn van de site gehaald!
А
АЛ-90Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Spyro zei:
Euh… Dit is toch vaag! Ik heb een review geschreven bij de vendor. Krijg ‘m nergens meer gevonden en de pillen die wij hadden zijn van de site gehaald!
Klik om te vergroten...
Misschien een teken dat ze je review serieus nemen? Lijkt me de juiste keuze om die pillen niet meer te verkopen voordat ze getest zijn.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#12
АЛ-90 zei:
Misschien een teken dat ze je review serieus nemen? Lijkt me de juiste keuze om die pillen niet meer te verkopen voordat ze getest zijn.
Klik om te vergroten...
Na verder onderzoek zijn alle reviews boven een cijfer 7 zichtbaar, dit betekend alles daar onder verplaatst naar een ontoegankelijker portaal van de site zelf. Gebeurd wel vaker dat deze worden omgeleid naar de “prullenbak” heel bijzonder..
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#13
АЛ-90 zei:
Misschien een teken dat ze je review serieus nemen? Lijkt me de juiste keuze om die pillen niet meer te verkopen voordat ze getest zijn.
Klik om te vergroten...
Als je gelooft in de goedheid van de mensen.

Of ze willen geen negatieve reclame. Lijkt me realistischer.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#14
АЛ-90 zei:
Misschien is er per ongeluk vervuiling opgetreden bij het drukken van de pillen? Het stukje over een synthethische cannabinoïde is speculatie van mijn kant over wat de vervuiling zou kunnen zijn, als dit inderdaad de oorzaak is van de ongewone effecten.

De effecten die jullie beiden hebben ervaren hielden zeer lang aan volgens het report, en zijn lastig te herleiden zijn naar andere RC's die momenteel beschikbaar zijn omdat de effectenprofielen niet overeenkomen (DOC bijvoorbeeld werkt ook lang maar faciliteert hele andere effecten). Sommige van de huidige synthethische cannabinoïden kunnen bij orale inname langer dan 24 uur werken (4F-ADB bijvoorbeeld) en de effecten kunnen ook veel meer dissociatief en psychedelisch zijn dan dat het op natuurlijke wiet lijkt. Vandaar dat ik het noemde.

De mogelijke vervuiling kan natuurlijk ook heel iets anders zijn dan een RC, maar dan wordt het helemaal lastig. Ik ben nu wel nieuwsgierig, jammer dat de rest van de pillen weggespoeld zijn :(

Zelf enkel goede ervaringen met O-DSMT, maar heb nooit pellets gebruikt altijd poeder...
Klik om te vergroten...
Maar alleen vraag ik me dan af: waar de fuck verwerken hun synthetische cannabinoïden in? Want waar MDMB-4en-PINACA ook onder valt. Want ja: misselijkheid, angst, paranoia, hallucinaties, hartkloppingen en hoge bloeddruk. Klopt, maar echter zijn de bijwerkingen van SC: snel bewusteloos raken of juist geïrriteerd of agressief worden totaal niet van toepassing geweest.
Synthetische cannabinoïde staat bekend als psychose voer, maar ik vraag me dan af, welk middel maken ze waar dit in verwerkt is.
Mits ze werken met Nabilone, of soortgelijke chemicals die op de CB1 receptor werken.
N
NickjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
@Spyro @Blyatman ik waag me zelf niet aan deliriants maar wat je beschrijft klinkt wel heel erg als scopolamine, atropine (Datura), ook qua werkingsduur. Ik weet mijn opmerking voegt weinig toe want je zal er nooit achterkomen maar ondanks mijn gebrek aan ervaring met O-DSMT lijkt wat je beschrift daar helemaal niet bij te horen, van wat ik aan info kan vinden (simpelweg níet hallucinogeen...). Zéker als je allebei hetzelfde hebt ervaren is de conclusie logisch dat er vervuiling of verwisseling is geweest. Als het dat laatste was verklaart het misschien waarom vendor "van niks weet", dan weten ze zelf ook niet dat er een foutje is gemaakt. Nu ja, foutje.... ik begrijp dat datura geen grap is :grimacing:
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#16
Whatsapp bericht gestuurd naar de desbetreffende vendor met het hele verhaal erin…
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#17
Spyro zei:
@Dirkjan & @Neo-Shulginist kunnen jullie hier iets mee? De vendor stuurt me deze tabel over de O-DSMT. Bekijk bijlage 25836
Klik om te vergroten...
Geile tabel hoor.

volgens mij is dat een chromatografie waarmee je bepaalde waardes kunt meten. Dat hadden wij als begin testje met een koffiefilter en viltstiften die dan in het papier trokken, maar dat was een kleutertestje en dit is het echte werk.

helaas ben ik nog niet zo ver dat ik deze tabel kan aflezen.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dirkjan zei:
Geile tabel hoor.

volgens mij is dat een chromatografie waarmee je bepaalde waardes kunt meten. Dat hadden wij als begin testje met een koffiefilter en viltstiften die dan in het papier trokken, maar dat was een kleutertestje en dit is het echte werk.

helaas ben ik nog niet zo ver dat ik deze tabel kan aflezen.
Klik om te vergroten...
Trouwens wat een rare afmetingen. Die moeten toch met gelijke stappen worden geschreven? Tenminste, dat leerde ik tijdens wiskunde.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#19
Spyro zei:
@Dirkjan & @Neo-Shulginist kunnen jullie hier iets mee? De vendor stuurt me deze tabel over de O-DSMT. Bekijk bijlage 25836
Klik om te vergroten...
Nee, als was het maar omdat je geen idee hebt of die grafiek (een chromatogram) daadwerkelijk afkomstig is van een test op de O-DSMT of dat ze gewoon even een plaatje op internet hebben opgezocht. Dit soort testresultaten zijn dus 'ongeverifieerd'. Je kunt niet controleren of het klopt.

Het is een beetje hetzelfde als jezelf wegen met een ongeijkte weegschaal. Die weegschaal kan dan 80 kilo aangeven, maar hoe weet je of dat klopt? Zeker als je niet kan of mag controleren of het binnenwerk van die weegschaal goed staat afgesteld, en om de vergelijking nog verder door te trekken, dat je niet eens kan controleren of ze daadwerkelijk jou op de weegschaal hebben gezet of stiekem een ander en veel lichter persoon op de daadwerkelijke weegschaal hebben gezet om zo te verbloemen dat je eigenlijk moddervet bent.

Testen is dus niet alleen een kwestie van de juiste apparatuur gebruiken, maar ook een kwestie van vertrouwen en transparantie. En dat laatste kun je nooit krijgen van de rc-vendors, want die zijn juist super schimmig en hebben een enorme incentive om alles bij elkaar te liegen. Testen heeft dus alleen zin als het afkomt van een neutrale derde partij met een goede reputatie en een transparante methodologie (overigens is helaas het DIMS daar ook niet zo transparant in, vind ik dus ook jammer). Daar komt ook nog eens bij dat ze de schijn nogal tegen zich hebben, want ik heb persoonlijk al een tiental keren meegemaakt dat de zogenaamd '99% zuivere lab reagents' van rc-vendors onbekende stoffen bleken te bevatten. Dat ik vervolgens een bericht stuurde naar de betreffende vendor, en dat ik dan een mail terugkreeg met 'nee hoor, zie maar dit grafiekje dat het zuiver is'. En dat zijn alleen nog maar mijn persoonlijke ervaringen met het verifiëren van de beweringen van rc-vendors.

Mede daarom heb ik al eerder een post over dit onderwerp geplaatst, of mensen hun research chemicals wel laten testen bij het DIMS (want dat kan). En ben ik al langer pleitbezorger tegen het haast blinde vertrouwen wat sommige mensen lijken te hebben in research chemical vendors. Altijd met de aanname: 'ja maar het is legaal dus dan zal het toch wel zuiverder zijn dan illegaal spul?'

Nou niet dus. Al was het maar omdat je geen idee hebt waar precies die rc's geproduceerd worden en hoe. De dingen die er sporadisch over naar buiten komen zijn niet erg hoopstemmend. Dan zie je al snel dezelfde praktijken als in illegale drugslabs: super vuil glaswerk, vloeren die plakken van gemorste grondstoffen, stapels drugs die naast elkaar liggen waardoor gemakkelijk kruisbestuiving kan ontstaan en meer van dat soort grappen.

Vervuiling in research chemicals: laat jij je spul testen?

Op de meeste websites van research chemical vendors staat dat de middelen '99% zuiver' zijn, aangedikt met wat stockfoto's van labjassen, glaswerk en wetenschappers met veiligheidsbrillen op. Research chemicals hebben dan ook vaak de reputatie om goed van kwaliteit te zijn, omdat het legaal is...
drugsforum.nl drugsforum.nl
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#20
Neo-Shulginist zei:
research chemicals wel laten testen bij het DIMS (want dat kan).
Klik om te vergroten...
Dan heb je nog twee problemen.

- Ze testen niet alles.
- Ze geven vrijwel nooit een hoeveelheid.

Met LSD is het zoiezo onmogelijk, of je bent "Guus Geluk", dat ze de hoeveelheid testen van een zegel, maar ook met nieuwe RC's die in sneltreinvaart de markt betreden trek je ook bij DIMS vaak aan het kortste eind.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...67891011
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."