Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsO-DSMT - Enkeltje schizofrenie?

O-DSMT - Enkeltje schizofrenie?

205 antwoorden
43 weergaven
18-5-2026
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Wow, ik moest met die baby meteen aan trainspotting denken. Ik ben niet bekend met de stof. Denk dat je er goed aan hebt gedaan om je kennis over je brein en schizofrenie te denken. Het maakt het niet minder leuk, maar wel iets veiliger omdat je hiermee nog een grip op de realiteit hebt.

Ik wilde de opmerking maken dat het altijd beter is als er 1 nuchter is of later begint met een nieuw stof. Maar zelf deed ik het ook niet altijd, juist om het samen te ervaren


Zelf niet geprobeerd, maar veel ervaringen met opiaten. Dit klinkt echt niet goed.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mindless zei:
Jezus wat een hel moet dat geweest zijn...

Ik was onder de indruk dat alleen jij (@Spyro) echt bad ging maar jullie beiden dus. Hopelijk zullen jullie hier beiden gauw helemaal van bekomen, maar daar zal waarschijnlijk even wat tijd overheen gaan...

Nee speculeren heeft geen zin. Misschien kun je wel kijken of er soortgelijke klachten bij die RC boer zijn bij dit middel? In eventuele reviews? Maar daar hebben jullie zelf vast ook al aan gedacht.

Het deed mij ook wat denken aan reports over deliriums als Datura.
Klik om te vergroten...
We zaten er samen in, exact dezelfde hell, het valt dan ook niet weg te wuiven onder dat dit toeval is geweest of voor iemand stomweg pech op een verkeerde manier geraakt te worden door een ‘bad trip’ Ben er gewoon zeker over dat wat er in zat niet het daglicht mag zien, ben benieuwd op de Vendor’s zijn reactie als we dit vertellen. Echter bang dat ze handjes er vanaf trekken en doen alsof wij gek zijn, echter proberen kan altijd.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Blyatman zei:
Vendor contacteren is sowieso geen verkeerd idee! Ik baal ook als een stekker dat ik instinctief alles heb weg geflikkerd. (Wat een logische keuze was op moment van chaos en paniek) Maar ik twijfel of test centra überhaupt zouden kunnen achterhalen wat er allemaal in zat, als ze al zo weinig weten over een zachtaardig benzodiazepine middel, laat staan dan een RC Opiaat..
Klik om te vergroten...
Dat snap ik, zou ik ook hebben gedaan in dat moment. Moet heel naar zijn geweest.

Maar er is hoop, want O-DSMT is een best bekend middel. Is eigenlijk niet echt een RC. Is het metaboliet wat farma tramadol zijn effect geeft (daarom voelen sommige mensen tramadol niet, omdat ze dit niet kunnen afbreken in O-DSMT).

Maar om weer nieuwe te bestellen is ook zo wat, zou daar even over nadenken. Laat even een review achter bij die vendor.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mrloverdj zei:
Wow, ik moest met die baby meteen aan trainspotting denken. Ik ben niet bekend met de stof. Denk dat je er goed aan hebt gedaan om je kennis over je brein en schizofrenie te denken. Het maakt het niet minder leuk, maar wel iets veiliger omdat je hiermee nog een grip op de realiteit hebt.

Ik wilde de opmerking maken dat het altijd beter is als er 1 nuchter is of later begint met een nieuw stof. Maar zelf deed ik het ook niet altijd, juist om het samen te ervaren


Zelf niet geprobeerd, maar veel ervaringen met opiaten. Dit klinkt echt niet goed.
Klik om te vergroten...
Zelf heb ik dus ook jaren aan de opiaten gezeten, echter nooit recreatief maar voor lichamelijke klachten en herstel. Nog nooit, maar dan ook nooit heb ik zulke dingen meegemaakt, zelfs door teveel nemen of ontwenning lijkt dit er niks op.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Stonologie zei:
Dat snap ik, zou ik ook hebben gedaan in dat moment. Moet heel naar zijn geweest.

Maar er is hoop, want O-DSMT is een best bekend middel. Is eigenlijk niet echt een RC. Is het metaboliet wat farma tramadol zijn effect geeft (daarom voelen sommige mensen tramadol niet, omdat ze dit niet kunnen afbreken in O-DSMT).

Maar om weer nieuwe te bestellen is ook zo wat, zou daar even over nadenken. Laat even een review achter bij die vendor.
Klik om te vergroten...
O-DSMT is dan wel een actieve metaboliet van Tramadol, maar Tramadol is een synthetische drugs. Dus iets wat synthetisch is, nog eens als god zijnde mee gaan spelen en chemische structuur aanpassen, hoeft helaas niet altijd goed uit te pakken in de praktijk. Ik zeg echter niet dat O-DSMT in het algemeen slecht is, maar wel dat die wij hadden niet zuiver was.
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb zelf laatst ook wat 30mg o-dsmt pellets gehad maar niets van dit, godzijdank.

Ik ben toch wel een beetje onder de indruk, ik laat die rc markt even voor wat het is.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Zoals iedereen al zegt dit is zeker geen odsmt geweest. Of in ieder geval niet alléén odsmt, de warme gloed en jeuk zijn de enige effecten hieruit die aan odsmt te verwijten zijn. Bewijs maar weer dat het testen van drugs / rc's die je koopt toch wel heel belangrijk is want zo'n kutervaring wil je niet meemaken zeg! Sws wil je graag weten welk middel je gaat gebruiken zodat je ook jezelf kunt voorbereiden op wat je te wachten staat!
Veel beterschap aan jullie toegewenst en ik hoop dat jullie hier snel overseen zullen zijn! Have a nice evening😇
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Eve's drop zei:
Ik heb zelf laatst ook wat 30mg o-dsmt pellets gehad maar niets van dit, godzijdank.

Ik ben toch wel een beetje onder de indruk, ik laat die rc markt even voor wat het is.
Klik om te vergroten...
Overal jeuk is een kenmerk van het beeld bij wanen en hallucinaties. Het komt op voordat de 'bad trip begint, zoals het bij jullie was. Ik kan niet speculeren maar dit komt niet overeen. Ik hoop dat jullie de vendor inlichten. Al is het maar in de hoop dat een ander dit bespaard word.


Ps. Oplichterij vind je overal. Maar als deze vendor dat bewust doet, kan jullie melding alsnog(juist) invloed hebben.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mrloverdj zei:
Overal jeuk is een kenmerk van het beeld bij wanen en hallucinaties. Het komt op voordat de 'bad trip begint, zoals het bij jullie was. Ik kan niet speculeren maar dit komt niet overeen. Ik hoop dat jullie de vendor inlichten. Al is het maar in de hoop dat een ander dit bespaard word.


Ps. Oplichterij vind je overal. Maar als deze vendor dat bewust doet, kan jullie melding alsnog(juist) invloed hebben.
Klik om te vergroten...
Jeuk is inderdaad zowel voor opiaten als wanen/delirium en alle andere mogelijke psychische aandoeningen een eventueel kenmerk.

Het is wel gekomen op de piek van de jeuk…

We weten het gewoon niet. Ik wil best een nieuwe batch bestellen, maar wie weet is het bij die pillen niet dezelfde inhoud… Twijfel.

Ik ga het in ieder geval doorzetten naar de vendor. In dit geval had ik zó graag willen waarschuwen voor de O-DSMT vendor waar ik deze gehaald heb… Helaas tegen de regels. :(
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mindless zei:
Jezus wat een hel moet dat geweest zijn...

Ik was onder de indruk dat alleen jij (@Spyro) echt bad ging maar jullie beiden dus. Hopelijk zullen jullie hier beiden gauw helemaal van bekomen, maar daar zal waarschijnlijk even wat tijd overheen gaan...

Nee speculeren heeft geen zin. Misschien kun je wel kijken of er soortgelijke klachten bij die RC boer zijn bij dit middel? In eventuele reviews? Maar daar hebben jullie zelf vast ook al aan gedacht.

Het deed mij ook wat denken aan reports over deliriums als Datura.
Klik om te vergroten...
Ik zat ook alle andere duistere middelen voor me te halen. Maar ik kan gewoon geen identiek exact middel vinden dat hier mogelijk op zou kunnen lijken.

Ik geloof zeker dat er O-DSMT in zat, maar 100% versneden met iets of meerdere duistere stofjes.
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#11
Spyro zei:
Ik zat ook alle andere duistere middelen voor me te halen. Maar ik kan gewoon geen identiek exact middel vinden dat hier mogelijk op zou kunnen lijken.

Ik geloof zeker dat er O-DSMT in zat, maar 100% versneden met iets of meerdere duistere stofjes.
Klik om te vergroten...

Dit is nog altijd mijn grootste angst, heb zo eens een verhaal gelezen van een mislabelde 2cb-fly.
Testcentrums zijn nog lang niet voorbereid op de golf van designer drugs, doktoren staan met hun oren te klapperen als je verteld wat er te krijgen is en hebben geen idee hoe de rc markt werkt.

Je staat er bij een ernstige bad-trip veelal alleen voor,ze weten aan bloedmonsters niet direct wat te doen bij onbekende stoffen.
Ze houden misschien je vitale organen in de gaten maar psychisch kan je een behoorlijke klap opvangen.

Sterkte hiermee.
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#12
Pffffff jeetje wat een heftig verhaal. Gelukkig hadden jullie elkaar om deze trip te doorstaan. Sterkte allebei met het verwerken hiervan. Take care!
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#13


Mrloverdj zei:
Ik vind het knap hoe jullie dit samen doorstaan hebben. Eerlijk..ik had het denk ik niet gekund en te snel naar benzo's gegrepen.
Klik om te vergroten...

Dat is dus een beetje het probleem als je een opioïde neemt, een benzo zal geen uitkomst bieden.
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Eve's drop zei:




Dat is dus een beetje het probleem als je een opioïde neemt, een benzo zal geen uitkomst bieden.
Klik om te vergroten...
Daarom zeg ik ook 'te snel' ik zou te bewust zijn dat het geen opioïde kan zijn. En dan dat als optie uitproberen om alles wat te kalmeren..nee dat is geen advies, zeer zeker niet. Alleen al de reden wat jij aandraagt.

Maar alleen en zo lang dit moeten ervaren..ik doe het ze niet na.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#15
Het is op zich nog maar goed dat @Spyro en @Blyatman elkaar hadden!
d
djiegoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wat een F.. . nachtmerrie zeg... Was me trouwens niet duidelijk dat jullie het allebei genomen hadden..😳 wat kut zeg. Wat voor zooi was dat..? wel weer even een reality check met RC's en dat is een understatement..

Is er geen mechanisme om dit soort uitwassen/gevaarlijke stoffen bij een vendor toch te registreren hier zodat iemand het kan checken (via de mods) als men het tegenkomt?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#17
Eve's drop zei:




Dat is dus een beetje het probleem als je een opioïde neemt, een benzo zal geen uitkomst bieden.
Klik om te vergroten...
Een benzo nemen is uit ten boze in deze situatie’s…. Bij dit middel kun je erin blijven hangen als je benzo’s neemt.

Normaal ben je blij als je benzo’s in huis hebt. Maar dat ik in dit geval geen benzo mocht nemen, kan zó fout aflopen. Dat heeft me extra beangstigd.

Er was gewoon geen andere oplossing dan uitzitten. Ik heb zelfs anti-psychotica liggen, zelfs dat mag niet…

Echt een hel.
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#18
Spyro zei:
Ongeveer na een uur of 5-6, precies toen de piek zou komen en voorbij zou gaan, begon de ellende.
Klik om te vergroten...
hadden jullie iets anders gebruikt op de middag of avond ervoor?
Spyro zei:
Daar lagen ze dan, de O-DSMT 30 mg pillen
Klik om te vergroten...
voor gedrukte pillen ,kan ook dat de druk machine niet goed schoongemaakt was ,
maar wat zou er dan voorheen mee gedrukt zijn .
zal minimaal zijn aangezien tog het grootste gedeelte een o-dsmt ervaring was.
en dan na 5-6 uur kicked er iets in wat niet te verklaren is wat ook nog 24 uur aanhoud.
gelukkig is er niks ernstigs lichamelijks gebeurt.
veel sterkte met elkaar .



was het trouwens de eerste opiaat die jullie geprobeerd hebben.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#19
Damm heftig verhaal voor beiden. Goed dat jullie er heelhuids uitgekomen zijn. Eerlijk, dit had toch wel akelig kunnen aflopen. Ik heb oneindig veel en hoge doseringen tramadol genomen. Niets komt hiervan in de buurt en alles wat ik gelezen heb over deze tramadol RC komt ook niet in de buurt. Zeker weten dat er wat misgelopen is bij het drukken van die tabletten. Kan niet anders dat er een middel doorgemengd is die er niet bij hoort. Benieuwd wat jullie vendor te vertellen heeft maar die zal waarschijnlijk met een verhaal komen aanlopen dat het onwerkelijk is en de fout niet bij hun ligt.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dirkjan zei:
Mijn vendor had vroeger toen ze nog op die review trust pilot site zaten ook slechte reviews gepubliceerd dat vond ik netjes van ze
Maar nu heeft trustpilot de samenwerking opgezegd helaas
Klik om te vergroten...
Helaas is trustpilot ook niks meer tegenwoordig geheel betrouwbaar. Zijn genoeg verhalen over dat hen zo zouden samenwerken om geen negatieve bedrijfsresultaten te tonen. En er veel te veel fake reviews worden gepubliceerd.

vind het überhaupt vreemd waarom op deze vendor trustpilot zit maar alles onder 4,5 ster (7) lijkt niet te bestaan. Alsof niemand eens een 1 of 3 geeft 🤔

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789...11
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."