#1
Wow serieus, een vechtpartij..? Lijkt me heftig. Gelukkig heb ik dat niet meegemaakt.Ook 2x in een vechtpartij op de acid mee mogen maken. In een split-second handelen is dan belangrijk en op de een of andere manier gaat alles in slow-motion en gaat het vechten / verdedigen enorm soepel en kwam ik er zonder kleurscheuren vanaf, dit tot in tegenstelling van de vechtersbazen die opgefokt waren maar met de staart tussen de benen 'm snel smeerden. Beide gevallen was ik getuige van een oneerlijke situatie en waren mensen in nood en handelde ik automatisch.
Nouja met dit soort dingen kan het natuurlijk ook makkelijk de andere kant op slaan. Je hebt je eigen reactie nooit echt in de hand (ook niet als je nuchter bent). Psychedelica maken je wel vatbaar voor heftige ervaringen. Dus in die zin is het wel verstandig om op te passen waar en wanneer je tript. Maar zoals zo vaak bij experts moet je eerst heel goed weten wat de regels zijn, voordat je ze een beetje kunt buigen
