Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvraag

vraag

46 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
r
roaren*Lid
01-01-2024, 00:00
#1
je bent ook de man, woow wat jij allemaal pakt :openmouth: ZOTTE KEREL MAN!!
s
sniffy_de_soskangeroeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wa ik eigelijk ni goe snap he, ik snuif zeg ongeveer 5 a 6 gram op een nacht, maar achter zegt 2 a 3 uurkes ist volleding weg! dus hebbek grote afkick, dus smore vollenbak enal! terwijl dak gebruikers zie die et al jare doen en die staan der te vangen tot en met van 2 gram :openmouth: ge moet mij dit toch es uitlegge ze! met gestalte kan et al ni veel te make ebbe want der zitte brede manne tusse ze, ksnappet egt ni :confused:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#3
misschien zit er snot in je neus?
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#4
Laat je speed eens testen, zal me niet verbazen dat je gewoon slechte kwaliteit speed krijgt?
r
roaren*Lid
01-01-2024, 00:00
#5
meschien krijg je maar drie gram in plaats van zes en is het hele slechte
j
jinLid
01-01-2024, 00:00
#6
Bal0n zei:
Laat je speed eens testen, zal me niet verbazen dat je gewoon slechte kwaliteit speed krijgt?[/quot e]


ik heb ech wel goeie speed ze , tis dezelfde as de speed da andere personen gebruiken , die het al jaren doen en neergaan van 2 grammekes :confused: :openmouth: ik snap er niets meer van :grin:
Klik om te vergroten...
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#7
jin zei:
Bal0n zei:
Laat je speed eens testen, zal me niet verbazen dat je gewoon slechte kwaliteit speed krijgt?[/quot e]


ik heb ech wel goeie speed ze , tis dezelfde as de speed da andere personen gebruiken , die het al jaren doen en neergaan van 2 grammekes :confused: :openmouth: ik snap er niets meer van :grin:
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Dan heb jij kennelijk veel nodig. Is dat wat je nou zo graag wilde horen?
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#8
6 gram voelt iedereen.... tenzij je neus vol zit met snot
j
jinLid
01-01-2024, 00:00
#9
Bal0n zei:
jin zei:
Bal0n zei:
Laat je speed eens testen, zal me niet verbazen dat je gewoon slechte kwaliteit speed krijgt?[/quot e]


ik heb ech wel goeie speed ze , tis dezelfde as de speed da andere personen gebruiken , die het al jaren doen en neergaan van 2 grammekes :confused: :openmouth: ik snap er niets meer van :grin:
Klik om te vergroten...

Dan heb jij kennelijk veel nodig. Is dat wat je nou zo graag wilde horen?
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

nee ik wou dat niet horen! kwil eerder ne uitleg horen het bij mij niet zo lang werkt ? en da ik er al wa moe doorjage :openmouth: want kzou liever het voele van minder te nemen , dat is wat goedkoper :grin: :grin:
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#10
Je metabolisatie is erg snel, MAO-A enzymen zijn waarschijnlijk erg actief of in grote getalen aanwezig.
j
jinLid
01-01-2024, 00:00
#11
mijn bloed zit vol . ik gebruik veel te graag .als ik gebruik kom ik volledig los en amuseer ik mij te pletter . als ik ma 2 of 3 gram binnen heb dan amuseer ik mij nie . ik meng veel liever das zwaarder eerst pille dan speed en dan liquid en ik voel mij super. snapte gulle da nou nie of zijde gulle zo achterlijk . wat zijn moa-a enzymen????? waardoor ik dan zogezegd er goed tegen kan
j
jinLid
01-01-2024, 00:00
#12
awel ik em mij nog nooit zo goed gevoelt als ik da op had . ik voelde mij de man niks kon mij tegen houde
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#13
Nee, ik ben niet achterlijk. Het enige wat hier belachelijk dom is, is het nemen van 5 of 6 gram speed, pillen voorafgaand en nog GHB erbij.

MAO-A enzymen zijn eiwitten in je hersenen die een aantal stoffen afbreken, waaronder amphetamines.
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#14
..
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#15
on-topic:

Voor feestjes ga ik toch echt wel voor de pilletjes of iets anders waar ik wazig van word. Pep word ik dan te helder van en dat is niet nodig op feestjes. Ben al helder van mezelf :)
j
jinLid
01-01-2024, 00:00
#16
roaren* zei:
je bent ook de man, woow wat jij allemaal pakt :openmouth: ZOTTE KEREL MAN!!
Klik om te vergroten...

gij zij ne goeie se :grin: gade is nie nekeer mee naar cherry , tenminste iemand da mij kan volgen dan :grin:
r
roaren*Lid
01-01-2024, 00:00
#17
bedoelde het sarcastisch hoor :rolleyes: cherrymoon .. ga jij eens mee naar een hardcore/breakcore feestje zullen we eens zien of je nog kan volgen .. jezus :rolleyes:

OT nu: geef mij maar een goeie lijn speed :) pillen ja oké, maar kheb maar één lijntje nodig en kben al gelukig :)
j
jinLid
01-01-2024, 00:00
#18
nee hardcore vind ik ma saai liever hardstyle en jump . das mijn stijl . zit nu ook zwaar onder de liquid , een heel fleske in 1ne keer azo flippe maat . ik voel echt mijn energie opkome :xtc:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Jin je bent lastig.
Als je stoer wilt doen, ga maar lekker met je vriendjes spelen dan, wij zijn niet geïnteresseed in hoe goed jij kan gebruiken.

Als je tips oid nodig hebt, laat dan je stem horen. Maar die stoerdoenerij is gewoonweg niet gepast hier op het forum.
j
jaceyLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik snuif zeg ongeveer 5 a 6 gram op een nacht
Klik om te vergroten...

Gabber! Steek je neus niet meer zo in de waspoeder! Krijg je bubbels uit je je mond.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."