#1
je bent ook de man, woow wat jij allemaal pakt
ZOTTE KEREL MAN!!
Bal0n zei:Laat je speed eens testen, zal me niet verbazen dat je gewoon slechte kwaliteit speed krijgt?[/quot e]
ik heb ech wel goeie speed ze , tis dezelfde as de speed da andere personen gebruiken , die het al jaren doen en neergaan van 2 grammekes![]()
ik snap er niets meer van
![]()
jin zei:Bal0n zei:Laat je speed eens testen, zal me niet verbazen dat je gewoon slechte kwaliteit speed krijgt?[/quot e]
ik heb ech wel goeie speed ze , tis dezelfde as de speed da andere personen gebruiken , die het al jaren doen en neergaan van 2 grammekes![]()
ik snap er niets meer van
![]()
Bal0n zei:jin zei:Bal0n zei:Laat je speed eens testen, zal me niet verbazen dat je gewoon slechte kwaliteit speed krijgt?[/quot e]
ik heb ech wel goeie speed ze , tis dezelfde as de speed da andere personen gebruiken , die het al jaren doen en neergaan van 2 grammekes![]()
ik snap er niets meer van
![]()
Dan heb jij kennelijk veel nodig. Is dat wat je nou zo graag wilde horen?
roaren* zei:je bent ook de man, woow wat jij allemaal paktZOTTE KEREL MAN!!
cherrymoon .. ga jij eens mee naar een hardcore/breakcore feestje zullen we eens zien of je nog kan volgen .. jezus

ik snuif zeg ongeveer 5 a 6 gram op een nacht
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."