Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvraag

vraag

46 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
j
jinLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mac... zei:
Jin je bent lastig.
Als je stoer wilt doen, ga maar lekker met je vriendjes spelen dan, wij zijn niet geïnteresseed in hoe goed jij kan gebruiken.

Als je tips oid nodig hebt, laat dan je stem horen. Maar die stoerdoenerij is gewoonweg niet gepast hier op het forum.
Klik om te vergroten...

sorry dat is zeker niet de bedoeling geweest , maar ik wil tips krijgen over gebruik , wat te doen en wat niet , en eer ik die tips kan krijgen moet ik toch zegge wat en de hoeveelheid ik neem ofniet? sorry als het der wat stoer uitkwm maar ik zat onde de invloed van ghb terwijl ik dit schreef! mijn excuus daarvoor aan u en al de rest!!! greetz jin

maar wat ik nou eigelijk gwn wou wete zijn er soms mense die ook af en toe eens zwaar overdrijven in gebruik? dank bij voorbaat voor antwoord :)
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik ken persoonlijk mensen die eerst net als ik experimenteel gebruikte en nu gewoon zoveel mogelijk.

ik zal je wat vertellen :

bij zulke mensen gaat het allang niet meer om het gevoel wat je er van krijg, het gaat om het gebruiken van de drugs .

dat is waar jij zoveel zin in hebt volgens mij , waarschijnlijk ben je na het nemen van je pil voordat hij uberhaupt ingewerkt is al bezig met wat je straks nog erbij zou nemen.

waarschijnlijk informeer je ook de hele tijd bij je vrienden wat zij al op hebben en laat je rijkelijk weten hoeveel meer jij ophebt of iig hoeveel.

ik ken zelf een aantal van zulke lui ( ze waren niet zo hoor eerst gebruikten ze gewoon voor het lekkere gevoel en de gezelligheid , nu is het gewoon zo veel mogelijk naar binnen gooien)

volgens mij heeft dit iets te maken met een bepaald verslavingsgen.
r
roaren*Lid
01-01-2024, 00:00
#3
check eens je pm jin
j
jinLid
01-01-2024, 00:00
#4
hebbek gedaan :)
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#5
of ge hebt slechte of ge hebt gewoon een te hoge tolerantie.. allessinds: ge zijt slecht bezig :).. hardstyle en jump vind ik trouwens nie echt zo goe..

btw ik doe geen speed en coke.. pillen ver nooit dus geef mij maar alcohol, alhoewel da pillen ook wel leuk zijn.. maar het probleem bij pillen vind ik da ge er echt zo vuil van staat en ge kunt moeilijker inslapen enzo.. ge kunt dan ook niet te veel drinken als ge het veilig wilt houden en van smoren voelt ge ver niets.. dus geef mij maar alcohol :beer:
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#6
ach 6 gram snuiven kan wel ik heb ook wel eens 6 gram opgerookt hoor
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kim zei:
ach 6 gram snuiven kan wel ik heb ook wel eens 6 gram opgerookt hoor
Klik om te vergroten...

WE
COULDN'T
CARE
LESS
m
michielxboxerLid
01-01-2024, 00:00
#8
sniffy_de_soskangeroe zei:
Wa ik eigelijk ni goe snap he, ik snuif zeg ongeveer 5 a 6 gram op een nacht, maar achter zegt 2 a 3 uurkes ist volleding weg! dus hebbek grote afkick, dus smore vollenbak enal! terwijl dak gebruikers zie die et al jare doen en die staan der te vangen tot en met van 2 gram :openmouth: ge moet mij dit toch es uitlegge ze! met gestalte kan et al ni veel te make ebbe want der zitte brede manne tusse ze, ksnappet egt ni :confused:
Klik om te vergroten...

Ik wist niet dat belgen ook vlaams typten..., erg irritant

lutz
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Bal0n zei:
Kim zei:
ach 6 gram snuiven kan wel ik heb ook wel eens 6 gram opgerookt hoor
Klik om te vergroten...

WE
COULDN'T
CARE
LESS
Klik om te vergroten...

I
COULDN'T
AGREE
MORE
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mac... zei:
Bal0n zei:
Kim zei:
ach 6 gram snuiven kan wel ik heb ook wel eens 6 gram opgerookt hoor
Klik om te vergroten...

WE
COULDN'T
CARE
LESS
Klik om te vergroten...

I
COULDN'T
AGREE
MORE
Klik om te vergroten...
YOU
GUYS
COULD
CHILL OUT
MORE
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#11
spacekonijn zei:
Mac... zei:
Bal0n zei:
Kim zei:
ach 6 gram snuiven kan wel ik heb ook wel eens 6 gram opgerookt hoor
Klik om te vergroten...

WE
COULDN'T
CARE
LESS
Klik om te vergroten...

I
COULDN'T
AGREE
MORE
Klik om te vergroten...
YOU
GUYS
COULD
CHILL OUT
MORE
Klik om te vergroten...
I
COULDN'T
AGREE
MORE :P
C
ChimeraLid
01-01-2024, 00:00
#12
mathijs zei:
spacekonijn zei:
Mac... zei:
Bal0n zei:
Kim zei:
ach 6 gram snuiven kan wel ik heb ook wel eens 6 gram opgerookt hoor
Klik om te vergroten...

WE
COULDN'T
CARE
LESS
Klik om te vergroten...

I
COULDN'T
AGREE
MORE
Klik om te vergroten...
YOU
GUYS
COULD
CHILL OUT
MORE
Klik om te vergroten...
I
COULDN'T
AGREE
MORE :P
Klik om te vergroten...


W
T
F
?

:rolleyes:
G
GabberFreak17Lid
01-01-2024, 00:00
#13
nja 6 gram is opzich best veel int begin was mn max voor als k 3 dagen door snoof ofzo of n langs weekend 2,5 gr ofz o en deelde k dan met mn zus?
zou wel super versneden zijn
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#14
spacekonijn zei:
Mac... zei:
Bal0n zei:
Kim zei:
ach 6 gram snuiven kan wel ik heb ook wel eens 6 gram opgerookt hoor
Klik om te vergroten...

WE
COULDN'T
CARE
LESS
Klik om te vergroten...

I
COULDN'T
AGREE
MORE
Klik om te vergroten...
YOU
GUYS
COULD
CHILL OUT
MORE
Klik om te vergroten...

Het punt is dat Kim het forum gewoon onder spamt met haar gebruiksgewoonten. Niet iets waar we op zitten te wachten..
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ja, klopt allemaal zeker wel...
Maar goed, om daar soms zo heftig op te reageren vind ik soms een beetje overdreven. Ik begrijp dat iedereen het goed bedoeld enzo, maar ik vind wel dat je mensen soms een beetje in hun waarde moet laten.
En inderdaad, het intersseert me ook weinig hoeveel iemand op een dag rookt, maar goed, als zij dat graag kwijt wil...
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#16
mathijs zei:
Ja, klopt allemaal zeker wel...
Maar goed, om daar soms zo heftig op te reageren vind ik soms een beetje overdreven. Ik begrijp dat iedereen het goed bedoeld enzo, maar ik vind wel dat je mensen soms een beetje in hun waarde moet laten.
En inderdaad, het intersseert me ook weinig hoeveel iemand op een dag rookt, maar goed, als zij dat graag kwijt wil...
Klik om te vergroten...

Dan zet ze dat maar in het onzin forum :wink:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Afhankelijk van wie de post afkomstig is, wat zijn/haar achtergrond (af te leiden uit de posts van diegene) is, wat er in de post staat en hoe het overkomt op de mensen geef ik mijn reactie.

Mensen met een duidelijk drugsprobleem die al meerdere malen hier op het forum zijn aangesproken jegens hun drugsgebruik en dan ook nog eens vol trots lopen zeggen: Ik heb ook wel eens dit of dat gedaan, hoor. Nja daar kan ik niet anders op dan lullig reageren.

Het is echt niet voor Kim, want in principe lijkt ze me echt wel ok. Ook stoor ik me niet voortdurend aan haar posts. Mja op dit soort posts kun je deze reactie verwachten.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mac... zei:
Mja op dit soort posts kun je deze reactie verwachten.
Klik om te vergroten...

Hmm ja, kan wel...maar die heftige reacties voegen net zo weinig toe als wat Kim zegt...
F
Fat Freddy's catLid
01-01-2024, 00:00
#19
jin zei:
awel ik em mij nog nooit zo goed gevoelt als ik da op had . ik voelde mij de man niks kon mij tegen houde
Klik om te vergroten...


Jin, gij zijt toch niet den Bere? :mrgreen:

http://users.pandora.be/cooreman
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#20
Fat Freddy's cat zei:
jin zei:
awel ik em mij nog nooit zo goed gevoelt als ik da op had . ik voelde mij de man niks kon mij tegen houde
Klik om te vergroten...


Jin, gij zijt toch niet den Bere? :mrgreen:

http://users.pandora.be/cooreman
Klik om te vergroten...

LOL LOL LOL LOL LOL

whahahhaah HOE ernstig!!!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."