#1
Mac... zei:Jin je bent lastig.
Als je stoer wilt doen, ga maar lekker met je vriendjes spelen dan, wij zijn niet geïnteresseed in hoe goed jij kan gebruiken.
Als je tips oid nodig hebt, laat dan je stem horen. Maar die stoerdoenerij is gewoonweg niet gepast hier op het forum.
sorry dat is zeker niet de bedoeling geweest , maar ik wil tips krijgen over gebruik , wat te doen en wat niet , en eer ik die tips kan krijgen moet ik toch zegge wat en de hoeveelheid ik neem ofniet? sorry als het der wat stoer uitkwm maar ik zat onde de invloed van ghb terwijl ik dit schreef! mijn excuus daarvoor aan u en al de rest!!! greetz jin
maar wat ik nou eigelijk gwn wou wete zijn er soms mense die ook af en toe eens zwaar overdrijven in gebruik? dank bij voorbaat voor antwoord

