Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvraag

vraag

46 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
j
jinLid
01-01-2024, 00:00
#1
Bal0n zei:
jin zei:
Bal0n zei:
Laat je speed eens testen, zal me niet verbazen dat je gewoon slechte kwaliteit speed krijgt?[/quot e]


ik heb ech wel goeie speed ze , tis dezelfde as de speed da andere personen gebruiken , die het al jaren doen en neergaan van 2 grammekes :confused: :openmouth: ik snap er niets meer van :grin:
Klik om te vergroten...

Dan heb jij kennelijk veel nodig. Is dat wat je nou zo graag wilde horen?
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

nee ik wou dat niet horen! kwil eerder ne uitleg horen het bij mij niet zo lang werkt ? en da ik er al wa moe doorjage :openmouth: want kzou liever het voele van minder te nemen , dat is wat goedkoper :grin: :grin:
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je metabolisatie is erg snel, MAO-A enzymen zijn waarschijnlijk erg actief of in grote getalen aanwezig.
j
jinLid
01-01-2024, 00:00
#3
mijn bloed zit vol . ik gebruik veel te graag .als ik gebruik kom ik volledig los en amuseer ik mij te pletter . als ik ma 2 of 3 gram binnen heb dan amuseer ik mij nie . ik meng veel liever das zwaarder eerst pille dan speed en dan liquid en ik voel mij super. snapte gulle da nou nie of zijde gulle zo achterlijk . wat zijn moa-a enzymen????? waardoor ik dan zogezegd er goed tegen kan
j
jinLid
01-01-2024, 00:00
#4
awel ik em mij nog nooit zo goed gevoelt als ik da op had . ik voelde mij de man niks kon mij tegen houde
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nee, ik ben niet achterlijk. Het enige wat hier belachelijk dom is, is het nemen van 5 of 6 gram speed, pillen voorafgaand en nog GHB erbij.

MAO-A enzymen zijn eiwitten in je hersenen die een aantal stoffen afbreken, waaronder amphetamines.
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#6
..
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#7
on-topic:

Voor feestjes ga ik toch echt wel voor de pilletjes of iets anders waar ik wazig van word. Pep word ik dan te helder van en dat is niet nodig op feestjes. Ben al helder van mezelf :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."