Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOokal zo paranoide onder speed ?

Ookal zo paranoide onder speed ?

33 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
G
GelegenheidsgebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Angst is een slechte raadgever :wave:
C
ColaiutaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hebben jullie als je met vrienden bent ook wel eens dat als je (veel) speed op hebt dat je gewoon allemaal gestoorde dingen gaat denken die mensen over jou zouden denken, of dat je het idee hebt dat ze het over jou hebben ?


groeten,
Daan
G
GabberFreak17Lid
01-01-2024, 00:00
#3
tjah kweet wa j bedoeld.. meestal denk j in een soort Dark Style of life dingen..mensen pijnigen.. haat tegen mensen.. en dat soort dingen.. tis nie normaal mja tog komt t in j op
r
roaren*Lid
01-01-2024, 00:00
#4
hebbek altijd.. als ek weg ga naar een feestje denk ik altijd dat iedereen naar me zit te kijken vraag ik dan aan vriend van hé die zit naar me te kijken, zegt ie dan van huh er zit helemaal niemand te kijken.. en overal rare geluidjes horen.. tja dat is speed..
C
ColaiutaLid
01-01-2024, 00:00
#5
En dan kom ik thuis en dan denk dat mijn ouders wakker zijn en dan hoor ik ze ook echt praten om 3 uur 's nachts :confused: en dan denk ik natuurlijk dat ze het weer over mij hebben echt gestoord spul.
c
cokkieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Haha ik ken dat ik verschuil me altijd achter mijn zonnebril en dan heb ik geen last meer van het idee dat mensen allemaal naar me kijken mischien een tip. :sunglasses:
n
nothingtodoLid
01-01-2024, 00:00
#7
laatst was ik en een maat ook vies paranoia.
we zagen en hoorde echt overal alles.
we bleven bij iemand slapen die ook had gebreukt.
we waren allemaal bijna hele nacht op en ene keer zei die kerel waar we bleven maffen dat hij klaarwakker was en totaal nie zou kunnen slapen.
na die zin viel die gewoon in ene keer in slaap.
ik en die andere gast die daar was vonden dat niet normaal we dachte dat iets met die kerel gebeurt was.
telkes aant kijke of hij nog ademde.
toen werde ik en andere gast ook nog eens ongerust dat we allebij hartslag van rond 112 per min hadden terwij we gewoon stil zaten niks te doen.we durvde een tijd niet meer te bewegen.
toen leek het dat die kerel die aant maffe was niet meer ademde.
wij werde helemaal gek wij die wakker aant roepen hij werd niet meer wakker dus waren we die wakker aan het tikken op ene keer werd die wakker keek die heel snel overal naar toe en zei niks meer en viel terug in slaap.en wij nog helenacht paranoia gebleven :(
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#8
nothingtodo zei:
laatst was ik en een maat ook vies paranoia.
we zagen en hoorde echt overal alles.
we bleven bij iemand slapen die ook had gebreukt.
we waren allemaal bijna hele nacht op en ene keer zei die kerel waar we bleven maffen dat hij klaarwakker was en totaal nie zou kunnen slapen.
na die zin viel die gewoon in ene keer in slaap.
ik en die andere gast die daar was vonden dat niet normaal we dachte dat iets met die kerel gebeurt was.
telkes aant kijke of hij nog ademde.
toen werde ik en andere gast ook nog eens ongerust dat we allebij hartslag van rond 112 per min hadden terwij we gewoon stil zaten niks te doen.we durvde een tijd niet meer te bewegen.
toen leek het dat die kerel die aant maffe was niet meer ademde.
wij werde helemaal gek wij die wakker aant roepen hij werd niet meer wakker dus waren we die wakker aan het tikken op ene keer werd die wakker keek die heel snel overal naar toe en zei niks meer en viel terug in slaap.en wij nog helenacht paranoia gebleven :(
Klik om te vergroten...
Ik merk het met pillen ook altijd dat me hartje overtoeren maakt.
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#9
als ik van een feesje van vrienden kom,en ik wil met de fiets naar huis gaan,dan zie ik onderweg van ver precies mensen en wandelende mensen en mensen op een fiets rijden ,en als ik dan dichter kom dan is het gwn een paal of zo :mrgreen: maar dan worde zot ze :amai men botten

en heb ook al eens gehad,ik wou naar huis gaan en moest binne sluipen omdat mijn moeder niet wist dat ik weg was ,en kwam aan mijn appartement aan en ik woon hellemaal van boven,en op terras zag ik precies de vriend van mijn moeder wat leunen op da veilig heidshek door de stress dak d8 dak gepakt ging worden, en ik kwam dichter en zag innees dat het een raam dat open was met op de achtergrond een zwarte tint :mrgreen:

maar dat was eens stressen :(
s
sellyLid
01-01-2024, 00:00
#10
:grin: para of niet.
ik heb vaak als ik veel gebruikt heb dat ik echt denk dat er mensen in mijn huis zijn terwijl ik alleen ben.
rare vage geluiden hoor ik dan of hoor mensen praten maar kan dan niet verstaan wat ze zeggen.
of zie bv een groepje mensen op straat en dan ben je er vlakbij blijkt het gewoon een boom te zijn.
of zie mensen in gepakeerde autos zitten en kom ik dichtbij is het weg.
ja ja erg para idd :grin:
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#11
selly zei:
:grin: para of niet.
ik heb vaak als ik veel gebruikt heb dat ik echt denk dat er mensen in mijn huis zijn terwijl ik alleen ben.
rare vage geluiden hoor ik dan of hoor mensen praten maar kan dan niet verstaan wat ze zeggen.
of zie bv een groepje mensen op straat en dan ben je er vlakbij blijkt het gewoon een boom te zijn.
of zie mensen in gepakeerde autos zitten en kom ik dichtbij is het weg.
ja ja erg para idd :grin:
Klik om te vergroten...
ja ik ken het .. dat vind ik wel een groot nadeel van pep .. heb ik bij x en sos nooit.
r
roaren*Lid
01-01-2024, 00:00
#12
kbegin er de laatste tijd goed mee om te gaan met men para-heid :P

vind het soms zelfs leuk en grappig :mrgreen:

kdenk dan van huh loopt er nu iemand achter me.. kijk ek achter me van.. och nee je bent weer para hoor :mrgreen:

nja.. als je het al lang doet.. weet je dat je para bent van de spiid en dat alles dat je hoort aleen maar zeever is :rolleyes:

khoop aleen maar dat er plots niet iemand echt achter me loopt en me wil verkrachten :mrgreen: :P
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#13
als ik paro ben,dan probeer ik er positief over te denken :mrgreen:

bv. je ziet een man met een hond ofzo en toch blijkt het een paal of zo te zijn,dan probeer ik er van te genieten,dan denk ik:lekker trippen opt straat :mrgreen:

maar ik von het idd in het begin toen ik gebruikte,paro zijn zo kut.


maar je moet gwn denken dat je aan het trippen bent,en dan vind je het wrs wel tof :wink: ale ik toch :mrgreen:
b
belgiumpartycrasherLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik wordt er met momenten gek van
ik reed met men auto, kwam van illusion...
op een bepaald moment (reed 70km/h) ga ik volledig op mijn rem staan...
mijn vriendin tegen me, zijde zot geworde??
ik, doodleuk, nee, kijk, er steekt een koe over...
er was dus nix...
speed is zalig om op te feesten, maar 8eraf, die para toestanden...
no tnx!!!

grtzzz
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
na een peroide van lang gebruik is een vriendin van mij echt een tijdje para geweest. Ze woonde in een flat op de bovenste etage en zat alleen nog maar in de gang omdat daar geen ramen zaten. Ze was er heilig van overtuigd dat de buren haar bespieden. Durfde het huis niet meer uit. Erg kut die periode
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Nja dat gaat toch echt al richting psychose. Para is daar een kenmerk van
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ben er nooit paranoide van eigenlijk, nooit geweest ook.
F
Flashing MomentsLid
01-01-2024, 00:00
#18
Alleen als ik 2dagen wakker ben.. maar dan komt t meer door slaapgebrek dan door de speed zelf lijkt me
G
GelegenheidsgebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Jaa zeer bekend
Maar het komt ook door slaapgebrek, was afgelope week ziek en dan slaap ik bijna niet en ik was dus 3 dagen bijna zonder slaap en het voelde bijna zoals een nacht niet geslapen op pep.. af en toe leken bomen mensen enzo.. lang niet zo erg als bij speed maar wel vergelijkbaar.

Maar bij speed.. pff ben 1 x 3 nachten wakker geweest (onbedoeld en vond het ook echt niet meer leuk de 4e dag) en toen hoorde ik allemaal stemmen die me bekend voor kwamen maar er waren geen bekenden en ik dacht dat mensen me wilden pakken en dat ze me kwamen halen en ik zag overal mensen en groepejs in (maar dat heb ik al gauw van pep) en in bed was het nog erger (dan is het bij mij altijd het ergst sochtends in een donkere of schemerige kamer)

paar voorbeelden:
steeds duiveltjes kwamen uit het plafond op me af met hoefjes en al
witte armen kwamen omhoog van de zijkanten van mn bed en ik slaap op mn zij dus niet prettig
ik dacht dat er in mn kast een man stond die met zn hoofd door de bovenkant van de kast was gegaan (dat hoofd bleek dus de ventilator die in de verste verten niet op een hoofd lijkt)
Toen kwam er opeens een onthoofd lijk uit de kast vallen.. maar ik zag dr deuren ook daadwerkelijk een deel opengaan en er iets uit komen vallen.. echt heel para
en in mn gordijnen zag ik allemaal mensen levensecht en ik slaap eronder.. dat was echt levensecht

heb ook wel is gehad dat ik gwn tv keek in mn verbeelding bv met pillen zag ik op een vlak stuk zoals verwarming gwn serieus een voetbalwedstrijd..

Aan de ene kant mis ik het wel een klein btje zo'n nacht dat je in bed ligt en niet kan slapen van de pep en allemaal dingen ziet (want k heb echt veel rare dingen gezien op mn slaapkamer) maar aan de andere kant .. de bijverschijnselen van pep wegen op lange termijn niet op tegen de voordelen dus in de zomer weer paar nachtjes maar nu ff niet meer
G
GabberFreak17Lid
01-01-2024, 00:00
#20
nja t para zijn houd j wel hersenen genezen misss well miss niet.. dat je para word komt door een verstoring an de stof dopamine... wat in stand komt met uiterste gevoelens van angst.. heb zelf nu ook medicijnen ervoor.. had de para verschijnselen had ik vaak als ik nuchter was ook.. mja t is t eigk gwn allemaal niet waar :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."