Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOokal zo paranoide onder speed ?

Ookal zo paranoide onder speed ?

33 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
G
GelegenheidsgebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Angst is een slechte raadgever :wave:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja man, zwaar kut para op de pep :(
Zal nooit over gaan, maar je kan er wel mee leren omgaan.
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mac... zei:
Boh kan me wel voorstellen als je van zoiets ook nog beschuldigd wordt.
Mja je oom zal er dan ook wel meer vanaf weten :wink:
Klik om te vergroten...

Hij heeft het zelf vroeger nog allemaal gedaan.
v
vLid
01-01-2024, 00:00
#4
flash kieke zei:
Mac... zei:
Boh kan me wel voorstellen als je van zoiets ook nog beschuldigd wordt.
Mja je oom zal er dan ook wel meer vanaf weten :wink:
Klik om te vergroten...

Hij heeft het zelf vroeger nog allemaal gedaan.
Klik om te vergroten...
Ah nee flash kieke,
kan me da zo voorstellen heb hier eigenlijk al goe zitten lachen mee ulder verhalen, ik ben al lang gestopt mee alles, maar als ik zo lees dan komen er weer van die herrineringen naar boven.
Na een paar nachten zag ik ook vanalles, en na een paar jaar gebruiken kon ik er goe mee om en had er geen last meer van. En denk als man da je nog neiger kunt doorslaan.
Gij pakt da gerief he da gerief pakt u nie he :wink:
C
ColaiutaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hebben jullie als je met vrienden bent ook wel eens dat als je (veel) speed op hebt dat je gewoon allemaal gestoorde dingen gaat denken die mensen over jou zouden denken, of dat je het idee hebt dat ze het over jou hebben ?


groeten,
Daan
G
GabberFreak17Lid
01-01-2024, 00:00
#6
tjah kweet wa j bedoeld.. meestal denk j in een soort Dark Style of life dingen..mensen pijnigen.. haat tegen mensen.. en dat soort dingen.. tis nie normaal mja tog komt t in j op
r
roaren*Lid
01-01-2024, 00:00
#7
hebbek altijd.. als ek weg ga naar een feestje denk ik altijd dat iedereen naar me zit te kijken vraag ik dan aan vriend van hé die zit naar me te kijken, zegt ie dan van huh er zit helemaal niemand te kijken.. en overal rare geluidjes horen.. tja dat is speed..
C
ColaiutaLid
01-01-2024, 00:00
#8
En dan kom ik thuis en dan denk dat mijn ouders wakker zijn en dan hoor ik ze ook echt praten om 3 uur 's nachts :confused: en dan denk ik natuurlijk dat ze het weer over mij hebben echt gestoord spul.
c
cokkieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Haha ik ken dat ik verschuil me altijd achter mijn zonnebril en dan heb ik geen last meer van het idee dat mensen allemaal naar me kijken mischien een tip. :sunglasses:
n
nothingtodoLid
01-01-2024, 00:00
#10
laatst was ik en een maat ook vies paranoia.
we zagen en hoorde echt overal alles.
we bleven bij iemand slapen die ook had gebreukt.
we waren allemaal bijna hele nacht op en ene keer zei die kerel waar we bleven maffen dat hij klaarwakker was en totaal nie zou kunnen slapen.
na die zin viel die gewoon in ene keer in slaap.
ik en die andere gast die daar was vonden dat niet normaal we dachte dat iets met die kerel gebeurt was.
telkes aant kijke of hij nog ademde.
toen werde ik en andere gast ook nog eens ongerust dat we allebij hartslag van rond 112 per min hadden terwij we gewoon stil zaten niks te doen.we durvde een tijd niet meer te bewegen.
toen leek het dat die kerel die aant maffe was niet meer ademde.
wij werde helemaal gek wij die wakker aant roepen hij werd niet meer wakker dus waren we die wakker aan het tikken op ene keer werd die wakker keek die heel snel overal naar toe en zei niks meer en viel terug in slaap.en wij nog helenacht paranoia gebleven :(
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#11
nothingtodo zei:
laatst was ik en een maat ook vies paranoia.
we zagen en hoorde echt overal alles.
we bleven bij iemand slapen die ook had gebreukt.
we waren allemaal bijna hele nacht op en ene keer zei die kerel waar we bleven maffen dat hij klaarwakker was en totaal nie zou kunnen slapen.
na die zin viel die gewoon in ene keer in slaap.
ik en die andere gast die daar was vonden dat niet normaal we dachte dat iets met die kerel gebeurt was.
telkes aant kijke of hij nog ademde.
toen werde ik en andere gast ook nog eens ongerust dat we allebij hartslag van rond 112 per min hadden terwij we gewoon stil zaten niks te doen.we durvde een tijd niet meer te bewegen.
toen leek het dat die kerel die aant maffe was niet meer ademde.
wij werde helemaal gek wij die wakker aant roepen hij werd niet meer wakker dus waren we die wakker aan het tikken op ene keer werd die wakker keek die heel snel overal naar toe en zei niks meer en viel terug in slaap.en wij nog helenacht paranoia gebleven :(
Klik om te vergroten...
Ik merk het met pillen ook altijd dat me hartje overtoeren maakt.
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#12
als ik van een feesje van vrienden kom,en ik wil met de fiets naar huis gaan,dan zie ik onderweg van ver precies mensen en wandelende mensen en mensen op een fiets rijden ,en als ik dan dichter kom dan is het gwn een paal of zo :mrgreen: maar dan worde zot ze :amai men botten

en heb ook al eens gehad,ik wou naar huis gaan en moest binne sluipen omdat mijn moeder niet wist dat ik weg was ,en kwam aan mijn appartement aan en ik woon hellemaal van boven,en op terras zag ik precies de vriend van mijn moeder wat leunen op da veilig heidshek door de stress dak d8 dak gepakt ging worden, en ik kwam dichter en zag innees dat het een raam dat open was met op de achtergrond een zwarte tint :mrgreen:

maar dat was eens stressen :(
s
sellyLid
01-01-2024, 00:00
#13
:grin: para of niet.
ik heb vaak als ik veel gebruikt heb dat ik echt denk dat er mensen in mijn huis zijn terwijl ik alleen ben.
rare vage geluiden hoor ik dan of hoor mensen praten maar kan dan niet verstaan wat ze zeggen.
of zie bv een groepje mensen op straat en dan ben je er vlakbij blijkt het gewoon een boom te zijn.
of zie mensen in gepakeerde autos zitten en kom ik dichtbij is het weg.
ja ja erg para idd :grin:
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#14
selly zei:
:grin: para of niet.
ik heb vaak als ik veel gebruikt heb dat ik echt denk dat er mensen in mijn huis zijn terwijl ik alleen ben.
rare vage geluiden hoor ik dan of hoor mensen praten maar kan dan niet verstaan wat ze zeggen.
of zie bv een groepje mensen op straat en dan ben je er vlakbij blijkt het gewoon een boom te zijn.
of zie mensen in gepakeerde autos zitten en kom ik dichtbij is het weg.
ja ja erg para idd :grin:
Klik om te vergroten...
ja ik ken het .. dat vind ik wel een groot nadeel van pep .. heb ik bij x en sos nooit.
r
roaren*Lid
01-01-2024, 00:00
#15
kbegin er de laatste tijd goed mee om te gaan met men para-heid :P

vind het soms zelfs leuk en grappig :mrgreen:

kdenk dan van huh loopt er nu iemand achter me.. kijk ek achter me van.. och nee je bent weer para hoor :mrgreen:

nja.. als je het al lang doet.. weet je dat je para bent van de spiid en dat alles dat je hoort aleen maar zeever is :rolleyes:

khoop aleen maar dat er plots niet iemand echt achter me loopt en me wil verkrachten :mrgreen: :P
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#16
als ik paro ben,dan probeer ik er positief over te denken :mrgreen:

bv. je ziet een man met een hond ofzo en toch blijkt het een paal of zo te zijn,dan probeer ik er van te genieten,dan denk ik:lekker trippen opt straat :mrgreen:

maar ik von het idd in het begin toen ik gebruikte,paro zijn zo kut.


maar je moet gwn denken dat je aan het trippen bent,en dan vind je het wrs wel tof :wink: ale ik toch :mrgreen:
b
belgiumpartycrasherLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik wordt er met momenten gek van
ik reed met men auto, kwam van illusion...
op een bepaald moment (reed 70km/h) ga ik volledig op mijn rem staan...
mijn vriendin tegen me, zijde zot geworde??
ik, doodleuk, nee, kijk, er steekt een koe over...
er was dus nix...
speed is zalig om op te feesten, maar 8eraf, die para toestanden...
no tnx!!!

grtzzz
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
na een peroide van lang gebruik is een vriendin van mij echt een tijdje para geweest. Ze woonde in een flat op de bovenste etage en zat alleen nog maar in de gang omdat daar geen ramen zaten. Ze was er heilig van overtuigd dat de buren haar bespieden. Durfde het huis niet meer uit. Erg kut die periode
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Nja dat gaat toch echt al richting psychose. Para is daar een kenmerk van
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ben er nooit paranoide van eigenlijk, nooit geweest ook.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."