#1
caatje zei:wat is veel? als je t met mate doet?SGiZO zei:ik bedoel VEEL bommetjes![]()
dan is bommetjes zeker weten minder schadelijk..
caatje zei:wat is veel? als je t met mate doet?SGiZO zei:ik bedoel VEEL bommetjes![]()


the_love_docter zei:nog ff wa over inname van Pep of speed, ik doe soms op me werkt= wat Pep in me spa citroen , of wa bij je redbull werk ook wel ok. loop ik te minste niet heel de dag me neus op te halen. maar jah dat gevoel dat het door je neus schiet dat het je keel in glijd en dan die tranen met als gevolg kk vieze smaak in je bek, blijf ook wel wat hebben![]()
greets Tha Doc.![]()

the_love_docter zei:klopt klopt maar jah waarom een kleine nemen als je een lkkre chemisch ruikende witte streep kan nemen van een halve Gram.
greets Tha Doc
p.s. die van daar net glee ook lkkr.![]()
leg het even op een doosje en leg het dan ff op de verwarmingmiekie zei:hallo mensen, effe probleempje heb ik net pep gehaald is het nog pap... nou moet ik het volgens me dealer verwarmen en dan kan ik er gewoon porties van maken, maar goed wil dus effe weten of ik bepaalde details mis in me uitleg of dat ik dit niet kan. Wie kan me effe helpen
snuiven is beterJewCookie zei:of je doet het in je drinken.. daar hoeft het niet gedroogt voor te zijn..
duurt alleen wat langer voordat het werkt..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."