Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumspep klaarmaken helup!!!

pep klaarmaken helup!!!

38 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#1
caatje zei:
SGiZO zei:
ik bedoel VEEL bommetjes :wink:
Klik om te vergroten...
wat is veel? als je t met mate doet?
Klik om te vergroten...

dan is bommetjes zeker weten minder schadelijk..:wink:
B
BennLid
01-01-2024, 00:00
#2
m
maxtcLid
01-01-2024, 00:00
#3
hoeveel doen julie meestal in een bommetje dan?
en krijg je hetzelfde gevoel als wanneer je het snuift?
of krijg je hetzelfde gevoel net als van pillen alleen dan meer energie?
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#4
De hoeveelheid van een lijn doe je in een bommetje, hij zal harder inslaan maar zachter werken..
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#5
en duurt langer voor het uitgewerkt is..:wink:
B
BUBBSLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik doe het gewoon in een lege capsule . Ik heb het voor over om een half uurtje te wachten voor het zijn werking heeft want snuiven heb ik al een paar keer geprobeerd maar ik vind die smaak maar niets .

Greetz Bubbs :wink:
t
the_love_docterLid
01-01-2024, 00:00
#7
2 weken geleden een blokje van 10 gram gehaalt. ( goed nat. )
stuk er af gehaalt voor me zelf gram of 3, de rest was voor wa maten een kleine gezamelijk in koop gedaan scheelt weer wat pleuro's.

ik mijn deel klein gehakt maar wilde het snel drogen.
ik A4'tje gepakt de helft afgescheurt en de meest grote lompe lelijk pony ooit gevouwen. ik de Pep er in gegooid +/- 3 gram duzz tussen de verwarming gedaan. denk naja is lkkr droog smorgens me verwarming brandt savonds een uurtje of anderhalf en dan niet al te warm.
naja sochtens open gehaalt was lkkr droog beetje wat klontjes maar jah blijf je houden. goed snifklaar klein ge maakt en in een zakje gedemopeert. moes die dag werken en savond zou het Hardebas zijn, niks op me werk gepakt denk je als ik om 8 uur begein en dan tot de volgende dag 7 uur moet weet ik nie eens hoe ik binnen ben gekomen en dass togg zonde eant je bent voor da kaartje 38,25 euro lichter. ( dat terzijde) smiddags thuis aan gekomen wat gegeten want jah da word zondag ochtend togg niks anderss :wink: .
9 uur zouden we weg rijden denk naja pak om 8 uur dikke lijn en dan net voor we weg gaan weer een lkkre witte streep. want jah op die feesten zelf is het altijd moelijk om lijnen te leggen plee's trekken ze open enne je heb er nie bijna niet eens de knas voor. ( zeg nooit nooit ) komen daar aan uurtje onder weggeweest stapt op denk naja zal het wel goed voelen in me benen. helemaal niks super vaag had die vaker enne was niks en al bijna een gram weg. eg kut naja wa bleek nou ik had het nooit moeten drogen in een A4tje alle vocht was er uit allen jah het leek wel of alle werkzame delen ook in het papier waren getyrokken, was gewoon een zielig hoopje wit waardeloos poeder. gelukkig togg wa kunne regelen en is togg goed gekomen :sunglasses: .

de volgende keer togg maar weer uit smeren over een Cd hoesje, paar keer bij elkaar schrapen weer uit smeren blijft togg de snelte methode.
en dan hoeft het eigen lijk ni eens op de verwarming te leggen.

greets Tha Doc :wave:
t
the_love_docterLid
01-01-2024, 00:00
#8
nog ff wa over inname van Pep of speed, ik doe soms op me werkt= wat Pep in me spa citroen , of wa bij je redbull werk ook wel ok. loop ik te minste niet heel de dag me neus op te halen. maar jah dat gevoel dat het door je neus schiet dat het je keel in glijd en dan die tranen met als gevolg kk vieze smaak in je bek, blijf ook wel wat hebben :sunglasses:


greets Tha Doc. :wave:
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#9
the_love_docter zei:
nog ff wa over inname van Pep of speed, ik doe soms op me werkt= wat Pep in me spa citroen , of wa bij je redbull werk ook wel ok. loop ik te minste niet heel de dag me neus op te halen. maar jah dat gevoel dat het door je neus schiet dat het je keel in glijd en dan die tranen met als gevolg kk vieze smaak in je bek, blijf ook wel wat hebben :sunglasses:


greets Tha Doc. :wave:
Klik om te vergroten...

als je klein lijntje heb genomen hoeft dat ook niet..:P
t
the_love_docterLid
01-01-2024, 00:00
#10
klopt klopt maar jah waarom een kleine nemen als je een lkkre chemisch ruikende witte streep kan nemen van een halve Gram.

greets Tha Doc

p.s. die van daar net glee ook lkkr. :rolleyes:
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#11
the_love_docter zei:
klopt klopt maar jah waarom een kleine nemen als je een lkkre chemisch ruikende witte streep kan nemen van een halve Gram.

greets Tha Doc

p.s. die van daar net glee ook lkkr. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

omdat je daar tijdens je werk voor je werk niet zo gek veel aan toe voegt? je staat alleen stuk strakker.. mja heb je met werk niet zo veel aan volgens mij..:P (k wee tniet wat voor werk je doet..)
t
the_love_docterLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik werk bij een tankstation, aan de snel weg.

nacht diensten van 21.00 tot 09.00 zijn erg vermoeiend moet ik zeggen.

greets tha Doc :wink:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#13
is het effect van de speed minder goed als ie nat is?
b
boyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Maakt niks uit, pep is pep. De opname kan natuurlijk wel langzamer of sneller gaan.
m
miekieLid
01-01-2024, 00:00
#15
hallo mensen, effe probleempje heb ik net pep gehaald is het nog pap... nou moet ik het volgens me dealer verwarmen en dan kan ik er gewoon porties van maken, maar goed wil dus effe weten of ik bepaalde details mis in me uitleg of dat ik dit niet kan. Wie kan me effe helpen
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#16
of je doet het in je drinken.. daar hoeft het niet gedroogt voor te zijn..:wink:

duurt alleen wat langer voordat het werkt..
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#17
miekie zei:
hallo mensen, effe probleempje heb ik net pep gehaald is het nog pap... nou moet ik het volgens me dealer verwarmen en dan kan ik er gewoon porties van maken, maar goed wil dus effe weten of ik bepaalde details mis in me uitleg of dat ik dit niet kan. Wie kan me effe helpen
Klik om te vergroten...
leg het even op een doosje en leg het dan ff op de verwarming
paar keer beetje fijn kappen en ff terug leggen
is redelijk rap droog normaal
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#18
JewCookie zei:
of je doet het in je drinken.. daar hoeft het niet gedroogt voor te zijn..:wink:

duurt alleen wat langer voordat het werkt..
Klik om te vergroten...
snuiven is beter
ma wel nie lekker
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Oh mooi... dan kan ik meteen ff het volgende vragen..

Kan je pep - speed in poedervorm dus ook gewoon in je drinken gooien.. laten oplossen en drinken?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."