Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heej Vroeger kon ik wiet roken en er lekker van genieten maar op een bepaald moment begon ik me er heel raar door te voelen. ik voelde me alsof alles rondom mij niet echt was, als ik praatte leek het iemand anders zijn stem, alles werd wazig, ik werd duizelig, ik was aan het twijfelen of het nu realiteit was of een droom, of ik ik nog was,... allemaal symptonen die lijken op derealisatie/ depersonalisatie. het probleem is dat ik sindsdien op andere momenten weer last krijg van derealisatie terwijl ik natuurlijk gestopt ben met wiet. vraag me af of dit voor sommigen onder jullie herkenbaar is want ik vind nergens anders de link tussen deze stoornis en gebruik van cannabis. Gelukkig heb ik hier maar een keertje in de maand ofzo last van, maar het is echt enorm vervelend op dat moment.. want dan begin ik te denken dat ik gek aan het worden ben, paniekaanvallen, schrik om de controle te verliezen, los van de wereld zijn,... het valt niet op voor de buitenwereld en ik kan normaal blijven maar heb schrik dat het terugkomt en dat ik ooit toch gek word! En dat allemaal door die ene joint?? Door die ene joint had ik voor het eerst deze andere 'beleving' ervaren en nu ik weet dat ik me zo kan voele, dat ik besef dat het bestaat, roep ik dat gevoel onbewust soms terug op. Erg vervelend! Ik ken niemand die dit ook heeft want als ik vetel hoe ik me soms voel (wat ik hierboven beschreef) dan kijken ze me allemaal raar aan"
"Vrijdag had ik samen met een vriendin speed gesnoven en hij leek in het begin heel goed te werken. Na de eerste lijn was het meteen raak, ik werd meteen heel levendig en opgefokt net zoals zij. Toen vertrokken we met de fiets richting een feest en ik kon niet stoppen met trappen hoewel ik toch doodop was. Dat op zich vond ik al raar. Ik had een opgefokt gevoel, maar in feite geen energie extra. Dat was al een lastig gevoel want ik voelde zoveel energie vanbinnen maar kon ze door vermoeidheid niet opgebruiken en daar werd ik enorm zenuwachtig van. De rest van de avond had ik onophoudelijk koude rillingen.. weet niet of dit normaal is voor speed? En ohja, ik had op de binnenkant van mijn armen irritaties. en Ik had ook wel bijwerkingen die wel normaal zijn voor speed zoals zichtbare aders, tandenknarsen, en ik kon makkelijk wakker blijven. De volgende ochtend voelde ik me heel raar, natuurlijk nog niks geslapen. En na 15uurs nog steeds niet kunnen stilzitten, voor me uitstaren, dinge zien die er niet zijn, .. ik was heel erg wazig van geest. Toen heb ik die speed laten zien aan een vriend en die merkte op dat er heel fijne blauwe korrels bijzaten en dat het een totaal andere smaak had dan normaal en ook geurloos was. Misschien iemand die weet wat dat dan kan geweest zijn? Ja, is moeilijk te bepale adhv deze info. Maar iemand enig vermoeden?"
"Sja van die blauwe korrels is moeilijk te verklaren. Nouja 'korrels' kun je het nie echt noemen want je moet het al bijna door een vergrootglas bekijken om te zien dat er iets blauws bijzit. Degene van wie ik het heb gekocht ken ik best goed. Het is een kennis van me al van lange tijd voor ik met drugs begon. Maar die kerel is niet echt een dealer, hij slaat er geen winst uit, hij zorgde er enkel af en toe voor dat ik aan speed zou geraken als ik zelf niemand had. En waar hij het vandaan gehaald heeft, weet ik niet. Ik zou het idd ook raar vinden als het meth is, maar een vriend van mij heeft ook al de meest onbegrijpelijke stoffen in speed gevonden, zoals het beruchte TL-buis poeder en ketamine."
"Icequeens zei: nee van meth krijg je geen ego boost, het is gewoon sterkere speed. alhoewel ik persoonlijk wel erg narig of sip werd als ik er mee stopte. de "comedown" vond ik merkbaar sterker dan van gewone speed. opgefokt ook niet, dat wordt ik van speed ook niet. kijk, ik kan natuurlijk niet voor iedere meth gebruiker spreken. maar als ik kijk naar ons groepje, dan kan ik zeggen dat men er niet opgefokt van wordt of een te grote ego. wat ik wel merk is dat als je een paar dagen doorzakt op meth dat het een veel groter effect heeft op je mentale gesteldheid dan op speed. meer verward en snel schrikken...soms zelfs dingen uit je ooghoeken zien of iets denken te horen. maar was het de eerste keer dat hij/zij speed nam...dan is het natuurlijk niet zo raar dat het 15 uur duurde... Klik om te vergroten... Euhm even enkele correcties . Het is 'zij', AryanGIRL weet je wel hehe. En het was niet men eerste keer... ik denk zo ongeveer de 15de keer ofzo.."
"flash kieke zei: Het is speed.Punt uit Alleen vindt ik het wel raar van de geur en smaak dat jij beschreef over die speed.Maar waarschijnlijk edde u vergist hoor maar weet je zelf niet meer hoe het riekt en smaakt.En begin je je zelf leugens te vertellen zonder dat je het weet. :P Klik om te vergroten... Nee daar ben ik best wel zeker van, want ik heb nu nog wat overschot van die speed en ik heb em nu nog eens goed bestudeerd. Helemaal geurloos is ie ook weer niet, maar het is toch veel minder sterk dan normaal. En wat mij trouwens het meest verbaast is nie de geur, maar die blauwe deeltjes erin. Ik wil weten wat dat is."
"Ik heb nog geen last gehad van blauwe vlekken, maar ik heb wel vaak dat mijn aders op sommige plaatsen zichtbaar worden. Volgens mij zijn al die dingen het gevolg van vewijding van de bloedvaten, ja. Maar ik weet niet of zoiets kwaad kan?!"
"Ik heb nu ook natte 4gram voor op Dour .. nouja tis echt precies klei en dan ben ik zo stom geweest om die speed aan te drukke tege die zakjes dus moet ik op dour gaan klungele om ze snuifklaar te maken. Nouja, gewoon wat verspreiden op een spiegeltje en da droogt vanzelf op (normaal gezien). Hoewel natte ambetanter is op feesjes enzo omda je dan nie rustig alles klaar kunt legge (ikke toch nie) vind ik die toch beter want als het puur poeder is dan denk ik meteen dat het ouwe rommel is.. 4 gram voor 2 man. Hmmz 2gr op drie dage en drie nachte.. wrs heb ik nie eens zoveel nodig.. maar een vriendin van me dacht da we ieders 3 konde gebruike ma dan moest ik 6gr bestelle, das voor mij toch teveel vant goeie. We zijn trouwes ook geen regelmatige gebruikers dus jaah.. en ik verschiet er telkes van hoeveel 1gr wel niet is! Vanochtend ook: ik had overschot van paar weke trug, kdacht : tis nie echt de moeite maja. Ik schudde het uit en bleek dat het toch nog 2 waardige lijne ware! Das altijd zo'n meevaller he!"