Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumspep klaarmaken helup!!!

pep klaarmaken helup!!!

38 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
t
the_love_docterLid
01-01-2024, 00:00
#1
mm dat weet ik eigenlijk niet, denk het eigenlijk haast wel.

enne natte pep is niet weg te pompen natuurlijk. maar aan de anderen kant in drinken is ook nat en dan werkt het ook. werking is wel minders als dat je het door je neus laat gieren.

greets tha Doc :)
A
AryanGirlLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb nu ook natte 4gram voor op Dour :mrgreen: .. nouja tis echt precies klei
en dan ben ik zo stom geweest om die speed aan te drukke tege die zakjes dus moet ik op dour gaan klungele om ze snuifklaar te maken. Nouja, gewoon wat verspreiden op een spiegeltje en da droogt vanzelf op (normaal gezien). Hoewel natte ambetanter is op feesjes enzo omda je dan nie rustig alles klaar kunt legge (ikke toch nie) vind ik die toch beter want als het puur poeder is dan denk ik meteen dat het ouwe rommel is..
4 gram voor 2 man.
Hmmz 2gr op drie dage en drie nachte.. wrs heb ik nie eens zoveel nodig.. maar een vriendin van me dacht da we ieders 3 konde gebruike ma dan moest ik 6gr bestelle, das voor mij toch teveel vant goeie.
We zijn trouwes ook geen regelmatige gebruikers dus jaah..
en ik verschiet er telkes van hoeveel 1gr wel niet is!
Vanochtend ook: ik had overschot van paar weke trug, kdacht : tis nie echt de moeite maja. Ik schudde het uit en bleek dat het toch nog 2 waardige lijne ware! Das altijd zo'n meevaller he! :)
b
boelsLid
01-01-2024, 00:00
#3
the_love_docter zei:
nog ff wa over inname van Pep of speed, ik doe soms op me werkt= wat Pep in me spa citroen , of wa bij je redbull werk ook wel ok. loop ik te minste niet heel de dag me neus op te halen. maar jah dat gevoel dat het door je neus schiet dat het je keel in glijd en dan die tranen met als gevolg kk vieze smaak in je bek, blijf ook wel wat hebben :sunglasses:


greets Tha Doc. :wave:
Klik om te vergroten...

en dan na enige tijd klage van rotte tande,sorry dak et zeg,maar dan kunde beter gewoon een drilboor op u tande zette :grin:

:beer:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#4
lijkt me logisch van wel...

Is dat niet veel minder schadelijk dan snuiven? Orale inname dus?
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Jah zo dacht ik ook.. beter drinken dan snuiven!

Is enorm pijnlijk als ik de verhalen zo hoor!


My oh my!! Ben echt té nieuwschierig! Binnenkort maar ff trippen op speed! :openmouth:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#6
hoezo wil je daar aan beginnen?
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Weet ik eigenlijk ook niet.. waarom ben ik bv aan de coke begonnen?
Wist ook dat het alleen maar vernuchterend gevoel gaf.

Speed.. jah.. gewoon lekker 'snel' gaan. Ff een avondje overslaan :P
De come-dwon lijkt wel vreselijk te zijn... miss moet ik maar nie doen dan hè? Wat is het effect nou eigenlijk.. niks anders dan energierijk toch?
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#8
ja...

En vergeleken met speed zal Ephedra wel niets voorstellen... Maar de risico's van ephedra zijn echt ontzettend klein...

Heb je dat wel eens geprobeerd?

Je zal daar zeker 1 nacht mee door kunnen halen als je voor de rest gewoon een normaal slaapritme hebt en ook niet te veel/vaak koffie drinkt/hebt gedronken...
B
BennLid
01-01-2024, 00:00
#9
Als je natte speed hebt kun je dit gewoon uitsmeren op een spiegeltje, paar minuutjes laten drogen .. en het er af schrapen met een pasje of mesje .. vervolgens de brokjes die je hebt fijn hakken met hetzelfde pasje .. :P verwarmen is niet nodig .. als je het maar goed uitsmeert en ff wacht .. Ik vind snuiven nogsteeds het beste .. al is het alleen al om de smerige smaak van speed .. :P
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#10
de poeder kan je idd gewoon in je drinken gooien, maar wil je de smaak niet hebben doe het dan in een vloeitje, draai het vloeitje aan de boven kant dicht en slik het dan weg met wat drinken (bommetje)

drinken / bommetje is idd lichamelijk beter, omdat je neus een stuk kwetsbaarder is dan je maag.

als je speed toch snuift zal het een veel sterker gevoel zijn in je neus als met coke, meeste mensen vinden dit pijnlijk, ik persoonlijk niet:P. coke heeft namelijk een verdovende werking die speed niet heeft.
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#11
schranziewanzie zei:
JewCookie zei:
of je doet het in je drinken.. daar hoeft het niet gedroogt voor te zijn..:wink:

duurt alleen wat langer voordat het werkt..
Klik om te vergroten...
snuiven is beter
ma wel nie lekker
Klik om te vergroten...

eigenlijk is snuiven helemaal niet beter.. orale inname is minder schadelijk, en bij orale inname schijnt de werking langer te zijn.
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#12
de 'bommetjes' werken inderdaad veel prettiger vind ik. Het komt lekkerder opzetten en houdt langer aan. Snuiven is verleidelijk omdat het dan na een minuut of 5 al voelbaar is maar soms lijkt het of het totaal niet aankomt en blijf je snuiven.. (althans bij mij). Bommetje, half uurtje geduld en helemaal top! Neem niet te veel en niet te snel achter elkaar. Geef het de tijd!
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#13
nutsss zei:
de 'bommetjes' werken inderdaad veel prettiger vind ik. Het komt lekkerder opzetten en houdt langer aan. Snuiven is verleidelijk omdat het dan na een minuut of 5 al voelbaar is maar soms lijkt het of het totaal niet aankomt en blijf je snuiven.. (althans bij mij). Bommetje, half uurtje geduld en helemaal top! Neem niet te veel en niet te snel achter elkaar. Geef het de tijd!
Klik om te vergroten...
met snuiven voelt ge het echt ook wel feller
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#14
JewCookie zei:
schranziewanzie zei:
JewCookie zei:
of je doet het in je drinken.. daar hoeft het niet gedroogt voor te zijn..:wink:

duurt alleen wat langer voordat het werkt..
Klik om te vergroten...
snuiven is beter
ma wel nie lekker
Klik om te vergroten...

eigenlijk is snuiven helemaal niet beter.. orale inname is minder schadelijk, en bij orale inname schijnt de werking langer te zijn.
Klik om te vergroten...
minder schadelijk is dikke larie volgens mij...
het is gewoon schadelijk op een andere manier,maar of dit minder is....
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#15
Frisko zei:
JewCookie zei:
schranziewanzie zei:
JewCookie zei:
of je doet het in je drinken.. daar hoeft het niet gedroogt voor te zijn..:wink:

duurt alleen wat langer voordat het werkt..
Klik om te vergroten...
snuiven is beter
ma wel nie lekker
Klik om te vergroten...

eigenlijk is snuiven helemaal niet beter.. orale inname is minder schadelijk, en bij orale inname schijnt de werking langer te zijn.
Klik om te vergroten...
minder schadelijk is dikke larie volgens mij...
het is gewoon schadelijk op een andere manier,maar of dit minder is....
Klik om te vergroten...

het is idd schadelijk op een andere manier.. alleen kan je maagwand tegen wat meer stootjes dan je neus..
S
SGiZOLid
01-01-2024, 00:00
#16
toch als je veel bommetjes neemt kunnen er gaten in je maagwand komen, das wel schadelijker dan een kapotte neus denk ik :wink:
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#17
dat zijn heel veel bommetjes vergeleken met een heel stuk minder lijntjes.. maar idd als je kapotte maagwand en kapotte neus vergelijkt is maagwand erger.. maar dan moet je beste wat derin gegooit hebben.. :wave:
b
boyLid
01-01-2024, 00:00
#18
SGiZO zei:
toch als je veel bommetjes neemt kunnen er gaten in je maagwand komen, das wel schadelijker dan een kapotte neus denk ik :wink:
Klik om te vergroten...

Ik weet niet wat voor bommetjes jij slikt hoor, maar je moet toch wel regelmatig een echte huge motherfucker naar binnengooien voordat je maag uberhaupt beschadigd. Beetje lariekoek :smoke:
S
SGiZOLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik bedoel VEEL bommetjes :wink:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
SGiZO zei:
ik bedoel VEEL bommetjes :wink:
Klik om te vergroten...
wat is veel? als je t met mate doet?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."