Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben nu naar Dance Smash Hits Vol 4 aan het luistern . Prachtige muziek vooral het nummer van the rush vs thalamus "shock y", een beetje hard trance . K'ben nu bezig met Dance Smash Hits vol 5 aan het binnen halen . Greetz Bubbs :P"
"Ik begrijp je situatie , als je van zielsveel van iemand houd zou je er alles voor doen dat het toch maar weer goed komt . Maar hij heeft zeker hulp nodig en ik denk dat jij dat niet allen zult kunnen . Hij maakt jouw leven kapot, hij maakt die beloftes omdat hij bang is dat je hem zult verlaten , maar hij heeft totaal geen respect voor jouw en zeker niet als hij zo agressief doe tegenover jouw . Ik kan mijn mening geven maar jij verdiend toch beter , het leven is zo mooi !!!! Sorry dat ik zo reageer maar het maakt me zo boos van binnen . Ik heb pas mijn geluk gevonden op mijn 30ste en daar genieten wij nu van ! Alles komt in orde hoor maar moeilijke tijden moet een mens eenmaal meemaken in je leven , en hoe meer je er meemaakt hoe harder je word ; veel succes!!!! Greetz Bubbs"
"Alvast bedankt . IKzelf ben ook al in de 30 en gebruik speed af en toe in het weekend . Het grootste probleem van mij is dat ik de slaap maar niet kan vatten en dan verlang ik zo naar een middeltje die mij daar bij kan helpen . Gelukkig kan je slaappillen niet zomaar in de handel krijgen want anders zou ik er waarschijnlijk al misbruik van gemaakt hebben . Nu kan er al beter mee over weg om een nacht over te slaan . Als ik jouw verhaal lees dan ben ik blij voor mezelf dat ik er niet aan begonnen ben . Voor jouw zal het waarschijnlijk een lijdensweg zijn maar geloof in jezelf en het komt zeker in orde !! Veel sterkte !!! Greetz Bubbs."
"Ik heb al verschillende keren roze speed gebruikt en ja , ik leef nog !!! Dus dikke bullshit van die rattevergif . greetz gasten."
"Mijn vriend heeft ook dat probleem , alhoewel hij hem daar geen zorgen in maak maar ik ergens wel . Hij bebruikt dagelijks speed en wanneer hij gaat slapen dan beginnen zijn armen en benen ook te schokken . Ja eng is dat wel en het gebeurd soms dat zijn ademhaling enkele sec. stopt en dan na een diepe zucht begint hij gewoon weer te ademmen. Graag zou ik daar ook eens een verklaring voor hebben . Greetz Bubbs ."
"Goeie morgen , Het zal wel niet aan de combinatie liggen dat je speed in de koffie doet want dat heb ik ook lange tijd gedaan . Maar ik vond die smaak toch maar niets , dus ben ik dan ook maar begonnen met speed in een capsule te doen. Het moet zijn dat je lichaam er niet tegen kan zoals de meeste mensen hier zeggen . En speed gebruiken om af te vallen zet dzt maar vlug uit je hoofd !!!!! Greetz Bubbs"
"Ja , dat heb ik ook altijd wanneer ik speed gebruik . Het zal wel iets met het bloed te maken hebben . Echt gezond is speed nu ook weer niet hé,dus nie ongerust zijn eenmaal de speed uit je lichaam is zijn de blauwe vlekjes weg . Greetz Bubbs"
"Ik heb dat gelukkig nog nooit meegemaakt als ik speed heb gebruikt , moet wel beangstigend zijn . Maar vijf lijntjes in zo'n korte periode lijkt mij wel wat veel . Greetz Bubbs"
"Tja Mac , van jouw hadden we nu wel verwacht dat je zo'n reactie ging geven . Trouwens het heeft nog lang geduurd! Greetz Bubbs"
"Luister nu naar "18 years illusion" . Ja ik ben nogal een trance fanaat ."