ik was in mijn speedtyd ook erg opgefokt,als ik in de tram zat leek t of iedereen me aankeek(logisch achteraf,want ik zat zelf op iedereen te letten of ze me niet aankeken,en dan kijken mensen terug en dacht ik dat ze dus toch naar me keken),had vaak ruzie om de meest kleine dingetjes,ik viel heel erg af qua gewicht,1 relatie er mee naar de kloten geholpen,ik heb dit 4 jaar elke dag vol kunnen houden,daarna was ik gewoon letterlijk en figuurlijk helemaal opgebrand.toen heb ik besloten om mijn laatste 20 gram uit te delen(ik kocht altyd onsjes omdat t goedkoper was over 1 maand) op een avondje(nachtje,dagje)aan mijn vrienden en daarna gewoon te stoppen.dit is me wonderbaarlijk zonder problemen gelukt,nu snuif ik soms nog wel eens(als ik te dronken ben,1 x per maand).ik ben blij dat ik zo makkelijk kon stoppen na 4 jaar zwaar gebruik.een leven dat om de speed draait is echt niet leuk,weinig nachtrust,een ingevallen gezicht,mensen die je anders gaan beoordelen,veel paranoide aanvallen,kortom,ene doffe ellende.
als mensen speed gebruiken,doe t dan met mate,en doe t niet om er bij te horen,maar doe t als je t zelf ook echt wilt,en doe t niet elke dag,want als dat gaat wennen,is t niet leuk meer...
gebruik de drugs,maar laat de drugs niet jou gaan gebruiken,anders is de lol er af,geloof mij nou maar....