#1
mn vriend heeft 5 jr lang dagelijks gebruikt, en heeft helemaal nerges last van.ligt echt wel van persoon tot persoon
MetaalKonijn zei:Vijf jaar lang gebruiken, en nergens last van hebben, lijkt me sterk.
MetaalKonijn zei:Hmm, dan moet je gewoon erg goeie speed hebben, of ik kan er slecht tegen, of jij weegt 120 kilo :P
Nee serieus, als je er zo oprecht relaxt bij kan leven, vind ik het best, ik denk niet dat ik dat zelf op zou kunnen brengen.
Ondervind je er geen mentale gevolgen van?
boels zei:als ge pep pakt verhoogd dat u dopamine, dopamine is een stof die ervoor zorgdt dat de comunicatie tussen u linker en rechter hersenkwab in orde blijft, teveel aan dopamine = kortsluiting = in de meeste gevallen paranoide en/of psychose...
als ge pep pakt versterken u zintuigen, dus hoorde beter, ziede alles wa er gebeurd en valle al die klein stom dinge harder op en begint ge na te denke over comploten en al die rare dinge die er zogezgd gebeure...
Kijk maar in de psychiatrische instellingen (waar ik daarvor trouwens ook heb gezeten), 9/10 van de paranoide mense zitten er door pep of weed
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."