Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsje speed leventje.

je speed leventje.

69 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
a
angel1Lid
01-01-2024, 00:00
#1
mn vriend heeft 5 jr lang dagelijks gebruikt, en heeft helemaal nerges last van.ligt echt wel van persoon tot persoon
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#2
Vijf jaar lang gebruiken, en nergens last van hebben, lijkt me sterk.
P
PsiloLid
01-01-2024, 00:00
#3
Precies. Ik geloof er in dat je persoonlijkheid bij excessief gebruik van sommige middelen subtiel en langzaam maar definitief kan vervormen.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dat zeg je goed.
v
venomdrumsLid
01-01-2024, 00:00
#5
MetaalKonijn zei:
Vijf jaar lang gebruiken, en nergens last van hebben, lijkt me sterk.
Klik om te vergroten...

kijk of je het nu gelooft of niet zal me echt een zorg zijn maar ik heb nergens last van.. heb 5 jaar intensief dagelijks gebruikt.. en nu doe ik dat bijna weer elke dag. gemiddeld 2 tot 3 bommetjes van mss halve gram t stuk.

geen lichamelijke klachten.eet er wel bij . slaap soms ook. functioneer prima, bij een dag tot dagen zonder gebruik ook prima functioneren.. en me speed is echt wel top spul daar ligt het niet aan.. de klachten die genoemd worden zitten voor80% van de gevallen tussen je oren. of ik kan gewoon meer hebben dan ander kan best
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hmm, dan moet je gewoon erg goeie speed hebben, of ik kan er slecht tegen, of jij weegt 120 kilo :P

Nee serieus, als je er zo oprecht relaxt bij kan leven, vind ik het best, ik denk niet dat ik dat zelf op zou kunnen brengen.

Ondervind je er geen mentale gevolgen van?
v
venomdrumsLid
01-01-2024, 00:00
#7
MetaalKonijn zei:
Hmm, dan moet je gewoon erg goeie speed hebben, of ik kan er slecht tegen, of jij weegt 120 kilo :P

Nee serieus, als je er zo oprecht relaxt bij kan leven, vind ik het best, ik denk niet dat ik dat zelf op zou kunnen brengen.

Ondervind je er geen mentale gevolgen van?
Klik om te vergroten...


mmm valt opzich mee.. met veel op heb ik wel steeds het idee dat iedereen naar me kijkt maar ervaar dat niet op een para manier..het doet me eigenlijk niks..vraag me altijd alleen af waarom ze kijken en als ik terug kijk snel ergens anders heen kijken ..verder ben ik altijd al rustig geworden door drugs. wat voor dan ook. het zorgde ervoor dat ik rustiger werd. dat is wel bij hoge dosering he.. gewoon 1,5gr ofzo dan voel ik me voor een aantal uren energiek en dan krijg ik het koud hehehehe..
c
candyLid
01-01-2024, 00:00
#8
iedereen reageerd anders op speed . dat is zo met iedere drug . men kan nooit aan 1 persoon vragen ,wat voel jij, het is anders . zolang je lichaam en je geest het ,fijn , vindt oke???!!! . we weten ten slotte allemaal gezond is het niet.maar je leef maar 1maal .de vraag is alleen wat geef ik er voor ???persoonlijk heb ik ,geluk ,pak al 2 jaar iedere dag speed voel mij goed tot heel goed en alleen heel moe als ik 1 of 2 dagen niet pak .maar nogmaals dit is ZEER PERSOONLIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :wink:
b
boelsLid
01-01-2024, 00:00
#9
als ge pep pakt verhoogd dat u dopamine, dopamine is een stof die ervoor zorgdt dat de comunicatie tussen u linker en rechter hersenkwab in orde blijft, teveel aan dopamine = kortsluiting = in de meeste gevallen paranoide en/of psychose...

als ge pep pakt versterken u zintuigen, dus hoorde beter, ziede alles wa er gebeurd en valle al die klein stom dinge harder op en begint ge na te denke over comploten en al die rare dinge die er zogezgd gebeure...

Kijk maar in de psychiatrische instellingen (waar ik daarvor trouwens ook heb gezeten), 9/10 van de paranoide mense zitten er door pep of weed
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#10
boels zei:
als ge pep pakt verhoogd dat u dopamine, dopamine is een stof die ervoor zorgdt dat de comunicatie tussen u linker en rechter hersenkwab in orde blijft, teveel aan dopamine = kortsluiting = in de meeste gevallen paranoide en/of psychose...

als ge pep pakt versterken u zintuigen, dus hoorde beter, ziede alles wa er gebeurd en valle al die klein stom dinge harder op en begint ge na te denke over comploten en al die rare dinge die er zogezgd gebeure...

Kijk maar in de psychiatrische instellingen (waar ik daarvor trouwens ook heb gezeten), 9/10 van de paranoide mense zitten er door pep of weed
Klik om te vergroten...


Maar dat paranoia zijn kun je toch zelf bedwingen of negeren. En dan wordt je het toch gewoon?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."