Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"leuk speed club, ik hoor er bij! Ik ben een speed gebruiker van het eerste uur! dagelijks dus!"
"crazy jack zei: als mensen speed gebruiken,doe t dan met mate,en doe t niet om er bij te horen,maar doe t als je t zelf ook echt wilt,en doe t niet elke dag,want als dat gaat wennen,is t niet leuk meer... gebruik de drugs,maar laat de drugs niet jou gaan gebruiken,anders is de lol er af,geloof mij nou maar.... Klik om te vergroten... Het wordt pas slecht als je begint te bezeffen hoe zwaar je lichaam al beschadicht is... en dan is het al te laat.... Probeer dan maar te stoppen. Het is mij nog altijd niet gelukt en zal mij ook op mijn ééntje niet lukken... Maar ik het er zelf voor gekeuzen om het uit te proberen en nooit gebruikt om ergens bij te horen... en dat hoor ik soms wel dat mensen van 15, 16 of 17 jaar gewoon gebruiken om er bij te horen... En meisjes, speed gebruik je niet als een diéét! Vanaf dat je er mee stopt word je 2x zo dik dan je nu bent. Als je het doet doe het dan voor wat het hoort wakker blijven en niet zo als het gekende "speed dieet"."
"Lees mijn bericht iets hoger en dan weet je het... Veel pijn aan borst en aan het kopje... En zonder ben wel aan het proberen maar na 3 of 4 dagen moet ik toch wel mijn lijntje hebben... daarom niet echt gestopt dus... maar al beter dan dat je op staat met een lijn naast je en gaat slapen met een lijntje in je neus als je begrijpt..."
"Je snapt het niet echt denk ik... hoe lang gebruik je al? En wat heb jij allemaal al door je neus gehaalt of gewoon gedaan wat betreft drugs... Ik weet echt wel waar ik het over heb het begon voor de fun maar dan dag in dag uit gebruiken.... En je gaat mij niet vertellen dat je van speed geen lichaammelijke klachten gaat krijgen na een jaar dagelijks gebruik...."
"Wat je daar allemaal aan het zeggen bent klopt wel niet echt. Ter duidelijkheid: Wat is Khat: Khat of qat zijn de bladeren en takjes van een plant met latijnse naam catha edulis forsk. Je moet dat bladeren en zachte takjes op knauwen. De plant is niet verboden om thuis te hebben staan, maar het eten er van wel! Effecten op korte termijn zijn Stimulerend, Verhoogde alertheid, lichte form van euforie, ........ Wat is Opiaat: Opiaten zijn stoffen die uit de papaverplant (Latijn: papaver somniferum) worden gehaald. Door de onrijpe zaadbol in te kerven en het vrijkomende melksap in te drogen, ontstaat ruwe opium. Uit die ruwe opium kan bijvoorbeeld morfine worden gehaald. En uit die morfine kan via een chemische bewerking heroïne worden gemaakt. Opium is de verzamelnaam voor een mengsel van verschillende opiaten zoals morfine, codeïne, thebaïne, papaverine en noscapine. Ze zijn verwant aan van nature in de mens voorkomende pijnstillende stoffen (de endorfines). Er zijn tegenwoordig ook synthetisch bereide opiaten, waarvan methadon de bekendste is. Effecten: Bij het gebruik van opiaten worden de ademhaling en de hartslag langzamer. De lichaamstemperatuur gaat iets omlaag. De pupillen vernauwen zich sterk. Opiaten verminderen de werking van de darmen en kringspieren. Seksuele behoeften kunnen minder worden. In het begin kan de gebruiker last krijgen van braken, hoofdpijn, duizeligheid, misselijkheid, jeuk en een ‘vreemd’ gevoel in het hoofd. De werkzame stoffen veroorzaken op zich géén beschadigingen aan weefsels en organen. De demping van pijn is de reden waarom morfine als sterke pijnstiller wordt gebruikt na operaties. Wat zijn de risico’s? Naast lichamelijke en geestelijke afhankelijkheid brengen opiaten de volgende risico’s met zich mee: Overdosis, niet zelden met de dood als gevolg. Want de vertragende effecten op de ademhaling kunnen fataal zijn. Een overdosis kan verschillende oorzaken hebben: een te hoge dosis ineens, dezelfde dosis als vroeger na een periode van stoppen, verrast worden door heroïne van een ongebruikelijke zuiverheidsgraad. Ontstekingen en infecties door onzorgvuldig en onhygiënisch spuiten. Omdat heroïne pijnklachten onderdrukt, kan een ziekte niet of te laat worden opgemerkt. Opiatengebruik verstoort de menstruatiecyclus, soms verdwijnt de menstruatie helemaal. Pasgeboren baby’s van heroïnegebruikende moeders vertonen ontwenningsverschijnselen. Combinaties van opiaten met andere dempende middelen zijn gevaarlijk, omdat de effecten elkaar kunnen versterken. Dit kan dodelijke gevolgen hebben. En dan nog dit over opiaten: Sommige mensen die methadon krijgen in verband met hun heroïnegebruik, injecteren vloeibare (drink)methadon. Dit veroorzaakt al snel aderontsteking door de toegevoegde suiker. Het gevaarlijke van opiaten is dat de positieve effecten tevens de kiem zijn voor de negatieve: het rustgevende leidt snel tot vormen van onverschilligheid. Een aantal van de bestanddelen van opium kunnen worden gebruikt voor het produceren van zeer sterke halfchemische opiaten zoals fentanyl en etorphine. De laatste tijd is afkicken onder narcose veel in het nieuws geweest. Hierbij wordt gebruik gemaakt van de stof Naltrexon. Deze stof wordt synthetisch vervaardigd. Het is een opiaatantagonist. Dit betekent dat opiaten na toediening niet meer werken. Het wordt om die reden gebruikt om een snelle ontgifting te bereiken en opiaatafhankelijkheid te bestrijden. Ook wordt deze stof gebruikt om in geval van overdosering het leven van de gebruiker te redden. Heb dit wel effe van een site gaan pikken hoor maar weet wel al langer dan vandaag wat je met opiaten kunt gaan doen"
"Een opiaat dat is het sap van een onrijpe zaadbol van de plant! Van opiaten kan je heröine maken..."
"Waarom een vervanger zoeken voor een pilletje? Als je het gevoel dat je wilt hebben net in dat pilletje zit.... Elke drugs heeft zo zijn voordeel en nadelen."
"Ik betaal per gram 50 euro, als ik meer ga afnemen bij hem bv per 100 gram wat wel eens gebeurt dan betaal ik nog maar 30 euro per gram. Sos is wel leuk alleen spijtig dat het best wat kost he..."
"Mac... zei: Overigens wel als je €10.00 betaald voor een gram pep, dan ben je zwaar belazerd. Klik om te vergroten... Ik woon in Belgie en wat je juist zegt klopt niet echt he! De dealer waar jij bij zat kocht gewoon alles in grote hoeveelheden! En ik betaal: 2,50€ per gram pep (per 100 afnemen), 0,50€ per pillentje (per 1000 bestellen) en als ik er 10.000 bestel kosten ze me maar 0,25€!, een flesje ghb (20ml) kost mij 8€ en coke kost mij 50€ per gram en als ik per 100 gram afneem dan kost het mij 30€. En de prijzen die bij discotheek (naam zeg ik niet, wil geen problems) waar uitgaan als normale prijzen worden aan gezien zijn als volgt gram pep kost 10€ (bij mij 6€), 3 pillen voor 10€ (bij me 5 voor 10€), flesje ghb van 20ml kost 15€ à 20€ (bij mij 10€), coke verkoop ik bijna niet dus verkoop ik het tegen 50€ wat daar ook de normale prijs is. Dus prijzen verschillen nogal he! Ik verkoop ook eerder meer aan kleindere dealers die het dan weer op hun eigen verder verkopen. Maar voor die dealers tellen dan ook natuurlijk weer andere prijzen. Mod als je vind dat dit bericht te ver gaat dan mijn exuuses er voor! Ik wil geen personen aan zetten om drugs te kopen of te gebruiken! Ik wil mensen er niet aan zetten om bij mij te kopen, en moesten mensen geinterseerd nu hier door geraakt zijn... Spijtig ik verkoop geen drugs via het internet dus hoef je me zeker geen pm te sturen! Dus heeft dit bericht enkel willen laten zien dat er wel verschil is tussen dealers en hun afname van het product."
"Ow sorry... Maar bij ons is discotheek prijzen bij veel dealers ook hun gewone prijs.. is dat bij jullie niet?"