Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsje speed leventje.

je speed leventje.

69 antwoorden
25 weergaven
18-5-2026
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ga er maar vanuit dat dat steeds erger wordt.
a
angel1Lid
01-01-2024, 00:00
#2
je zal door dagelijks gebruik op lange termijn misschien wel wat merken, maar als je je reserves goed aanvult en voldoende rust en slaapt, en de hoeveelheid die je binnendoet, een beetje een normaal volume is, dan zul je de beschadigingen toch wel in de hand kunnen houden , vind ik. als je weinig gaat eten en een week gaat wakker blijven en van die shit allemaal, word je vanzelf wel verrot
M
MissParanoidLid
01-01-2024, 00:00
#3
door genoeg te eten en te slapen zal misschien de schade aan je lichaam beperkt worden hoewel ik daar niet helemaal van ben overtuigd, speed (andere drugs ook) beschadigt u hersenen ook denk maar aan de paranoia aanvallen die je soms hebt in den afkick. Daar kan je ni veel aan doen he oftoch?
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#4
MissParanoid zei:
door genoeg te eten en te slapen zal misschien de schade aan je lichaam beperkt worden hoewel ik daar niet helemaal van ben overtuigd, speed (andere drugs ook) beschadigt u hersenen ook denk maar aan de paranoia aanvallen die je soms hebt in den afkick. Daar kan je ni veel aan doen he oftoch?
Klik om te vergroten...

goed slapen, dan krijg je dat niet. Maar dat is juist t probleem, slapen op de pep.
M
MissParanoidLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik heb daar niet altijd problemen mee. Gisteren heb ik fanstastisch geslapen op de pep, maar had dan ook niet zoveel gedaan als anders...
a
angel1Lid
01-01-2024, 00:00
#6
mn vriend heeft 5 jr lang dagelijks gebruikt, en heeft helemaal nerges last van.ligt echt wel van persoon tot persoon
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#7
Vijf jaar lang gebruiken, en nergens last van hebben, lijkt me sterk.
P
PsiloLid
01-01-2024, 00:00
#8
Precies. Ik geloof er in dat je persoonlijkheid bij excessief gebruik van sommige middelen subtiel en langzaam maar definitief kan vervormen.
c
creaticLid
01-01-2024, 00:00
#9
die denke "Iedereen is tege mij" of "ze zijn mij aant uitlache"
da doen ze dan constant (ik ken er wel ene die da dacht omda blijkbaar iemand aan zen oor had gekrabd en hij had flapore)
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#10
creatic zei:
die denke "Iedereen is tege mij" of "ze zijn mij aant uitlache"
da doen ze dan constant (ik ken er wel ene die da dacht omda blijkbaar iemand aan zen oor had gekrabd en hij had flapore)
Klik om te vergroten...

Wat heb jij teveel gebruikt dan?
D
DrumnBassLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ja ik denk ook vaak dat iedereen tegen me is, en ik heb ook een keer toen ik dagelijks gebruikte, echt gedacht dat mijn moeder het doorhad enzo.. Maar dat was helemaal niet. Je voelt je gewoon helemaal in jezelf en je gaat heel hard nadenken over sommige dingen. En soms denk je er zoveel aan dat het dan werkelijkheid lijkt. Je bent ook een beetje verdoofd en van binnen voel je je heel fijn en je voelt je zo goed dat je geen behoefte hebt aan andere mensen, ik wou mijn vriendje zelfs niet zien als ik gebruikte. Ik dacht echt van rot op, ik ga gewoon hard weetje. Maar soms is het echt een dubbel gevoel ook tegenover andere natuurlijk, en mensen kijken je dan aan en dan denk je dat ze je doorhebben en dan ga je echt freaken enzo.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ja maar denk dat de vraagstelling meer gaat over het complete verhaal en niet wanneer je gewoon aan het knallen bent. Of op de come-down.
Ikzelf heb trouwens echt nergens last van, ben niet zo ontzettend para aangelegd, heb een redelijk normaal sociaal leven dat voor mijn gevoel wel een beetje aan het verschuiven is, maar dat is meer een persoonlijke kwestie, die te maken hebben met bepaalde keuzes die ik gemaakt heb en hoe ik me voel. Maar verder merk je bijna niks aan me, behalve dat ik af en toe wel eens te gaar ben om nog wat te doen, maar dat is max 1 dag in de week en wordt steeds minder frequent.
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb nog nooit speed gebruikt, maar ik had wel die symptomen met coke. Ik was futloos, wou geen mensen meer zien en wou niet uitgaan.
Daar heb ik heel lang van afgezien, maar nu (na +/- een jaar) gaat dat weer wat beter...

Maar dat kan natuurlijk aan mijn asociaal karakter liggen uiteraard ! :beer:
s
speedy16Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik denk constant dat iedereen het door heeft, terwijl het niet zo is.
Als ik heb gebruikt zit ik ook het liefst van al bij iemand thuis, ipv ergens in een dancing ofzo. :)
u
ukipukiLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik zelf ben iemand die dagelijks voor het werk gebruikt.
Ik probeer mijn normaal ritme te behouden dus eten en s'avonds gaan slapen zodat je toch een klein beetje je rust hebt.

Ik sta op en eerste wat naast me licht van de dag ervoor is mijn lijntje.
Het is een gewoonte, een ritueel hoe je ook wild noemen (verslaving?).
Overdag neem ik zo om de 3 uur een lijn en dan kom ik heel de dag door. Daarna nog 3 lijnen tot het een uur of 21u dan laten uit werken en je zult zelf wel merken dat je gaat slapen... Maar wat doet het met mijn gedachten, uithouding en dergelijke? Aanzienlijke schade! Ik heb vroeger ook veel special genomen weet niet of dat invloed heeft gehad op mijn gedachten nu... Maar ik ben heel de dag door aan het denken dat naar me kijken, en dat ze me uit lachen, of dat ze over mij bezig zijn. En iedereen en alles wat niet naar mijn wens is daar wordt ik pist van.
Ik loop heel de dag met een kwade blik rond maar in mijn kopje ben ik gelukkig. Inderdaad mijn beste vriend ben ik zelf. Ik ik werk in de omstandigheden dat je niet veel kunt horen en iedereen is toch met zijn eigen werk bezig, dus zoveel wordt er niet gepraat. Dus ben je heel de tijd tegen je eigen aan het praate, niet hard op maar wel in je kopje.

Wat het heeft gedaan met mijn uithouding, dat voel is het harst... Ik ben een tijdje gestopt en toen kon ik vrij lang het uithouden en hard lopen, ver lopen, minder moe en geen pijn aan mijn borstkast, hart en longen. nu ben ik vrij rap moe, en kan zeker niet ver of lang lopen... wat ook is dat ik veel hoofdpijn heb en als ik niet op tijd mijn lijntje heb dan begin ik mensen "afblaffen" (agresief, kan niet tegen veel. en wil vooral met rust gelaten worden.)


Na mijn tekst gelezen te hebben moet je nu niet denken dat speed slecht is hoor! Vroeger was speed voor mij een party middel, nu is het een gewoonte en een middel om mijn dag door te komen. Alleen na veel en lang gebruik begin je natuurlijk wel wat lichamelijke klachten te hebben.

Maar je kiest natuurlijk zelf wat je doet in je leven!
S
SpeedtraumaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wat er vooral in mijn hoofd rondspookt is de drang naar pep
pep pep en nog is pep :grin:
r
roaren*Lid
01-01-2024, 00:00
#17
denken dat iedereen iets tegen je heeft, gewoon helemaal paranoia worden ..
je denkt inderdaad veel te veel na over dingen.. heb het zelf nog gehad toen ek redelijk veel speed snoof.. heb het dan zelf ingezien dat ek niet goed bezig was.. ben dan eventjes gestopt en iedereen vond me weer tof :) :P dus daarom probeer ek egt zo weinig mogelijk te snuiven, mss een lijntje of twee in het weekend, maar geen volledige grams meer, en zeker niet tijdens de week
t
the_love_docterLid
01-01-2024, 00:00
#18
Whahaha Stik Spichtige verhale hierow,

naja heb ook altijd wel het gevoel dat iedreen me aan kijken enne jah veel praten als je je op je gemak voelt. soms op gefokt, na denken over de domste en nodigste dingen , ben de wel meestal ondernement in gestelt, hahah hoort er allemaal bij laten we maar denken.
enne jah heb alleen die drang om meer te pakken als ik het heb / genoeg heb. als ik niks heb dan intresseert het me meestal ook nie en is de drang er ook niet ( naja nie helemaal volledig :openmouth: aanwezig )
enne jah als ik heb dan moet het op ook natuurlijk.


greets Tha Doc
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik ben veel vriendelijker en socialer tegen mensen wanneer ik gesnoven eb, natuurlijk zit ik ook in mn eigen wereldje, maar das toch met elke drug zo, het is gewoon geestig, ik gebruik elke dag voor school, en sinds ik het doe, zijn mn punten gestegen en is et nie meer zo saai in de les :mrgreen: :P :openmouth:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Saivy zei:
Ik ben veel vriendelijker en socialer tegen mensen wanneer ik gesnoven eb, natuurlijk zit ik ook in mn eigen wereldje, maar das toch met elke drug zo, het is gewoon geestig, ik gebruik elke dag voor school, en sinds ik het doe, zijn mn punten gestegen en is et nie meer zo saai in de les :mrgreen: :P :openmouth:
Klik om te vergroten...
haha zeg ik hier op
wacht tot je moet gaan werken en eens zonder je speed moet gaan,eens zien hoe leuk je dan tegen alles aan kijkt!!
morja,is jou leven!! :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."