Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Jah 1-2 personen ofzo, niet te veel dus, of ik voel mij niet meer op mijn gemak."
"Ik denk constant dat iedereen het door heeft, terwijl het niet zo is. Als ik heb gebruikt zit ik ook het liefst van al bij iemand thuis, ipv ergens in een dancing ofzo."