Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsje speed leventje.

je speed leventje.

69 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Saivy zei:
schranziewanzie zei:
Mr.jiho zei:
Frisko zei:
Saivy zei:
Ik ben veel vriendelijker en socialer tegen mensen wanneer ik gesnoven eb, natuurlijk zit ik ook in mn eigen wereldje, maar das toch met elke drug zo, het is gewoon geestig, ik gebruik elke dag voor school, en sinds ik het doe, zijn mn punten gestegen en is et nie meer zo saai in de les :mrgreen: :P :openmouth:
Klik om te vergroten...
haha zeg ik hier op
wacht tot je moet gaan werken en eens zonder je speed moet gaan,eens zien hoe leuk je dan tegen alles aan kijkt!!
morja,is jou leven!! :wave:
Klik om te vergroten...
ja frisko heeft gelijk zolang dat je je speed hebt is alles in orde maar vanaf je zonder zit ga je niet meer kunnen functioneren als je moet gaan werken, leren,....
Klik om te vergroten...
en dan denk je
had ik toch maar geluisterd naar die o zo slimme mannen van het drugsforum :stoned: :stoned: :wink: :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Ik heb al veel zonder speed gezeten, en idd het is zwaar, en heb al zware dipjes gehad, maar wanneer ik er wel heb, profiteer en geniet ik ervan, waarom neem je anders drugs??? :wink: :wave: XXX
Klik om te vergroten...
begrijp me niet verkeerd,ik neem ook speed,maar niet op die manier :wink: :P
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#2
Frisko zei:
Saivy zei:
schranziewanzie zei:
Mr.jiho zei:
Frisko zei:
Saivy zei:
Ik ben veel vriendelijker en socialer tegen mensen wanneer ik gesnoven eb, natuurlijk zit ik ook in mn eigen wereldje, maar das toch met elke drug zo, het is gewoon geestig, ik gebruik elke dag voor school, en sinds ik het doe, zijn mn punten gestegen en is et nie meer zo saai in de les :mrgreen: :P :openmouth:
Klik om te vergroten...
haha zeg ik hier op
wacht tot je moet gaan werken en eens zonder je speed moet gaan,eens zien hoe leuk je dan tegen alles aan kijkt!!
morja,is jou leven!! :wave:
Klik om te vergroten...
ja frisko heeft gelijk zolang dat je je speed hebt is alles in orde maar vanaf je zonder zit ga je niet meer kunnen functioneren als je moet gaan werken, leren,....
Klik om te vergroten...
en dan denk je
had ik toch maar geluisterd naar die o zo slimme mannen van het drugsforum :stoned: :stoned: :wink: :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Ik heb al veel zonder speed gezeten, en idd het is zwaar, en heb al zware dipjes gehad, maar wanneer ik er wel heb, profiteer en geniet ik ervan, waarom neem je anders drugs??? :wink: :wave: XXX
Klik om te vergroten...
begrijp me niet verkeerd,ik neem ook speed,maar niet op die manier :wink: :P
Klik om te vergroten...
nee hij is nog een pak erger :openmouth: :openmouth: :openmouth: :wave: :wave: :wave: :wave:
GRAPJE :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik gebruik bijna nooit pep, om buiten te gebruiken vind ik zowiezo nix met snuif, je moet lijntjes kunnen leggen niet sleutelpuntjes. Maarja mij zie je alleen een lijn nemen als het gezellig is en ik bijna in slaap val. Dat was zo'n anderhalve maand geleden.


Sos daarentegen, wat een spul zeg..
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja kweet ook wel dat et nie erg gezond is :P
maar et is leuk!! En das et belangrijkste :mrgreen: :grin: :mrgreen:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#5
Saivy zei:
Ja kweet ook wel dat et nie erg gezond is :P
maar et is leuk!! En das et belangrijkste :mrgreen: :grin: :mrgreen:
Klik om te vergroten...
tuurlijk
zolang je maar weet wa je doet en beseft waar je mee bezig bent
je zit hier nu namelijlk op een drugsforum
EN JAWEL
hier zitten wel meerdere mensen die drugs gebruiken
dus niemand verwijt jou iets hoor :wave: :wave: :wave: :wave:
u
ukipukiLid
01-01-2024, 00:00
#6
Maar toch wel een tipje van deze jonge heer, drugs gebruiken daar zal ik nooit over zagen. Maar gebruik drugs niet om dat je vrienden het doen, maar gebruik het om dat je zelf wilt gebruiken!
e
edpepLid
01-01-2024, 00:00
#7
ukipuki zei:
Ik zelf ben iemand die dagelijks voor het werk gebruikt.
Ik probeer mijn normaal ritme te behouden dus eten en s'avonds gaan slapen zodat je toch een klein beetje je rust hebt.

Ik sta op en eerste wat naast me licht van de dag ervoor is mijn lijntje.
Het is een gewoonte, een ritueel hoe je ook wild noemen (verslaving?).
Overdag neem ik zo om de 3 uur een lijn en dan kom ik heel de dag door. Daarna nog 3 lijnen tot het een uur of 21u dan laten uit werken en je zult zelf wel merken dat je gaat slapen... Maar wat doet het met mijn gedachten, uithouding en dergelijke? Aanzienlijke schade! Ik heb vroeger ook veel special genomen weet niet of dat invloed heeft gehad op mijn gedachten nu... Maar ik ben heel de dag door aan het denken dat naar me kijken, en dat ze me uit lachen, of dat ze over mij bezig zijn. En iedereen en alles wat niet naar mijn wens is daar wordt ik pist van.
Ik loop heel de dag met een kwade blik rond maar in mijn kopje ben ik gelukkig. Inderdaad mijn beste vriend ben ik zelf. Ik ik werk in de omstandigheden dat je niet veel kunt horen en iedereen is toch met zijn eigen werk bezig, dus zoveel wordt er niet gepraat. Dus ben je heel de tijd tegen je eigen aan het praate, niet hard op maar wel in je kopje.

Wat het heeft gedaan met mijn uithouding, dat voel is het harst... Ik ben een tijdje gestopt en toen kon ik vrij lang het uithouden en hard lopen, ver lopen, minder moe en geen pijn aan mijn borstkast, hart en longen. nu ben ik vrij rap moe, en kan zeker niet ver of lang lopen... wat ook is dat ik veel hoofdpijn heb en als ik niet op tijd mijn lijntje heb dan begin ik mensen "afblaffen" (agresief, kan niet tegen veel. en wil vooral met rust gelaten worden.)


Na mijn tekst gelezen te hebben moet je nu niet denken dat speed slecht is hoor! Vroeger was speed voor mij een party middel, nu is het een gewoonte en een middel om mijn dag door te komen. Alleen na veel en lang gebruik begin je natuurlijk wel wat lichamelijke klachten te hebben.

Maar je kiest natuurlijk zelf wat je doet in je leven!
Klik om te vergroten...
hoe lang gebruik je al elke dag als ik vragen mag?
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#8
BobG zei:
Ik gebruik bijna nooit pep, om buiten te gebruiken vind ik zowiezo nix met snuif, je moet lijntjes kunnen leggen niet sleutelpuntjes. Maarja mij zie je alleen een lijn nemen als het gezellig is en ik bijna in slaap val. Dat was zo'n anderhalve maand geleden.


Sos daarentegen, wat een spul zeg..
Klik om te vergroten...

maar zooo verslavend..
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#9
ukipuki zei:
Maar toch wel een tipje van deze jonge heer, drugs gebruiken daar zal ik nooit over zagen. Maar gebruik drugs niet om dat je vrienden het doen, maar gebruik het om dat je zelf wilt gebruiken!
Klik om te vergroten...

Ja dat weet ik, mn vrienden nemen eigenlijk zelden speed, meestal coke want ze vinden speed veel te ongezond :confused: :grin: :confused: :mrgreen:
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Saivy zei:
ukipuki zei:
Maar toch wel een tipje van deze jonge heer, drugs gebruiken daar zal ik nooit over zagen. Maar gebruik drugs niet om dat je vrienden het doen, maar gebruik het om dat je zelf wilt gebruiken!
Klik om te vergroten...

Ja dat weet ik, mn vrienden nemen eigenlijk zelden speed, meestal coke want ze vinden speed veel te ongezond :confused: :grin: :confused: :mrgreen:
Klik om te vergroten...

speed is lichamelijk slechter, coke verneukt je geest..
c
crazy jackLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik was in mijn speedtyd ook erg opgefokt,als ik in de tram zat leek t of iedereen me aankeek(logisch achteraf,want ik zat zelf op iedereen te letten of ze me niet aankeken,en dan kijken mensen terug en dacht ik dat ze dus toch naar me keken),had vaak ruzie om de meest kleine dingetjes,ik viel heel erg af qua gewicht,1 relatie er mee naar de kloten geholpen,ik heb dit 4 jaar elke dag vol kunnen houden,daarna was ik gewoon letterlijk en figuurlijk helemaal opgebrand.toen heb ik besloten om mijn laatste 20 gram uit te delen(ik kocht altyd onsjes omdat t goedkoper was over 1 maand) op een avondje(nachtje,dagje)aan mijn vrienden en daarna gewoon te stoppen.dit is me wonderbaarlijk zonder problemen gelukt,nu snuif ik soms nog wel eens(als ik te dronken ben,1 x per maand).ik ben blij dat ik zo makkelijk kon stoppen na 4 jaar zwaar gebruik.een leven dat om de speed draait is echt niet leuk,weinig nachtrust,een ingevallen gezicht,mensen die je anders gaan beoordelen,veel paranoide aanvallen,kortom,ene doffe ellende.

als mensen speed gebruiken,doe t dan met mate,en doe t niet om er bij te horen,maar doe t als je t zelf ook echt wilt,en doe t niet elke dag,want als dat gaat wennen,is t niet leuk meer...

gebruik de drugs,maar laat de drugs niet jou gaan gebruiken,anders is de lol er af,geloof mij nou maar....
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#12
crazy jack zei:
ik was in mijn speedtyd ook erg opgefokt,als ik in de tram zat leek t of iedereen me aankeek(logisch achteraf,want ik zat zelf op iedereen te letten of ze me niet aankeken,en dan kijken mensen terug en dacht ik dat ze dus toch naar me keken),had vaak ruzie om de meest kleine dingetjes,ik viel heel erg af qua gewicht,1 relatie er mee naar de kloten geholpen,ik heb dit 4 jaar elke dag vol kunnen houden,daarna was ik gewoon letterlijk en figuurlijk helemaal opgebrand.toen heb ik besloten om mijn laatste 20 gram uit te delen(ik kocht altyd onsjes omdat t goedkoper was over 1 maand) op een avondje(nachtje,dagje)aan mijn vrienden en daarna gewoon te stoppen.dit is me wonderbaarlijk zonder problemen gelukt,nu snuif ik soms nog wel eens(als ik te dronken ben,1 x per maand).ik ben blij dat ik zo makkelijk kon stoppen na 4 jaar zwaar gebruik.een leven dat om de speed draait is echt niet leuk,weinig nachtrust,een ingevallen gezicht,mensen die je anders gaan beoordelen,veel paranoide aanvallen,kortom,ene doffe ellende.

als mensen speed gebruiken,doe t dan met mate,en doe t niet om er bij te horen,maar doe t als je t zelf ook echt wilt,en doe t niet elke dag,want als dat gaat wennen,is t niet leuk meer...

gebruik de drugs,maar laat de drugs niet jou gaan gebruiken,anders is de lol er af,geloof mij nou maar....
Klik om te vergroten...

Diepzinnig.. :wink: nee maar je hebt wel gelijk, je hoeft geen drugs te nemen om erbij te horen, je moet er zelf van genieten!!! :mrgreen:
J
Jelle SnelLid
01-01-2024, 00:00
#13
kijk, fijn om te lezen...gebruik zelf nu de afgelopen maanden 1 of 2x per maand vanwege een party dan maar sinds vorige week 4 gram bewaard en nu wat vaker proberen...het gevoel van dieper nadenken over dingen heb ik ook maar gedeeltelijk kan het mij ook spontaan in een gesprek helemaal koud laten wat die ander dan vindt..denk ik echt van: 'Bla Bla Bla...like i care'...soms wel vervelend :rolleyes:
C
CarefreeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dit weekend voor't eerst sinds een jaar terug pep gesnoven, wel in combinatie met pillen... never again!
Voelde me slecht en niet slim om het op zondagmiddag te pakke als je maandag naar school moet en dus niet kan slape.
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#15
In het begin inderdaad ja.. Zó sociaal..... En zo behulpzaam, stond voor iedereen klaar. Had overal zin in. Was ineens overal goed in...
En na een paar jaartjes.. Zo asociaal als de tering, overal lak aan. Iedereen kon een stomp krijgen als iets me niet aanstond. Als ik geld nodig had, kwam ik wel op slinkse wijze aan.
Alles behalve sociaal. :grin:
Maar ja..
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Pfffffff,pep=klote




:)
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#17
Sja, maar dat wist je toch van te voren?
J
Jelle SnelLid
01-01-2024, 00:00
#18
naja, als dat z'n eerste combo was dan denk ik niet...toch??
v
venomdrumsLid
01-01-2024, 00:00
#19
nou nou ,, wat een verhalen zeg. ik gebruik al etterlijke jaren. heb een periode van 5 jaar aan een elke dag amfetaime genomen. na die 5 jaar van de een op de andere dag gestopt en tegenwoordig gebruik ik 80% tot 100% van de week. de dag/dagen dat ik niet pak heb ik totaal nergens last vav zoals hier beweerd word...functioneer prima ook zonder.
dus niet alles wat beweerd word geld voor elk persoon
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#20
zo lang je je reserves maar goed aanvult, met gezond eten, is speed niet zo gek schadelijk.. mits je je niet overtrained etc..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."