#1
begrijp me niet verkeerd,ik neem ook speed,maar niet op die manierSaivy zei:schranziewanzie zei:en dan denk jeMr.jiho zei:ja frisko heeft gelijk zolang dat je je speed hebt is alles in orde maar vanaf je zonder zit ga je niet meer kunnen functioneren als je moet gaan werken, leren,....Frisko zei:haha zeg ik hier opSaivy zei:Ik ben veel vriendelijker en socialer tegen mensen wanneer ik gesnoven eb, natuurlijk zit ik ook in mn eigen wereldje, maar das toch met elke drug zo, het is gewoon geestig, ik gebruik elke dag voor school, en sinds ik het doe, zijn mn punten gestegen en is et nie meer zo saai in de les:P
![]()
wacht tot je moet gaan werken en eens zonder je speed moet gaan,eens zien hoe leuk je dan tegen alles aan kijkt!!
morja,is jou leven!!![]()
had ik toch maar geluisterd naar die o zo slimme mannen van het drugsforum![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb al veel zonder speed gezeten, en idd het is zwaar, en heb al zware dipjes gehad, maar wanneer ik er wel heb, profiteer en geniet ik ervan, waarom neem je anders drugs???![]()
XXX
:P
