#1
Saivy zei:Ik probeer het maar tot nu toe lukt het niet echt altijd om het recreatief te houden.
Hier ga ik in mee
Saivy zei:Ik probeer het maar tot nu toe lukt het niet echt altijd om het recreatief te houden.
Saivy zei:Ik probeer het maar tot nu toe lukt het niet echt altijd om het recreatief te houden.
Precies. Daarom is het ook zulk verraderlijk spul.nutsss zei:Maar ook dat dat vrijwel onmogelijk vol te houden is omdat de drug te veel voordelen biedt en je te vaak tegen situaties aan zult lopen die het gebruik er van lijken te rechtvaardigen.Saivy zei:Ik probeer het maar tot nu toe lukt het niet echt altijd om het recreatief te houden.
JewCookie zei:Alleen recreatief, ik wil me natuurlijk niet vervelen tijdens een tentamen.
idd, de vergelijking: die adhd kinderen gebruiken het ook heel de dag, klopt gewoon nietmatthijs zei:Ja maar die "ADHD-kinderen" worden vaak niet echt gelukkig van die ritalin.
Solidius zei:Vergeet niet dat Amfetamine ooit legaal was he. Dexamphetamine wordt nog steeds in de Verenigde Staten voorgeschreven, evenals Adderall, wat beter schijnt te werken dan Ritalin. Dus om hier met termen als "Speed is een gevaarlijke harddrug. Alle gebruik is onverantwoord" te smijten is volstrekt belachelijk. De drug wordt door velen misbruikt, dat maakt het 'gevaarlijk'. Kleine hoeveelheden Amfetamine (50-75mg per dag) zijn bij goede voeding, vitamines, en voldoende nachtrust zelfs bij dagelijks gebruik absoluut niet schadelijk.
domzel zei:Solidius zei:Vergeet niet dat Amfetamine ooit legaal was he. Dexamphetamine wordt nog steeds in de Verenigde Staten voorgeschreven, evenals Adderall, wat beter schijnt te werken dan Ritalin. Dus om hier met termen als "Speed is een gevaarlijke harddrug. Alle gebruik is onverantwoord" te smijten is volstrekt belachelijk. De drug wordt door velen misbruikt, dat maakt het 'gevaarlijk'. Kleine hoeveelheden Amfetamine (50-75mg per dag) zijn bij goede voeding, vitamines, en voldoende nachtrust zelfs bij dagelijks gebruik absoluut niet schadelijk.
hier klopt niks van, natuurlijk kan je al het gebruik onverantwoord noemen. dat kleine hoeveelheden en goeie verzorging niet zo heel erg schadelijk zijn is wel zo. maar je kan nooit zeggen dat het ''absoluut niet schadelijk'' is
en onverantwoord is meer bedoeld dat Als je gebruikt, je altijd het gevaar loopt steeds vaker en steeds meer te gaan gebruiken, hoe goed je jezelf ook in de hand denkt te hebben
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."