#1
Hey mac, wat is er zo leuk aan pep dan? Kan je me dat uitleggen.
'Het is gewoon lekker' kan ik geen genoegen mee nemen.
'Het is gewoon lekker' kan ik geen genoegen mee nemen.
Moon zei:als ik pep gehad heb kan ik slapen wel vergeten. Dat lukt met geen mogelijkheid, joints roken helpt ook niet omdat ik daar ook al aan gewend ben doordat ik het dagelijks doe (blowen). Ik ga meestal wel op bed liggen samen met mijn vriend, even de ogen dicht of de tv aan en daar een beetje naar staren, maar slapen kan ik dan echt niet.
JewCookie zei:Moon zei:als ik pep gehad heb kan ik slapen wel vergeten. Dat lukt met geen mogelijkheid, joints roken helpt ook niet omdat ik daar ook al aan gewend ben doordat ik het dagelijks doe (blowen). Ik ga meestal wel op bed liggen samen met mijn vriend, even de ogen dicht of de tv aan en daar een beetje naar staren, maar slapen kan ik dan echt niet.
alcohol helpt ook niet?
Moon zei:als ik pep gehad heb kan ik slapen wel vergeten. Dat lukt met geen mogelijkheid, joints roken helpt ook niet omdat ik daar ook al aan gewend ben doordat ik het dagelijks doe (blowen). Ik ga meestal wel op bed liggen samen met mijn vriend, even de ogen dicht of de tv aan en daar een beetje naar staren, maar slapen kan ik dan echt niet.
zommes zei:Blijkbaar was de pep de afgelopen tijd gewoon niet zo goed... of had je gewoon heel weinig genomen.
Maar je weet het he, als je niet kan slapen: GHB(of alcohol..(of allebei)
zommes zei:Maar je weet het he, als je niet kan slapen: GHB (of alcohol..(of allebei))
Psychonaut1976 zei:Moon zei:als ik pep gehad heb kan ik slapen wel vergeten. Dat lukt met geen mogelijkheid, joints roken helpt ook niet omdat ik daar ook al aan gewend ben doordat ik het dagelijks doe (blowen). Ik ga meestal wel op bed liggen samen met mijn vriend, even de ogen dicht of de tv aan en daar een beetje naar staren, maar slapen kan ik dan echt niet.
Wat is het probleem precies?Als ik s'avonds sporadisch speed gebruikt ga ik er automatisch vanuit dat ik een nacht oversla,want als je goeie hebt hoef je het echt niet te proberen hoor...lekker in je bed naar die fucked up merels gaan luisteren in de vroege ochtend met steeds hun zelfde deuntje zeker? no way!
Het kan wel in principe,stel je neemt om 19.30 je eerste punt,daarna veel alcohol en daarna nog maar 3 sleutelpunten *limit* tot 00.00,dan zou het kunnen dat je +/- 9.00 s'morgens of eerder nog kan slapen.
Al het gebruik boven 4 flinke punten?Sla maar gewoon een keer slaap over of probeer het om 15.30 nog eens...kan je tot 18.30 nog ff pitten als je het nodig hebt.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."