#1
Ik val er niet van in slaap..
Ben afgelopen nacht ook hele nacht wakker geweest :P
Ben afgelopen nacht ook hele nacht wakker geweest :P

platypus zei:ik doe de laatste tijd niet zo vaak pep, en in tegenstelling tot eerst kan ik nu heerlijk uitslapen onder de pep. in slaap vallen lukt na flink wat blowen/feesten, en heb vandaag zelfs 8 uur geslapen wat eerder nooit mogelijk was omdat ik na 3 uurtjes alweer wakker werd.
iemand een verklaring, of herkent iemand dit?
ja idd ik kan eten en al onder pepangel1 zei:platypus zei:ik doe de laatste tijd niet zo vaak pep, en in tegenstelling tot eerst kan ik nu heerlijk uitslapen onder de pep. in slaap vallen lukt na flink wat blowen/feesten, en heb vandaag zelfs 8 uur geslapen wat eerder nooit mogelijk was omdat ik na 3 uurtjes alweer wakker werd.
iemand een verklaring, of herkent iemand dit?
je zegt dat je het eerst niet had, dus je gebruikt pep dus al een tijdje. maak ik daar toch uit op. denk in zo n geval dat een beetje gewenning aan het spul er wel mee te maken kan hebben.ik heb ongeveer het omgekeerde: kon eerst wel slapen, maar hele grote ogen, en echt strak gevoel. nu slaap ik veel moeilijker, gewone ogen bijna en helemaal geen strak gevoel.wel is mn maag van streek na een lijntje. trekt wel weer weg maar had ik in het begin ook niet.ook had ik in het begin altijd pijn aan mn keel of tong vanwege het droge , etc.dat is nu ook weer weg.

Colaiuta zei:met pep kan ik moeilijk slapen. en als het al, met wat alcohol, lukt dan wordt ik vroeg wakker.. is wel verdacht als je om 4 uur thuis komt en dan om 9 uur alweer aan het ontbijt verschijnt![]()
![]()
Frisko zei:ganse nacht neuken = wondermiddel bij mij,word je wel afgemat van...
dat icm een joint en je vertrekt wel naar de eeuwige jachtvelden![]()
whehe is ook zo...scratchtraxx zei:Frisko zei:ganse nacht neuken = wondermiddel bij mij,word je wel afgemat van...
dat icm een joint en je vertrekt wel naar de eeuwige jachtvelden![]()
haha mooi gezegd en is idd wel zo![]()
Zot_Sollieke zei:vroeger ik spreek over een periode van 15 tot 5 jaar geleden bleef ik altijd tussen de 7 en de 14 dagen achtereen wakker en als ik dan op de duur ging slapen zonder hulpomiddelen gewoon uit vermoeidheid dan lag ik soms van maandag tot vrijdag te slapen waarbij ik alleen wakker werdt voor toilet en iets te eten.
Ondertussen ben ik door omstandigheden 2 jaar gestopt geweest. Ik heb altijd geweten dat ik terug zou beginnen. Ondertussen pak ik terug alle dagen. Ik ben ook helemaal niet van plan om daar verandering in te brengen.
tegenwoordig heb ik mijn gebruik beter ondercontrole en gebruik ik maar 10 gram per week.
Nu krijg ik pillen waardoor ik kan slapen en dat doe ik nu meestal elke dag, maar zo af en toe een nachtje overslaan kan ik toch niet laten.
![]()
![]()
![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."