Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPep en uitslapen

Pep en uitslapen

62 antwoorden
28 weergaven
18-5-2026
L
LiliiLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik val er niet van in slaap..
Ben afgelopen nacht ook hele nacht wakker geweest :P
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nou. :(
p
platypusLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik doe de laatste tijd niet zo vaak pep, en in tegenstelling tot eerst kan ik nu heerlijk uitslapen onder de pep. in slaap vallen lukt na flink wat blowen/feesten, en heb vandaag zelfs 8 uur geslapen wat eerder nooit mogelijk was omdat ik na 3 uurtjes alweer wakker werd.

iemand een verklaring, of herkent iemand dit?
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kweet nie hoe het juist komt, maar ik kan al altijd goed slapen op de pep..een vriendin van me had dat ook, en haar psycholoog zei dat ze zogezegd ADHD had.. hihi.. dikke zever natuurlijk.. :mrgreen: :wave:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#5
slapen op pep gaat bij mij stukken beter dan slapen op ephedra....

niet het in slaap vallen , maar wel het BLIJVEN slapen
O
ObsessedLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik kan echt niet slapen onder pep.
Ik heb verleden week een gram gesnoven, 10 jointjes gesmoord erna en kon echt niet slapen. :grin:
a
angel1Lid
01-01-2024, 00:00
#7
platypus zei:
ik doe de laatste tijd niet zo vaak pep, en in tegenstelling tot eerst kan ik nu heerlijk uitslapen onder de pep. in slaap vallen lukt na flink wat blowen/feesten, en heb vandaag zelfs 8 uur geslapen wat eerder nooit mogelijk was omdat ik na 3 uurtjes alweer wakker werd.

iemand een verklaring, of herkent iemand dit?
Klik om te vergroten...

je zegt dat je het eerst niet had, dus je gebruikt pep dus al een tijdje. maak ik daar toch uit op. denk in zo n geval dat een beetje gewenning aan het spul er wel mee te maken kan hebben.ik heb ongeveer het omgekeerde: kon eerst wel slapen, maar hele grote ogen, en echt strak gevoel. nu slaap ik veel moeilijker, gewone ogen bijna en helemaal geen strak gevoel.wel is mn maag van streek na een lijntje. trekt wel weer weg maar had ik in het begin ook niet.ook had ik in het begin altijd pijn aan mn keel of tong vanwege het droge , etc.dat is nu ook weer weg.
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#8
angel1 zei:
platypus zei:
ik doe de laatste tijd niet zo vaak pep, en in tegenstelling tot eerst kan ik nu heerlijk uitslapen onder de pep. in slaap vallen lukt na flink wat blowen/feesten, en heb vandaag zelfs 8 uur geslapen wat eerder nooit mogelijk was omdat ik na 3 uurtjes alweer wakker werd.

iemand een verklaring, of herkent iemand dit?
Klik om te vergroten...

je zegt dat je het eerst niet had, dus je gebruikt pep dus al een tijdje. maak ik daar toch uit op. denk in zo n geval dat een beetje gewenning aan het spul er wel mee te maken kan hebben.ik heb ongeveer het omgekeerde: kon eerst wel slapen, maar hele grote ogen, en echt strak gevoel. nu slaap ik veel moeilijker, gewone ogen bijna en helemaal geen strak gevoel.wel is mn maag van streek na een lijntje. trekt wel weer weg maar had ik in het begin ook niet.ook had ik in het begin altijd pijn aan mn keel of tong vanwege het droge , etc.dat is nu ook weer weg.
Klik om te vergroten...
ja idd ik kan eten en al onder pep
en last van keelpijn ofzo heb ik ook allemaal nemeer
alleen slapen blijft een probleem vormen
C
ColaiutaLid
01-01-2024, 00:00
#9
met pep kan ik moeilijk slapen. en als het al, met wat alcohol, lukt dan wordt ik vroeg wakker.. is wel verdacht als je om 4 uur thuis komt en dan om 9 uur alweer aan het ontbijt verschijnt :rolleyes: :wave:
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Colaiuta zei:
met pep kan ik moeilijk slapen. en als het al, met wat alcohol, lukt dan wordt ik vroeg wakker.. is wel verdacht als je om 4 uur thuis komt en dan om 9 uur alweer aan het ontbijt verschijnt :rolleyes: :wave:
Klik om te vergroten...

moet je x alcohol met wiet combineren, ik slaap vanaf wanneer ik wil, meestal uur of 6, 7 en dan slaap ik door tot uurtje of 4.. :)
s
scratchtraxxLid
01-01-2024, 00:00
#11
Frisko zei:
ganse nacht neuken = wondermiddel bij mij,word je wel afgemat van...
dat icm een joint en je vertrekt wel naar de eeuwige jachtvelden :beer:
Klik om te vergroten...

haha mooi gezegd en is idd wel zo :grin:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#12
k kan mij nie voorstelllen dat door een jointje je kunt slapen op speed, tmoet dan toch al redelijk aant uitwerken zijn hoor.. op xtc kan ik altijd wel slapen, maar als ik ene joint rook wanneer ik op mijn hoogtepunt zit dan word ik daar niet echt vermoeider door.. hoogstens beetje wazig voor 10 minuten
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#13
scratchtraxx zei:
Frisko zei:
ganse nacht neuken = wondermiddel bij mij,word je wel afgemat van...
dat icm een joint en je vertrekt wel naar de eeuwige jachtvelden :beer:
Klik om te vergroten...

haha mooi gezegd en is idd wel zo :grin:
Klik om te vergroten...
whehe is ook zo...
nuja bij ons is het meestal zo dat we als we vrijdag beginnen,we zondagmorgen pas stoppen... :P :P dus geen wonder dat je moe bent dan whehe :grin: :grin:
s
scratchtraxxLid
01-01-2024, 00:00
#14
Een mens is gemiddeld na 8-9 dagen zonder slaap dood. 5 dagen slapen is ook belachelijk, of 't moet zijn dat je in coma lag
s
scratchtraxxLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mmjaa vorige keer viel ik toch als een blok in slaap en had die nacht toch goed doorgesnoven :grin: maarja waren uiteindelijk wel stuk of 6 joinkes :P
X
XpRnzLid
01-01-2024, 00:00
#16
Het ligt er maar net aan, heb eens pep gehad waarvan ik na 6-8 uur knallen wel in slaap viel. Kostte me dan wel een half uur. Heb ook pep gehad waarbij ik het niet eens hoefde te proberen..
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#17
joint's helpen geen reet voor te slapen als je speed hebt gepakt.
ja na 2 wachten wakker zijn mss.
als iik wil slapen zijn er 2 opties - 1 optijd stoppen met snuiven ofwel een beetje dominal of paar valiums of lorazepam ofzo dan lukt het ook wel.
Z
Zot_SolliekeLid
01-01-2024, 00:00
#18
vroeger ik spreek over een periode van 15 tot 5 jaar geleden bleef ik altijd tussen de 7 en de 14 dagen achtereen wakker en als ik dan op de duur ging slapen zonder hulpomiddelen gewoon uit vermoeidheid dan lag ik soms van maandag tot vrijdag te slapen waarbij ik alleen wakker werdt voor toilet en iets te eten.
Ondertussen ben ik door omstandigheden 2 jaar gestopt geweest. Ik heb altijd geweten dat ik terug zou beginnen. Ondertussen pak ik terug alle dagen. Ik ben ook helemaal niet van plan om daar verandering in te brengen.
tegenwoordig heb ik mijn gebruik beter ondercontrole en gebruik ik maar 10 gram per week.
Nu krijg ik pillen waardoor ik kan slapen en dat doe ik nu meestal elke dag, maar zo af en toe een nachtje overslaan kan ik toch niet laten.
:openmouth: :openmouth: :openmouth:
Z
Zot_SolliekeLid
01-01-2024, 00:00
#19
vroeger ik spreek over een periode van 15 tot 5 jaar geleden bleef ik altijd tussen de 7 en de 14 dagen achtereen wakker en als ik dan op de duur ging slapen zonder hulpomiddelen gewoon uit vermoeidheid dan lag ik soms van maandag tot vrijdag te slapen waarbij ik alleen wakker werdt voor toilet en iets te eten.
Ondertussen ben ik door omstandigheden 2 jaar gestopt geweest. Ik heb altijd geweten dat ik terug zou beginnen. Ondertussen pak ik terug alle dagen. Ik ben ook helemaal niet van plan om daar verandering in te brengen.
tegenwoordig heb ik mijn gebruik beter ondercontrole en gebruik ik maar 10 gram per week.
Nu krijg ik pillen waardoor ik kan slapen en dat doe ik nu meestal elke dag, maar zo af en toe een nachtje overslaan kan ik toch niet laten.
:openmouth: :openmouth: :openmouth:
s
scratchtraxxLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zot_Sollieke zei:
vroeger ik spreek over een periode van 15 tot 5 jaar geleden bleef ik altijd tussen de 7 en de 14 dagen achtereen wakker en als ik dan op de duur ging slapen zonder hulpomiddelen gewoon uit vermoeidheid dan lag ik soms van maandag tot vrijdag te slapen waarbij ik alleen wakker werdt voor toilet en iets te eten.
Ondertussen ben ik door omstandigheden 2 jaar gestopt geweest. Ik heb altijd geweten dat ik terug zou beginnen. Ondertussen pak ik terug alle dagen. Ik ben ook helemaal niet van plan om daar verandering in te brengen.
tegenwoordig heb ik mijn gebruik beter ondercontrole en gebruik ik maar 10 gram per week.
Nu krijg ik pillen waardoor ik kan slapen en dat doe ik nu meestal elke dag, maar zo af en toe een nachtje overslaan kan ik toch niet laten.
:openmouth: :openmouth: :openmouth:
Klik om te vergroten...

En hoe lang wil je je leven nog volhouden? En 14 dagen constant wakker, of 5 dagen aan een stuk slapen, uh uh :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."