Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPep en uitslapen

Pep en uitslapen

62 antwoorden
26 weergaven
18-5-2026
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Moon zei:
als ik pep gehad heb kan ik slapen wel vergeten. Dat lukt met geen mogelijkheid, joints roken helpt ook niet omdat ik daar ook al aan gewend ben doordat ik het dagelijks doe (blowen). Ik ga meestal wel op bed liggen samen met mijn vriend, even de ogen dicht of de tv aan en daar een beetje naar staren, maar slapen kan ik dan echt niet.
Klik om te vergroten...

alcohol helpt ook niet?
M
MoonLid
01-01-2024, 00:00
#2
JewCookie zei:
Moon zei:
als ik pep gehad heb kan ik slapen wel vergeten. Dat lukt met geen mogelijkheid, joints roken helpt ook niet omdat ik daar ook al aan gewend ben doordat ik het dagelijks doe (blowen). Ik ga meestal wel op bed liggen samen met mijn vriend, even de ogen dicht of de tv aan en daar een beetje naar staren, maar slapen kan ik dan echt niet.
Klik om te vergroten...

alcohol helpt ook niet?
Klik om te vergroten...


heb ik wel eens geprobeert inderdaad maar dan moet ik zoveel drinken en meestal heb ik daar met pep en een hoop joints op geen zin in, dan drink ik het liefst water.
T
The SpinDoctorLid
01-01-2024, 00:00
#3
Kan idd een gat in de dag slapen op die rommel ja, maar als je van bed
gaat dan ga je ook gelijk weer.
G
GabberFreak17Lid
01-01-2024, 00:00
#4
en dan niet te spreken als je van de alchol in slaap valt,,,
voorheen dronk ik altijd ongeveer de zondag nadat k flink veel speed had gesnoven berenburg,,, aangezien k altijd snel paranoia werd.. werd k echt pas na n achterlijke hoeveelheid van n halve fles verdeeld over n 1 a 2 uurtjes n beetje aangeschoten,,,
nd dan niet t espreken hoe je je de dag drna voelt.. aangezien ik normaal 1 glaasje dr van drink nd aangeschoten ben?,,,
en als ik onder invloed van speed bent.. help dr eigk zo goed as niks.. om in slaap t komen.. zowiso al niet binnen 10 uur denk k,,,

LtrSS jongens n meiden :grin:
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Moon zei:
als ik pep gehad heb kan ik slapen wel vergeten. Dat lukt met geen mogelijkheid, joints roken helpt ook niet omdat ik daar ook al aan gewend ben doordat ik het dagelijks doe (blowen). Ik ga meestal wel op bed liggen samen met mijn vriend, even de ogen dicht of de tv aan en daar een beetje naar staren, maar slapen kan ik dan echt niet.
Klik om te vergroten...

Wat is het probleem precies?Als ik s'avonds sporadisch speed gebruikt ga ik er automatisch vanuit dat ik een nacht oversla,want als je goeie hebt hoef je het echt niet te proberen hoor...lekker in je bed naar die fucked up merels gaan luisteren in de vroege ochtend met steeds hun zelfde deuntje zeker? no way!

Het kan wel in principe,stel je neemt om 19.30 je eerste punt,daarna veel alcohol en daarna nog maar 3 sleutelpunten *limit* tot 00.00,dan zou het kunnen dat je +/- 9.00 s'morgens of eerder nog kan slapen.

Al het gebruik boven 4 flinke punten?Sla maar gewoon een keer slaap over of probeer het om 15.30 nog eens...kan je tot 18.30 nog ff pitten als je het nodig hebt.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#6
Over onethisch advies gesproken.
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Met pep op probeer ik ook altijd tevergeefs te slapen, maar ik lig dan wel wakker op bed maar zit de hele nacht op bed heerlijk te spacen en in dat soort nachten denk ik over van alles en nog wat na terwijl ik lig, wat me eigenlijk best bevalt :) Ik denk altijd over best diepe dingen na en dan begrijp ik meteen hoe en wat en waarom enzo :grin:
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#8
zommes zei:
Blijkbaar was de pep de afgelopen tijd gewoon niet zo goed... of had je gewoon heel weinig genomen.

Maar je weet het he, als je niet kan slapen: GHB(of alcohol..(of allebei)
Klik om te vergroten...

Doen we maar niet he :wink:
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#9
zommes zei:
Maar je weet het he, als je niet kan slapen: GHB (of alcohol..(of allebei))
Klik om te vergroten...


ghb OF alcohol..
s
spliffsnatcherLid
01-01-2024, 00:00
#10
Neem gewoon een slaappil of twee. :) of een valium
M
MoonLid
01-01-2024, 00:00
#11
Psychonaut1976 zei:
Moon zei:
als ik pep gehad heb kan ik slapen wel vergeten. Dat lukt met geen mogelijkheid, joints roken helpt ook niet omdat ik daar ook al aan gewend ben doordat ik het dagelijks doe (blowen). Ik ga meestal wel op bed liggen samen met mijn vriend, even de ogen dicht of de tv aan en daar een beetje naar staren, maar slapen kan ik dan echt niet.
Klik om te vergroten...

Wat is het probleem precies?Als ik s'avonds sporadisch speed gebruikt ga ik er automatisch vanuit dat ik een nacht oversla,want als je goeie hebt hoef je het echt niet te proberen hoor...lekker in je bed naar die fucked up merels gaan luisteren in de vroege ochtend met steeds hun zelfde deuntje zeker? no way!

Het kan wel in principe,stel je neemt om 19.30 je eerste punt,daarna veel alcohol en daarna nog maar 3 sleutelpunten *limit* tot 00.00,dan zou het kunnen dat je +/- 9.00 s'morgens of eerder nog kan slapen.

Al het gebruik boven 4 flinke punten?Sla maar gewoon een keer slaap over of probeer het om 15.30 nog eens...kan je tot 18.30 nog ff pitten als je het nodig hebt.
Klik om te vergroten...


Ik heb er ook geen probleem mee. Maar als ik al een of twee nachten heb overgeslagen wil ik toch echt wel een keer gaan slapen, zeker als ik de dag erna moet werken (wat ik dus meestal wel kan vergeten). Mijn lichaam is dan helemaal op maar in mijn hoofd is het zoooo druk! En dan lig je in bed en denk je bij jezelf `nergens aan denken´ yeah right en dan begin je weer te denken dat je nergens aan moet denken en ga zo maar door. Soms wordt mijn hoofd wel wat rustiger als ik wat gegeten heb maar als je pep hebt gehad wil er ook niet veel eten in.
F
Flashing MomentsLid
01-01-2024, 00:00
#12
met pep op ben ik altijd weer snel wakker..
meestal drink ik wat alcohol om te slapen.. maar zodra dat is uitgewerkt, ben ik weer klaarwakker
s
scratchtraxxLid
01-01-2024, 00:00
#13
Eens in slaap gevallen gaat dat wel, maar 't is dat in slaap vallen zeg :rolleyes:
joint = wondermiddel bij mij :P
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#14
ganse nacht neuken = wondermiddel bij mij,word je wel afgemat van...
dat icm een joint en je vertrekt wel naar de eeuwige jachtvelden :beer:
s
scratchtraxxLid
01-01-2024, 00:00
#15
Frisko zei:
ganse nacht neuken = wondermiddel bij mij,word je wel afgemat van...
dat icm een joint en je vertrekt wel naar de eeuwige jachtvelden :beer:
Klik om te vergroten...

haha mooi gezegd en is idd wel zo :grin:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#16
k kan mij nie voorstelllen dat door een jointje je kunt slapen op speed, tmoet dan toch al redelijk aant uitwerken zijn hoor.. op xtc kan ik altijd wel slapen, maar als ik ene joint rook wanneer ik op mijn hoogtepunt zit dan word ik daar niet echt vermoeider door.. hoogstens beetje wazig voor 10 minuten
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#17
scratchtraxx zei:
Frisko zei:
ganse nacht neuken = wondermiddel bij mij,word je wel afgemat van...
dat icm een joint en je vertrekt wel naar de eeuwige jachtvelden :beer:
Klik om te vergroten...

haha mooi gezegd en is idd wel zo :grin:
Klik om te vergroten...
whehe is ook zo...
nuja bij ons is het meestal zo dat we als we vrijdag beginnen,we zondagmorgen pas stoppen... :P :P dus geen wonder dat je moe bent dan whehe :grin: :grin:
s
scratchtraxxLid
01-01-2024, 00:00
#18
Een mens is gemiddeld na 8-9 dagen zonder slaap dood. 5 dagen slapen is ook belachelijk, of 't moet zijn dat je in coma lag
s
scratchtraxxLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mmjaa vorige keer viel ik toch als een blok in slaap en had die nacht toch goed doorgesnoven :grin: maarja waren uiteindelijk wel stuk of 6 joinkes :P
X
XpRnzLid
01-01-2024, 00:00
#20
Het ligt er maar net aan, heb eens pep gehad waarvan ik na 6-8 uur knallen wel in slaap viel. Kostte me dan wel een half uur. Heb ook pep gehad waarbij ik het niet eens hoefde te proberen..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."