#1
Zot_Sollieke zei:vroeger ik spreek over een periode van 15 tot 5 jaar geleden bleef ik altijd tussen de 7 en de 14 dagen achtereen wakker en als ik dan op de duur ging slapen zonder hulpomiddelen gewoon uit vermoeidheid dan lag ik soms van maandag tot vrijdag te slapen waarbij ik alleen wakker werdt voor toilet en iets te eten.
Ondertussen ben ik door omstandigheden 2 jaar gestopt geweest. Ik heb altijd geweten dat ik terug zou beginnen. Ondertussen pak ik terug alle dagen. Ik ben ook helemaal niet van plan om daar verandering in te brengen.
tegenwoordig heb ik mijn gebruik beter ondercontrole en gebruik ik maar 10 gram per week.
Nu krijg ik pillen waardoor ik kan slapen en dat doe ik nu meestal elke dag, maar zo af en toe een nachtje overslaan kan ik toch niet laten.
![]()
![]()
![]()
De tweede post dat ik lees van jou, en kerels als jij maken me best kwaad. Je overdrijft dat het niet harder kan, en "maar" 10 gram per week, jonge. Waar is jou verstand? Over je gebruik kan ik zelf nix zeggen maar op de manier hoe je het hier loopt te verkondigen, sry maar ik kan mij daar echt serieus druk in maken.