Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPep en uitslapen

Pep en uitslapen

62 antwoorden
27 weergaven
18-5-2026
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zot_Sollieke zei:
vroeger ik spreek over een periode van 15 tot 5 jaar geleden bleef ik altijd tussen de 7 en de 14 dagen achtereen wakker en als ik dan op de duur ging slapen zonder hulpomiddelen gewoon uit vermoeidheid dan lag ik soms van maandag tot vrijdag te slapen waarbij ik alleen wakker werdt voor toilet en iets te eten.
Ondertussen ben ik door omstandigheden 2 jaar gestopt geweest. Ik heb altijd geweten dat ik terug zou beginnen. Ondertussen pak ik terug alle dagen. Ik ben ook helemaal niet van plan om daar verandering in te brengen.
tegenwoordig heb ik mijn gebruik beter ondercontrole en gebruik ik maar 10 gram per week.
Nu krijg ik pillen waardoor ik kan slapen en dat doe ik nu meestal elke dag, maar zo af en toe een nachtje overslaan kan ik toch niet laten.
:openmouth: :openmouth: :openmouth:
Klik om te vergroten...

De tweede post dat ik lees van jou, en kerels als jij maken me best kwaad. Je overdrijft dat het niet harder kan, en "maar" 10 gram per week, jonge. Waar is jou verstand? Over je gebruik kan ik zelf nix zeggen maar op de manier hoe je het hier loopt te verkondigen, sry maar ik kan mij daar echt serieus druk in maken.
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb vroeger ook nog zo'n periode meegemaakt. Elke dag speed. Maar het langst dat ik wakker gebleven ben is 5 dagen en 5 nachten. Toen sloeg ik al volledig door. Ook door andere drugs die ik soms erbij nam. Het is gewoon heel zwaar voor je lichaam en geest. Zeker als je bijna niet eet en slaapt. Op het einde was mijn lichaam er volledig onderdoor. Ik had allerlei bekende klachten. Maar ook vreemde, ik kon bvb niet meer diep inademen. Het heeft maanden geduurd voor ik er weer bovenop was. 'k Was zwaar depressief, zelfmoordpogingen gedaan, zelfverminking, etc. Als je verslaafd bent aan speed kun je gewoon geen normaal leven leiden. Je hebt geen structuur meer. En je krijgt vroeg of laat psychische klachten.
Als ik nog eens speed gebruik is het 1 nachtje doorgaan en dan slapen. Elke dag speed gaan gebruiken loopt toch slecht af.
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#3
needlefreak zei:
Ik heb vroeger ook nog zo'n periode meegemaakt. Elke dag speed. Maar het langst dat ik wakker gebleven ben is 5 dagen en 5 nachten. Toen sloeg ik al volledig door.
Klik om te vergroten...

Ja idd, dat is al zeer lang. Dus wederom maar eens een bewijs dat ons "Zot_Sollieke" uit zen nek lult.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."