Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPuurheid

Puurheid

61 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#1
davie zei:
Ik doe het nooit dus bij een beetje voel ik het goed. Ik hoorde dat iemand die vaak gebruikt ongeveer 20x meer nodig heeft dan iemand die zeer weinig gebruikt.
Klik om te vergroten...

dat komt aardig in de richting denk ik ja.
En het gaat SNEL

een paar dagen achter elkaar en je merkt het al.
een week of wat meerdere dagen per week en je vliegt sneller door de grammen heen dan een jumbojet door de wolken. Gelukkig bouwt het ook weer vrij snel af als je een poosje stopt.
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#2
nutsss zei:
davie zei:
Ik doe het nooit dus bij een beetje voel ik het goed. Ik hoorde dat iemand die vaak gebruikt ongeveer 20x meer nodig heeft dan iemand die zeer weinig gebruikt.
Klik om te vergroten...

dat komt aardig in de richting denk ik ja.
En het gaat SNEL

een paar dagen achter elkaar en je merkt het al.
een week of wat meerdere dagen per week en je vliegt sneller door de grammen heen dan een jumbojet door de wolken. Gelukkig bouwt het ook weer vrij snel af als je een poosje stopt.
Klik om te vergroten...

Speed voor mij maar af en toe. Dan werk je tenminste echt wat van een goede lijn.
d
domzelLid
01-01-2024, 00:00
#3
berbe zei:
80% ^puur maar dat niet in een grammetje hoor
als het op blok zit mss ja
per gram zit er al meer als halve gram rotzooi bij gekieperd
Klik om te vergroten...


dat blok waar je over praat, daarbij is meth-amfetamine zeker ook precies hetzelfde als wat we hier speed noemen, alleen dan wat meer procenten :rolleyes: :wave:
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#4
flash kieke zei:
berbe zei:
80% ^puur maar dat niet in een grammetje hoor
als het op blok zit mss ja
per gram zit er al meer als halve gram rotzooi bij gekieperd
Klik om te vergroten...


:confused:
Klik om te vergroten...
d
domzelLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik doe het nooit dus bij een beetje voel ik het goed. Ik hoorde dat iemand die vaak gebruikt ongeveer 20x meer nodig heeft dan iemand die zeer weinig gebruikt.

dat komt aardig in de richting denk ik ja.
En het gaat SNEL

een paar dagen achter elkaar en je merkt het al.
een week of wat meerdere dagen per week en je vliegt sneller door de grammen heen dan een jumbojet door de wolken. Gelukkig bouwt het ook weer vrij snel af als je een poosje stopt.
Klik om te vergroten...


klopt, maar ik merk wel, als je al dagen achtereen bezig bent, kan je snuiven wat je wil, je gaat wel hard maar het voelt nooit zo als wanneer je een tijdje niks gedaan hebt en dan een keer SSpoept
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#6
domzel zei:
en dan een keer SSpoept
Klik om te vergroten...

en dat is?
d
domzelLid
01-01-2024, 00:00
#7
snuiven noemen wij altijd poepen :wink:
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#8
domzel zei:
snuiven noemen wij altijd poepen :wink:
Klik om te vergroten...

ja logisch als je er een beetje over nadenkt.

:confused: :confused: :confused:
d
domzelLid
01-01-2024, 00:00
#9
sorry, meneer Nootjes.
Correctie, 'Poepen' was bedoelt als Snuiven

:rolleyes: :)
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#10
domzel zei:
sorry, meneer Nootjes.
Correctie, 'Poepen' was bedoelt als Snuiven

:rolleyes: :)
Klik om te vergroten...

nee joh geen probleem, het ging me er om dat ik geen verband zag tussen die twee. Ik weet dat in belgië bijvoorbeeld je achterwerk als 'mn poep' wordt aangeduid. Dat kan ik nog begrijpen. Hier zie ik dat niet. That's all. :grin:
d
domzelLid
01-01-2024, 00:00
#11
weet eigenlijk ook niet waarom we dat hier zeggen... vind snuiven wel een vies woord trouwens, misschien is dat de rede. whaha, nou ik ga met "mn poep" en al in bed liggen, goeie nacht :wave:
S
SenecaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik ben nu al een tijdje informatie aan het opzoeken over amfetamine maar ik ben nog nergens tegengekomen dat pure amfetamine corrosief is of anderzins zou 'branden'.

Het branden moet volgens mij komen door troep waar het mee versneden wordt of bijproducten die erin blijven als het slordig geproduceert word.. Waarom ze het in dat geval dan niet gewoon met harmless poeder als manitol versnijden mag joost weten..

Toch heb ik nog nergens een echt bevredigend antwoord kunnen vinden; ik heb al van mensen gehoord dat hun 'speed' zelfs een CD-hoesje kan beschadigen, dat het zich moeiteloos door vleeswaren heen vreet heb ik gezien, maar of dat nou komt door de amfetamine of door de cuts is mij nogsteeds niet duidelijk.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mdma bijt ook en dat ik ook een amfetamine en dat wordt sowieso niet versneden...

Waarom precies weet ik ook niet, misschien omdat het een zuur is. Maar het is in ieder geval de amfetamine. Er zijn ook geen versnijdingsproducten die bijten.
d
davistaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Nou, het branden heeft alles te maken wat er in je poeder zit, als ik er ff wat Souda (sodium natrium bicarbonaat) bij versnijd en je snuift het, brand je neus ook van je hoofd. Goede speed hoort wel te branden want je gaat van een basis opgelost mengsel naar een zuur oplossing waarin kristallen neerslagen, en je deze mooi kunt affilteren, zou dit niet zuur zijn zou je een amfetamine vrijbasis behouden waarin, Bv. Isopropanol en amfetamine vrijbasis zit opgelost. Worden er een andere manier van synthetiseren gebruikt kunnen misschien andere methodes gebruikt worden en zal die ene weer wat minder zuur zijn dan de andere. En doordat Amfetamine Steeds in kristallen - "Zoutvorm" word neergeslagen zal het altijd wel branden.

M.A.W. Je weet nooit of je goed spul hebt door het te snuiven en op het branden af te gaan. Wel door het te laten testen, (of zelf ff uitproberen of je er snel van gaat :wink: )
Wel is het meestal zo, als je speed droogt en na een tijdje word die terug plakkeriger en natter dat hij hoger geconcentreerd is dan speed die in "steen" veranderd, dit omdat amfetamine zeer snel en veel vocht opneemt.

Please Correct me if im wrong! Dit is mijn theorie...

Greetz Davista!
m
meth666Lid
01-01-2024, 00:00
#15
zommes zei:
Mdma bijt ook en dat ik ook een amfetamine en dat wordt sowieso niet versneden...

Waarom precies weet ik ook niet, misschien omdat het een zuur is. Maar het is in ieder geval de amfetamine. Er zijn ook geen versnijdingsproducten die bijten.
Klik om te vergroten...


MDMA kristallen worden wel niet versneden maar dat is ook nog geen garantie voor puurheid. MDMA kristallen is nooit zuiver. MDMA freebase is naar mijn weten ook niet te krijgen, waarschijnelijk vloeibaar en zeer vervliegend. MDMA wordt gebonden om de kristallen te krijgen, maar er kan ook maar 30% MDMA in het mengsel worden gemixt, en dan nog vormt het kristallen, alleen kristallen met een mindere hoeveelheid MDMA.

En bij amfetamine wordt de freebase met sulfaat gebonden zodat het neerslaat. Het probleem is dat er dan ook waterstofsulfaat vormt en in kleine hoeveelheden achterblijft. Dit veroorzaakt door in contact te komen met vocht (zoals bijv. in je neus) een zuurvorming (wat brand)
c
chr776Lid
01-01-2024, 00:00
#16
berbe zei:
80% ^puur maar dat niet in een grammetje hoor
als het op blok zit mss ja
per gram zit er al meer als halve gram rotzooi bij gekieperd
Klik om te vergroten...

Als je geluk hebt kan je zelf 90% hebben per gr los verkocht. Maar zal je waarschijnlijk niet lukken te vinden want kun je meestal niet terecht voor een losse gr. Moet je al geluk hebben diegene te vinden die het nut van versnijden niet ziet (degene kan ook gewoon zijn prijs omhoog doen om zijn winst te bekomen) maar die zijn er vrees ik maar enkelingen die moeilijk te vinden zijn.
Vroeger leerde ik enkele mensen kennen, kende ze eigenlijk al maar wist niet dat die er zo inzat, kon je dan wel niet terecht voor een grammetje normaal ook niet voor de hoeveelheid dat ik nam maar omdat ik het was.
Ging dat dan vooral voor kennissen halen omdat ik zelf niet echt voor speed was maar pillen slikte vooral. Maten die wel al lang snoven en veel schatten hem toch altijd zeker 90%. Als je weet wat geld daarvoor neergelegd werd zal dat waarschijnlijk ook wel geweest zijn.
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#17
domzel zei:
berbe zei:
80% ^puur maar dat niet in een grammetje hoor
als het op blok zit mss ja
per gram zit er al meer als halve gram rotzooi bij gekieperd
Klik om te vergroten...


dat blok waar je over praat, daarbij is meth-amfetamine zeker ook precies hetzelfde als wat we hier speed noemen, alleen dan wat meer procenten :rolleyes: :wave:
Klik om te vergroten...

nee meth is een anders stof mar ook veel goedkoper te make dus waarom zou je klante weg jage door er rotzooi bij te doen als je toch super winst maakt

en meth is nu eenmaal super potente drugs
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#18
chr776 zei:
berbe zei:
80% ^puur maar dat niet in een grammetje hoor
als het op blok zit mss ja
per gram zit er al meer als halve gram rotzooi bij gekieperd
Klik om te vergroten...

Als je geluk hebt kan je zelf 90% hebben per gr los verkocht. Maar zal je waarschijnlijk niet lukken te vinden want kun je meestal niet terecht voor een losse gr. Moet je al geluk hebben diegene te vinden die het nut van versnijden niet ziet (degene kan ook gewoon zijn prijs omhoog doen om zijn winst te bekomen) maar die zijn er vrees ik maar enkelingen die moeilijk te vinden zijn.
Vroeger leerde ik enkele mensen kennen, kende ze eigenlijk al maar wist niet dat die er zo inzat, kon je dan wel niet terecht voor een grammetje normaal ook niet voor de hoeveelheid dat ik nam maar omdat ik het was.
Ging dat dan vooral voor kennissen halen omdat ik zelf niet echt voor speed was maar pillen slikte vooral. Maten die wel al lang snoven en veel schatten hem toch altijd zeker 90%. Als je weet wat geld daarvoor neergelegd werd zal dat waarschijnlijk ook wel geweest zijn.
Klik om te vergroten...

met schatte is het zowiezo nooit zekr
als je 2 jaar poedersuiker met tikje pep snuift
en je krijgt dan eens wat betere (maar misschien ook maar 30%
dan ga je ook lope roepe deze is puur eh:d
mja als je goed spul gewoon bent is je schattig wel dichtbij realiteit natuurlijk:d
d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#19
berbe zei:
flash kieke zei:
berbe zei:
60% je lult uit je nek
speed in eu is max 20 dan mag je al heeeeeel blij zijn
meth is zowat65%

en speed moet helemaal niet brande
mijne brand niets
en daar trek je heus niet zo veel van eerste keer je die neemt
toenk naar die overging viel men tollerantie ineens weg presies
trug 2 lijntjes amper ======= groot en kwas al hard aant gaan
Klik om te vergroten...


Dan zal je niets gewoon zijn zeker.


En jou uitlegje van dat % gedoe is wel grappig. Klopt langs geen kanten. :wave:
Klik om te vergroten...
twas op tv bij docu over meth man is grappig ja maar wel waar
daarom is meth al zo actief bij weinig nemen
omdat het zo puur is

en niets gewoon 10 gr in een nacht als dat pep zou zijn die 60% puur is zou ik er nu nog gek en vaag van zijn
Klik om te vergroten...

Misschien dat jouw dealer pep verkoopt dat versneden is met een overgroot deel suikerpoeder ofso? :confused: Als je pep hebt wat (bijna) niet versneden is, snuif je echt geen 10 gram op een nacht weg hoor!
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#20
bolle zei:
dit heb ik van een gast die het maakt hij zegt 1 kilo pasta wordt versneden tot 4 kilo dus dan heb je denk ik rond 20 procent omdat die kilo pasta zelf geen 100 procent is
Klik om te vergroten...

Pasta betekend alleen dat de poeder substantie van speed, versneden of niet vloeibaar gemaakt is. Maargoed, de mate van versnijding en het gebruikte middel verschilt per dealer. Gewoon goed zoeken, er bestaat wel kwaliteit.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."