Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPuurheid

Puurheid

61 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Saivy zei:
Ik heb ook al speed gehad die totaal nie brandde, en toch was het effect optimaal.
Klik om te vergroten...
mss was er iets plaatselijk verdovend in versneden dan
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jeller zei:
Saivy zei:
Ik heb ook al speed gehad die totaal nie brandde, en toch was het effect optimaal.
Klik om te vergroten...
mss was er iets plaatselijk verdovend in versneden dan
Klik om te vergroten...

of teveel eelt in je neus :P
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#3
JewCookie zei:
Jeller zei:
Saivy zei:
Ik heb ook al speed gehad die totaal nie brandde, en toch was het effect optimaal.
Klik om te vergroten...
mss was er iets plaatselijk verdovend in versneden dan
Klik om te vergroten...

of teveel eelt in je neus :P
Klik om te vergroten...

Ieuuuuuuuuw :P
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#4
MetaalKonijn zei:
cadou zei:
je moet speed ook niet snuiven, gewoon oplossen in wat water (of melk=beter) duurt iets langer voor het werkt, maar wel minder schadelijk
Klik om te vergroten...

Zou ik niet doen, bommetje maken is beter denk ik, ivm je tanden.
Klik om te vergroten...

Als je nadat het in contact met je tanden is geweest wat melk of iets anders vettigs drinkt, spaar je je gebit. Het heeft met de zuurtegraad te maken dat het zo slecht is.

Ik hou ook meer van speed oraal innemen, maar oplossen in melk of iets dergelijks vind ik een lekkerder uitwerking hebben eigenlijk.
c
cadouLid
01-01-2024, 00:00
#5
Yep! de pep komt iets rustiger op, veel meer chill.
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#6
60% je lult uit je nek
speed in eu is max 20 dan mag je al heeeeeel blij zijn
meth is zowat65%

en speed moet helemaal niet brande
mijne brand niets
en daar trek je heus niet zo veel van eerste keer je die neemt
toenk naar die overging viel men tollerantie ineens weg presies
trug 2 lijntjes amper ======= groot en kwas al hard aant gaan
d
domzelLid
01-01-2024, 00:00
#7
waarom denk je dat de naam verschillend is?

zodat je het lekker kan gaan vergelijken in procenten? :wave:
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#8
berbe zei:
60% je lult uit je nek
speed in eu is max 20 dan mag je al heeeeeel blij zijn
meth is zowat65%

en speed moet helemaal niet brande
mijne brand niets
en daar trek je heus niet zo veel van eerste keer je die neemt
toenk naar die overging viel men tollerantie ineens weg presies
trug 2 lijntjes amper ======= groot en kwas al hard aant gaan
Klik om te vergroten...


Dan zal je niets gewoon zijn zeker.


En jou uitlegje van dat % gedoe is wel grappig. Klopt langs geen kanten. :wave:
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#9
flash kieke zei:
berbe zei:
60% je lult uit je nek
speed in eu is max 20 dan mag je al heeeeeel blij zijn
meth is zowat65%

en speed moet helemaal niet brande
mijne brand niets
en daar trek je heus niet zo veel van eerste keer je die neemt
toenk naar die overging viel men tollerantie ineens weg presies
trug 2 lijntjes amper ======= groot en kwas al hard aant gaan
Klik om te vergroten...


Dan zal je niets gewoon zijn zeker.


En jou uitlegje van dat % gedoe is wel grappig. Klopt langs geen kanten. :wave:
Klik om te vergroten...
twas op tv bij docu over meth man is grappig ja maar wel waar
daarom is meth al zo actief bij weinig nemen
omdat het zo puur is

en niets gewoon 10 gr in een nacht als dat pep zou zijn die 60% puur is zou ik er nu nog gek en vaag van zijn
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik vind dat dan toch jammer dat er niet verder op ingegaan wordt...
Die Belgen-ruzies zijn zo grappig! :grin:

Nou wat zal ik er van zeggen? De speed die ik ken daar heb ik één keer iets van laten testen en dat kwam op 5% uit.

Sindsdien steeds betere speed te pakken gekregen maar gek genoeg weet niemand hoe sterk het is en zijn de lijnen nog altijd even groot.

De ene partij brand als de gekte, de andere weer minder. De ene keer ruikt het zus de andere keer weer zo. Je kan er gewoon niks van zeggen. Take it or leave it is het motto. Niet goed? Ga je volgende keer ergens anders halen.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#11
berbe zei:
60% je lult uit je nek
speed in eu is max 20 dan mag je al heeeeeel blij zijn
meth is zowat65%
Klik om te vergroten...

20% blij zijn?

Amfetamine-Sulfaat, de meest voorkomende speed variant, kan bij een goed proces tegen de 80% puur zijn. Dus JIJ lult uit je pepnek.
d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#12
indd 80% op z'n max :grin: , maarh dan moet je 'n flinke bol hebben
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#13
80% ^puur maar dat niet in een grammetje hoor
als het op blok zit mss ja
per gram zit er al meer als halve gram rotzooi bij gekieperd
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#14
berbe zei:
80% ^puur maar dat niet in een grammetje hoor
als het op blok zit mss ja
per gram zit er al meer als halve gram rotzooi bij gekieperd
Klik om te vergroten...


:confused:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#15
wow ik vanaf dezelfde tijd een kleine gram:L :rolleyes: :rolleyes:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#16
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#17
MetaalKonijn zei:
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
Klik om te vergroten...
idd vind ik zelf eig ergens ook...
daarom die :rolleyes: :rolleyes: ook :(
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#18
*snapt 't :)

Niet een goeie gewoonte mien jong :P
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#19
spijtig genoeg nie nee :)
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik doe het nooit dus bij een beetje voel ik het goed. Ik hoorde dat iemand die vaak gebruikt ongeveer 20x meer nodig heeft dan iemand die zeer weinig gebruikt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."