#1
Ik heb 1 dikke lijn gesnoven rond 19:30 (ik doe nooit speed) en voel hem nog steeds erg goed. Brande trouwens zeer erg. Maar het was weer een fijn gevoel.
Nezir zei:je hebt testcentra om je drugs te laten testen, je moet ff googlen. Er is vast wel eentje in de buurt, tenzij je ver van stad woont![]()
MethodZen zei:Nezir zei:je hebt testcentra om je drugs te laten testen, je moet ff googlen. Er is vast wel eentje in de buurt, tenzij je ver van stad woont![]()
Dacht ik al wel, maar is dat anoniem ? er zit hier in anrhem wel een chille XTC testcentra.
zommes zei:denito zei:hehe , manne manne , en blijve eindeloos lulle , weet je wa ja doet
zoek een weteschappeliijk bewijs ofzo , met bronvermelding wel,
degene die daar me afkomt geloof ik mss , nu zijnt precies nen hoop ouw wijve op d emarkt die over tomate lulle :d
mij boeit ni if the pep's good i sniff it![]()
Als jij dan effe een LOI cursusje Nederlands neemt.
Nezir zei:je hebt testcentra om je drugs te laten testen, je moet ff googlen. Er is vast wel eentje in de buurt, tenzij je ver van stad woont![]()
davie zei:Ik doe het nooit dus bij een beetje voel ik het goed. Ik hoorde dat iemand die vaak gebruikt ongeveer 20x meer nodig heeft dan iemand die zeer weinig gebruikt.
nutsss zei:davie zei:Ik doe het nooit dus bij een beetje voel ik het goed. Ik hoorde dat iemand die vaak gebruikt ongeveer 20x meer nodig heeft dan iemand die zeer weinig gebruikt.
dat komt aardig in de richting denk ik ja.
En het gaat SNEL
een paar dagen achter elkaar en je merkt het al.
een week of wat meerdere dagen per week en je vliegt sneller door de grammen heen dan een jumbojet door de wolken. Gelukkig bouwt het ook weer vrij snel af als je een poosje stopt.
berbe zei:80% ^puur maar dat niet in een grammetje hoor
als het op blok zit mss ja
per gram zit er al meer als halve gram rotzooi bij gekieperd

flash kieke zei:berbe zei:80% ^puur maar dat niet in een grammetje hoor
als het op blok zit mss ja
per gram zit er al meer als halve gram rotzooi bij gekieperd
![]()
Ik doe het nooit dus bij een beetje voel ik het goed. Ik hoorde dat iemand die vaak gebruikt ongeveer 20x meer nodig heeft dan iemand die zeer weinig gebruikt.
dat komt aardig in de richting denk ik ja.
En het gaat SNEL
een paar dagen achter elkaar en je merkt het al.
een week of wat meerdere dagen per week en je vliegt sneller door de grammen heen dan een jumbojet door de wolken. Gelukkig bouwt het ook weer vrij snel af als je een poosje stopt.
domzel zei:en dan een keer SSpoept
domzel zei:snuiven noemen wij altijd poepen![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."