Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPuurheid

Puurheid

61 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb 1 dikke lijn gesnoven rond 19:30 (ik doe nooit speed) en voel hem nog steeds erg goed. Brande trouwens zeer erg. Maar het was weer een fijn gevoel.
M
MethodZenLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb van een gast vernomen dat zijn pep 65% puur was.

Heb het een keer gedaan, en het brand amper eigenlijk de eerste keer. Mja en de keren daarna voel je nieteens heb ik horen zeggen :)

Nu vraag ik me af, hoe kan je dit goed testen ? zijn hiervoor testkits in de smartshop te krijgen of moet je het gewoon ervaren ?
D
Don CasanovaLid
01-01-2024, 00:00
#3
je hebt testcentra om je drugs te laten testen, je moet ff googlen. Er is vast wel eentje in de buurt, tenzij je ver van stad woont :wink:
M
MethodZenLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nezir zei:
je hebt testcentra om je drugs te laten testen, je moet ff googlen. Er is vast wel eentje in de buurt, tenzij je ver van stad woont :wink:
Klik om te vergroten...

Dacht ik al wel, maar is dat anoniem ? er zit hier in anrhem wel een chille XTC testcentra.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#5
MethodZen zei:
Nezir zei:
je hebt testcentra om je drugs te laten testen, je moet ff googlen. Er is vast wel eentje in de buurt, tenzij je ver van stad woont :wink:
Klik om te vergroten...

Dacht ik al wel, maar is dat anoniem ? er zit hier in anrhem wel een chille XTC testcentra.
Klik om te vergroten...

Die testen denk ik alle drugs, niet alleen XTC.
d
denitoLid
01-01-2024, 00:00
#6
zommes zei:
denito zei:
hehe , manne manne , en blijve eindeloos lulle , weet je wa ja doet
zoek een weteschappeliijk bewijs ofzo , met bronvermelding wel,
degene die daar me afkomt geloof ik mss , nu zijnt precies nen hoop ouw wijve op d emarkt die over tomate lulle :d
mij boeit ni if the pep's good i sniff it :wink:
Klik om te vergroten...

Als jij dan effe een LOI cursusje Nederlands neemt.
Klik om te vergroten...

hehe , ik lees het juist trug , ja kwas precies nog ni goe wakker , men excuses voor de taalfouten ze
:flushed: :sunglasses:
T
TomTomLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nezir zei:
je hebt testcentra om je drugs te laten testen, je moet ff googlen. Er is vast wel eentje in de buurt, tenzij je ver van stad woont :wink:
Klik om te vergroten...

je kan het altijd laten testen bij je lokale novadic-kentron
b
bolleLid
01-01-2024, 00:00
#8
dit heb ik van een gast die het maakt hij zegt 1 kilo pasta wordt versneden tot 4 kilo dus dan heb je denk ik rond 20 procent omdat die kilo pasta zelf geen 100 procent is
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#9
MetaalKonijn zei:
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
Klik om te vergroten...
idd vind ik zelf eig ergens ook...
daarom die :rolleyes: :rolleyes: ook :(
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#10
*snapt 't :)

Niet een goeie gewoonte mien jong :P
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#11
spijtig genoeg nie nee :)
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik doe het nooit dus bij een beetje voel ik het goed. Ik hoorde dat iemand die vaak gebruikt ongeveer 20x meer nodig heeft dan iemand die zeer weinig gebruikt.
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#13
davie zei:
Ik doe het nooit dus bij een beetje voel ik het goed. Ik hoorde dat iemand die vaak gebruikt ongeveer 20x meer nodig heeft dan iemand die zeer weinig gebruikt.
Klik om te vergroten...

dat komt aardig in de richting denk ik ja.
En het gaat SNEL

een paar dagen achter elkaar en je merkt het al.
een week of wat meerdere dagen per week en je vliegt sneller door de grammen heen dan een jumbojet door de wolken. Gelukkig bouwt het ook weer vrij snel af als je een poosje stopt.
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#14
nutsss zei:
davie zei:
Ik doe het nooit dus bij een beetje voel ik het goed. Ik hoorde dat iemand die vaak gebruikt ongeveer 20x meer nodig heeft dan iemand die zeer weinig gebruikt.
Klik om te vergroten...

dat komt aardig in de richting denk ik ja.
En het gaat SNEL

een paar dagen achter elkaar en je merkt het al.
een week of wat meerdere dagen per week en je vliegt sneller door de grammen heen dan een jumbojet door de wolken. Gelukkig bouwt het ook weer vrij snel af als je een poosje stopt.
Klik om te vergroten...

Speed voor mij maar af en toe. Dan werk je tenminste echt wat van een goede lijn.
d
domzelLid
01-01-2024, 00:00
#15
berbe zei:
80% ^puur maar dat niet in een grammetje hoor
als het op blok zit mss ja
per gram zit er al meer als halve gram rotzooi bij gekieperd
Klik om te vergroten...


dat blok waar je over praat, daarbij is meth-amfetamine zeker ook precies hetzelfde als wat we hier speed noemen, alleen dan wat meer procenten :rolleyes: :wave:
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#16
flash kieke zei:
berbe zei:
80% ^puur maar dat niet in een grammetje hoor
als het op blok zit mss ja
per gram zit er al meer als halve gram rotzooi bij gekieperd
Klik om te vergroten...


:confused:
Klik om te vergroten...
d
domzelLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik doe het nooit dus bij een beetje voel ik het goed. Ik hoorde dat iemand die vaak gebruikt ongeveer 20x meer nodig heeft dan iemand die zeer weinig gebruikt.

dat komt aardig in de richting denk ik ja.
En het gaat SNEL

een paar dagen achter elkaar en je merkt het al.
een week of wat meerdere dagen per week en je vliegt sneller door de grammen heen dan een jumbojet door de wolken. Gelukkig bouwt het ook weer vrij snel af als je een poosje stopt.
Klik om te vergroten...


klopt, maar ik merk wel, als je al dagen achtereen bezig bent, kan je snuiven wat je wil, je gaat wel hard maar het voelt nooit zo als wanneer je een tijdje niks gedaan hebt en dan een keer SSpoept
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#18
domzel zei:
en dan een keer SSpoept
Klik om te vergroten...

en dat is?
d
domzelLid
01-01-2024, 00:00
#19
snuiven noemen wij altijd poepen :wink:
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#20
domzel zei:
snuiven noemen wij altijd poepen :wink:
Klik om te vergroten...

ja logisch als je er een beetje over nadenkt.

:confused: :confused: :confused:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."