Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsnieuw en voor het eerst gebruikt.

nieuw en voor het eerst gebruikt.

75 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
s
silleLid
01-01-2024, 00:00
#1
Owja en wanneer kan ik het het beste innnemen ? ik werk zelf tot half 2 en ben dan rond half 3 thuis, zat te denken om dat dan in te nemen of is dat te laat ? wil s'nachts wel gewoon kunnen slapen ? of kan ik het gewoon s'ochtends innemen bij mij ontbijt ?
s
silleLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi,

Ik ben nieuw op het forum en heb al het een en ander gelezen over hetgene wat ik wil weten.
Zal een beetje neerzetten wat mijn bedoeling is, Afvallen.
Zullen jullie wel weer denken komt er weer een die wil afvallen, nou ik ben van plan om het op een verantwoorde manier te doen.
Een vriendin van mij is dmv speed dik 20 kilo afgevallen en is er nog steeds af en ze gebruikt ook geen speed meer. Ikzelf ben de afgelopen maanden ruim 5/6 kilo afgevallen, maar wil graag nog een 5kilo kwijt en dat gaat op het moment verdomd moeilijk. Ik probeer meerdere keren per week 2 uur per keer te sporten, met gewichten lessen cardio ed, ik heb een periode stack 2 gebruikt met het verboden middel erin. Heb de laatste pillen door de wc gespoeld omdat ik er een beetje teveel opgefokt van raakte, niet altijd maar af en toe. En ik kreeg er ook sommige bijwerkingen van zoals hartkloppingen. Daarnaast lette ik goed op mijn voeding dus verantwoord eten meerdere keren per dag en gezond zoals groente fruit ed. Nu heb ik vanochtend voor het eerst een bommetje op met echt een heel klein beetje speed, ik wil niet teveel gebruiken en maar voor een korte periode. Ik weet dat ik sterk genoeg ben om niet veslaafd te raken, de stack gebruikte ik ook niet elke dag en heb ze een tijd terug al door de wc gespoeld, en niks gebruikt en dat ging gewoon goed. Ik wilde die stack ook niet te lang gebruiken omdat het gewoon geen goed spul is. (ja zoveel is niet goed maar probeer zo gezond mogelijk te leven)
Ik heb een uurtje geleden ongeveer ingenomen en merk nu al wat van, het blije gevoel begint al te komen, was wel bang om het te gebruiken omdat dit voor het eerst is dat ik iets gebruik.
Heb wel een paar vragen over het een en ander en hoef geen opmerkingen van dat het dom is enzv want ik weet wel waar ik mee bezig ben en ik blijf wel gewoon gezond eten en doorsporten maar dan nog intensiever, ik wil het echt verantwoord gebruiken in hoeverre het verantwoord kan want uiteindelijk is het allemaal troep :wink:

Is dit wat ik nu gebruik slechter als een stack ? ik heb echt maar een heel klein beetje op nog minder als de oppervlakte van het topje van je pink.
Kan ik hiermee gewoon intensief sporten ? las ergens dat zware inspanning niet goed is ofzo.
Ik ga het misschien maar een maandje gebruiken tot er een paar kilo's af zijn, dit is toch niet zo schadelijk. Ik gebruik voor de rest niks, heb ik ook nooit gedaan nooit joints gerookt pillen gebruikt (naast de stack dan), ik heb nog nooit drugs gebruikt, ik rook zelf niet gebruik geen alcohol niks, en als ik zou gaan stappen en als ik dan wat zal drinken dan gebruik ik dit niet.
Mag ik gewoon autorijden ?

Hoop een paar serieuze reacties te krijgen !
Alvast bedankt !
t
tailsLid
01-01-2024, 00:00
#3
en wat als je dan verslaafd bent geraakt aan speed in tussen tijd?

ik denk niet dat dit een goeie manier is om af te vallen
s
silleLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik denk dat die stack net zo verslavend werkt als speed, en daar kon ik ook makkelijk vanaf blijven. Ik merk nu dat speeds dezelfde werking heeft als een stack, meer energie, meer praten (drukker) en dat blije gevoel, en meer energie. Alleen heb nu geen hartkloppingen wat ik als bijwerking van een stack 2 wel had. Ik ben iemand die er wel vanaf kan blijven, zullen jullie misschien wel vaker gehoord hebben van mensen, maar ik kan dit wel, ik ben iemand die op gezondheid let en dit absoluut niet lang wil gebruiken, van de stack had ik ook genoeg. Dit gebruik ik enkel als een duwtje in de rug, snap je :wink: en zonder stack of wat dan ook voel ik me ook goed. Ik heb geen drugs nodig om te stappen of wat dan ook of om beter te presteren ik gebruik het enkel als aanvulling voor waarmee ik bezig ben, nee is ook niet goed maar gebruik het voor de rest nergens voor. Heb trouwens maar een grammetje (waar ik lang mee zal doen ) aangeschaft en op is op !
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Tsjah, ik persoonlijk vind afvallen altijd een beetje een overdreven kwestie.
Dit heb je natuurlijk al vaak zat gehoord, maar mijn mening is dit, en die zal ook niet snel veranderen:
Eet verantwoord en gezond en sport genoeg. Als je dan niet meer afvalt dan je doet en op een bepaald gewicht blijft. Dan is dat gewoon jouw 'basisgewicht'. Wees tevreden met jezelf en ga niet, helemaal niet als je uberhaupt nooit iets gebruikt(zelfs geen nicotine...), aan de amfetamines om wat gewicht kwijt te raken.
Ik kan je ook wel gaan vertellen over verslaafd raken en alles, maar je zal het zelf ongetwijfeld allemaal weten en dit ook echt doorzetten. Zo kom je in ieder geval op me over.
Maar zo denk ik er over, laat het gewoon links liggen en jammer dan als je een paar pondjes 'te veel' weegt...
s
silleLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja heb er veel overgelezen, maar kan niemand mij dan antwoorden geven op mn vragen die ik heb gesteld ??
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#7
toch begrijp ik niet waarom je bent overgestapt naar speed van stack(ers)... precies zoals je zei: de werking is vrijwel hetzelfde!?

ook raad ik je aan om niet via die middelen af te vallen, ik heb maar als te vaak gehoort dat je deze kilo's maar tijdelijk kwijt bent...

speed/stackers in combinatie met hard sporten is extra zwaar voor je hart! Die het dan al zwaar heeft...

's ochtends nemen aangezien je 's nachts niet zult slapen net als stackers...

auto rijden kan, is veiliger dan dronken rijden...
s
silleLid
01-01-2024, 00:00
#8
Omdat ik van Stackers bijwerkingen kreeg zoals hartkloppingen ed. Ik kijk wel hoe dit werkt en het is maar voor tijdelijk iig en niet elke dag ofzo hoor. En krijg ik ook bijwerkingen zoals die hartkloppingen dan nok ik meteen, wil niet graag de pijp uit ben ik nog wat te jong voor :wink: Wat ik niet snap he, ik wil dit maar even gebruiken, maar als ik hier sommige verhalen lees, nou dan denk ik waarom gebruik je het enkel voor het plezier dat zou ik dus niet doen. Maar iig bedankt voor de antwoorden !!
h
hersenspinselLid
01-01-2024, 00:00
#9
a) je verneukt je lichaam/ geest met speed
b) je kom van je luie reet af en gaat gewoon sporten(4/5 keer per week, gekoppeld aan gezonde voeding)
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Er staat echt een heleboel advies in als je nog een keer me post naleest, maargoed doe wat je niet laten kan he als je maar niet de gezondheidszorg achteraf lastig komt vallen ermee, kost mij weer belastinggeld.
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Jij probeert jezelf te verdedigen door mij aan te vallen écht hoe kansloos:)
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#12
sille zei:
By The way eigenlijk best grappig wat mijn topic losmaakt hier. Normaal gebruiken mensen drugs voor de fun als ze gaan stappen of wat dan ook en dan is het ok, en dan word er nog eens veel van die zooi gepakt ook. Maar als er iemand reageert die graag wat wil weten hierover en als extra steun wilt gebruiken voor het afvallen en maar een klein beetje gebruikt is het in een keer dom en niet goed. Stom eigenlijk want wat is nou het nut om het te gebruiken op een feest ??? Zie ik het nut niet van in ? nu gebruik ik het met een reden. Op een feest maak ik zo wel plezier zonder drugs of wat dan ook :wink: Maar ja ieder zijn ding he ...
Klik om te vergroten...

Je gebruikt drugs met een voor jou goed gekeurde reden. Oftewel, je praat je drugsgebruik goed, de enige mensen die ik dat regelmatig hoor doen zijn verslaafden. Drugs op een feestje of regelmatig drugs gebruiken zou dus minder stom zijn omdat je je gebruik beperkt. Iedere dag op de speed is nu eenmaal niet gezond voor je.
s
silleLid
01-01-2024, 00:00
#13
waarom zou ik me in godsnaam moeten verdedigen ??? daar is geen reden voor ik kom hier met een paar vragen en als ik door een of andere mongool uitgescholden word ga ik daar tegenin, terecht of niet ??

Mn drugsgebruik praat ik niet goed want het is en blijft allemaal zooi. Ik weet ook wel dat het niet gezond is maar dat zijn zoveel dingen niet !
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hou het allemaal ff civiel m'kay?
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hehe, grappig topic. Ik kan bijna niet geloven dat je voor 5 kilootjes aan de speed gaat, en dan ook nog omdat je van die andere zooi hartkloppingen kreeg... :openmouth:

Pff, 5 kilo is niks joh, en je bent nu al vol zelfvertrouwen:
denk dat jij zal schrikken als je mij foto ziet hoe ik eruit ziet, positief dan, trouwens denken weet het wel zeker !!
Klik om te vergroten...
Nou dan! fuck die 5 kilo, met een beetje opletten, en wat geduld gaan die er echt nog wel af.

Maar aan de speed gaan lijkt me geen goed idee. Dat is niet om belerend te doen ofzo, het is gewoon mijn advies als ik je post lees. Natuurlijk moet je het helemaal zelf weten, maar mij lijkt het een achterlijk plan.

Als je het neemt, doe het dan gewoon om er keihard kapot aan te gaan, zoals iedereen
:wave:
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#16
^_^ zei:
Jij probeert jezelf te verdedigen door mij aan te vallen écht hoe kansloos:)
Klik om te vergroten...

Speed op een slak doen is ook vrij kansloos vind ik.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#17
To add some fresh ink to the page;

Mijn bedoeling is, Afvallen.
.. Nou ik ben van plan om het op een verantwoorde manier te doen.
Klik om te vergroten...
Amèn! :mrgreen:

Sorry serieus; Ik weet niet hoe sterk jij in je schoenen staat, maar ik weet van mezelf dat ik dat niet op die manier zou kunnen doen, weet je hoe lekker dat is? Als ik het eens in de zoveel tijd op een intensieve manier doe, werk etc, dan is het echt fucking moeilijk om er de dagen erna vanaf te blijven >.<
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#18
Post 'ns wat pics van jezelf, ik ben nu eigenlijk wel benieuwd :wink:
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#19
sille zei:
De dag is bijna om en ik moet je zeggen die stacks die ik had waren veel sterker als hetgene wat ik nu op heb, heb ook maar een klein beetje gebruikt echt een puntje ongeveer. Daarnaast heb ik voldoende gegeten zoals brood fruit ed. Komt wel goed, ik ben idd het type die niet verslavingsgevoelig is maar blijkbaar snappen bepaalde mensen dat niet, die zullen wel gevoelig daarvoor zijn ofzo ?!
Serenity heb jij dit ook gebruikt voor extra af te vallen ?

Mensen met de normale reacties bedankt iig !!
Klik om te vergroten...

Nouja, ik gebruikte het in de eerste instantie lekker voor feesten. De dag daarna kreeg ik niks door m'n keel, en daar maakte ik gebruik van. Later gebruikte ik zo ongeveer dagelijks en toen vond ik het ookwel handig dat ik vrij weinig honger had, en een versnelde stofwisseling. Ben ongeveer in 2 maanden ofzo 7 kilo kwijtgeraakt. Ben er nu 2 maanden mee gestopt en er is ongeveer 3 kilo weer aan, maar dat maakt me niet heel erg veel uit.

Maja, zoals de meeste mensen zeggen, het is absoluut niet gezond. Je kan het beter eens in de week gebruiken en daar op teren dan iedere dag een klein beetje. Geloof me, ookal ben je sterk, het sluipt er sneller in dan je denkt, zelfs met een bommetje van kleine hoeveelheid.
Ik hoop dat je weet waar je mee bezig bent, want nog een speedverslaafde zitten we hier niet op te wachten, zoals je misschien al weet :)

Wat ook zo zal zijn, is als je afvalt op speed je spiermassa ook een stuk minder zal worden. Je put je lichaam gewoon uit, je maakt het slapper, waardoor je op een gegeven moment niet meer zonder speed zal kunnen omdat je lichaam te zwak is om op zichzelf te teren.
Zo ging het bij mij ook. Dus wil je graag je spieren naar boven laten komen, met speed zal het niet echt werken. Je valt af op de plekken waarop je het juist niet wilt. Je gezicht, je kuiten, je armen, en je buik en bovenbenen. Die laatste twee zijn dan wel fijn, maar afvallen in m'n gezicht was bij mij gewoon fucking creapy. Ik zag witjes, had een halve kilo rouge nodig om er nog verzorgd uit te zien. En geloof me, dit gebeurt ook met een klein bommetje per dag.
Stel je wilt afvallen omdat je je heupen te breed vindt, zal met speed niet echt lukken zonder verslaafd te raken. Daarvoor moet je zoveel gebruiken dat je zeker weten verslaafd raakt.

Ik vind mijn post wel weer lang genoeg, ik hoop dat je er wat aan hebt, maar je lijkt al vastbesloten. In dat geval, hou ons maar op de hoogte en wees eerlijk tegen jezelf over de verslaving!

Succes!
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#20
^ Dat is nu eens een comment waar iedereen iets aan heeft zie :).

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."