Hoi,
Ik ben nieuw op het forum en heb al het een en ander gelezen over hetgene wat ik wil weten.
Zal een beetje neerzetten wat mijn bedoeling is, Afvallen.
Zullen jullie wel weer denken komt er weer een die wil afvallen, nou ik ben van plan om het op een verantwoorde manier te doen.
Een vriendin van mij is dmv speed dik 20 kilo afgevallen en is er nog steeds af en ze gebruikt ook geen speed meer. Ikzelf ben de afgelopen maanden ruim 5/6 kilo afgevallen, maar wil graag nog een 5kilo kwijt en dat gaat op het moment verdomd moeilijk. Ik probeer meerdere keren per week 2 uur per keer te sporten, met gewichten lessen cardio ed, ik heb een periode stack 2 gebruikt met het verboden middel erin. Heb de laatste pillen door de wc gespoeld omdat ik er een beetje teveel opgefokt van raakte, niet altijd maar af en toe. En ik kreeg er ook sommige bijwerkingen van zoals hartkloppingen. Daarnaast lette ik goed op mijn voeding dus verantwoord eten meerdere keren per dag en gezond zoals groente fruit ed. Nu heb ik vanochtend voor het eerst een bommetje op met echt een heel klein beetje speed, ik wil niet teveel gebruiken en maar voor een korte periode. Ik weet dat ik sterk genoeg ben om niet veslaafd te raken, de stack gebruikte ik ook niet elke dag en heb ze een tijd terug al door de wc gespoeld, en niks gebruikt en dat ging gewoon goed. Ik wilde die stack ook niet te lang gebruiken omdat het gewoon geen goed spul is. (ja zoveel is niet goed maar probeer zo gezond mogelijk te leven)
Ik heb een uurtje geleden ongeveer ingenomen en merk nu al wat van, het blije gevoel begint al te komen, was wel bang om het te gebruiken omdat dit voor het eerst is dat ik iets gebruik.
Heb wel een paar vragen over het een en ander en hoef geen opmerkingen van dat het dom is enzv want ik weet wel waar ik mee bezig ben en ik blijf wel gewoon gezond eten en doorsporten maar dan nog intensiever, ik wil het echt verantwoord gebruiken in hoeverre het verantwoord kan want uiteindelijk is het allemaal troep
Is dit wat ik nu gebruik slechter als een stack ? ik heb echt maar een heel klein beetje op nog minder als de oppervlakte van het topje van je pink.
Kan ik hiermee gewoon intensief sporten ? las ergens dat zware inspanning niet goed is ofzo.
Ik ga het misschien maar een maandje gebruiken tot er een paar kilo's af zijn, dit is toch niet zo schadelijk. Ik gebruik voor de rest niks, heb ik ook nooit gedaan nooit joints gerookt pillen gebruikt (naast de stack dan), ik heb nog nooit drugs gebruikt, ik rook zelf niet gebruik geen alcohol niks, en als ik zou gaan stappen en als ik dan wat zal drinken dan gebruik ik dit niet.
Mag ik gewoon autorijden ?
Hoop een paar serieuze reacties te krijgen !
Alvast bedankt !