Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"xcrement bedankt voor je antwoord !! Als ik wil afvallen en geen spieren kwijt wil raken moet ik zoveen mogelijk eiwitrijke voeding eten, zo raak je meer vet kwijt als spieren. Klopt, bij stack was het ook dat je dat blije gevoel kwijt raakte na een paar dagen. Ik zla het zeer zeker niet te lang gebruiken, want wil geen "schade" krijgen. Maar wat ik niet snap he, sommige gebruiken erg veel elke dag, die moeten toch helemaal verrot zijn ?"
"domzel zei: sille zei: ik wil dit maar even gebruiken Klik om te vergroten... tja dat zeggen [zeiden] ze allemaal.. Klik om te vergroten... Heb je ooit al eens Stack gebruikt ?? net zo verslavend als drugs !! zie hier sommige nog niet hun drugs door de plee spoelen en in een keer zonder leven, ik heb dit wel gedaan, een tijd terug."
"domzel zei: je kan de vraag beter omdraaien, heb jij ervaring met speed. ik wil je niet ontmoedigen, maar ik ken er maar weinig die er net zo makkelijk mee om kunnen gaan als bijv. jij met de stackers kon. Klik om te vergroten... Ja daar heb je wel gelijk in, want daar heb ik geen ervaring mee. Aangezien ik hetzelfde effect merk als met die stack denk ik wel dat ik er geen problemen mee ga krijgen. We zien wel, ben iig niet van plan om het lang te gebruiken !!"
"^_^ zei: Waarom jezelf verneuken in je hoofd om 5 kilo vet kwijt te raken klinkt echt fucking idioot, vind jou echt een freak. Blijf je daarna zitten met een depressie voor 5 kilo minder vet die toch wel terugkomt omdat je jezelf vol gaat vreten zonder speed, je stofwisseling is verneukt en je wordt weer hetzelfde vatsige varken wat je altijd was/bent. *kusje* Klik om te vergroten... Ok dan kneus, jij kent mij niet en je weet niet of ik een varken ben, denk dat jij zal schrikken als je mij foto ziet hoe ik eruit ziet, positief dan, trouwens denken weet het wel zeker !! Maarre waarom gebruik jij die zooi (weet niet wat voor drugs) dan, om flink tekeer te gaan op een feest of om goede sex te hebben ?? of omdat je je misschien stoer voelt ?! Nou ik heb geen GHB nodig om goede sex te hebben of om flink tekeer te gaan op een feest !! trouwens ben jij wel oud genoeg om hier te komen, volgens mij zit je nog in de schoolbanken snotneus ! Ik zal me netjes houden voor de rest !!!"
"El retro denk dat ie teveel drugs op heeft haha. Hij scheld mij uit voor vet varken, terwijl hij het blijkbaar zelf is Hij denkt blijkbaar dat ik een dikke trol of wat dan ook ben, maar daar vergist ie zich goed in ! wil oa die 5 kilo kwijt om wat droger te worden zodat me spieren wat beter zichtbaar worden, en als ik een vet varken zou zijn dan zou je zelfs nu geen bespiering zien. Zulke mannetjes zijn zielig, om oa goede sex te hebben gebruikt hij GHB las ik in een van zn posts, nou dat heb ik niet nodig hoor Links laten liggen die handel Wat een kuttopic met kutreacties. Sommige mensen raken graag wat kilootjes kwijt om zich fijner te voelen. Depressief is ook niet fijn. En , niet iedereen is verslavingsgevoelig, en je gaf een rotreactie. Zo deed je ook niet tegen mij, en voor mij afvallen een van de hoofdredenen van mijn speedgebruik. (lees: één van de) Als de topicstarter van zichzelf denkt dat ze sterk genoeg is moet ze het proberen, onthoud echter wel je neemt een enorm risico. Speedverslaafd is niet bepaald leuk. Klik om te vergroten... De dag is bijna om en ik moet je zeggen die stacks die ik had waren veel sterker als hetgene wat ik nu op heb, heb ook maar een klein beetje gebruikt echt een puntje ongeveer. Daarnaast heb ik voldoende gegeten zoals brood fruit ed. Komt wel goed, ik ben idd het type die niet verslavingsgevoelig is maar blijkbaar snappen bepaalde mensen dat niet, die zullen wel gevoelig daarvoor zijn ofzo ?! Serenity heb jij dit ook gebruikt voor extra af te vallen ? Mensen met de normale reacties bedankt iig !!"
"By The way eigenlijk best grappig wat mijn topic losmaakt hier. Normaal gebruiken mensen drugs voor de fun als ze gaan stappen of wat dan ook en dan is het ok, en dan word er nog eens veel van die zooi gepakt ook. Maar als er iemand reageert die graag wat wil weten hierover en als extra steun wilt gebruiken voor het afvallen en maar een klein beetje gebruikt is het in een keer dom en niet goed. Stom eigenlijk want wat is nou het nut om het te gebruiken op een feest ??? Zie ik het nut niet van in ? nu gebruik ik het met een reden. Op een feest maak ik zo wel plezier zonder drugs of wat dan ook Maar ja ieder zijn ding he ..."
"waarom zou ik me in godsnaam moeten verdedigen ??? daar is geen reden voor ik kom hier met een paar vragen en als ik door een of andere mongool uitgescholden word ga ik daar tegenin, terecht of niet ?? Mn drugsgebruik praat ik niet goed want het is en blijft allemaal zooi. Ik weet ook wel dat het niet gezond is maar dat zijn zoveel dingen niet !"
"Idd daar heb ik zeker iets aan !! Tuurlijk ben ik er ook wel over aan het nadenken, en gezond is het zeker niet nee ! morgen dan krijg ik van iemand een soort stack maar dan zonder de verboden middelen erin, hij gebruikt die capsules sinds kort en is er zeer tevreden over. Dus dat wil ik ook proberen en werken die net zo goed en heb ik daar ook net dat ene zetje van dan zal ik dat gebruiken, zodat ik de speed niet nodig heb. Ik heb geen speed of pillen of wat dan ook nodig om me blijer te voelen oid maar om net iets meer doorzettingsvermogen te hebben. Bedankt iig voor je reactie !!"
"hersenspinsel zei: a) je verneukt je lichaam/ geest met speed b) je kom van je luie reet af en gaat gewoon sporten(4/5 keer per week, gekoppeld aan gezonde voeding) Klik om te vergroten... Lieve schat goed lezen, sport al 4/5 keer per week dik 2 uur lang per keer. Daarbij heb ik lopend werk, ben veel in de weer. En daarbij heb ik 5 honden thuis die dagelijks uitgelaten moeten worden, en eet gezond, dus ja..."
"Wacky zei: sille zei: hersenspinsel zei: a) je verneukt je lichaam/ geest met speed b) je kom van je luie reet af en gaat gewoon sporten(4/5 keer per week, gekoppeld aan gezonde voeding) Klik om te vergroten... Lieve schat goed lezen, sport al 4/5 keer per week dik 2 uur lang per keer. Daarbij heb ik lopend werk, ben veel in de weer. En daarbij heb ik 5 honden thuis die dagelijks uitgelaten moeten worden, en eet gezond, dus ja... Klik om te vergroten... Als je meer kalorieen vebrand dan je eet wordt je echt niet dikker hoor. Klik om te vergroten... Zeg toch niet dat ik dikker word, sta al maanden op hetzelfde gewicht, moet alleen wat kilootjes kwijt, wat droger worden that's all"