#1
Als het de bedoeling was wel, ja. Maar veel meer dan 50kg zit er niet aan (:domzel zei:
Als het de bedoeling was wel, ja. Maar veel meer dan 50kg zit er niet aan (:domzel zei:
domzel zei:ExceptionalInsight zei:Haha, na een weekendje gek doen ben ik 5 keer dat kwijt xDsille zei:Ben ondertussen (sinds zondag) al een kilo afgevallen
leuk
Wacky zei:BMI = gewicht(kg) / lengte(m)^2
20-25 = gezond gewicht.
sille zei:xcrement bedankt voor je antwoord !!
Als ik wil afvallen en geen spieren kwijt wil raken moet ik zoveen mogelijk eiwitrijke voeding eten, zo raak je meer vet kwijt als spieren.
Klopt, bij stack was het ook dat je dat blije gevoel kwijt raakte na een paar dagen. Ik zla het zeer zeker niet te lang gebruiken, want wil geen "schade" krijgen.
Maar wat ik niet snap he, sommige gebruiken erg veel elke dag, die moeten toch helemaal verrot zijn ?
weer aangekomen,door de vreetsessies die je krijgt zonder speed!Natural_Mystic zei:(En dat zegt een persoon op het drugsforum)
Natural_Mystic zei:*
. Meid, ik weet hoe je je voelt...ik heb ook de ...)
^_^ zei:Waarom jezelf verneuken in je hoofd om 5 kilo vet kwijt te raken klinkt echt fucking idioot, vind jou echt een freak. Blijf je daarna zitten met een depressie voor 5 kilo minder vet die toch wel terugkomt omdat je jezelf vol gaat vreten zonder speed, je stofwisseling is verneukt en je wordt weer hetzelfde vatsige varken wat je altijd was/bent.
*kusje*
sille zei:^_^ zei:Waarom jezelf verneuken in je hoofd om 5 kilo vet kwijt te raken klinkt echt fucking idioot, vind jou echt een freak. Blijf je daarna zitten met een depressie voor 5 kilo minder vet die toch wel terugkomt omdat je jezelf vol gaat vreten zonder speed, je stofwisseling is verneukt en je wordt weer hetzelfde vatsige varken wat je altijd was/bent.
*kusje*
Ok dan kneus, jij kent mij niet en je weet niet of ik een varken ben, denk dat jij zal schrikken als je mij foto ziet hoe ik eruit ziet, positief dan, trouwens denken weet het wel zeker !!![]()
Maarre waarom gebruik jij die zooi (weet niet wat voor drugs) dan, om flink tekeer te gaan op een feest of om goede sex te hebben ?? of omdat je je misschien stoer voelt ?! Nou ik heb geen GHB nodig om goede sex te hebben of om flink tekeer te gaan op een feest !! trouwens ben jij wel oud genoeg om hier te komen, volgens mij zit je nog in de schoolbanken snotneus !
Ik zal me netjes houden voor de rest !!!
sille zei:^_^ zei:Waarom jezelf verneuken in je hoofd om 5 kilo vet kwijt te raken klinkt echt fucking idioot, vind jou echt een freak. Blijf je daarna zitten met een depressie voor 5 kilo minder vet die toch wel terugkomt omdat je jezelf vol gaat vreten zonder speed, je stofwisseling is verneukt en je wordt weer hetzelfde vatsige varken wat je altijd was/bent.
*kusje*
Ok dan kneus, jij kent mij niet en je weet niet of ik een varken ben, denk dat jij zal schrikken als je mij foto ziet hoe ik eruit ziet, positief dan, trouwens denken weet het wel zeker !!![]()
Maarre waarom gebruik jij die zooi (weet niet wat voor drugs) dan, om flink tekeer te gaan op een feest of om goede sex te hebben ?? of omdat je je misschien stoer voelt ?! Nou ik heb geen GHB nodig om goede sex te hebben of om flink tekeer te gaan op een feest !! trouwens ben jij wel oud genoeg om hier te komen, volgens mij zit je nog in de schoolbanken snotneus !
Ik zal me netjes houden voor de rest !!!
Saivy zei:@: precies alsof jij zo voorzichtig met drugs omgaat, volgens mij ben jij al lang verneukt hoor. En als je het geen reet kan interesseren, waarom reageer je er dan op?
Saivy zei:Wtf, als zij dat nu wil gebruiken om af te vallen is dat toch haar probleem, ookal raakt ze verslaafd, en krijgt ze een depressie, ze vraagt gewoon wat advies, geen waarschuwingen voor verslavingen enz
El Retro zei:Saivy zei:@: precies alsof jij zo voorzichtig met drugs omgaat, volgens mij ben jij al lang verneukt hoor. En als je het geen reet kan interesseren, waarom reageer je er dan op?
Sluit ik mij dus ook bij aan. Hij kan het op zen minst toch op een normale manier zeggen, en niet op zo'n dikke nekkige, arrogante typischemanier.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."