Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsnieuw en voor het eerst gebruikt.

nieuw en voor het eerst gebruikt.

75 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#1
domzel zei:
leuk
Klik om te vergroten...
Als het de bedoeling was wel, ja. Maar veel meer dan 50kg zit er niet aan (:
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#2
domzel zei:
ExceptionalInsight zei:
sille zei:
Ben ondertussen (sinds zondag) al een kilo afgevallen
Klik om te vergroten...
Haha, na een weekendje gek doen ben ik 5 keer dat kwijt xD
Klik om te vergroten...

leuk
Klik om te vergroten...

Heb je of veel overgewicht of je doet heel gek :P pff ik heb al zo lang niet op een weegschaal gestaan maar ik ben tevreden met me lichaam maar val zeker niets af maar komt ook neits bij. Blijf op het zelfde :)

Zal me is meten om te maken of me BMI klopt. Ik ben heel lang dus mag je veel wegen denk dat het precies klopt. Het is toch je lengte min 110 is je perfecte gewicht???

Ik ben wel heel gespierd dat weegt natuurlijk zwaar he :tongueout: whahah no man die paar spiertjes van mij haha :sunglasses:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#3
BMI = gewicht(kg) / lengte(m)^2

20-25 = gezond gewicht.
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Wacky zei:
BMI = gewicht(kg) / lengte(m)^2

20-25 = gezond gewicht.
Klik om te vergroten...

Yes!!!! ik ben gezond ik heb 21 :P
D
DlineLid
01-01-2024, 00:00
#5
sille zei:
xcrement bedankt voor je antwoord !!

Als ik wil afvallen en geen spieren kwijt wil raken moet ik zoveen mogelijk eiwitrijke voeding eten, zo raak je meer vet kwijt als spieren.
Klopt, bij stack was het ook dat je dat blije gevoel kwijt raakte na een paar dagen. Ik zla het zeer zeker niet te lang gebruiken, want wil geen "schade" krijgen.
Maar wat ik niet snap he, sommige gebruiken erg veel elke dag, die moeten toch helemaal verrot zijn ?
Klik om te vergroten...

yeé zeg,ik ben maar tot hier gekomen met lezen,de rest komt na deze mail,maar wat ben jij voor iem? Je komt hier je vraagjes stellen(zogezegt om hulp,terwijl je toch alles aan die vriendin van je kan vragen want zij is toch jou geslaagde voorbeeld van deze afvalrace)dus je vraagjes en dan effe lekker erna kappen op je "collega's" die een paar lijnen meer per dag erdoor draaien,over lef hebben gesproken!tsssssssst

IK WORD NIET VERSLAAFD als je het heel veel zegt,schrijft en herhaald ga je zelf ook geloven is het niet...
Nee jou zal het niet gebeuren want jij hebt karakter,wilskracht om te stoppen en eraf te blijven wanneer het genoeg is ...laat me niet lachen zeg,als je zoveel karakter en wilskracht bezit dan kan jij afvallen zonder speed,eet een paar weken je protieneshakes en je kilo's verdwijnen ook(je VET dan he)maar nee dat zal te lastig zijn of te moeilijk want oh dat koekje of snoepje tussendoor kunnen we echt niet missen,en dan toch zo overtuigend doordrammen dat het jou niet zal gebeuren!!
ha,en neem van mij aan na je speedafvalkuurtje geef ik je een paar weken en je bent ze dubbel en dik :mrgreen: weer aangekomen,door de vreetsessies die je krijgt zonder speed!
Maja wie ben ik om jou hier de les te spellen ,je weet het allemaal toch zo goed en je leeft zooooooo gezond dat wij hier eigenlijk maar een stelletje losers zijn in jou ogen!!

en om te antwoorden op de hartkloppingen van de stackers komt door de efidrine of Pseudo-efidrine,die geven je hartkloppingen als je daaraan gevoelig bent,met speed heb je daar minder kans op
D
DlineLid
01-01-2024, 00:00
#6
ja effe alles gelezen nu...waarom zeg je niet meteen dat je een fanatiek krachttrainertje of fitnessjunk bent? jij wil gewoon dat iedereen de aflijning van je getrainde spieren gaat zien,dat mensen jaloers kunnen kijken naar je afgetrainde wasbordje...ja jammer als je al aan de speed zit ,die spieren smelten als sneeuw in de zon,ja je valt af nu,daaaaaag spieren...
k zou zeggen blijf met je neus of whatever van de poeder en bouw je dieet en trainingsprogramma uit,neem Creatine(overal te koop trouwens)voor je spierontwikkeling!

Kies je voor Speed dan geef ik je op een briefje dat je hier spijt van krijgt,misschien nu niet en morgen ook niet,maar opeens kijk je naar jezelf in de spiegel en vraag je je af waar alles is gebleven..(opgevreten van de speed)Kom niet klagen achteraf he! :grin:
E
EclipXLid
01-01-2024, 00:00
#7
Lol, dat is nu echt een "speed-dieet"

Waarom is jou vriendin nu een voorbeeld? Ze gebruikt wss nog steeds speed. Maar waarschijnlijk zegt ze tegen niemand dat ze echt verslaafd is geworden eraan. Dus doe het gewoon niet.

Er zijn miljoenen mensen die afgevallen zijn op een gewone manier, dus waarom zou jij dit niet kunnen?

Ik ken mensen die vroeger meer dan 150kg weegden, en na maanden diëeten(kutwoord) wegen ze nu 60-70kg.

Speed is mijn ogen een party-drug, geen afslank drug
N
Natural_MysticLid
01-01-2024, 00:00
#8
*Natural Mystic wil ook wel speed gebruiken voor het afvallen...sshhht*

Nee, ik heb er zelf ook aangedacht en ik ga zeker speed binnenkort proberen, maar echt meer om lol te hebben dan om af te vallen. Als ik nog een paar kilo kwijt wil ga ik wel wat gezonder eten. Mijn lichaam verneuken om af te vallen, liever niet...mijn lichaam verneuken om veel lol te hebben....JAAAA!

En zoals mensen het al zeggen, het afvallen van speed is een tijdelijk effect. Daarna ga je toch weer eten dus wil je die kilo's eraf houden, dan moet je ook speed blijven gebruiken...met een verslaving als gevolg. Meid, ik weet hoe je je voelt...ik heb ook de gekste dingen gedaan om af te vallen maar op den duur moet je toch een beetje aan je lichaam denken. (En dat zegt een persoon op het drugsforum :wink: )
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Natural_Mystic zei:
(En dat zegt een persoon op het drugsforum :wink: )
Klik om te vergroten...

Is dat niet een beetje de bedoeling van het drugsforum?
open en eerlijk over drugs praten zodat de nieuwe gebruikers kunnen leren hoe wel en niet om te gaan met drugs van de meer ervaren gebruikers. (waarvan sommigen een goed voorbeeld kunnen zijn door verstandig gebruik, en anderen een voorbeeld zijn van wat je beter niet kan doen)
D
DlineLid
01-01-2024, 00:00
#10
Natural_Mystic zei:
*

. Meid, ik weet hoe je je voelt...ik heb ook de ...)
Klik om te vergroten...

Waarom gaat iedereen er vanuit dat dit van een "meid" komt? :confused: :confused:
h
hersenspinselLid
01-01-2024, 00:00
#11
a) je verneukt je lichaam/ geest met speed
b) je kom van je luie reet af en gaat gewoon sporten(4/5 keer per week, gekoppeld aan gezonde voeding)
s
silleLid
01-01-2024, 00:00
#12
^_^ zei:
Waarom jezelf verneuken in je hoofd om 5 kilo vet kwijt te raken klinkt echt fucking idioot, vind jou echt een freak. Blijf je daarna zitten met een depressie voor 5 kilo minder vet die toch wel terugkomt omdat je jezelf vol gaat vreten zonder speed, je stofwisseling is verneukt en je wordt weer hetzelfde vatsige varken wat je altijd was/bent.

*kusje*
Klik om te vergroten...

Ok dan kneus, jij kent mij niet en je weet niet of ik een varken ben, denk dat jij zal schrikken als je mij foto ziet hoe ik eruit ziet, positief dan, trouwens denken weet het wel zeker !! :wink:
Maarre waarom gebruik jij die zooi (weet niet wat voor drugs) dan, om flink tekeer te gaan op een feest of om goede sex te hebben ?? of omdat je je misschien stoer voelt ?! Nou ik heb geen GHB nodig om goede sex te hebben of om flink tekeer te gaan op een feest !! trouwens ben jij wel oud genoeg om hier te komen, volgens mij zit je nog in de schoolbanken snotneus !
Ik zal me netjes houden voor de rest !!!
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#13
niet van plan om het lang te gebruike? :grin: niet van plan nee maar dat kan wel is anders uitdraaien.
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#14
sille zei:
^_^ zei:
Waarom jezelf verneuken in je hoofd om 5 kilo vet kwijt te raken klinkt echt fucking idioot, vind jou echt een freak. Blijf je daarna zitten met een depressie voor 5 kilo minder vet die toch wel terugkomt omdat je jezelf vol gaat vreten zonder speed, je stofwisseling is verneukt en je wordt weer hetzelfde vatsige varken wat je altijd was/bent.

*kusje*
Klik om te vergroten...

Ok dan kneus, jij kent mij niet en je weet niet of ik een varken ben, denk dat jij zal schrikken als je mij foto ziet hoe ik eruit ziet, positief dan, trouwens denken weet het wel zeker !! :wink:
Maarre waarom gebruik jij die zooi (weet niet wat voor drugs) dan, om flink tekeer te gaan op een feest of om goede sex te hebben ?? of omdat je je misschien stoer voelt ?! Nou ik heb geen GHB nodig om goede sex te hebben of om flink tekeer te gaan op een feest !! trouwens ben jij wel oud genoeg om hier te komen, volgens mij zit je nog in de schoolbanken snotneus !
Ik zal me netjes houden voor de rest !!!
Klik om te vergroten...

:grin:
Je komt hier voor advies, dan helpt het als je lief bent voor de mensen die je advies kunnen geven. Vervolgens claim je dat ^_^niet over je kan oordelen, omdat hij je niet kent. Oké, kan ik inkomen, maar ga dan vervolgens niet hem veroordelen terwijl je hem ook niet kent! Mijn eigen advies aan je is om je goed te voelen zoals je bent. Als je toch persé een 'mooier' lichaam wil, doe dat dan op de 'oldschool' manier, we hebben hier verslaafden genoeg :)
En nou opgeflikkerd ! :wave: :grin:
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#15
sille zei:
^_^ zei:
Waarom jezelf verneuken in je hoofd om 5 kilo vet kwijt te raken klinkt echt fucking idioot, vind jou echt een freak. Blijf je daarna zitten met een depressie voor 5 kilo minder vet die toch wel terugkomt omdat je jezelf vol gaat vreten zonder speed, je stofwisseling is verneukt en je wordt weer hetzelfde vatsige varken wat je altijd was/bent.

*kusje*
Klik om te vergroten...

Ok dan kneus, jij kent mij niet en je weet niet of ik een varken ben, denk dat jij zal schrikken als je mij foto ziet hoe ik eruit ziet, positief dan, trouwens denken weet het wel zeker !! :wink:
Maarre waarom gebruik jij die zooi (weet niet wat voor drugs) dan, om flink tekeer te gaan op een feest of om goede sex te hebben ?? of omdat je je misschien stoer voelt ?! Nou ik heb geen GHB nodig om goede sex te hebben of om flink tekeer te gaan op een feest !! trouwens ben jij wel oud genoeg om hier te komen, volgens mij zit je nog in de schoolbanken snotneus !
Ik zal me netjes houden voor de rest !!!
Klik om te vergroten...

Someone call the carepolice!
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wtf, als zij dat nu wil gebruiken om af te vallen is dat toch haar probleem, ookal raakt ze verslaafd, en krijgt ze een depressie, ze vraagt gewoon wat advies, geen waarschuwingen voor verslavingen enz


@ ^_^: precies alsof jij zo voorzichtig met drugs omgaat, volgens mij ben jij al lang verneukt hoor. En als je het geen reet kan interesseren, waarom reageer je er dan op?
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#17
Saivy zei:
@ ^_^: precies alsof jij zo voorzichtig met drugs omgaat, volgens mij ben jij al lang verneukt hoor. En als je het geen reet kan interesseren, waarom reageer je er dan op?
Klik om te vergroten...

Sluit ik mij dus ook bij aan. Hij kan het op zen minst toch op een normale manier zeggen, en niet op zo'n dikke nekkige, arrogante typische ^_^ manier.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Saivy zei:
Wtf, als zij dat nu wil gebruiken om af te vallen is dat toch haar probleem, ookal raakt ze verslaafd, en krijgt ze een depressie, ze vraagt gewoon wat advies, geen waarschuwingen voor verslavingen enz
Klik om te vergroten...

mjah sorry, maar hij heeft wel gelijk
tis gewoon ontzettend dom om op die manier te willen afvallen
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#19
El Retro zei:
Saivy zei:
@ ^_^: precies alsof jij zo voorzichtig met drugs omgaat, volgens mij ben jij al lang verneukt hoor. En als je het geen reet kan interesseren, waarom reageer je er dan op?
Klik om te vergroten...

Sluit ik mij dus ook bij aan. Hij kan het op zen minst toch op een normale manier zeggen, en niet op zo'n dikke nekkige, arrogante typische ^_^ manier.
Klik om te vergroten...

Bedankt voor het compliment grote vriend el retro :)
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Echt een slechte smoes om speed te gaan gebruiken trouwens, ik ben te zwaar...geweldig :sunglasses:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."