Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsnieuw en voor het eerst gebruikt.

nieuw en voor het eerst gebruikt.

75 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
s
silleLid
01-01-2024, 00:00
#1
Omdat ik van Stackers bijwerkingen kreeg zoals hartkloppingen ed. Ik kijk wel hoe dit werkt en het is maar voor tijdelijk iig en niet elke dag ofzo hoor. En krijg ik ook bijwerkingen zoals die hartkloppingen dan nok ik meteen, wil niet graag de pijp uit ben ik nog wat te jong voor :wink: Wat ik niet snap he, ik wil dit maar even gebruiken, maar als ik hier sommige verhalen lees, nou dan denk ik waarom gebruik je het enkel voor het plezier dat zou ik dus niet doen. Maar iig bedankt voor de antwoorden !!
x
xcrementLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het is idd niet gezond om speed te gebruiken (om af te vallen).
je zal vooral veel spiermassa kwijt geraken.
Ben zelf ook 17 kg afgevallen na een tijd speedgebruik, maar die 17kg bevatte dan ook al mijn spieren, vet ook wel, maar al je spieren kwijt zijn is echt geen voordeel.
Ondertussen is er al 13kg terug bijgekomen, en geen spieren maar vet.
en na een tijd dagelijks gebruiken is dat 'blije gevoel' ook weg.
gezond eten, veel drinken en sporten is een veel gezondere manier om af te vallen.
Maar denk toch niet dat er hier ook maar iemand je mening zal veranderen om speed te gebruiken om af te vallen.
Probeer dan ook zo weinig mogelijk te gebruiken, speed tast je maagwand ook aan, dus gebruik dan ook maar een zo kort mogelijke periode.
En over die verslaving, iedereen zegt dat hij/zij er niet verslaafd aan wordt, maar bij velen loopt het toch anders af...
d
domzelLid
01-01-2024, 00:00
#3
sille zei:
ik wil dit maar even gebruiken
Klik om te vergroten...

tja dat zeggen [zeiden] ze allemaal..
s
silleLid
01-01-2024, 00:00
#4
xcrement bedankt voor je antwoord !!

Als ik wil afvallen en geen spieren kwijt wil raken moet ik zoveen mogelijk eiwitrijke voeding eten, zo raak je meer vet kwijt als spieren.
Klopt, bij stack was het ook dat je dat blije gevoel kwijt raakte na een paar dagen. Ik zla het zeer zeker niet te lang gebruiken, want wil geen "schade" krijgen.
Maar wat ik niet snap he, sommige gebruiken erg veel elke dag, die moeten toch helemaal verrot zijn ?
s
silleLid
01-01-2024, 00:00
#5
domzel zei:
sille zei:
ik wil dit maar even gebruiken
Klik om te vergroten...

tja dat zeggen [zeiden] ze allemaal..
Klik om te vergroten...

Heb je ooit al eens Stack gebruikt ?? net zo verslavend als drugs !! zie hier sommige nog niet hun drugs door de plee spoelen en in een keer zonder leven, ik heb dit wel gedaan, een tijd terug.
d
domzelLid
01-01-2024, 00:00
#6
je kan de vraag beter omdraaien, heb jij ervaring met speed.
ik wil je niet ontmoedigen, maar ik ken er maar weinig die er net zo makkelijk mee om kunnen gaan als bijv. jij met de stackers kon.
x
xcrementLid
01-01-2024, 00:00
#7
sille zei:
Maar wat ik niet snap he, sommige gebruiken erg veel elke dag, die moeten toch helemaal verrot zijn ?
Klik om te vergroten...

zowel geestelijk als lichamelijk...
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Waarom jezelf verneuken in je hoofd om 5 kilo vet kwijt te raken klinkt echt fucking idioot, vind jou echt een freak. Blijf je daarna zitten met een depressie voor 5 kilo minder vet die toch wel terugkomt omdat je jezelf vol gaat vreten zonder speed, je stofwisseling is verneukt en je wordt weer hetzelfde vatsige varken wat je altijd was/bent.

*kusje*
s
silleLid
01-01-2024, 00:00
#9
domzel zei:
je kan de vraag beter omdraaien, heb jij ervaring met speed.
ik wil je niet ontmoedigen, maar ik ken er maar weinig die er net zo makkelijk mee om kunnen gaan als bijv. jij met de stackers kon.
Klik om te vergroten...

Ja daar heb je wel gelijk in, want daar heb ik geen ervaring mee.
Aangezien ik hetzelfde effect merk als met die stack denk ik wel dat ik er geen problemen mee ga krijgen. We zien wel, ben iig niet van plan om het lang te gebruiken !!
s
silleLid
01-01-2024, 00:00
#10
^_^ zei:
Waarom jezelf verneuken in je hoofd om 5 kilo vet kwijt te raken klinkt echt fucking idioot, vind jou echt een freak. Blijf je daarna zitten met een depressie voor 5 kilo minder vet die toch wel terugkomt omdat je jezelf vol gaat vreten zonder speed, je stofwisseling is verneukt en je wordt weer hetzelfde vatsige varken wat je altijd was/bent.

*kusje*
Klik om te vergroten...

Ok dan kneus, jij kent mij niet en je weet niet of ik een varken ben, denk dat jij zal schrikken als je mij foto ziet hoe ik eruit ziet, positief dan, trouwens denken weet het wel zeker !! :wink:
Maarre waarom gebruik jij die zooi (weet niet wat voor drugs) dan, om flink tekeer te gaan op een feest of om goede sex te hebben ?? of omdat je je misschien stoer voelt ?! Nou ik heb geen GHB nodig om goede sex te hebben of om flink tekeer te gaan op een feest !! trouwens ben jij wel oud genoeg om hier te komen, volgens mij zit je nog in de schoolbanken snotneus !
Ik zal me netjes houden voor de rest !!!
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#11
niet van plan om het lang te gebruike? :grin: niet van plan nee maar dat kan wel is anders uitdraaien.
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#12
sille zei:
^_^ zei:
Waarom jezelf verneuken in je hoofd om 5 kilo vet kwijt te raken klinkt echt fucking idioot, vind jou echt een freak. Blijf je daarna zitten met een depressie voor 5 kilo minder vet die toch wel terugkomt omdat je jezelf vol gaat vreten zonder speed, je stofwisseling is verneukt en je wordt weer hetzelfde vatsige varken wat je altijd was/bent.

*kusje*
Klik om te vergroten...

Ok dan kneus, jij kent mij niet en je weet niet of ik een varken ben, denk dat jij zal schrikken als je mij foto ziet hoe ik eruit ziet, positief dan, trouwens denken weet het wel zeker !! :wink:
Maarre waarom gebruik jij die zooi (weet niet wat voor drugs) dan, om flink tekeer te gaan op een feest of om goede sex te hebben ?? of omdat je je misschien stoer voelt ?! Nou ik heb geen GHB nodig om goede sex te hebben of om flink tekeer te gaan op een feest !! trouwens ben jij wel oud genoeg om hier te komen, volgens mij zit je nog in de schoolbanken snotneus !
Ik zal me netjes houden voor de rest !!!
Klik om te vergroten...

:grin:
Je komt hier voor advies, dan helpt het als je lief bent voor de mensen die je advies kunnen geven. Vervolgens claim je dat ^_^niet over je kan oordelen, omdat hij je niet kent. Oké, kan ik inkomen, maar ga dan vervolgens niet hem veroordelen terwijl je hem ook niet kent! Mijn eigen advies aan je is om je goed te voelen zoals je bent. Als je toch persé een 'mooier' lichaam wil, doe dat dan op de 'oldschool' manier, we hebben hier verslaafden genoeg :)
En nou opgeflikkerd ! :wave: :grin:
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#13
sille zei:
^_^ zei:
Waarom jezelf verneuken in je hoofd om 5 kilo vet kwijt te raken klinkt echt fucking idioot, vind jou echt een freak. Blijf je daarna zitten met een depressie voor 5 kilo minder vet die toch wel terugkomt omdat je jezelf vol gaat vreten zonder speed, je stofwisseling is verneukt en je wordt weer hetzelfde vatsige varken wat je altijd was/bent.

*kusje*
Klik om te vergroten...

Ok dan kneus, jij kent mij niet en je weet niet of ik een varken ben, denk dat jij zal schrikken als je mij foto ziet hoe ik eruit ziet, positief dan, trouwens denken weet het wel zeker !! :wink:
Maarre waarom gebruik jij die zooi (weet niet wat voor drugs) dan, om flink tekeer te gaan op een feest of om goede sex te hebben ?? of omdat je je misschien stoer voelt ?! Nou ik heb geen GHB nodig om goede sex te hebben of om flink tekeer te gaan op een feest !! trouwens ben jij wel oud genoeg om hier te komen, volgens mij zit je nog in de schoolbanken snotneus !
Ik zal me netjes houden voor de rest !!!
Klik om te vergroten...

Someone call the carepolice!
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wtf, als zij dat nu wil gebruiken om af te vallen is dat toch haar probleem, ookal raakt ze verslaafd, en krijgt ze een depressie, ze vraagt gewoon wat advies, geen waarschuwingen voor verslavingen enz


@ ^_^: precies alsof jij zo voorzichtig met drugs omgaat, volgens mij ben jij al lang verneukt hoor. En als je het geen reet kan interesseren, waarom reageer je er dan op?
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#15
Saivy zei:
@ ^_^: precies alsof jij zo voorzichtig met drugs omgaat, volgens mij ben jij al lang verneukt hoor. En als je het geen reet kan interesseren, waarom reageer je er dan op?
Klik om te vergroten...

Sluit ik mij dus ook bij aan. Hij kan het op zen minst toch op een normale manier zeggen, en niet op zo'n dikke nekkige, arrogante typische ^_^ manier.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Saivy zei:
Wtf, als zij dat nu wil gebruiken om af te vallen is dat toch haar probleem, ookal raakt ze verslaafd, en krijgt ze een depressie, ze vraagt gewoon wat advies, geen waarschuwingen voor verslavingen enz
Klik om te vergroten...

mjah sorry, maar hij heeft wel gelijk
tis gewoon ontzettend dom om op die manier te willen afvallen
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#17
El Retro zei:
Saivy zei:
@ ^_^: precies alsof jij zo voorzichtig met drugs omgaat, volgens mij ben jij al lang verneukt hoor. En als je het geen reet kan interesseren, waarom reageer je er dan op?
Klik om te vergroten...

Sluit ik mij dus ook bij aan. Hij kan het op zen minst toch op een normale manier zeggen, en niet op zo'n dikke nekkige, arrogante typische ^_^ manier.
Klik om te vergroten...

Bedankt voor het compliment grote vriend el retro :)
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Echt een slechte smoes om speed te gaan gebruiken trouwens, ik ben te zwaar...geweldig :sunglasses:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ellesdee zei:
Saivy zei:
Wtf, als zij dat nu wil gebruiken om af te vallen is dat toch haar probleem, ookal raakt ze verslaafd, en krijgt ze een depressie, ze vraagt gewoon wat advies, geen waarschuwingen voor verslavingen enz
Klik om te vergroten...

mjah sorry, maar hij heeft wel gelijk
tis gewoon ontzettend dom om op die manier te willen afvallen
Klik om te vergroten...


Dan kan hij dat toch ook op een andere manier zeggen? Ze vraagt advies, want ze gaat het sowieso toch doen, dus dan kan men evengoed gewoon dat advies geven waar ze wat aan heeft, ipv afgebroken te worden omdat ze iets doms gaat doen.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#20
Okay, heel even maar, :`) :`) :`)

Anyway, slecht idee, zoals velen zeggen, die kilootjes vliegen d'r zo weer bij op. Het risico is te groot om speed op die manier te gaan gebruiken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."