sille zei:
xcrement bedankt voor je antwoord !!
Als ik wil afvallen en geen spieren kwijt wil raken moet ik zoveen mogelijk eiwitrijke voeding eten, zo raak je meer vet kwijt als spieren.
Klopt, bij stack was het ook dat je dat blije gevoel kwijt raakte na een paar dagen. Ik zla het zeer zeker niet te lang gebruiken, want wil geen "schade" krijgen.
Maar wat ik niet snap he, sommige gebruiken erg veel elke dag, die moeten toch helemaal verrot zijn ?
yeé zeg,ik ben maar tot hier gekomen met lezen,de rest komt na deze mail,maar wat ben jij voor iem? Je komt hier je vraagjes stellen(zogezegt om hulp,terwijl je toch alles aan die vriendin van je kan vragen want zij is toch jou geslaagde voorbeeld van deze afvalrace)dus je vraagjes en dan effe lekker erna kappen op je "collega's" die een paar lijnen meer per dag erdoor draaien,over lef hebben gesproken!tsssssssst
IK WORD NIET VERSLAAFD als je het heel veel zegt,schrijft en herhaald ga je zelf ook geloven is het niet...
Nee jou zal het niet gebeuren want jij hebt karakter,wilskracht om te stoppen en eraf te blijven wanneer het genoeg is ...laat me niet lachen zeg,als je zoveel karakter en wilskracht bezit dan kan jij afvallen zonder speed,eet een paar weken je protieneshakes en je kilo's verdwijnen ook(je VET dan he)maar nee dat zal te lastig zijn of te moeilijk want oh dat koekje of snoepje tussendoor kunnen we echt niet missen,en dan toch zo overtuigend doordrammen dat het jou niet zal gebeuren!!
ha,en neem van mij aan na je speedafvalkuurtje geef ik je een paar weken en je bent ze dubbel en dik

weer aangekomen,door de vreetsessies die je krijgt zonder speed!
Maja wie ben ik om jou hier de les te spellen ,je weet het allemaal toch zo goed en je leeft zooooooo gezond dat wij hier eigenlijk maar een stelletje losers zijn in jou ogen!!
en om te antwoorden op de hartkloppingen van de stackers komt door de efidrine of Pseudo-efidrine,die geven je hartkloppingen als je daaraan gevoelig bent,met speed heb je daar minder kans op