Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsnieuw en voor het eerst gebruikt.

nieuw en voor het eerst gebruikt.

75 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
F
FormshiftLid
01-01-2024, 00:00
#1
Door de speed eet je NIET... de slechtste manier om af te vallen dus.
Logisch nadenken topicstarter.

And besides, na een speeddieet weer iets normaals eten, en het zit er GELIJK weer aan.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
domzel zei:
leuk
Klik om te vergroten...
Als het de bedoeling was wel, ja. Maar veel meer dan 50kg zit er niet aan (:
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#3
domzel zei:
ExceptionalInsight zei:
sille zei:
Ben ondertussen (sinds zondag) al een kilo afgevallen
Klik om te vergroten...
Haha, na een weekendje gek doen ben ik 5 keer dat kwijt xD
Klik om te vergroten...

leuk
Klik om te vergroten...

Heb je of veel overgewicht of je doet heel gek :P pff ik heb al zo lang niet op een weegschaal gestaan maar ik ben tevreden met me lichaam maar val zeker niets af maar komt ook neits bij. Blijf op het zelfde :)

Zal me is meten om te maken of me BMI klopt. Ik ben heel lang dus mag je veel wegen denk dat het precies klopt. Het is toch je lengte min 110 is je perfecte gewicht???

Ik ben wel heel gespierd dat weegt natuurlijk zwaar he :tongueout: whahah no man die paar spiertjes van mij haha :sunglasses:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#4
BMI = gewicht(kg) / lengte(m)^2

20-25 = gezond gewicht.
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Wacky zei:
BMI = gewicht(kg) / lengte(m)^2

20-25 = gezond gewicht.
Klik om te vergroten...

Yes!!!! ik ben gezond ik heb 21 :P
D
DlineLid
01-01-2024, 00:00
#6
sille zei:
xcrement bedankt voor je antwoord !!

Als ik wil afvallen en geen spieren kwijt wil raken moet ik zoveen mogelijk eiwitrijke voeding eten, zo raak je meer vet kwijt als spieren.
Klopt, bij stack was het ook dat je dat blije gevoel kwijt raakte na een paar dagen. Ik zla het zeer zeker niet te lang gebruiken, want wil geen "schade" krijgen.
Maar wat ik niet snap he, sommige gebruiken erg veel elke dag, die moeten toch helemaal verrot zijn ?
Klik om te vergroten...

yeé zeg,ik ben maar tot hier gekomen met lezen,de rest komt na deze mail,maar wat ben jij voor iem? Je komt hier je vraagjes stellen(zogezegt om hulp,terwijl je toch alles aan die vriendin van je kan vragen want zij is toch jou geslaagde voorbeeld van deze afvalrace)dus je vraagjes en dan effe lekker erna kappen op je "collega's" die een paar lijnen meer per dag erdoor draaien,over lef hebben gesproken!tsssssssst

IK WORD NIET VERSLAAFD als je het heel veel zegt,schrijft en herhaald ga je zelf ook geloven is het niet...
Nee jou zal het niet gebeuren want jij hebt karakter,wilskracht om te stoppen en eraf te blijven wanneer het genoeg is ...laat me niet lachen zeg,als je zoveel karakter en wilskracht bezit dan kan jij afvallen zonder speed,eet een paar weken je protieneshakes en je kilo's verdwijnen ook(je VET dan he)maar nee dat zal te lastig zijn of te moeilijk want oh dat koekje of snoepje tussendoor kunnen we echt niet missen,en dan toch zo overtuigend doordrammen dat het jou niet zal gebeuren!!
ha,en neem van mij aan na je speedafvalkuurtje geef ik je een paar weken en je bent ze dubbel en dik :mrgreen: weer aangekomen,door de vreetsessies die je krijgt zonder speed!
Maja wie ben ik om jou hier de les te spellen ,je weet het allemaal toch zo goed en je leeft zooooooo gezond dat wij hier eigenlijk maar een stelletje losers zijn in jou ogen!!

en om te antwoorden op de hartkloppingen van de stackers komt door de efidrine of Pseudo-efidrine,die geven je hartkloppingen als je daaraan gevoelig bent,met speed heb je daar minder kans op
D
DlineLid
01-01-2024, 00:00
#7
ja effe alles gelezen nu...waarom zeg je niet meteen dat je een fanatiek krachttrainertje of fitnessjunk bent? jij wil gewoon dat iedereen de aflijning van je getrainde spieren gaat zien,dat mensen jaloers kunnen kijken naar je afgetrainde wasbordje...ja jammer als je al aan de speed zit ,die spieren smelten als sneeuw in de zon,ja je valt af nu,daaaaaag spieren...
k zou zeggen blijf met je neus of whatever van de poeder en bouw je dieet en trainingsprogramma uit,neem Creatine(overal te koop trouwens)voor je spierontwikkeling!

Kies je voor Speed dan geef ik je op een briefje dat je hier spijt van krijgt,misschien nu niet en morgen ook niet,maar opeens kijk je naar jezelf in de spiegel en vraag je je af waar alles is gebleven..(opgevreten van de speed)Kom niet klagen achteraf he! :grin:
E
EclipXLid
01-01-2024, 00:00
#8
Lol, dat is nu echt een "speed-dieet"

Waarom is jou vriendin nu een voorbeeld? Ze gebruikt wss nog steeds speed. Maar waarschijnlijk zegt ze tegen niemand dat ze echt verslaafd is geworden eraan. Dus doe het gewoon niet.

Er zijn miljoenen mensen die afgevallen zijn op een gewone manier, dus waarom zou jij dit niet kunnen?

Ik ken mensen die vroeger meer dan 150kg weegden, en na maanden diëeten(kutwoord) wegen ze nu 60-70kg.

Speed is mijn ogen een party-drug, geen afslank drug
N
Natural_MysticLid
01-01-2024, 00:00
#9
*Natural Mystic wil ook wel speed gebruiken voor het afvallen...sshhht*

Nee, ik heb er zelf ook aangedacht en ik ga zeker speed binnenkort proberen, maar echt meer om lol te hebben dan om af te vallen. Als ik nog een paar kilo kwijt wil ga ik wel wat gezonder eten. Mijn lichaam verneuken om af te vallen, liever niet...mijn lichaam verneuken om veel lol te hebben....JAAAA!

En zoals mensen het al zeggen, het afvallen van speed is een tijdelijk effect. Daarna ga je toch weer eten dus wil je die kilo's eraf houden, dan moet je ook speed blijven gebruiken...met een verslaving als gevolg. Meid, ik weet hoe je je voelt...ik heb ook de gekste dingen gedaan om af te vallen maar op den duur moet je toch een beetje aan je lichaam denken. (En dat zegt een persoon op het drugsforum :wink: )
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Natural_Mystic zei:
(En dat zegt een persoon op het drugsforum :wink: )
Klik om te vergroten...

Is dat niet een beetje de bedoeling van het drugsforum?
open en eerlijk over drugs praten zodat de nieuwe gebruikers kunnen leren hoe wel en niet om te gaan met drugs van de meer ervaren gebruikers. (waarvan sommigen een goed voorbeeld kunnen zijn door verstandig gebruik, en anderen een voorbeeld zijn van wat je beter niet kan doen)
D
DlineLid
01-01-2024, 00:00
#11
Natural_Mystic zei:
*

. Meid, ik weet hoe je je voelt...ik heb ook de ...)
Klik om te vergroten...

Waarom gaat iedereen er vanuit dat dit van een "meid" komt? :confused: :confused:
N
Natural_MysticLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dline zei:
Natural_Mystic zei:
*

. Meid, ik weet hoe je je voelt...ik heb ook de ...)
Klik om te vergroten...

Waarom gaat iedereen er vanuit dat dit van een "meid" komt? :confused: :confused:
Klik om te vergroten...

Omdat het meestal de vrouwen zijn die ver gaan om een paar kilo's af te vallen. Ik zie jongens dat extremere niet zo snel doen. Maar goed, je hebt gelijk...ik had misschien niet zo snel moeten aannemen dat het een meisje was...misschien is het inderdaad wel een jongen.
D
DlineLid
01-01-2024, 00:00
#13
persoonlijk denk ik dat het hier echt om een man gaat,het feit dat hij zijn spieren beter wil doen uitkomen hoor je niet veel van vrouwen(tenzij het fanatieke body-builderstypen zijn)....als de topicstarter dit effe wil bevestigen :rolleyes:
s
silleLid
01-01-2024, 00:00
#14
Om iedereen gerust te stellen, ik neem het niet meer :grin:
Moet zeggen dat het wel hongerstillend werkt maar werd er alleen zo moe van, gewoon ook als ik een beetje op had voelde ik me erg moe (in het begin niet), ook logisch natuurlijk, was hier geloof ik ook gezegd. Dus ja was leuk om ff te proberen maar het werkt niet in mijn geval, ben wel afgevallen maar om hele dagen moe te zijn vind ik ook niks.
D
DlineLid
01-01-2024, 00:00
#15
:mrgreen: grumblgrumbl,nu weten we nog het geslacht niet :rolleyes: :rolleyes:
t
topLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik ben heel veel gaan afvallen door speed, als je het in het ochtend neemt.. heb je de hele dag geen eetlust meer. De hoeveelheid hangt af van waarneer je het voelt.
Maar pas op, ik moet nu vechten om grammen aan te komen.
Ik weeg nu 44 kilo. ( Ik wist niet dat k zoveel zou afvallen, en dit was myn bedoeling ook niet )

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."