Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsmoe maar niet slapen

moe maar niet slapen

41 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#1
MichaelMayhem zei:
Cola heeft een pH van 2,27 man, dat is bijna net zo erg als citroensap (pH 2) Vindt je het gek dat je maag van slag raakt? :grin:

De pH is een uitdrukking (in een dimensieloos getal) voor de zuurgraad van een waterige oplossing. De pH van een neutrale waterige oplossing ligt bij kamertemperatuur rond de 7. Zure oplossingen hebben een pH lager dan 7, basische oplossingen hebben een pH hoger dan 7
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
en daarom drink ik veel water :P ook omdat ik enorm snel een droge mond/keel krijg op de pep.
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#2
MichaelMayhem zei:
Een broodje shoarma en een glas verse jus d'orange doen wonderen.
Klik om te vergroten...

ik lust geen appelsiensap :grin:
M
MichaelMayhemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jammer dat is zo'n beetje het enige dat de speed afbraak versneld.

De vitamine C in jus d'orange (als ook andere anti-oxidanten) helpt wel bij het afbreken van schadelijke stoffen in het lichaam, dus ook bij Speed. Voor je lichaam is het dus wel aan te raden.
Klik om te vergroten...
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#4
moet ik blijkbaar is leren drinken :P
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#5
MichaelMayhem zei:
Cola heeft een PH van 2 man, dat is bijna net zo erg als maagzuur. Vindt je het gek dat je maag van slag raakt? :grin:
Klik om te vergroten...

haha nou ik drink zovaak cola als ik x opheb of andere drugs en nooi last van. Ik heb gelukkig geen gevoelige maag :grin:

Ik drink nooit water bij me drugs eigenlijk. Maar ook nooit alcohol.

:)
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
MichaelMayhem zei:
Cola heeft een PH van 2 man, dat is bijna net zo erg als maagzuur. Vindt je het gek dat je maag van slag raakt? :grin:
Klik om te vergroten...

naar mijn bescheiden mening zal die maaglast eerder veroorzaakt worden door pep dan door cola... :wink: dit kippetje zit hier, net terug van HERON met een ontzettend pijnlijke maag van de speed.

spijtig want HERON OPEN AIR was geweldig... :hearteyes:
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Armani7 zei:
moet ik blijkbaar is leren drinken :P
Klik om te vergroten...

dan koop je beter vitamine c capsules... :P
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Doodkapje zei:
Armani7 zei:
moet ik blijkbaar is leren drinken :P
Klik om te vergroten...

dan koop je beter vitamine c capsules... :P
Klik om te vergroten...

ja en magnesium lijkt me ook goed voor herstel :)
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Armani7 zei:
Doodkapje zei:
Armani7 zei:
moet ik blijkbaar is leren drinken :P
Klik om te vergroten...

dan koop je beter vitamine c capsules... :P
Klik om te vergroten...

ja en magnesium lijkt me ook goed voor herstel :)
Klik om te vergroten...

zeker weten!!! en kippesoep!! eigelijk alle zoute dranken... :wink:
b
boterkoek17Lid
01-01-2024, 00:00
#10
lekker biertje pakken en 2 Rennies. als dat niet werkt gewoon wat spiet bijpakken.

bdw: appelsientje is echt funest voor je maag :openmouth:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb ook vaak last van slapeloosheid van speed.
Heb al een paar keer meegemaakt dat ik vroeg in de ochtend een paar lijntjes naar binnen werk en dat ik diezelfde nacht niet kan slapen maar wel erg moe ben. Heb er een hekel aan als dat gebeurd. :(
r
ruud128Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Gelukkig heb ik zelf geen last van dit probleem maar wou toch eens weten of er nog mensen zijn die er ook last van hebben.
Het zal volgens mij door de zeer goede kwaliteit komen dan...
het idd zzer straf maar goed spul vind ik ook :smoke:
c
crazygirlLid
01-01-2024, 00:00
#13
hoikes , jah its the feel to need e line off speed hahahha
maar goeie is er hier nie mi op de markt kryg het soms ervan grz
X
Xtc BobLid
01-01-2024, 00:00
#14
gewoon een jointje blowe dan slaap je zo :stoned:
d
deesLid
01-01-2024, 00:00
#15
^_^ zei:
je neemt bij en gaat door zo kom je in die cirkel he
Klik om te vergroten...
inderdaad... :rolleyes:
d
domzelLid
01-01-2024, 00:00
#16
biermedicijn, te koop bij iedere supermarkt, ook bij jou om de hoek
r
richie87Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Speed blijft langer als 8 uur in je lichaam en de werking is dus ook veel langer aanwezig.. ben een keer 2 nachten wakker geweest NA men laatste snuif !!
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#18
crazygirl zei:
hoikes , jah its the feel to need e line off speed hahahha
maar goeie is er hier nie mi op de markt kryg het soms ervan grz
Klik om te vergroten...

:confused:

http://www.loi.nl/Themes/Taalvaardigheid/PRD_000664?title=Spelling en grammatica

Hier meid, doe er je voordeel mee :)
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#19
Delirium FTW :mrgreen: :mrgreen:
D
DlineLid
01-01-2024, 00:00
#20
Delirium zei:
crazygirl zei:
hoikes , jah its the feel to need e line off speed hahahha
maar goeie is er hier nie mi op de markt kryg het soms ervan grz
Klik om te vergroten...

:confused:

http://www.loi.nl/Themes/Taalvaardigheid/PRD_000664?title=Spelling en grammatica

Hier meid, doe er je voordeel mee :)
Klik om te vergroten...


:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."