#1
MichaelMayhem zei:Hehehhe goed om te weten dar meer mensen dit ervaren.
Ook bekend met het 100x naar de WC gaan effect? ;P
Heb ik zelf erg veel last van.
ja erg snel plassen maar ik drink ook enorme hoeveelheden water op pep :P
MichaelMayhem zei:Hehehhe goed om te weten dar meer mensen dit ervaren.
Ook bekend met het 100x naar de WC gaan effect? ;P
Heb ik zelf erg veel last van.
MichaelMayhem zei:Enorm veel water drinken doe ik op elke drug, ineens veel behoefte aan. lol
Armani7 zei:MichaelMayhem zei:Enorm veel water drinken doe ik op elke drug, ineens veel behoefte aan. lol
ook herkenbaar :P alsk iets anders drink durft mn maag nogal lastig doen en als ik iets haat is het overgeven :P
MichaelMayhem zei:Armani7 zei:MichaelMayhem zei:Enorm veel water drinken doe ik op elke drug, ineens veel behoefte aan. lol
ook herkenbaar :P alsk iets anders drink durft mn maag nogal lastig doen en als ik iets haat is het overgeven :P
Dus je mag helemaal niets drinken? vooral niet als je het haat? lol wtf?!
De pH is een uitdrukking (in een dimensieloos getal) voor de zuurgraad van een waterige oplossing. De pH van een neutrale waterige oplossing ligt bij kamertemperatuur rond de 7. Zure oplossingen hebben een pH lager dan 7, basische oplossingen hebben een pH hoger dan 7
en daarom drink ik veel water :P ook omdat ik enorm snel een droge mond/keel krijg op de pep.MichaelMayhem zei:Cola heeft een pH van 2,27 man, dat is bijna net zo erg als citroensap (pH 2) Vindt je het gek dat je maag van slag raakt?
De pH is een uitdrukking (in een dimensieloos getal) voor de zuurgraad van een waterige oplossing. De pH van een neutrale waterige oplossing ligt bij kamertemperatuur rond de 7. Zure oplossingen hebben een pH lager dan 7, basische oplossingen hebben een pH hoger dan 7
MichaelMayhem zei:Een broodje shoarma en een glas verse jus d'orange doen wonderen.
De vitamine C in jus d'orange (als ook andere anti-oxidanten) helpt wel bij het afbreken van schadelijke stoffen in het lichaam, dus ook bij Speed. Voor je lichaam is het dus wel aan te raden.
MichaelMayhem zei:Cola heeft een PH van 2 man, dat is bijna net zo erg als maagzuur. Vindt je het gek dat je maag van slag raakt?![]()
MichaelMayhem zei:Cola heeft een PH van 2 man, dat is bijna net zo erg als maagzuur. Vindt je het gek dat je maag van slag raakt?![]()
Armani7 zei:moet ik blijkbaar is leren drinken :P
Doodkapje zei:Armani7 zei:moet ik blijkbaar is leren drinken :P
dan koop je beter vitamine c capsules... :P
Armani7 zei:Doodkapje zei:Armani7 zei:moet ik blijkbaar is leren drinken :P
dan koop je beter vitamine c capsules... :P
ja en magnesium lijkt me ook goed voor herstel![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."