Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsmoe maar niet slapen

moe maar niet slapen

41 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#1
MichaelMayhem zei:
Hehehhe goed om te weten dar meer mensen dit ervaren.
Ook bekend met het 100x naar de WC gaan effect? ;P

Heb ik zelf erg veel last van.
Klik om te vergroten...

ja erg snel plassen maar ik drink ook enorme hoeveelheden water op pep :P
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#2
MichaelMayhem zei:
Enorm veel water drinken doe ik op elke drug, ineens veel behoefte aan. lol
Klik om te vergroten...

ook herkenbaar :P alsk iets anders drink durft mn maag nogal lastig doen en als ik iets haat is het overgeven :P
M
MichaelMayhemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Armani7 zei:
MichaelMayhem zei:
Enorm veel water drinken doe ik op elke drug, ineens veel behoefte aan. lol
Klik om te vergroten...

ook herkenbaar :P alsk iets anders drink durft mn maag nogal lastig doen en als ik iets haat is het overgeven :P
Klik om te vergroten...

Dus je mag helemaal niets drinken? vooral niet als je het haat? lol wtf?!
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#4
MichaelMayhem zei:
Armani7 zei:
MichaelMayhem zei:
Enorm veel water drinken doe ik op elke drug, ineens veel behoefte aan. lol
Klik om te vergroten...

ook herkenbaar :P alsk iets anders drink durft mn maag nogal lastig doen en als ik iets haat is het overgeven :P
Klik om te vergroten...

Dus je mag helemaal niets drinken? vooral niet als je het haat? lol wtf?!
Klik om te vergroten...

ik drink gewoon geen alcohol :P ok al heb ik geen andere drugs op ik haat alcohol. en ja cola en dergelijk ligt begint mn maag ook lastig op te doen :)
M
MichaelMayhemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Cola heeft een PH van 2 man, dat is bijna net zo erg als maagzuur. Vindt je het gek dat je maag van slag raakt? :grin:
M
MichaelMayhemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Cola heeft een pH van 2,27 man, dat is bijna net zo erg als citroensap (pH 2) Vindt je het gek dat je maag van slag raakt? :grin:

De pH is een uitdrukking (in een dimensieloos getal) voor de zuurgraad van een waterige oplossing. De pH van een neutrale waterige oplossing ligt bij kamertemperatuur rond de 7. Zure oplossingen hebben een pH lager dan 7, basische oplossingen hebben een pH hoger dan 7
Klik om te vergroten...
M
MichaelMayhemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Een broodje shoarma en een glas verse jus d'orange doen wonderen.
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#8
MichaelMayhem zei:
Cola heeft een pH van 2,27 man, dat is bijna net zo erg als citroensap (pH 2) Vindt je het gek dat je maag van slag raakt? :grin:

De pH is een uitdrukking (in een dimensieloos getal) voor de zuurgraad van een waterige oplossing. De pH van een neutrale waterige oplossing ligt bij kamertemperatuur rond de 7. Zure oplossingen hebben een pH lager dan 7, basische oplossingen hebben een pH hoger dan 7
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
en daarom drink ik veel water :P ook omdat ik enorm snel een droge mond/keel krijg op de pep.
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#9
MichaelMayhem zei:
Een broodje shoarma en een glas verse jus d'orange doen wonderen.
Klik om te vergroten...

ik lust geen appelsiensap :grin:
M
MichaelMayhemLid
01-01-2024, 00:00
#10
Jammer dat is zo'n beetje het enige dat de speed afbraak versneld.

De vitamine C in jus d'orange (als ook andere anti-oxidanten) helpt wel bij het afbreken van schadelijke stoffen in het lichaam, dus ook bij Speed. Voor je lichaam is het dus wel aan te raden.
Klik om te vergroten...
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#11
moet ik blijkbaar is leren drinken :P
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#12
MichaelMayhem zei:
Cola heeft een PH van 2 man, dat is bijna net zo erg als maagzuur. Vindt je het gek dat je maag van slag raakt? :grin:
Klik om te vergroten...

haha nou ik drink zovaak cola als ik x opheb of andere drugs en nooi last van. Ik heb gelukkig geen gevoelige maag :grin:

Ik drink nooit water bij me drugs eigenlijk. Maar ook nooit alcohol.

:)
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
MichaelMayhem zei:
Cola heeft een PH van 2 man, dat is bijna net zo erg als maagzuur. Vindt je het gek dat je maag van slag raakt? :grin:
Klik om te vergroten...

naar mijn bescheiden mening zal die maaglast eerder veroorzaakt worden door pep dan door cola... :wink: dit kippetje zit hier, net terug van HERON met een ontzettend pijnlijke maag van de speed.

spijtig want HERON OPEN AIR was geweldig... :hearteyes:
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Armani7 zei:
moet ik blijkbaar is leren drinken :P
Klik om te vergroten...

dan koop je beter vitamine c capsules... :P
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Doodkapje zei:
Armani7 zei:
moet ik blijkbaar is leren drinken :P
Klik om te vergroten...

dan koop je beter vitamine c capsules... :P
Klik om te vergroten...

ja en magnesium lijkt me ook goed voor herstel :)
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Armani7 zei:
Doodkapje zei:
Armani7 zei:
moet ik blijkbaar is leren drinken :P
Klik om te vergroten...

dan koop je beter vitamine c capsules... :P
Klik om te vergroten...

ja en magnesium lijkt me ook goed voor herstel :)
Klik om te vergroten...

zeker weten!!! en kippesoep!! eigelijk alle zoute dranken... :wink:
b
boterkoek17Lid
01-01-2024, 00:00
#17
lekker biertje pakken en 2 Rennies. als dat niet werkt gewoon wat spiet bijpakken.

bdw: appelsientje is echt funest voor je maag :openmouth:
r
ruud128Lid
01-01-2024, 00:00
#18
kan er mij iemand over hetvolgende mss iets meer vertellen:

ken iemand die zijn speed in capsules inneemt. we hebben dezelfde en het is heel goede van kwaliteit ben er zer tevreden over, het is dex.

het probleem is als ze het via capsule inneemt savonds en de dag erop niet bypakt ervan en wil gaan slapen, wat 24u later is, dit nog altijd niet lukt... je voelt je doodmoe maar kunt tog niet slapen.

ik weet ook dat speed maar 8u ongeveer werkt dus daar kan het volgens mij ook niet aan liggen

hopelek kan er iemand mij vertellen hoe dit zou kunnen komen.

alvast bedankt!
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#19
dexedrine is toch een stuk harder als pep, zal ook wel langer werken dan :wink:
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Hartkloppingen en gevoel van onrust zijn na-effecten van speed dus dan kan je nog steeds niet slapen. Heb ik ook zovaak moet je of ghb/benzo's nemen of je neemt bij en gaat door zo kom je in die cirkel he

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."