#1
richelle zei:Lees op meer forums nogal eens mee over drugs, en waar ik van sta te kijken dat een aantal mensen na gebruik van xtc of speed, de andere dag, valium, ceresta, oxepan of andere middelen gaan gebruiken om te kunnen slapen. en dus niet 1 keertje in de mnd maar elke week.
Eerst de boel chemisch oppeppen en en dan de boel weer chemisch tot rust laten komen.
Heb toch echt wel t idee dant je dan goed verslaafd bent aan al die rommel..
Of zijn jullie dan ook nog van mening..gebruik met mate, gebruik met verstand?![]()
Jawel maar wat is mate wat is verstand