Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsmoe maar niet slapen

moe maar niet slapen

41 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
B
BrandonLid
01-01-2024, 00:00
#1
richelle zei:
Lees op meer forums nogal eens mee over drugs, en waar ik van sta te kijken dat een aantal mensen na gebruik van xtc of speed, de andere dag, valium, ceresta, oxepan of andere middelen gaan gebruiken om te kunnen slapen. en dus niet 1 keertje in de mnd maar elke week.
Eerst de boel chemisch oppeppen en en dan de boel weer chemisch tot rust laten komen.
Heb toch echt wel t idee dant je dan goed verslaafd bent aan al die rommel..
Of zijn jullie dan ook nog van mening..gebruik met mate, gebruik met verstand? :openmouth:
Klik om te vergroten...

Jawel maar wat is mate wat is verstand :), je kunt het gewoon erg moeilijk bepalen wat dat is :). een hele boel mensen zijn van mening dat verstandig gebruik geen gebruik is, terwijl anderen die grens juist weer verder leggen en opzoeken. Moet iedereen zelf weten , en is hun mening :) Ik zelf vind het punt waar verstandig gebruik ophoud en verslaving/afhankelijkheid begint wanneer je er in de dagelijkse dag last van gaat krijgen dat het een negatieve invloed op je heeft. maar dat is dus voor iedereen anders :grin:
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#2
richelle zei:
Lees op meer forums nogal eens mee over drugs, en waar ik van sta te kijken dat een aantal mensen na gebruik van xtc of speed, de andere dag, valium, ceresta, oxepan of andere middelen gaan gebruiken om te kunnen slapen. en dus niet 1 keertje in de mnd maar elke week.
Eerst de boel chemisch oppeppen en en dan de boel weer chemisch tot rust laten komen.
Heb toch echt wel t idee dant je dan goed verslaafd bent aan al die rommel..
Of zijn jullie dan ook nog van mening..gebruik met mate, gebruik met verstand? :openmouth:
Klik om te vergroten...

Niet echt met verslaving te maken gewoon dat je rustig wil worden en pitten meer niet :)
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#3
ruud128 zei:
kan er mij iemand over hetvolgende mss iets meer vertellen:

ken iemand die zijn speed in capsules inneemt. we hebben dezelfde en het is heel goede van kwaliteit ben er zer tevreden over, het is dex.

het probleem is als ze het via capsule inneemt savonds en de dag erop niet bypakt ervan en wil gaan slapen, wat 24u later is, dit nog altijd niet lukt... je voelt je doodmoe maar kunt tog niet slapen.

ik weet ook dat speed maar 8u ongeveer werkt dus daar kan het volgens mij ook niet aan liggen

hopelek kan er iemand mij vertellen hoe dit zou kunnen komen.

alvast bedankt!
Klik om te vergroten...

Ligt eraan hoeveel pep je neemt. Ik heb eens veel genomen nou ik was doodop maar kon 72 uur lang neit slapen dus ja :P

Hoeveel is je lichaam gewent en hoeveel neem je en van welke kwaliteit?

Als je veel pep neemt dan werkt het wel langer dan 8 uur. De werking is trouwen 8 tot 20 uur. Als dex nog sterker is reken maar uit :wink:

Dat vind ik het nadeel van pep je kan er zeker niet van slapen tenzij je benzo's erbij neemt maarja nog nooit gedaan en ik heb ze ook niet helaas.

:)
M
MichaelMayhemLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wat ik wel eens heb met speed is dat ik mn ogen niet kan sluiten. Waarschijnlijk staan mijn spieren zo strak dat mn ogen bij sluiten gelijk weer open gaan :P
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#5
MichaelMayhem zei:
Wat ik wel eens heb met speed is dat ik mn ogen niet kan sluiten. Waarschijnlijk staan mijn spieren zo strak dat mn ogen bij sluiten gelijk weer open gaan :P
Klik om te vergroten...

klinkt erg bekend :P
M
MichaelMayhemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Enorm veel water drinken doe ik op elke drug, ineens veel behoefte aan. lol
M
MichaelMayhemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hehehhe goed om te weten dar meer mensen dit ervaren.
Ook bekend met het 100x naar de WC gaan effect? ;P

Heb ik zelf erg veel last van.
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#8
MichaelMayhem zei:
Hehehhe goed om te weten dar meer mensen dit ervaren.
Ook bekend met het 100x naar de WC gaan effect? ;P

Heb ik zelf erg veel last van.
Klik om te vergroten...

ja erg snel plassen maar ik drink ook enorme hoeveelheden water op pep :P
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#9
MichaelMayhem zei:
Enorm veel water drinken doe ik op elke drug, ineens veel behoefte aan. lol
Klik om te vergroten...

ook herkenbaar :P alsk iets anders drink durft mn maag nogal lastig doen en als ik iets haat is het overgeven :P
M
MichaelMayhemLid
01-01-2024, 00:00
#10
Armani7 zei:
MichaelMayhem zei:
Enorm veel water drinken doe ik op elke drug, ineens veel behoefte aan. lol
Klik om te vergroten...

ook herkenbaar :P alsk iets anders drink durft mn maag nogal lastig doen en als ik iets haat is het overgeven :P
Klik om te vergroten...

Dus je mag helemaal niets drinken? vooral niet als je het haat? lol wtf?!
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#11
MichaelMayhem zei:
Armani7 zei:
MichaelMayhem zei:
Enorm veel water drinken doe ik op elke drug, ineens veel behoefte aan. lol
Klik om te vergroten...

ook herkenbaar :P alsk iets anders drink durft mn maag nogal lastig doen en als ik iets haat is het overgeven :P
Klik om te vergroten...

Dus je mag helemaal niets drinken? vooral niet als je het haat? lol wtf?!
Klik om te vergroten...

ik drink gewoon geen alcohol :P ok al heb ik geen andere drugs op ik haat alcohol. en ja cola en dergelijk ligt begint mn maag ook lastig op te doen :)
M
MichaelMayhemLid
01-01-2024, 00:00
#12
Cola heeft een PH van 2 man, dat is bijna net zo erg als maagzuur. Vindt je het gek dat je maag van slag raakt? :grin:
M
MichaelMayhemLid
01-01-2024, 00:00
#13
Cola heeft een pH van 2,27 man, dat is bijna net zo erg als citroensap (pH 2) Vindt je het gek dat je maag van slag raakt? :grin:

De pH is een uitdrukking (in een dimensieloos getal) voor de zuurgraad van een waterige oplossing. De pH van een neutrale waterige oplossing ligt bij kamertemperatuur rond de 7. Zure oplossingen hebben een pH lager dan 7, basische oplossingen hebben een pH hoger dan 7
Klik om te vergroten...
M
MichaelMayhemLid
01-01-2024, 00:00
#14
Een broodje shoarma en een glas verse jus d'orange doen wonderen.
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#15
MichaelMayhem zei:
Cola heeft een pH van 2,27 man, dat is bijna net zo erg als citroensap (pH 2) Vindt je het gek dat je maag van slag raakt? :grin:

De pH is een uitdrukking (in een dimensieloos getal) voor de zuurgraad van een waterige oplossing. De pH van een neutrale waterige oplossing ligt bij kamertemperatuur rond de 7. Zure oplossingen hebben een pH lager dan 7, basische oplossingen hebben een pH hoger dan 7
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
en daarom drink ik veel water :P ook omdat ik enorm snel een droge mond/keel krijg op de pep.
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#16
MichaelMayhem zei:
Een broodje shoarma en een glas verse jus d'orange doen wonderen.
Klik om te vergroten...

ik lust geen appelsiensap :grin:
M
MichaelMayhemLid
01-01-2024, 00:00
#17
Jammer dat is zo'n beetje het enige dat de speed afbraak versneld.

De vitamine C in jus d'orange (als ook andere anti-oxidanten) helpt wel bij het afbreken van schadelijke stoffen in het lichaam, dus ook bij Speed. Voor je lichaam is het dus wel aan te raden.
Klik om te vergroten...
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#18
moet ik blijkbaar is leren drinken :P
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#19
MichaelMayhem zei:
Cola heeft een PH van 2 man, dat is bijna net zo erg als maagzuur. Vindt je het gek dat je maag van slag raakt? :grin:
Klik om te vergroten...

haha nou ik drink zovaak cola als ik x opheb of andere drugs en nooi last van. Ik heb gelukkig geen gevoelige maag :grin:

Ik drink nooit water bij me drugs eigenlijk. Maar ook nooit alcohol.

:)
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
MichaelMayhem zei:
Cola heeft een PH van 2 man, dat is bijna net zo erg als maagzuur. Vindt je het gek dat je maag van slag raakt? :grin:
Klik om te vergroten...

naar mijn bescheiden mening zal die maaglast eerder veroorzaakt worden door pep dan door cola... :wink: dit kippetje zit hier, net terug van HERON met een ontzettend pijnlijke maag van de speed.

spijtig want HERON OPEN AIR was geweldig... :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."