#1
Hee, zeg gewoonvol jij was degene toch die volgende keer liever rattengif zou nemen, ennu op het werk! Lijkt me geen goeie zaak jonge ofwel?

TAWL zei:Hee, zeg gewoonvol jij was degene toch die volgende keer liever rattengif zou nemen, ennu op het werk! Lijkt me geen goeie zaak jonge ofwel?


Qocaïne zei:Op DF feestjes![]()
Mariijkee zei:okej tis gedaan...over en uit... helemaal klaar!!
davie zei:In Nederland en dan wel op een vrijdag zodat ik 's maandags gewoon kan gaan werken. Ik gebruik het niet vaak dus lig er gewoon 3 dagen wakker van.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."