Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaar gebruiken jullie je speed?

Waar gebruiken jullie je speed?

60 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
T
TAWLLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hee, zeg gewoonvol jij was degene toch die volgende keer liever rattengif zou nemen, ennu op het werk! Lijkt me geen goeie zaak jonge ofwel?
M
MariijkeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
:)
H
Ha!Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Tijdens/ voor het uitgaan, met lang nazitten, feestjes, soms bij vrienden thuis etc. Heb het in vrijwel elke situatie wel gedaan.
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#4
Speed is altijd relaxed.. Vooral op werk. :mrgreen:
d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik vind het relax om met alles te gebruiken :grin:
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#6
TAWL zei:
Hee, zeg gewoonvol jij was degene toch die volgende keer liever rattengif zou nemen, ennu op het werk! Lijkt me geen goeie zaak jonge ofwel?
Klik om te vergroten...

Jij bent nieuw. Dus ik zal aardig tegen je doen.



Mijn 1ste keer speed was geen succes, pas na meerdere malen gebruiken heb ik dit goedje leren waarderen. :wave:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Toen ik barvrouw was, deed ik elke dag speed op mijn werk en dat was vrij leuk. :)
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#8
Speed intensifieert alles op een positieve manier dus ik gebruik het dan ook vrij veel :)
Op m'n werk probeer ik het te beperken tot een paar sleutelpuntjes.
N
NeanderthalerLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik gebruik het als het gezellig is en dan gebruik ik ook net genoeg om het gezellig te houden dan is het echt op zijn best nog nooit een speedkater gehad
B
BlizyLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik gebruik overal.
al is het onder iemands anders neus :rolleyes:
niet slim maar ach...
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Op DF feestjes :smoke:
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Qocaïne zei:
Op DF feestjes :smoke:
Klik om te vergroten...

HAHA precies :) En nergens anders meer !

**Not a speed addict**
Y
YazzLid
01-01-2024, 00:00
#13
As ik werrik!

Voordat ik 's ochtends de deur uitga om te werken.... en blijf er aardig relaxed onder... ut moge wellicht een excuse o.i.d. zijn, maar het helpt mij prima bij de stressbaan die ik heb! Dagelijks heb ik te maken een hooooop moeilijke mensen met veeeeeeel weerstand, ik kom in crisissituaties e.d....., maar juist door de nul punt vijf reageer ik adequaat en manage ik het allemaal nog wel. Ik geloof niet dat ook maar één collega hier enig benul over heeft. Ik werk hoogtens keihard en ben onder collegae één van de weinige die geen agressie kent in zijn werk.
Zo heeft dus ieder mens (hopelijk) van die 'dingen' in zichzelf die anderen niet hoeven te weten (daarvoor is het weer niet relaxed genoeg), ik zou hoogstens eens bij een psychiater langs moeten gaan en me laten onderzoeken op ADHD. Juist zónder speed ben is het bij mij één grote chaos! :confused:
M
MariijkeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
okej tis gedaan...over en uit... helemaal klaar!!

uitleg:
ga stoppen! mn moeder is erachter gekomen.. na 1,5 jaar regelmatig gebruik waarvan laatste 6 maanden gemiddeld ongeveer 7 a 8 gram in de week.. ze weet het.. een hoop gezeik hooop gesprekken.. morgen staat me nog de huisarts te wachten en dan afkicken dus.. mm gaat zwaar worden! zie er wel tegen op.. maar ik weet dat het goed voor me is..en dat ik er alleen maar op vooruit ga! :) mensen ill be back.. and ill be better!
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#15
Good luck to you, Marijke! :)
Y
YazzLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mariijkee zei:
okej tis gedaan...over en uit... helemaal klaar!!
Klik om te vergroten...

:wink: Heel veel succes!

Laat nog wat van je horen wb jouw aanpak!
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#17
Op werk. Thuis. Op feesten.
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#18
In Nederland en dan wel op een vrijdag zodat ik 's maandags gewoon kan gaan werken. Ik gebruik het niet vaak dus lig er gewoon 3 dagen wakker van.
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#19
davie zei:
In Nederland en dan wel op een vrijdag zodat ik 's maandags gewoon kan gaan werken. Ik gebruik het niet vaak dus lig er gewoon 3 dagen wakker van.
Klik om te vergroten...

Ow, ik gebruik pep bijna alleen op werk.. :confused:
A
AnneLid
01-01-2024, 00:00
#20
meetsal bij mijn vriend thuis of bij vrienden
op feestjes
soms thuis als ik het nodeg heb om wakker te blijven

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."