Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumspasta pep hoe gebruiken???

pasta pep hoe gebruiken???

66 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb een vraag. Ik heb pasta pep maar hoe gebruik je dat ?? moet je dat eerst warm maken en poeder van maken en dan pas snuiven ???

Ik zelf gebruik het niet maar heb het wel liggen :P

kan nergens het antwoord vinden wel natte pep warm maken maar dit is echt pasta dus ja??
M
MichaelMayhemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Pasta kan ook goed drogen hoor, uitsmeren op een bordje en 15 minutjes onder een lamp houden.

Maar dan verlies je wel zo'n 5/10%
Het beste is de pep gewoon oraal te nemen (bommetje of in een capsule stoppen)

P.S: In het algemeen is de pep pasta van hogere kwaliteit. Geen idee waarom dat zo is.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#3
MichaelMayhem zei:
P.S: In het algemeen is de pep pasta van hogere kwaliteit. Geen idee waarom dat zo is.
Klik om te vergroten...
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#4
waarom perse warm maken? dat hoeft echt niet. onder een lamp of op de kachel is alleen maar zonde.
wij hebben standaard pasta pep, gewoon ff snijden met een mesje en dan af en toe als het beetje gedroogd is weer wat fijner snijden
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#5
SperSIZEboon zei:
waarom perse warm maken? dat hoeft echt niet. onder een lamp of op de kachel is alleen maar zonde.
wij hebben standaard pasta pep, gewoon ff snijden met een mesje en dan af en toe als het beetje gedroogd is weer wat fijner snijden
Klik om te vergroten...

Zo doe ik het ook, die heb je binnen no time droog gesneden en je verliest niks.
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
en ik leg het op de spiegel onder mijn burolamp, want ik haat fijnsnijden heel erg :openmouth:
F
FormshiftLid
01-01-2024, 00:00
#7
Gewoon zakje open laten en beetje hakken af en toe :)
Dan word t vanzelf poeder.

Binnen kwartiertje ben je klaar :grin:
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#8
oke dit klinkt allemaal logisch maar als je nou snel lijn wil nemen ? is toch kut dan pasta :P ik heb deze gekocht omdat die heeel goed is :grin: ervaren dagelijkse gebruikers rijden speciaal ver weg om deze te kopen maarja kwam er dus achgter dat het pasta was.

Dus eerst helemaal uitsmeren en versnijden en dan pas lijn kunnen nemen?? lijkt me een hoop gezeur voor de speed :P en kan dus alleen binnen???

:)
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Formshift zei:
Gewoon zakje open laten en beetje hakken af en toe :)
Dan word t vanzelf poeder.

Binnen kwartiertje ben je klaar :grin:
Klik om te vergroten...

oke thanks :P ik dacht het word een heel gezeur maar buiten de vriezer met beetje hakken wordt het vanzelf poeder ?

Thanks voor de reacties :)
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hier bestaan toch al 10000000000000000000000 topics over!
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#11
El Retro zei:
Hier bestaan toch al 10000000000000000000000 topics over!
Klik om te vergroten...

oh? niet gevonden. mijn vraag was alleen hoe je pasta pep ditrect kan gebruiken?? maar dus gewoon hard laten worden en versnijden en huppa in de neus.

:wave:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Fishhead07 zei:
El Retro zei:
Hier bestaan toch al 10000000000000000000000 topics over!
Klik om te vergroten...

oh? niet gevonden.

:wave:
Klik om te vergroten...
Je hebt gewoon niet gezocht. Geef maar toe. :stoned:

http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?t=7149
http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?t=3902
M
MichaelMayhemLid
01-01-2024, 00:00
#13
Steek die bende gewoon je maag in man =/
En hier is het echt zo dat pasta een hogere kwaliteit heeft, de dealer waar ik het vandaan haal vindt het te lastig om pasta te versnijden :)
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#14
het is zoals je kan lezen niet voor eigen gebruik.

maar oke vraag beantwoord.

:wave:
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Als ik wasted ben en snel een lijntje wil en tis pasta dan neem ik meestal maar gewoon een bommetje xD al dat gekut met laten drogen enzo. Tja in het toilet ga ik niet even 15 minuten wachten tot het heeft kunnen drogen op de spoelbak.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Als je pasta droogt dan verlies je gewicht, water kennelijk.

Als je pasta zo snuift das niet lekker, gewoon laten uitdampen en fijnhakken.

Een dealer die de pasta versnijdt is een hond.

De tip om pep altijd oraal in te nemen is de beste van deze topic.
PEP is niet om te snuiven.

Stonie
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#17
ff een lijntje met natte pasta is er niet bij ....

ff een snel een bommetje fixen vaak ook niet, dus voorbereiden !!

:wave:
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#18
lysergine25 zei:
ff een lijntje met natte pasta is er niet bij ....

ff een snel een bommetje fixen vaak ook niet, dus voorbereiden !!

:wave:
Klik om te vergroten...

dus conclusie pasta pep is kut :P ik wist ook niet dat het pasta was.

maarja een bommetje is wel handig opzich beetje in een vloetje doen vloetje erom heen een slikken.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#19
:rolleyes:

De stupiditeit van u verbaast me steeds weer. :angry:

Er zijn minstens 5 beschrijvingen gepost hoe je je pastapep gebruiksklaar kan maken in circa 15 minuten, en meneer concludeert doodleuk dat 'pastapep dus kut is'.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#20
peppasta = :hearteyes:

aangezien ik het toch altijd aanschaf voordat ik naar een feest ofzo ga kan ik het makkelijk thuis even drogen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."