Pasta-pep,
hell, als ik geen pasta krijg koop ik het niet,
Mm het zal wel al honderd keer gezegd zijn maar de viscositeit van de speed, de kleur zelfs de geur zijn geen garantie voor goeie speed.
Eender wit poeder met wat melk of water bij kan je pasta van maken.
De kleur spreekt voor zich als je achter pigment gaat bij een voedingsspecialist maak je mits een beetje mengen Pingpongpaarse speed.
En helaas ook de geur.. is eerder uitzonderlijk maar amfetamine is een amine achtige stof.
Het fijne weet ik er zelf niet meer van, maar pakweg 5 jaar geleden heb ik zelf zo een flesje in handen gehad, die onmiskenbare geur kwam je al tegemoet vanaf een meter. Maar zat geen drup amfetamine in.
Blijven er nog 2 mogelijkheden over.
Laten testen of zelf testen.
op bordje leggen, uitstrijken met mes, 10 min laten liggen.
Kap kap kap met de bankaart, gaan we heen en weer,
didelie doedelie, snuif ligt klaar voor de zoveelste keer.
Let maar op, je bankkaart zou wel eens schadelijker kunnen zijn dan je speed.
http://quelerij.web-log.nl/quelerij/200 ... t_en_.html
(Is voor mij iets nieuws), ontsmet hier eigenlijk iemand zijn pas of mesje? K’weet vroeger kookte ik de snuifbuis eens in de week af. Gewoon in de waterkoker ermee. Maar een pasje of kaart?
Zijn er hier snuivers die daar echt rekening mee houden?