Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumspasta pep hoe gebruiken???

pasta pep hoe gebruiken???

66 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb een vraag. Ik heb pasta pep maar hoe gebruik je dat ?? moet je dat eerst warm maken en poeder van maken en dan pas snuiven ???

Ik zelf gebruik het niet maar heb het wel liggen :P

kan nergens het antwoord vinden wel natte pep warm maken maar dit is echt pasta dus ja??
M
MichaelMayhemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Pasta kan ook goed drogen hoor, uitsmeren op een bordje en 15 minutjes onder een lamp houden.

Maar dan verlies je wel zo'n 5/10%
Het beste is de pep gewoon oraal te nemen (bommetje of in een capsule stoppen)

P.S: In het algemeen is de pep pasta van hogere kwaliteit. Geen idee waarom dat zo is.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#3
MichaelMayhem zei:
P.S: In het algemeen is de pep pasta van hogere kwaliteit. Geen idee waarom dat zo is.
Klik om te vergroten...
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#4
waarom perse warm maken? dat hoeft echt niet. onder een lamp of op de kachel is alleen maar zonde.
wij hebben standaard pasta pep, gewoon ff snijden met een mesje en dan af en toe als het beetje gedroogd is weer wat fijner snijden
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#5
SperSIZEboon zei:
waarom perse warm maken? dat hoeft echt niet. onder een lamp of op de kachel is alleen maar zonde.
wij hebben standaard pasta pep, gewoon ff snijden met een mesje en dan af en toe als het beetje gedroogd is weer wat fijner snijden
Klik om te vergroten...

Zo doe ik het ook, die heb je binnen no time droog gesneden en je verliest niks.
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
en ik leg het op de spiegel onder mijn burolamp, want ik haat fijnsnijden heel erg :openmouth:
F
FormshiftLid
01-01-2024, 00:00
#7
Gewoon zakje open laten en beetje hakken af en toe :)
Dan word t vanzelf poeder.

Binnen kwartiertje ben je klaar :grin:
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#8
oke dit klinkt allemaal logisch maar als je nou snel lijn wil nemen ? is toch kut dan pasta :P ik heb deze gekocht omdat die heeel goed is :grin: ervaren dagelijkse gebruikers rijden speciaal ver weg om deze te kopen maarja kwam er dus achgter dat het pasta was.

Dus eerst helemaal uitsmeren en versnijden en dan pas lijn kunnen nemen?? lijkt me een hoop gezeur voor de speed :P en kan dus alleen binnen???

:)
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Formshift zei:
Gewoon zakje open laten en beetje hakken af en toe :)
Dan word t vanzelf poeder.

Binnen kwartiertje ben je klaar :grin:
Klik om te vergroten...

oke thanks :P ik dacht het word een heel gezeur maar buiten de vriezer met beetje hakken wordt het vanzelf poeder ?

Thanks voor de reacties :)
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hier bestaan toch al 10000000000000000000000 topics over!
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#11
El Retro zei:
Hier bestaan toch al 10000000000000000000000 topics over!
Klik om te vergroten...

oh? niet gevonden. mijn vraag was alleen hoe je pasta pep ditrect kan gebruiken?? maar dus gewoon hard laten worden en versnijden en huppa in de neus.

:wave:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#12
Súpergrappig.
g
getitd0n3Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Okay ik begin terug nuchter te worden het punt is duidelijk, ik heb gewoon geen goed gevoel voor humor. Wist ik eigenlijk al wel. Mja smirnoff maakt vergeetachtig...
Waarvoor excuses. Zelf vind ik het nog steeds geestig, wat nogmaals bewijst...
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#14
je humor viel wel mee, het is gewoon wat dronken lullen.
heerlijk toch? :beer:
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Lol wat een gezeik hier zeg xD :beer:
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#16
bommejte maken en slikken die handel :grin:
C
ChronixLid
01-01-2024, 00:00
#17
Blijven kappen :P
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Drop da bomba 0,333 verse pep ... it makes me wanna touch the sky !!


Sex on an amfettiebomb is devine.

:hearteyes:
p
psytrancerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Wat is het probleem eigenlijk?

Pasta-pep,

hell, als ik geen pasta krijg koop ik het niet,

op bordje leggen, uitstrijken met mes, 10 min laten liggen.

Kap kap kap met de bankaart, gaan we heen en weer,

didelie doedelie, snuif ligt klaar voor de zoveelste keer.
g
getitd0n3Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Pasta-pep,

hell, als ik geen pasta krijg koop ik het niet,
Klik om te vergroten...

Mm het zal wel al honderd keer gezegd zijn maar de viscositeit van de speed, de kleur zelfs de geur zijn geen garantie voor goeie speed.

Eender wit poeder met wat melk of water bij kan je pasta van maken.
De kleur spreekt voor zich als je achter pigment gaat bij een voedingsspecialist maak je mits een beetje mengen Pingpongpaarse speed.
En helaas ook de geur.. is eerder uitzonderlijk maar amfetamine is een amine achtige stof.
Het fijne weet ik er zelf niet meer van, maar pakweg 5 jaar geleden heb ik zelf zo een flesje in handen gehad, die onmiskenbare geur kwam je al tegemoet vanaf een meter. Maar zat geen drup amfetamine in.
Blijven er nog 2 mogelijkheden over.

Laten testen of zelf testen.


op bordje leggen, uitstrijken met mes, 10 min laten liggen.

Kap kap kap met de bankaart, gaan we heen en weer,

didelie doedelie, snuif ligt klaar voor de zoveelste keer.
Klik om te vergroten...

Let maar op, je bankkaart zou wel eens schadelijker kunnen zijn dan je speed.
http://quelerij.web-log.nl/quelerij/200 ... t_en_.html
(Is voor mij iets nieuws), ontsmet hier eigenlijk iemand zijn pas of mesje? K’weet vroeger kookte ik de snuifbuis eens in de week af. Gewoon in de waterkoker ermee. Maar een pasje of kaart?
Zijn er hier snuivers die daar echt rekening mee houden?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."