Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumspasta pep hoe gebruiken???

pasta pep hoe gebruiken???

66 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#1
oke dit klinkt allemaal logisch maar als je nou snel lijn wil nemen ? is toch kut dan pasta :P ik heb deze gekocht omdat die heeel goed is :grin: ervaren dagelijkse gebruikers rijden speciaal ver weg om deze te kopen maarja kwam er dus achgter dat het pasta was.

Dus eerst helemaal uitsmeren en versnijden en dan pas lijn kunnen nemen?? lijkt me een hoop gezeur voor de speed :P en kan dus alleen binnen???

:)
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Formshift zei:
Gewoon zakje open laten en beetje hakken af en toe :)
Dan word t vanzelf poeder.

Binnen kwartiertje ben je klaar :grin:
Klik om te vergroten...

oke thanks :P ik dacht het word een heel gezeur maar buiten de vriezer met beetje hakken wordt het vanzelf poeder ?

Thanks voor de reacties :)
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hier bestaan toch al 10000000000000000000000 topics over!
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#4
El Retro zei:
Hier bestaan toch al 10000000000000000000000 topics over!
Klik om te vergroten...

oh? niet gevonden. mijn vraag was alleen hoe je pasta pep ditrect kan gebruiken?? maar dus gewoon hard laten worden en versnijden en huppa in de neus.

:wave:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Fishhead07 zei:
El Retro zei:
Hier bestaan toch al 10000000000000000000000 topics over!
Klik om te vergroten...

oh? niet gevonden.

:wave:
Klik om te vergroten...
Je hebt gewoon niet gezocht. Geef maar toe. :stoned:

http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?t=7149
http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?t=3902
M
MichaelMayhemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Steek die bende gewoon je maag in man =/
En hier is het echt zo dat pasta een hogere kwaliteit heeft, de dealer waar ik het vandaan haal vindt het te lastig om pasta te versnijden :)
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#7
het is zoals je kan lezen niet voor eigen gebruik.

maar oke vraag beantwoord.

:wave:
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Als ik wasted ben en snel een lijntje wil en tis pasta dan neem ik meestal maar gewoon een bommetje xD al dat gekut met laten drogen enzo. Tja in het toilet ga ik niet even 15 minuten wachten tot het heeft kunnen drogen op de spoelbak.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Als je pasta droogt dan verlies je gewicht, water kennelijk.

Als je pasta zo snuift das niet lekker, gewoon laten uitdampen en fijnhakken.

Een dealer die de pasta versnijdt is een hond.

De tip om pep altijd oraal in te nemen is de beste van deze topic.
PEP is niet om te snuiven.

Stonie
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#10
ff een lijntje met natte pasta is er niet bij ....

ff een snel een bommetje fixen vaak ook niet, dus voorbereiden !!

:wave:
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#11
lysergine25 zei:
ff een lijntje met natte pasta is er niet bij ....

ff een snel een bommetje fixen vaak ook niet, dus voorbereiden !!

:wave:
Klik om te vergroten...

dus conclusie pasta pep is kut :P ik wist ook niet dat het pasta was.

maarja een bommetje is wel handig opzich beetje in een vloetje doen vloetje erom heen een slikken.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#12
:rolleyes:

De stupiditeit van u verbaast me steeds weer. :angry:

Er zijn minstens 5 beschrijvingen gepost hoe je je pastapep gebruiksklaar kan maken in circa 15 minuten, en meneer concludeert doodleuk dat 'pastapep dus kut is'.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#13
peppasta = :hearteyes:

aangezien ik het toch altijd aanschaf voordat ik naar een feest ofzo ga kan ik het makkelijk thuis even drogen
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik krijg ook altijd pasta. Duurt bij mij altijd wel een tijdje om te drogen. Vorige keer heb ik gewoon toen ik ging slapen het zakje opengezet en 's ochtends was het poeder :grin:
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#15
MetaalKonijn zei:
:rolleyes:

De stupiditeit van u verbaast me steeds weer. :angry:

Er zijn minstens 5 beschrijvingen gepost hoe je je pastapep gebruiksklaar kan maken in circa 15 minuten, en meneer concludeert doodleuk dat 'pastapep dus kut is'.
Klik om te vergroten...

Geniaal :grin:.
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#16
El Retro zei:
MetaalKonijn zei:
:rolleyes:

De stupiditeit van u verbaast me steeds weer. :angry:

Er zijn minstens 5 beschrijvingen gepost hoe je je pastapep gebruiksklaar kan maken in circa 15 minuten, en meneer concludeert doodleuk dat 'pastapep dus kut is'.
Klik om te vergroten...

Geniaal :grin:.
Klik om te vergroten...

tja voor de snelle ik wil een lijn pep gebruiken is het niet handig. en kan dus alleen als je thuis bent dus vandaar mijn conclusie pasta pepe is kut. Persoonlijk heb ik liever snuif pep maarja dit is niet voor eigen gebruik en had het nog nooit gezien pasta pep dus vandaar mijn vraag.

Nogmaals ik bedoel dat het lastiger is en in mijn ogen minder praktisch is dan snuif pep.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#17
DUDE, het staat er toch, dat je die pasta, binnen een mum van tijd in poeder hebt verandert, en 't precies goed is om te nakken. Ik begrijp niet wat je d'r niet okay aan vind.
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#18
Even kwartiertje hakken met een pasje en tadaaaaaa poeder pep :P
D
DuisterPersoontjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Bommetjes zijn dan beter. Hoef je niet te wachten xD Alleen maar ffies invouwen in een vloeitje en voila :grin:
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#20
DuisterPersoontje zei:
Bommetjes zijn dan beter. Hoef je niet te wachten xD Alleen maar ffies invouwen in een vloeitje en voila :grin:
Klik om te vergroten...

Da´s onzin. Want in de tijd dat je wacht tot het bommetje gaat werken, had je het ook kunnen fijnhakken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."