#1
oke dit klinkt allemaal logisch maar als je nou snel lijn wil nemen ? is toch kut dan pasta :P ik heb deze gekocht omdat die heeel goed is
ervaren dagelijkse gebruikers rijden speciaal ver weg om deze te kopen maarja kwam er dus achgter dat het pasta was.
Dus eerst helemaal uitsmeren en versnijden en dan pas lijn kunnen nemen?? lijkt me een hoop gezeur voor de speed :P en kan dus alleen binnen???
![:)]()
Dus eerst helemaal uitsmeren en versnijden en dan pas lijn kunnen nemen?? lijkt me een hoop gezeur voor de speed :P en kan dus alleen binnen???

