#1
De stupiditeit van u verbaast me steeds weer.
Er zijn minstens 5 beschrijvingen gepost hoe je je pastapep gebruiksklaar kan maken in circa 15 minuten, en meneer concludeert doodleuk dat 'pastapep dus kut is'.
MetaalKonijn zei:![]()
De stupiditeit van u verbaast me steeds weer.![]()
Er zijn minstens 5 beschrijvingen gepost hoe je je pastapep gebruiksklaar kan maken in circa 15 minuten, en meneer concludeert doodleuk dat 'pastapep dus kut is'.
El Retro zei:MetaalKonijn zei:![]()
De stupiditeit van u verbaast me steeds weer.![]()
Er zijn minstens 5 beschrijvingen gepost hoe je je pastapep gebruiksklaar kan maken in circa 15 minuten, en meneer concludeert doodleuk dat 'pastapep dus kut is'.
Geniaal.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."