#1
Snuiven.
Ik vind dat wel prima zo, ook altijd al zo gedaan.
Ooit onder examentijd weleens bommetjes gedaan omdat je dan de hele tijd met je kop naar beneden moet zitten om te lezen en schrijven enzo, en dan moet je de hele tijd je neus ophalen als je hebt gesnoven, dus toen bommetjes voor de gelegenheid.
Was ook wel lekker.
Ik vind dat wel prima zo, ook altijd al zo gedaan.
Ooit onder examentijd weleens bommetjes gedaan omdat je dan de hele tijd met je kop naar beneden moet zitten om te lezen en schrijven enzo, en dan moet je de hele tijd je neus ophalen als je hebt gesnoven, dus toen bommetjes voor de gelegenheid.
Was ook wel lekker.
!
