Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsgebruiker niveau

gebruiker niveau

49 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Snuiven.
Ik vind dat wel prima zo, ook altijd al zo gedaan.
Ooit onder examentijd weleens bommetjes gedaan omdat je dan de hele tijd met je kop naar beneden moet zitten om te lezen en schrijven enzo, en dan moet je de hele tijd je neus ophalen als je hebt gesnoven, dus toen bommetjes voor de gelegenheid.
Was ook wel lekker.
j
jael_XXLid
01-01-2024, 00:00
#2
slikken... heel soms snuiven
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#3
kreeg vroeger vaak last van me maag na een bommetje dus toen maar meegestopt, laatst weer es geprobeerd en beviel wel dus doe het laatste tijd wel weer vaker
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#4
Slikken als ik het doe... Heb altijd het gevoel dat mijn hersenen wegbranden als ik snuif, en mij IQ is al genoeg gedaalt de laatste jaren :beer: !
l
lapzjenLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bitte nog mal ein snauf

Liever een snuifje. Maar om te beginnen neem ik ook nog wel eens een bommetje, alleen pas ik dan wel goed op dat er niet te veel in zit, anders kikt ie te hard in. Met snuifjes kan ik beter doseren. Het nadeel van snuiven vind ik wel dat het in het begin heel ranzig is en in je neus bijt. Maar na een nak of 3 en als het bommetje in is geslagen merk ik dat niet meer. :openmouth:
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#6
Snuiven, heerlijk als het zo in je neus brandt. Heb 't pas 1 of 2 keer geslikt, m'n maag vindt dat niet zo lief.
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#7
snuiven
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Snuiven normaal gesproken. Slikken vaak in periodes veel meer..
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Snuiven normaal gesproken. Slikken vaak in periodes veel meer..
B
BailLid
01-01-2024, 00:00
#10
Slikken werkt bij mij veel beter en veel langer.
Lijkt wel of ik het via mn neus niet goed kan opnemen.
p
pitbullspikeyLid
01-01-2024, 00:00
#11
re

Snuiven meestal maar soms heb ik wel last van ontstoken kanaaltjes en dan is het een snottige bedoening hangt ook wel enorm af van wat soort pep het is natuurlijk.Voor de werking ervan verkies ik toch 100% snuiven want via bommetjes duurt het veeel langer voor je iets voelt en moet je veel meer in hoevelheid nemen vind ik dus snuffelen voor mij
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: re

pitbullspikey zei:
Snuiven meestal maar soms heb ik wel last van ontstoken kanaaltjes en dan is het een snottige bedoening hangt ook wel enorm af van wat soort pep het is natuurlijk.Voor de werking ervan verkies ik toch 100% snuiven want via bommetjes duurt het veeel langer voor je iets voelt en moet je veel meer in hoevelheid nemen vind ik dus snuffelen voor mij
Klik om te vergroten...

Echt geouwehoer van je ..... een bommetje duurt wel langer voordat je deze voelt klopt maar de rest is onzin.
Het zijn de snuivers die meer gebruiken.

Probeer het is een keertje goed te doen en laat je dan eens uit over de ervaring.

Stonie
p
pitbullspikeyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: re

lysergine25 zei:
pitbullspikey zei:
Snuiven meestal maar soms heb ik wel last van ontstoken kanaaltjes en dan is het een snottige bedoening hangt ook wel enorm af van wat soort pep het is natuurlijk.Voor de werking ervan verkies ik toch 100% snuiven want via bommetjes duurt het veeel langer voor je iets voelt en moet je veel meer in hoevelheid nemen vind ik dus snuffelen voor mij
Klik om te vergroten...

Echt geouwehoer van je ..... een bommetje duurt wel langer voordat je deze voelt klopt maar de rest is onzin.
Het zijn de snuivers die meer gebruiken.

Probeer het is een keertje goed te doen en laat je dan eens uit over de ervaring.

Stonie
Klik om te vergroten...


Alé nog zo een bleiter die het beter weet dan de persoon zelf helderziende mischien??? kijk wat ik zei is wat ik ervaar en voel daar heb jij geen ballen verstand van ja wat jij voelt bij snuiven of bommen is een andere zaak maar ik ben niet zo achterlijk om dat te betwisten met de persoon zelf want wie gaat het beter weten waarvan hij goed is de persoon zelf ?? of een helderziende zoals jij??? man toch
M
MoonLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik snuif en slik.
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mijn neus fluit nu als ik hard inadem :( Ik voel me echt een junk, gaat dit vanzelf over?

*Belt huisarts*.
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#16
We kunnen grof veel geld verdienen hoor! Ik ga wel met de peppet rond!
Als jij jou pepgefluit ten gehore brengt, komt het pep voor mekaar! :mrgreen:

Pepklep! :hearteyes:

O.t. Misschien helpt een neusspraytje of een neusdouche!
Of misschien heeft je neus gewoon een goede dag, dat hij de hele dag fluit! :)
C
ChronixLid
01-01-2024, 00:00
#17
Bommetjes op feesten en snuiven elders :wink:
d
deesLid
01-01-2024, 00:00
#18
meestal snuiven soms slikken
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#19
DreamWeaver zei:
Mijn neus fluit nu als ik hard inadem :( Ik voel me echt een junk, gaat dit vanzelf over?

*Belt huisarts*.
Klik om te vergroten...

Hihi loos alarm, mijn neus is weer normaal :)

Gisteren klonk 'ie echt als een panfluit als ik stevig inademde, kon nog net geen melodietje spelen :grin:
N
NorthawkeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik snoof het meestal en af en toe een bommetje, maar ik ben nou al een poos niet meer met het spulletje bezig. Voor het laatst heb ik bommetjes gehad. :smoke:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."