Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey hallo ik had graag eens jullie meningen hierover geweten.Stel je bent belg die in belgie woont en die in het bezit is van blanco doktervoorschriften.Wat zou je erop schrijven voor uw eigen gebruik ???"
"Enesteene zei: lieve apotheek, van mijn dokter mag ik pillen bij jullie halen die me lekker waus maken, geef me van alles maar wat en neem er zelf ook wat nou dikke doei, groetjes Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... Vind die ook wel keigoe lol"
"lysergine25 zei: gewoon doen op de pep is lastiger dan je denkt .... het is aan het observerende vermogen van de andere partij wat opvalt en niet .... een snuiver spot ik op 1 km afstand !! Klik om te vergroten... Daar ben ik niet zo mee eens.Ik zeg niet als je iemand al een tijdje kent en je weet hoe zij/hem zich normaal gedraagt dan pas kan je het verschil zien waneer ze onder invloed zijn of niet.Bij iemand die je totaal vreemd is kan je onmogelijk zeggen van ja hij/zij gebruikt of niet want ik kan u garanderen ik ben iemand die vrij rustig en kalm is en waneer ik voor jouw zit geef ik geen kick ben ik normaal kalm en rustig zoals gelijk welk ander persoon dus als je het niet zou weten NO WAY dude"
"Ben blij eens allemaal te lezen dat er nog veel mensen zijn die daar last van hebben.Ikzelf ben al een paar jaartjes dgelijks gebruiker en ik herken al jullie verhalen maar al te goed.De gehoordingen ben ik al wat gewend geworden maar ik moet nu toch wel even zeggen dat ik de laatste maanden soms wel overdreven last heb van hallucinaties door een slaap tekort.Bv dingen anders aanzien zoals al eerder hier werd vermeld(boek als een persoon ) enz.Nu wat ik het ergste vind daaraan is dat we wel oververmoeid zijn en daardoor halucineren maar daarbij ook beseffen dat het wel degelijk niet kan bv ik zat onlangs in een toilet in een fabriek waar kaderment van de toiletten in aluminium waren met om de zoveel cm een moer om deze samen te houden en terwijl ik daar zat veranderden die moeren in een soort bewegend insect en ik keek er naar en was 100% overtuigd dat het bewegende beestjes waren maar op het zelfde moment besefte ook 100% dat dit niet kon waar zijn .Het was van fuck damn die moeren bewegen en terwijl zei een ander stemmetje in mijn hoofd van WAKE UP dat kan niet zijn het zijn moeren jongen dit zijn echter wel freaky momenten.Het echter beter zijn denk ik dat we ze enkel zien bewegen en niet beseffen dat dit niet kan maar ja"
"re Dan heb jij ongelooflijk veel geluk gehad als je daar zo in 123 kan vanaf geraken zelfs al kan je voldoende slapen.Maar wat ik niet echt snap aan je verhaal wat was het dan dat je bent tegengekomen op uw wandeling daje zo ben gekeerd dan?? het inzien van de normale wereld dan of??"
"Hey hallo. Iedereen maakt het wel eens mee de dealer is even out of zit voor een bepaalde tijd zonder pep fuck probleem je belt iedereen die je kent die ook maar iets met pep of dope te maken heeft om hulp te vragen maar zoals in real life niemand kan je helpen.Wat gebruiken jullie ter vervanging van de pep voor een korte tijd van enige dagen te overbruggen?? ikzelf ben een dagelijkse gebruiker en werk aleen in nightshifts ik moet eerlijk bekennen dag 1 lukt vrij aardig dag 2 begint de hel = no motivatie no energie niks dan geraak ik met moeite de nacht rond.Vroeger nam ik alvavite als tijdelijke vervanging maar hier in dit apeland belgie hebben ze dat uit de handel genomen.dus had ik graag eens jullie ervaringen gehoord???"
"re Snuiven meestal maar soms heb ik wel last van ontstoken kanaaltjes en dan is het een snottige bedoening hangt ook wel enorm af van wat soort pep het is natuurlijk.Voor de werking ervan verkies ik toch 100% snuiven want via bommetjes duurt het veeel langer voor je iets voelt en moet je veel meer in hoevelheid nemen vind ik dus snuffelen voor mij"
"Re: re lysergine25 zei: pitbullspikey zei: Snuiven meestal maar soms heb ik wel last van ontstoken kanaaltjes en dan is het een snottige bedoening hangt ook wel enorm af van wat soort pep het is natuurlijk.Voor de werking ervan verkies ik toch 100% snuiven want via bommetjes duurt het veeel langer voor je iets voelt en moet je veel meer in hoevelheid nemen vind ik dus snuffelen voor mij Klik om te vergroten... Echt geouwehoer van je ..... een bommetje duurt wel langer voordat je deze voelt klopt maar de rest is onzin. Het zijn de snuivers die meer gebruiken. Probeer het is een keertje goed te doen en laat je dan eens uit over de ervaring. Stonie Klik om te vergroten... Alé nog zo een bleiter die het beter weet dan de persoon zelf helderziende mischien??? kijk wat ik zei is wat ik ervaar en voel daar heb jij geen ballen verstand van ja wat jij voelt bij snuiven of bommen is een andere zaak maar ik ben niet zo achterlijk om dat te betwisten met de persoon zelf want wie gaat het beter weten waarvan hij goed is de persoon zelf ?? of een helderziende zoals jij??? man toch"
"Japi-10 zei: Hej, Als je bv. met speed op gaat fitnessen of hardlopen train je dan ook echt je spieren/conditie.? Ik zelf ben redelijk slap,maar met pep kan ik bv. het dus opbouwen + spieren trainen en als het eenmaal getraind is dan heb ik er wat aan . Normaal trainen is erg zwaar.. Domme vraag of niet wou hem toch even stellen Klik om te vergroten... Bedoel je met "ben redelijk slap" dat je mager bent of??? Is jouw bedoeling van trainen om spiermassa bij te krijgen of ???"
"last SperSIZEboon zei: tis meestal zo dat ik niet WIL slapen Klik om te vergroten... Heb je daar ook zo een last van?? van mij hoe ouder ik word hoe erger dmn"