Ik heb tijdje geleden wel steeds dagen koppijn gehad van de peuken (als ik een rookuitspatting had!) en ik dronk iets te weinig water.
Marla Singer, ik weet niet of roken helemaal de boosdoener is voor de keelpijn after.
Ik heb thuis een kleine ziektebron rondhangen, mijn amandelen moeten er ook dringend uit.
Ik heb altijd heel ernstige keelklachten na pepkleppen.
Heb er vroeger zelfs van zondag tot donderdag daarop geen stem bij gehad, om vervolgens vrijdags het pepleven weer in te duiken en de rest, om het wekelijkse geenstem ritueel te herhalen. Ik rookte toen ook vele malen bijna niet, om toch een verrotte keel te hebben after.
Wel moet ik eerlijkheidhshalve bekennen, dat als ik dan een rokersverslaving krijg, dat het dan ook een echte verslaving is.
Zo hebben we enige weken geleden met 3 mensen binnen 24 uur 9 pakjes opgerookt.
