ja, je wordt gewoon insane in de brain kerel! :P
je had wel beloofd, om te wachten op mijPommetje H. zei:Jazeker!! Ik begin het te voelen... een gigantische kortsluiting!!!
Neem nog maar een neusje denk ik, en een glas wijn...
![]()

met je kortsluiting!!!2 is beter dan 1!Pommetje H. zei:Waarmee lieve Candy??![]()
XpRnz zei:Ah! Noemen jullie dit kortsluiting jah.. eindelijk eens mensen gevonden die dit probleem ook hebben gehad, ben er goed van geschrokken. Na een keer 8 schijven op een avond te hebben gegeten, heb ik dit een week lang flink gehad. Dit ging gepaart met evenwichtsverlies, iemand dit ook ervaren?
Saivy zei:Nee maar ik heb wel in mijn slaap dat ik opeens precies val, en dan zo omhoog wip in mijn bed en even wakker word, en dan terug in slaap val, maar dat had ik al voor mijn speedgebruik.
skaffaman zei:elke dag 4 tot 8 pure mdma pillen wegslikken
skaffaman zei:maargoed elke synthetische drugs vreet gaten in je hersenpan. En speed doet dat dan nog erger dan mdma.
skaffaman zei:Na me eerste pilletje luste ik dr gelijk nog een. Vanaf dat moment een half jaar redelijk rustig aan slikken, werdt steeds meer tot een absolute top van 2 maanden elke dag 4 tot 8 pure mdma pillen wegslikken. Ging gepaard met 0-2 uur slapen per etmaal, soms dag of 2 niet eten, lichte paranoia, angstaanvallen, ook dingen horen en soms ook zien die er niet waren (mdma in grote hoeveelheid wekt lichte hallucinaties op), depressie (als nuchter was) en nog wat kut geintjes. Daarna benk gekapt en na 3 maanden was ik van alle bijwerkingen af, zoals soms neit uit je woorden komen, emotioneel verward en spastische trekjes zoals hierboven gepost. Nu al 1,5 jaar afgezworen maargoed elke synthetische drugs vreet gaten in je hersenpan. En speed doet dat dan nog erger dan mdma.
domzel zei:amfetamine veroorzaakt hersenschade, is een feit. Maar ik denk eigenlijk dat pillen je hersenen ernstiger aantasten dan speed. speed ruineert dan wel weer alle overige onderdelen van het lichaam daarbij
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."