Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumssoort van kortsluiting in je hoofd zeg maar:s?

soort van kortsluiting in je hoofd zeg maar:s?

52 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
J
Jelle SnelLid
01-01-2024, 00:00
#1
ja, je wordt gewoon insane in de brain kerel! :P
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik weet goed waar ik ben enzo maar is meerzo een flipperkast in je hoofd waarbij je net het spel hebt uitgespeeld
elektronisch geluid enzo:confused:
echt gek
maar nu heb ik et ni meer
ma vroeg het me nogaltyd af:confused:
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ken het wel van teveel xtc in een te korte periode. En dan altijd net voordat ik in slaap val waardoor je weer wakker schrikt. Heel irritant. Wie dat nu weer bedacht heeft....

Misschien dat dat bij speed ook ontstaat dan. Ik zal er wel een keer achterkomen denk ik en dan laat ik t weten.
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#4
En ook als je je ogen dicht doet om te gaan slapen dan zie je enge beelden voorbij je flitsen.
Als dat over is val ik in een tunnel dat naar men slaap lijdt.
P
Pommetje H.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Jazeker!! Ik begin het te voelen... een gigantische kortsluiting!!!
Neem nog maar een neusje denk ik, en een glas wijn...
:sunglasses:
c
candyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Pommetje H. zei:
Jazeker!! Ik begin het te voelen... een gigantische kortsluiting!!!
Neem nog maar een neusje denk ik, en een glas wijn...
:sunglasses:
Klik om te vergroten...
je had wel beloofd, om te wachten op mij
P
Pommetje H.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Waarmee lieve Candy?? :rolleyes:
c
candyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Pommetje H. zei:
Waarmee lieve Candy?? :rolleyes:
Klik om te vergroten...
met je kortsluiting!!!2 is beter dan 1!
P
Pommetje H.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Och jee!

Nou, ik zal mijn draadjes weer even bij ekaar plakken...

Het knapt zo weer, moet je snel zijn..
X
XpRnzLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ah! Noemen jullie dit kortsluiting jah.. eindelijk eens mensen gevonden die dit probleem ook hebben gehad, ben er goed van geschrokken. Na een keer 8 schijven op een avond te hebben gegeten, heb ik dit een week lang flink gehad. Dit ging gepaart met evenwichtsverlies, iemand dit ook ervaren?
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#11
XpRnz zei:
Ah! Noemen jullie dit kortsluiting jah.. eindelijk eens mensen gevonden die dit probleem ook hebben gehad, ben er goed van geschrokken. Na een keer 8 schijven op een avond te hebben gegeten, heb ik dit een week lang flink gehad. Dit ging gepaart met evenwichtsverlies, iemand dit ook ervaren?
Klik om te vergroten...

8 shijven op een avond of 8 in een week het is op een gegeven moment te veel. Ik heb het een aantal malen ondervonden na korte periodes van te veel xtc. Soms is 3 dagen lang 1 per dag al te veel.

Evenwichtsverlies had ik niet maar is wel bekend. Een 'BUZZ' in je hoofd wordt het ook veel genoemd. Bij mij altijd gepaard gaande met vervelend superrealistische dromen waar ik steeds ook in terugkeerde. Die leken dan uren te duren terwijl er pas een kwartier voorbij was steeds. En bang om in het donker te zitten snachts.

Soms was de enige manier om het uit te schakelen een klein stukje pil nemen.... Tot het ineens weg was.

ik dacht dat er op www.drugsinfoteam.nl bij de vragen een hele hoop over te vinden is.
X
XpRnzLid
01-01-2024, 00:00
#12
Bedankt Nutss! Vervelend dat het nog terug kan komen ook trouwens. Heb er laatst na een avond flink speed gebruiken nog heel lichtelijk last van gehad nu je het zegt.

Heb mijn xtc gebruik na die ervaring dan ook flink teruggeschroefd, neem ook niet meer als 5 pillen mee naar een feest ofzo voortaan..
M
Mr SossaLid
01-01-2024, 00:00
#13
na n dik half jaar elk weekend xtc (minimaal 5 stuks), coke, speed gebruik begin ik er laatste tijd ook flink last van te krijgen, ben nu dan ook ff gestopt met xtc omdat ik na de laatste keer gewoon n week zo goed als wakker heb gelegen..
zodra ik mn ogen dicht deed "knalde" mn hoofd uit elkaar zo leek t..
en dat uren lang en soms kon ik me dan ook niet bewegen of iets zeggen..
nu bijna 2 weken later gaat t weer stuk beter, maar als ik nu weer zou pakken dan komt t net zo hard weer terug, dus voorlopig ff rustig aan!!!
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Saivy zei:
Nee maar ik heb wel in mijn slaap dat ik opeens precies val, en dan zo omhoog wip in mijn bed en even wakker word, en dan terug in slaap val, maar dat had ik al voor mijn speedgebruik.
Klik om te vergroten...

dat heb ik ook maar niet veel
en had ik ook al voor ik gebruikte
s
skaffamanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Na me eerste pilletje luste ik dr gelijk nog een. Vanaf dat moment een half jaar redelijk rustig aan slikken, werdt steeds meer tot een absolute top van 2 maanden elke dag 4 tot 8 pure mdma pillen wegslikken. Ging gepaard met 0-2 uur slapen per etmaal, soms dag of 2 niet eten, lichte paranoia, angstaanvallen, ook dingen horen en soms ook zien die er niet waren (mdma in grote hoeveelheid wekt lichte hallucinaties op), depressie (als nuchter was) en nog wat kut geintjes. Daarna benk gekapt en na 3 maanden was ik van alle bijwerkingen af, zoals soms neit uit je woorden komen, emotioneel verward en spastische trekjes zoals hierboven gepost. Nu al 1,5 jaar afgezworen maargoed elke synthetische drugs vreet gaten in je hersenpan. En speed doet dat dan nog erger dan mdma.
d
domzelLid
01-01-2024, 00:00
#16
skaffaman zei:
elke dag 4 tot 8 pure mdma pillen wegslikken
Klik om te vergroten...


nog nooit gehoord, dat moet echt walgelijk zijn
M
MarlonLid
01-01-2024, 00:00
#17
skaffaman zei:
maargoed elke synthetische drugs vreet gaten in je hersenpan. En speed doet dat dan nog erger dan mdma.
Klik om te vergroten...

Bron?
d
domzelLid
01-01-2024, 00:00
#18
amfetamine veroorzaakt hersenschade, is een feit. Maar ik denk eigenlijk dat pillen je hersenen ernstiger aantasten dan speed. speed ruineert dan wel weer alle overige onderdelen van het lichaam daarbij
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#19
skaffaman zei:
Na me eerste pilletje luste ik dr gelijk nog een. Vanaf dat moment een half jaar redelijk rustig aan slikken, werdt steeds meer tot een absolute top van 2 maanden elke dag 4 tot 8 pure mdma pillen wegslikken. Ging gepaard met 0-2 uur slapen per etmaal, soms dag of 2 niet eten, lichte paranoia, angstaanvallen, ook dingen horen en soms ook zien die er niet waren (mdma in grote hoeveelheid wekt lichte hallucinaties op), depressie (als nuchter was) en nog wat kut geintjes. Daarna benk gekapt en na 3 maanden was ik van alle bijwerkingen af, zoals soms neit uit je woorden komen, emotioneel verward en spastische trekjes zoals hierboven gepost. Nu al 1,5 jaar afgezworen maargoed elke synthetische drugs vreet gaten in je hersenpan. En speed doet dat dan nog erger dan mdma.
Klik om te vergroten...

echt niet
mdma veeeel meer braindamage als speed
mdma word je ram stom van
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#20
domzel zei:
amfetamine veroorzaakt hersenschade, is een feit. Maar ik denk eigenlijk dat pillen je hersenen ernstiger aantasten dan speed. speed ruineert dan wel weer alle overige onderdelen van het lichaam daarbij
Klik om te vergroten...

idd helemaal mee eens

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."