#1
Volhouden kerel!!!! Wees sterker dan de rommel,i doe het voor jezelf en voor die mooie lieve meiden van je.Je bent er al zo lang mee bezig en nu dan eindelijk de stap in de goede richting gemaakt, het zal heel moeilijk zijn maar verdomme zeg wie is er nu eigenlijk de baas??? Neem alle hulp met 2 handen aan en laat je niet verleiden door hoogmoed, die komt altijd voor de val!!
Ik hoop dat we weer eens ouderwets kunnen chatten met elkaar zonder dat je het idee hebt dat er "iemand" meekijkt over je schouder.
Laat je me weten hoe het met je gaat??
Liefs Angie
Ik hoop dat we weer eens ouderwets kunnen chatten met elkaar zonder dat je het idee hebt dat er "iemand" meekijkt over je schouder.
Laat je me weten hoe het met je gaat??
Liefs Angie