Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums6 dagen zonder..

6 dagen zonder..

29 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
a
angie123Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Volhouden kerel!!!! Wees sterker dan de rommel,i doe het voor jezelf en voor die mooie lieve meiden van je.Je bent er al zo lang mee bezig en nu dan eindelijk de stap in de goede richting gemaakt, het zal heel moeilijk zijn maar verdomme zeg wie is er nu eigenlijk de baas??? Neem alle hulp met 2 handen aan en laat je niet verleiden door hoogmoed, die komt altijd voor de val!!

Ik hoop dat we weer eens ouderwets kunnen chatten met elkaar zonder dat je het idee hebt dat er "iemand" meekijkt over je schouder.

Laat je me weten hoe het met je gaat??
Liefs Angie
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#2
Goe bezig ouwe! :wink:
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#3
lysergine25 zei:
nutsss zei:
Na een lange periode dagelijks aan de speed nu al 6 dagen zonder.
Klik om te vergroten...

Goed zo Nutts knap van je dat je het alleen al durft toe te geven.
Een goed begin, een goede junk moet inzin dat ie verslaafd is.
Klik om te vergroten...

Mee eens, and you know what they say: knowing is half the battle.

Ontzettend veel sterkte en succes toegewenst Nutsss.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#4
Maar goed dat je afgelopen weekend geen auto had dan.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ben erg blij om dit te lezen Nutsss.

Keep up the good work!
n
noeliLid
01-01-2024, 00:00
#6
veel sterkte
a
afkickerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Succes!

Blijf gewoon volhouden en laat je niet verleiden bij een terugval of wat dan ook. Je merkt nu al dat het beter met je gaat en dat wordt alleen maar beterder.
Ik ben nu een dikke maand clean na drie jaar bijna dagelijks gebruik en het gaat ook steeds beter met mij. De eerste weken enorm veel geslapen en dat wordt nu ook steeds minder. Verder voel ik me steeds fitter, begin minder depri te worden en ga zo maar door. Gek genoeg (gelukkig maar) heb ik er ook totaal geen behoefte aan en ik krijg nu een misselijk gevoel bij de gedachte aan speed.

Succes mate!
n
noeliLid
01-01-2024, 00:00
#8
ja dat heb ik ook, als ik aan speed of pillen denk.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb dat alleen met pillen.Dan krijg ik soms een rilling over me lichaam aan door die gedachtes.
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#10
veel sterkte en succes jongen :)
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Komt wel goed met die ouwe billiard bal ! Goed dat je er zo lang vanaf bent vergeleken met elke dag gebruiken :)
a
angie123Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Het is nu al de 21ste, hoe gaat het nu???? Ff een update Mars Pindakaas???

Langs deze weg ook een fijne (niet witte) kerst en een vooral niet "snel" 2008!!!!!!!!! Kusjes aan je meiden.

XXX Angie
a
afkickerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik ben al vanaf 9 nov clean!!! En dat na bijna 3 jaar dagelijks gebruik. Het gaat me enorm goed af en het gaat steeds beter met mij! Ben zo trots op mezelf!

Heb voor oud en nieuw wel een grammetje sos maar dat is enkel voor oud en nieuw en geen pep. Het is voorbij met de pepperdepep!

Heerlijk!
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#14
Go Go Go!!!! Goed zo!!! Volhouden!!!! :wave: :wave: :wave: :wave:
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#15
mijn kerst was ook wit maar dan van echte poedersuiker :P


en ik ben nu ongeveer 10 dagen speedvrij :)


dat is voor mij al heel wat na bijna meer als een jaar bijna dagelijks gebruik
zoiets :P
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#16
afkicker zei:
Ik ben al vanaf 9 nov clean!!! En dat na bijna 3 jaar dagelijks gebruik. Het gaat me enorm goed af en het gaat steeds beter met mij! Ben zo trots op mezelf!

Heb voor oud en nieuw wel een grammetje sos maar dat is enkel voor oud en nieuw en geen pep. Het is voorbij met de pepperdepep!

Heerlijk!
Klik om te vergroten...
Hartstikke goed joh! Ga zo door! :)
i
istaLid
01-01-2024, 00:00
#17
hey hey

Mijn beste vriendin zit/zat eraan en afgelopen weekend had ze al 3 dagen niks gehad. Zondag waren we heel vrolijk bezig en plots draait ze 180 graden om en word ze zwaar chagrijnig en depri, ze begon met dingen te gooien en mij te beschuldigen van dingen waar ik niks van wist( ze heeft problemen, waar ik liever niet over praat). Toen heeft ze onze vriendschap verbroken en kon ik vertrekken, sindsdien heb ik niks meer van haar vernomen( ze heeft een vriend die haar hier wel bij helpt). Maar wat er gebeurd is kan dit allemaal het gevolg zijn van afkickverschijnselen of is het heel iets anders ?
B
BramLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik denk dat het inderdaad door die afkick verschijnselen komt. Ik ken veel mensen die heel slecht gehumeurd zijn wanneer ze niets hebben.

Ze komt wel weer terug denk ik hoor
a
angie123Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Iedereen een fijne kerst gehad??

Het was vast weer een "witte" kerst voor je Nutss want we krijgen geen updates meer van je!!!!!! Ik hoop dat ik me vergis en dat je toch (kerst)ballen hebt en het nog steeds volhoud. Laat nog eens iets van je horen??

Kiss Angie :wave:
a
angie123Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Klasse Tommy!!!!!!! :wave: Een mooi 2008 toegewenst

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."