Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"eerste keer dak schrijf dak ni wil (lees kan) stoppen, maar dikke duim op voor al de mensen die pogen en/of lukken."
"bij den deze zeker ook, coca is dan in overmacht, doch, ne keer de coca er is, meer drinken, en dan weer snuiven en ga zo maar door"
"elf maanden clean en vanavond toch zondigen? kan je begrijoen hoor, wie ben ik, maar mss niet het slimste wat je kan doen..."
"als je proton beluisterd, kan je frisky radio wsl ook wel pruimen just nen tip"
"kan ik alleen maar beamen. ik ben ook begonne, zoals elkeen, met dit is een partydrug, ik ga dit enkel doen voor dikke feesten. van de dikke feesten neem je snel afscheid, want als je teveel hebt gedronken, dan helpt sossa en je doet het dan maar. nadien, als je weet dat de alkohol toch in grote mate zal volgen, snuif je al op voorhand, en al weet je goed wat je doet, en hou je jezelf goed int oog, je glijdt snel af. als je begint, ik kan het je niet echt afraden, moet je heel goed weten wat je doet. maar wees bewust dat elke verslaafde dacht dat hij zijn gebruik de baas kon. voor hij verslaafd werd."
"ik kan wel van alle genre muziek genieten, elk met zen eigen momenten en waardes, maar uiteindelijk gaat het hem om de emotie die muziek bij elk individu laat bovenkomen. denk ik. en dan ist zo da elk mens anders is, en niemand moet een ander overtuigen dat zen keuze fout is omdat het een andere is dan die van de eerste persoon. muziek is de max, als je je er goe bij voelt."
"wat een mens ook gebruikt, als je de beslissing neemt om ermee te stoppen/minderen is elke steun welkom. succes en vooral: volhard in je doel!!"
"zeker wel, nooit anders gedaan spijtig genoeg wel ja,schering en inslag"